آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, :: 12:17 ::  نويسنده : آرمان

اسکيل لاوتزي، ستاره آرژانتيني دنياي فوتبال در صحبتهايي اعلام کرد که با انگيزه کسب جامهاي متعدد قهرماني به پاري سن ژرمن پيوسته است.


    اين مهاجم باتجربه بعد از 5 سال حضور در ناپولي، روز دوشنبه به اين تيم فرانسوي پيوست و در صحبتهايي خوشحالي و هيجانش را از برنامه هاي پاري سن ژرمن ابراز کرد.


او در کنفرانسي خبري که درمراسم معارفه اش دراين تيم برگزار شد گفت:« پروژه پاري سن ژرمن واقعا مرا مجذوب خود کرد. من اينجا اين فرصت را دارم که خودم را در تيمي که درمسير رشد است ابراز کنم و گامهاي رو به جلويي بردارم. اين فرصت را دارم تا دراينجا به جامهاي قهرماني برسم و مي خواهم نقش پررنگي درموفقيت هاي آتي پاري سن ژرمن ايفا کنم.»


اين ستاره آرژانتيني با تمجيد از ليگ فرانسه گفت:« ليگ 1، يک ليگ رقابتي است. اين چالش جديدي براي من است و واقعا اين را دوست دارم.پاري سن ژرمن تيمي است که در آن مي توانم رشد کنم. اين تيمي است که در سالهاي آينده مهم تر از قبل خواهد شد . پاريس قطعا شهري است که همه زندگي در آن را دوست دارند. خاوير پاستوره براي من از نکات مثبتي راجع به باشگاه و راجع به شهر پاريس گفته.ما وقتي که دراردوي تيم ملي بوديم، درمورد پاري سن ژرمن صحبت مي کرديم. من سعي مي کنم تا رابطه نزديک و خوبي با هواداران تيم داشته باشم؛ دقيقا مثل دوران حضورم درناپولي.»


 

سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, :: 12:16 ::  نويسنده : آرمان


کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران به مديرعامل باشگاه استقلال قول داد در صورت دريافت رضايتنامه‌اش از باشگاه اوساسوناي اسپانيا فصل آينده به استقلال بيايد.


 در جلسه اي که امشب در دفتر علي فتح الله زاده با حضور جواد نکونام برگزار شد روند مذاکرات مثبت بود و مقرر شد کاپيتان تيم ملي در صورت گرفتن رضايتنامه از باشگاه اوساسوناي اسپانيا فصل بعد در خدمت استقلال باشد.

 

سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, :: 12:15 ::  نويسنده : آرمان

مدافع برزيلي تيم فوتبال منچستريونايتد قرارداد خود را به مدت چهار سال با اين تيم تمديد کرد و بدين ترتيب تا پايان سال 2016 در اين تيم خواهد ماند.


  رافائل داسيلوا 21 ساله به همراه برادرش فابيو در سال 2008 از فلوميننسه برزيل به منچستريونايتد پيوست.  سرآلکس فرگوسن، سرمربي منچستريونايتد، در اين خصوص به سايت من يوناتيد گفت: رافائل يکي از جوانان آينده‌دار منچستريونايتد است. او ترسي از بازي کردن ندارد و از اعتماد به نفس بالايي برخوردار است.


رافائل که فصل گذشته 18 بازي براي منچستريونايتد به ميدان رفت، در خصوص انعقاد قرارداد جديد گفت: بسيار خوشحالم که قرارداد جديدي را امضا کرده ام. من عاشق بازي براي منچستريونايتد هستم چرا که اين تيم، بزرگ است و ميل به پيروزي دارد.

 

سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, :: 12:13 ::  نويسنده : آرمان

دليل اصلي مرگ بازيکن جوان ليوورنو که در جريان مسابقه جان باخت اعلام شد.


     به نقل از سايت فوتبال ايتاليا، پيرماريو موروسيني در جريان ديدار ليوورنو و پسکارا در سري B ايتاليا دچار حمله قلبي شد و دقايقي بعد جان باخت. کادر پزشکي 2 تيم براي احياي اين بازيکن محبوب تلاش زيادي کردند ولي بعدها اعلام شد زماني که او را به بيمارستان رسانده‌اند، وي جان خود را از دست داده بود.


پس از مرگ او گمانه‌زني‌هايي در مورد دليل مرگ او مطرح شد ولي هيچ چيزي تا پيش از خاک سپاري وي مشخص نشد. پس از آن قرار شد کالبد شکافي ديگري روي بدن او انجام شده تا دليل اصلي مرگ وي مشخص شود.


