بكام:يك انگليسي بايد سرمربي تيم ملي شود
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 9:33 ::  نويسنده : آرمان

'ديويد بکام' کاپيتان سابق تيم ملي فوتبال انگليس معتقد است بعد از 'فابيو کاپلو' يک انگليسي بايد هدايت اين تيم را بر عهده بگيرد.


 

 به گزارش منابع خبري، وي گفت: در چند سال گذشته چنين گزينه اي نداشتيم به همين دليل کاپلو را انتخاب کرديم که کارنامه موفقي در سراسر دنيا داشت.

 بعد از اينکه ''کوين کيگان'' مربيگري تيم ملي انگليس را در سال 2000 ترک کرد، هدايت اين تيم به دست ''اسون گوران اريکسون'' سوئدي افتاد و سپس کاپلو ايتاليايي سکان هدايت را به دست گرفت. در اين ميان ''استيون مک لارن'' فقط به مدت 16 ماه مربي شد اما نتوانست انگليس را به مسابقات يورو 2008 ببرد.

 در بين 20 مربي کنوني تيم هاي ليگ برتر فقط شش نفر انگليسي هستند که ''استيو بروس'' در ساندرلند، ''روي هاجسون'' در وست بروم، ''آلن پاردو'' در نيوکاسل، ''هري ردنپ'' در تاتنهام، ''مايک مک کارتي'' در وولوز و ''نيل وارناک'' در کويينز پارک رنجرز را شامل مي شود.

 البته از ''استوآرت پيرس''، ''آلن شيرر''، ''سم آلارديس''، ''آلن کوربيشلي'' و خود بکام نيز به عنوان گزينه هاي احتمالي کاپلو نام برده مي شود.

 بکام همچنين خاطر نشان کرد، ''وين روني'' که اکنون با سه جلسه محروميت به دليل خطاي خطرناک روي بازيکن مونته نگرو روبرو است، بايد براي مسابقات يورو 2012 به تيم ملي انگليس دعوت شود.

هافبک تيم لس آنجلس گالکسي افزود: در مسابقاتي مثل يورو 2012، بازيکناني همانند روني بايد حضور داشته باشند.

 بکام بعد از جام جهاني 2006 از کاپيتاني تيم ملي انگليس استعفا داد و بعد از آن توسط مک لارن در جمع بازيکنان اصلي تيم ملي قرار نگرفت.

 وي در مه سال 2007 در ديدار دوستانه انگليس مقابل برزيل دوباره به تيم ملي بازگشت و تا انجام صدمين بازي ملي اش مقابل فرانسه در مارس 2008، به بازي در اين تيم ادامه داد.

 بکام آخرين بازي ملي خود را در اکتبر سال 2009 مقابل بلاروس انجام داد اما بعد از آن تاندون آشيل پايش در جريان بازي براي آث ميلان پاره شد و شانس بازي براي انگليس در جام جهاني 2010 را از دست داد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 701
بازدید دیروز : 182
بازدید هفته : 1068
بازدید ماه : 1025
بازدید کل : 45715
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1