اولروم: رائول با حمله به رختكن گسترش سر بوناچيچ را شكست
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

مهاجم تيم فوتبال گسترش‌فولاد تبريز گفت: دروازه‌بان برق شيراز با حمله به رختکن ما به ضرب و شتم بوناچيچ پرداخت که وي از ناحيه سر دچار شکستگي شد.


عرفان اولروم  در مورد پيروزي يک بر صفر برابر برق شيراز اظهار داشت: بازي سنگين و پر فشاري بود. برق تيم خوبي بود و حملات زيادي روي دروازه ما انجام داد، اما ما از تجربه خودمان استفاده کرديم و پيروز شديم.
وي گفت: هدف ما اين بود که با پيروزي زمين را ترک کنيم که خوشبختانه به آن رسيديم. به هيچ وجه در اين مسابقه دفاعي کار نکرديم و با توجه به اينکه ميهمان بوديم، حملات زيادي را انجام داديم.

مهاجم گسترش فولاد تبريز در مورد درگيري پايان بازي گفت: مارتين رائول، دروازه‌بان برق شيراز با اعلام اينکه لوکا بوناچيچ، سرمربي گسترش فولاد به زبان اسپانيايي به او فحاشي کرده، با حمله به رختکن به ضرب و شتم وي پرداخت که جراحتي نيز به اين مربي وارد و از ناحيه سر دچار شکستگي شد. اين در حالي است که ما روي نيمکت حضور داشتيم و هيچ فحاشي به دروازه‌بان برق از سوي بوناچيچ انجام نشد.
اولروم تاکيد کرد: نمي‌دانيم دروازه‌بان برق چطور اين حرف‌ها را شنيده است، در حالي که فاصله زيادي تا نيمکت مربيان داشت. تمام بازيکنان ايراني بوناچيچ را مي‌شناسند. درست است که اين مربي تند برخورد است، اما به هيچ کس فحاشي نمي‌کند و با بازيکن حريف کاري ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 568
بازدید دیروز : 182
بازدید هفته : 935
بازدید ماه : 892
بازدید کل : 45582
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1