در خبرهايي که به تازگي منتشر شده دليل اصلي مرگ مورسيني نوعي مشکل قلبي مادرزادي عنوان شده است. اين مشکل قلبي همان بيماري است که آنتونيو پوئرتا، مدافع 21 ساله سويا نيز به دليل داشتن آن درگذشته بود.


 

سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, :: 12:12 ::  نويسنده : آرمان

 


مسئولان باشگاه استقلال همچنان در انتظار پاسخ محمدرضا خلعتبري هستند.


   باشگاه استقلال روز گذشته روز پر رفت و آمدي را تجربه کرد. به درخواست امير قلعه نويي اين باشگاه عصر روز گذشته با رودريگو توزي بازيکن فصل گذشته تراکتورسازي به توافق رسيد و با اين بازيکن قرارداد امضا کرد. به احتمال زياد توزي به همراه ساموئل مدافع آبي پوشان فردا راهي ترکيه شود.


همچنين شب گذشته جواد نکونام در دفتر علي فتح‌الله‌زاده مدير عامل استقلال جلسه دو ساعته‌اي برگزار کرد. در اين جلسه نکونام به مدير عامل استقلال قول داد در صورتي که بتواند رضايتنامه‌اش را با مبلغ معقولي از باشگاه اوساسوناي اسپانيا بگيرد، به استقلال مي‌آيد.


قرار است نکونام به همراه مدير برنامه‌هاي خود ظرف يکي دو روز آينده به اسپانيا برود و در مورد دريافت رضايتنامه با اوساسونا وارد مذاکره شود.


باشگاه استقلال در مذاکراتي که با نکونام داشت، به اين بازيکن اعلام کرد حاضر است درصدي از مبلغ رضايتنامه او را پرداخت کند.


امشب همچنين تکليف مذاکره باشگاه استقلال با خلعتبري مشخص مي‌شود. اين بازيکن که در امارات به سر مي‌برد از تيم عجمان پيشنهاد دارد و در صورتي که به اين تيم اماراتي نرود، مذاکراتش با استقلال جدي‌تر مي‌شود.


 


 

سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, :: 12:4 ::  نويسنده : آرمان

ستاره پرويي به تيم سابقش بازگشته است.


  کلوديو پيساررو، با امضاي قراردادي يک ساله به باشگاه بايرن مونيخ پيوست. سران باشگاه باواريايي اين خبر را اعلام کرده اند تا بعد از ماه ها گمانه زني در  اين باره، هواداران بايرن از انتقال اين ستاره 33 ساله به تيمشان مطمئن شوند.

کارلوس دلگادو ،مديربرنامه هاي اين ستاره و کريستين نرلينگر، مدير ورزشي باشگاه بايرن روز جمعه در مادريد با هم ديدار کردند و توافق نهايي در همين ديدار حاصل شد. پيساررو، پيش از اين تستهاي پزشکي اش را در بايرن پشت سرگذاشته بود.

نرلينگر، مدير ورزشي باشگاه بايرن در صحبتهايي به وب سايت رسمي اين باشگاه گفت:« ما خيلي خوشحاليم که توانستيم کلوديو پيساررو را به خدمت بگيريم. مهاجمي با تجربه بين المللي و واقعا توانا.»

اين به معناي بازگشت دوباره پيساررو به باشگاه بايرن است. او در طول سالهاي 2001 تا 2007 در اين تيم توپپ مي زد و در 174 حضورش در بوندس ليگا، 71 گل به ثمر رسانده بود.

او بعد از جدايي از بايرن، به چلسي رفت و تنها يک سال بعد به آلمان بازگشت وبه وردربرمن، يکي ديگر از تيمهاي سابقش بازگشت.

سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, :: 12:2 ::  نويسنده : آرمان

ابراهيم توره مهاجم سابق سپاهان جمعه شب اولين ديدار خود را با پيراهن تيم ملي سنگال انجام داد.


   مهاجم 26 ساله تيم موناکو فرانسه جمعه شب براي اولين بار براي تيم ملي سنگال به ميدان رفت. بازيکن سابق سپاهان اولين بازي اش براي سنگال را مقابل مراکش انجام داد. سنگال در اين ديدار دوستانه با تک گل دقيقه يازدهم مهاجم 19 ساله خود، په په کوناته به پيروزي رسيد.

