حضور لمان در شالكه منتفي شد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 17:2 ::  نويسنده : آرمان


 

حضور ينس لمان دروازبان پيشين تيم‌ملي آلمان براي حضور در شالکه منتفي شد.


 

 رالف رانگ‌نيک، سرمربي و هورست هلد، ‌مدير ورزشي آبي‌پوشان پس از چهار هفته مطرح بودن موضوع حضور احتمالي ينس لمان، در اين‌باره تصميم‌گيري کردند.

 قهرمان فصل گذشته جام حذفي ژرمن‌ها به اين نتيجه رسيد که نيازي به جذب اين سنگربان کهنسال ندارد. اين تصميم قرار است به صورت مکتوب به اطلاع ستاره قديمي ژرمن‌ها برسد.

 در اين ارتباط رانگ‌نيک اظهار داشت: با توجه به حضور رالف فئرمان، ماتياس شوبر و لارس اونر‌اشتال به‌عنوان 3 سنگربان در تيم، راهي تمرينات آماده‌سازي خواهيم شد. با وجود اين‌ها اگر باز هم سنگربان بگيريم، از لحاظ ورزشي و اقتصادي شالکه را تحت فشار قرار مي‌دهيم.

 به باور تحليل‌گران معناي واژه تحت‌فشار که مسئول فني آبي‌ها به آن اشاره دارد، رقم 4 ميليون دستمزد ساليانه‌اي است که براي جذب اين بازيکن مسن، تشخيص داده شده است. در اين حال گفته مي‌شود در صورتي که فئرمان، سنگرباني که پس از خاتمه فصل گذشته بوندس ليگا بدون پرداخت رقمي به باشگاه اينتراخت فرانکفورت در بازي‌هاي آزمايشي جواب مثبت ندهد، آنگاه مديران شالکه ترجيح مي‌دهند به سراغ دروازه‌باني جوان و آينده‌دار همچون گريگورژ ساندوميسکي، بازيکن تيم ملي لهستان رفته تا با خريدي ارزان،‌ جانشيني مطمئن بيابند.

 اين اتفاقات در حالي است که تا زمستان گذشته، لمان به حضور مجدد در زمين بازي فکر نمي‌کرد. او که تابستان گذشته از دنياي ورزش کناره گرفت، حضور در کلاس مربيگري را در پيش گرفت. ولي پس گذشت چندماه بازنشستگي، وقتي با نياز مبرم آرسنال انگليس، تيم سابقش به دروازه‌‌بان، مواجه شد، اعلام آمادگي کرد در 41 سالگي دستکش به دست کرده و به ميدان رود. او به اين ترتيب به سنگر آرسنال بازگشت و حضور مجددش اگر چه کوتاه، ولي موثر بود و تيمي همچون شالکه را به اين فکر انداخت تا از وجودش به‌عنوان جايگزين نوير استفاده کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 274
بازدید دیروز : 182
بازدید هفته : 641
بازدید ماه : 598
بازدید کل : 45288
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1