قرارداد كي‌روش بالاي 15 ميليون دلار است
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 19:56 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم فوتبال سايپا مي‌گويد قرارداد کارلوس کي‌روش و همکارانش بالاي 15 ميليون دلار است. او درباره شکايت باشگاه سايپا از وضعيت داوري‌ها در هفته‌هاي اخير مي گويد که در جريان اعلام اين شکايت نبوده و اين نقطه نظر باشگاه‌ است.


محمد مايلي کهن در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران ، به پرسش‌هاي مختلفي درباره وضعيت سايپا، شکايت باشگاه‌ سايپا از داوري‌ها و همچنين حضور کارلوس کي‌روش در فوتبال ايران پاسخ گفت:
* پس از بازي شما برابر فولاد، باشگاه سايپا نامه‌اي نوشت و از وضعيت داوري در هفته‌هاي اخير انتقاد کرد.واقعا وضعيت انقدر بد است که چنين کرده‌ايد؟
بايد بگويم که اين نقطه نظر باشگاه بود و با من چک نشده بود.  اما بايد بگويم موردي که من را در بازي با فولاد ناراحت کرد اين بود که داور بازي پس از ديدار قانون را رعايت نکرد و از بازيکنان نخواست دو تيم وسط زمين به هم دست بدهند. کريم انصاري‌فرد هم که در کنار خط بود، گفت که شما بايد بازيکنان دو تيم را به وسط زمين دعوت مي‌کرديد. چون من احساس کردم ممکن است انصاري‌فرد چيزي بگويد جلو رفتم و تنها به داور گفتم اميدوارم شب راحت بخوابي. مي دانيد جواب او به من چه بود؟ او به من گفت که مودب باش. اين يعني اين که من بي ادبم. اين بود که من را ناراحت کرد وقتي چنين فضايي وجود دارد طبيعي است که من از اين فضا ناراحت باشم.
*فکر مي کنيد مشکل سايپا کجاست که پنج هفته است به پيروزي نرسيده؟
واقعيت اين است که شما در فوتبال ممکن است روزهاي خوب داشته باشيد اما هر چه مي‌زنيد به در بسته بخورد. حداقل در اين يکي، دو هفته اخير چنين شرايطي بوده است. اين طور نبوده که از نوع فوتبال تيمم در مقابل فولاد راضي نباشم. آمار مي گويد ما 14 کرنر زديم در حالي که حريف تنها 3 ـ 4 کرنر داشت. تعداد موقعيت گل ما بر اساس آماري که آخر بازي ارائه مي‌شود مويد اين مطلب بود که ما نسبت به حريف برتري داشته ايم‌. اما يقين بدانيد که ما به دنبال جنجال سازي نيستيم . مايلي کهن کسي نيست که به دنبال رمال و دلال و جنجال باشد و بخواهد هر جور شده براي رسيدن به هدف وسيله‌اي پيدا کند. ما پاي هدفمان ايستاده‌ايم‌. نمي خواهيم از امروز براي بازي جمعه‌مان جنجال ايجاد کنيم. ما تنها به دنبال عدالت هستيم . کار خوبي که کميته داوران در اين چند هفته انجام داده اين که وقتي داور جواني را براي يک بازي انتخاب مي‌کند، در کنار او از کمک داور با تجربه‌اي استفاده مي‌کند. اما در بازي ما برابر فولاد کمک داوران هم جوان بودند. هر چند کارشان خوب بود اما در يک صحنه که کمک داور نزديک به صحنه بود، اگر تجربه بيشتري داشت مي‌توانست به داور کمک کند.
* شما از مسايلي صحبت مي‌کنيد که سال‌هاست در فوتبال ايران وجود داشته و چيز جديدي نيست.
فوتبال يعني اين که اگر به همکارتان توهين مي‌شود بيشتر از روزي که به خودتان توهين مي‌شود، ناراحت شويد. بارها گفته‌ام سوت پايان هر بازي، سوت آغاز بازي ديگري است. اما متاسفانه وقتي ما به منافع ديگران لطمه وارد مي‌شود، سکوت مي‌کنيم و وقتي به خودمان لطمه‌اي وارد مي‌شود جار و جنجال به پا مي‌کنيم. خنده‌دار است که من شما را متهم مي‌کنم اما وقتي يک نفر به من توهين مي‌کند من سريع آن را بزرگ مي‌کنم. من گفتم بارها بازي فولاد و تراکتورسازي را تماشا کرده‌ام . تراکتورسازي 19 کرنر و تعداد زيادي اوت دستي داشت و حتي اين اوت دستي‌ها خطرناک تر از کرنرها بودند. ضمن اين که اگر به جاي خداداد افشاريان داور کم تجربه ديگري حضور داشت، در چند صحنه که در محوطه 18 قدم فولاد رخ داد، مي‌توانست پنالتي بگيرد اما واقعا جار و جنجال‌هاي آخر بازي به وجود آمد که درست نبود.
* يعني شما معتقديد که آن جار و جنجال‌ها در داوري بازي شما برابر فولاد تاثيرگذار بود؟ يا بهتر بپرسم، جلالي چند وقت پيش مصاحبه کرده بود و گفته بود در فوتبالي که همه با داد و بيداد به دنبال گرفتن حقشان هستند، نمي تواند به خاطر منافع تيمش سکوت کند. آيا شما جلالي را متهم به جار و جنجال مي کنيد؟
من دارم ديدگاه خودم را مي گويم . ذات فوتبال اين است که دوستي‌ها بيشتر شود، براي اين است که استرسها کم شود. پس چرا من از افراد ايراد مي گيرم. مي خواهم يک سوال بپرسم آيا هدف وسيله را توجيه مي‌کند؟ پاسخ قطعا منفي است.
* نظرتان در مورد انتخاب کارلوس کي روش چيست؟
من ديدم يکي از مسوولان فدراسيون فوتبال مصاحبه کرده و گفته کي‌روش موافق نيست مبلغ قرار دادش عنوان شود. اين از آن حرفهايي است که با واقعيت و صداقت فرسنگ‌ها فاصله دارد. تا جايي که من مي‌دانم مبلغ قرار داد او و همکارانش بالاي 15 ميليون دلار است. من هيچ ايرادي به کي‌روش نمي گيرم. به هر حال وقتي رييس جمهور ما دغدغه‌ مردمي کاهش هزينه‌ها را دارد پرداخت اين چنين پولي جاي تعجب دارد. وقتي گفته مي‌شود رييس جمهور با بالگرد از مناطق مختلف سرکشي مي‌کند تا از وضعيت معيشتي مردم با خبر شود، براي من پرداخت چنين پولي جاي تعجب دارد. حتي گفته شده که رييس جمهور افرادي را ديده که بيش از 10 سال است که ميوه نخورده اند. خود من الان هفت ـ هشت ماه است به دنبال کارهاي مريضي سرطاني هستم که 10 ـ 12 سال است که حق بيمه پرداخت کرده و حالا که مي‌خواهد حق از کار افتادگي بگيرد، بيمه قبول نمي‌کند.
* فکر مي کنيد کي‌روش مي‌تواند در فوتبال ايران موفق شود؟
يکسري عوامل باعث موفقيت يا ناکامي مي‌شود. اگر هر کدام از عوامل موفقيت را نداشته باشيم درصد موفقيتتان کم مي‌شود.
* فکر مي کنيد اين عوامل در ايران وجود دارد ؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 931
بازدید دیروز : 182
بازدید هفته : 1298
بازدید ماه : 1255
بازدید کل : 45945
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1