ابراهيم توره در دو فصل حضور در سپاهان در مجموع 68 بازي براي سپاهان انجام داد و 48 گل به ثمر رساند. توره در ابتداي اين فصل به عجمان امارات رفت و در نيم فصل راهي موناکو فرانسه شد ولي عليرغم نمايش خوبش نتوانست با موناکو به لوشامپيونه يک صعود کند.

سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, :: 12:0 ::  نويسنده : آرمان


ادن آزارد دوشنبه شب اعلام کرد که با باشگاه چلسي بر سر قرارداد 32 ميليون پوندي به توافق رسيده است.


    آزارد در صفحه توييتر خود نوشت که پس از هفته ها گفت و گو با باشگاه هاي چلسي، منچستريونايتد و منچسترسيتي سرانجام با آبي پوشان چلسي به توافق رسيده است.


بازيکن تيم ليل که با تقاضاي بسياري از باشگاه هاي اروپا روبرو شده با قراردادي پنج ساله که جزييات آن نهايي شده است به استمفورد بريج خواهد پيوست.


به گزارش ديلي ميل، اين هم از شگفتي هاي کار '' رومن آبراموويچ'' مالک روس چلسي است که هنوز سرمربي تيم او براي فصل آينده مشخص نيست ولي قصد بازسازي تيم را دارد.


آزارد 21 ساله در حال حاضر خود را براي ديدار دوستانه تيم ملي بلژيک مقابل انگليس در ورزشگاه ويمبلي آماده مي کند.


اين بازيکن بلژيکي چهره جديد خط حمله چلسي در فصل آينده و انتخاب آبراموويچ براي مربي بعدي تيم خواهد بود.


خوان ماتا به همراه مارکو مارين که از وردر برمن در ازاي 6 ميليون پوند به چلسي آمد از ديگر بازيکنان جديد اين تيم در فصل آينده خواهند بود.


آزارد به همراه ليل قهرمان فصل 11-2010 ليگ يک فرانسه شد و در دومين فصل حضور خود در فوتبال اين کشور عنوان بهترين بازيکن فرانسه را از آن خود کرد.


سر الکس فرگوسن براي اينکه اين بازيکن بلژيکي را تشويق کند به اولد ترافورد برود پيشنهاد کرد که شماره مشهور هفت را که متعلق به مايکل اوون بود به تن کند.

سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, :: 11:59 ::  نويسنده : آرمان

مسئولان باشگاه الوصل امارات با ستاره ساحل عاجي تيم فوتبال چلسي براي حضور در ليگ امارات مذاکره کردند.


    تيم فوتبال الوصل که قرار است دومين سال پياپي با هدايت مربي افسانه‌اي خود، ديگو مارادونا آرژانتيني رقابت‌هاي ليگ برتر امارات را آغاز کند، براي حضور ستاره 34 ساله چلسي در اين تيم، مذاکرات خود را با ديديه دروگباي ساحل عاجي آغاز کرد.


الوصلي‌ها از مدت‌ها پيش مذاکرات خود با دروگبا را آغاز کرده بودند اما از آنجايي اين مذاکرات شدت گرفت که اين مهاجم ساحل عاجي در پايان فصلي که گذشت، جدايي‌اش از چلسي را تأييد کرد. بر همين اساس گفته مي‌شود کار دروگبا براي پيوستن به الوصل به پايان رسيده و براي امضاي قرارداد تنها جزئياتي باقي مانده است.


پيش از اين مارادونا تهديد کرده بود در صورتي که بازيکنان بزرگي براي فصل آينده جذب الوصل نشوند اين تيم را ترک خواهد کرد.


الوصل فصل گذشته با مارادونا به رتبه نازل هشتمي که بدترين عنوان اين تيم در تاريخ رقابت‌هاي ليگ امارات بود، دست يافته بود.


دروگبا در بيانيه‌اي در اين مورد گفت: اين تصميم براي من فوق‌العاده است و علاقه دارم تا در يک کشور جديد، چالش جديدي را آغاز کنم.


گفتني است، با حضور دروگبا در الوصل به نظر مي‌رسد حضور محمدرضا خلعتبري در اين تيم براي فصل آينده منتفي خواهد بود و با توجه به مأموريتي که هيئت مديره استقلال براي جذب اين بازيکن در نظر گرفته است، مهاجم ملي‌پوش ريز نقش الوصل فصل آينده به جمع آبي‌پوشان اضافه خواهد شد. البته مسئولان باشگاه پرسپوليس نيز با اين بازيکن مذاکراتي را انجام داده‌اند و قرار است پس از بازي تيم ملي اين بازيکني مذاکراتش را با سرخابي ها ادامه دهد.


 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 1248
بازدید کل : 43305
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content