دل بوسکه : به نظر مي رسد سرنوشت لاليگا مشخص شده
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 17 فروردين 1390برچسب:, :: 20:7 ::  نويسنده : آرمان

دل بوسکه، سرمربي تيم ملي اسپانيا پس از شکست رئال مادريد مقابل خيخون و برتري بارسا مقابل ويارئال، به آناليز رقابتهاي لاليگا پرداخته است. در پايان ديدارهاي اين هفته لاليگا، اختلاف در صدر جدول رقابتها به 8 امتياز رسيد و مربي ماتادورها معتقد است که اکنون سرنوشت رقابتهاي لاليگا نسبتا مشخص شده است.


 دل بوسکه در این رابطه گفت:« به نظر می رسد که سرنوشت رقابتهای لالیگا مشخص شده است؛ هر چند که هنوز چند هفته برای احساساتی که درمیان است باقی مانده و نه برای جام قهرمانی. باید ببینیم که تیمهایی که در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حاضرند و یا تیمهایی که برای ادامه حضور در رقابتهای لیگ می جنگند، چه عملکردی خواهند داشت.»

دل بوسکه در ادامه صحبتهایش در مورد دیدار ال کلاسیکو که روز شانزدهم آوریل میان دو تیم رئال و بارسا برگزار خواهد شد، به پیش بینی نتیجه بازی نپرداخت و گفت:« این دو تیم در این فصل برای دفعات بیشتری مقابل هم قرار خواهند گرفت و با این دو تیم، فوتبال اسپانیا به خوبی به دنیا معارفه می شود.»

دل بوسکه در پاسخ به تعریف و تمجید هایی که از تابستان گذشته و در پی قهرمانی اسپانیا در رقابتهای جام جهانی دریافت کرده، گفت:« تمام این تعریف و تمجیدها را به منزله جایزه تلاش تیمی بازیکنانی می دانم که نقش اصلی این موفقیت را ایفا کردند.هرچند که خیلی وقتها تنها از مربی تقدیر می شود.»

دل بوسکه در بخش پایانی صحبتهایش با اشاره به تیمهایی که با مشکلات شدید اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، بدون آنکه از تیم خاصی نام ببرد، گفت:«تیمها باید این مشکلات را اصلاح کنند.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 464
بازدید دیروز : 182
بازدید هفته : 831
بازدید ماه : 788
بازدید کل : 45478
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1