آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

 

شش بازيکن از تيم فوتبال بورسيادورتموند به تيم منتخب هفته بيست‌وچهارم بوندس‌ليگا راه يافتند.


  با انجام پيکارهاي اين هفته، تيم بورسيادورتموند در نبردي بزرگ موفق شد 3 بر يک بايرن‌مونيخ را روز شنبه شکست دهد، در سايه درخشش بازيکنان ممتاز خود، قادر به کسب اين برد شد. اين امر سبب شد تا در پايان هفته بازيکناني همچون سوبوتيچ، هوملس، شملسر، نوري شاهين، گروس کرويتس و باريوس از جمع زردپوشان به تيم ستارگان هفته راه يابند.
فهرست تيم گزينش شده به اين شرح است(اعداد داخل پرانتز بيانگر تعداد دفعات انتخاب در فصل جاري است):
دروازه‌بان: اشتوتگارت (1)

مدافع راست: سوبوتيچ- بورسيادورتموند(3)
مدافع مياني: هوملس- بورسيادورتموند(6)
مدافع چپ: شلمسر- بورسيادورتموند(5)

هافبک راست: ريتر - ولفسبورگ(2)
هافبک مياني: پولاک- ولفسبورگ(1)
هافبک مياني: پودولوسکي- اف.ث.کلن(5)
هافبک مياني: شاهين نوري- بورسيادورتموند(8)
هافبک چپ: گروس‌کرويتس- بورسيادورتموند(3)

مهاجم: باريوس- بورسيادورتموند(2)
مهاجم: ديگو- ولفسبورگ(1)

 

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 20:11 ::  نويسنده : آرمان

اين هافبک 31 ساله در ديدار هفته گذشته بارسا مقابل اتلتيک بيلبائو آسيب ديد و از آن زمان دوران نقاهت را پشت سر مي گذارد.


  تيم بارسلونا فردا در ديداري حساس در مستايا به مصاف والنسيا خواهد رفت و خبر خوب براي کاتالان ها اينکه ژاوي مي تواند در اين ديدار تيمش را همراهي کند.

به گزارش نشريه اسپورت، ژاوي که به دليل مصدوميت از ناحيه ماهيچه ساق پا ديدار تيمش مقابل مايورکا را از دست داد، مي تواند در ديدار فرداشب به ميدان برود.

اين هافبک 31 ساله در ديدار هفته گذشته بارسا مقابل اتلتيک بيلبائو آسيب ديد و از آن زمان دوران نقاهت را پشت سر مي گذارد.

ژاوي امروز در تمرينات تيم شرکت خواهد کرد و انتظار مي رود پپ گوارديولا از او در ترکيب اصلي ديدار چهار شنبه استفاده کند.

 گوارديولا همچنين براي ديدار چهارشنبه شب دني آلوس را نيز در اختيار خواهد داشت. اين مدافع راست برزيلي، ديدار مقابل مايورکا را به دليل محروميت از دست داد.

 

 

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 20:10 ::  نويسنده : آرمان

کميته انضباطي از محروميت و احضار عليرضا حقيقي به اين کميته فدراسيون فوتبال خبر داد.


  به دليل تخلف انضباطي دروازه‌بان تيم پرسپوليس در ديدار با شاهين بوشهر، عليرضا حقيقي با صدور قرار دستور موقت به استناد ماده 11 آئين نامه انضباطي ، تا اطلاع ثانوي از همراهي تيم مربوطه و حضور در مسابقات رسمي محروم است.
وي بايد در روز سه شنبه، هفدم اسفند ماه براي اداي توضيحات، در کميته انضباطي حاضر شود.

 

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 20:10 ::  نويسنده : آرمان

در آخرين تمرين تيم فوتبال استقلال قبل از ديدار السد قطر، بارش باران اجازه نداد که آبي‌پوشان تمرين خوبي را برگزار کنند.


   استقلال ايران که از ساعت 17:30 فردا در اولين ديدار گروهي دور اول ليگ قهرمانان آسيادر سال 2010-2011 به مصاف نماينده کشور قطر مي‌رود، از ساعت 16 امروز در زمين اصلي ورزشگاه آزادي تمرين تاکتيکي را برگزار کرد.

**در اين تمرين پرويز مظلومي در ابتدا با بازيکنانش در خصوص اهميت ديدار اول در ليگ قهرمانان آسيا صحبت کرد و از آنها خواست با رعايت نکات تمريني تمرکز خود را روي مسابقه فردا داشته باشد.

*بارش باران بسيار شديد بود و به همين دليل استقلالي‌ها نتوانستند تمرين خوبي را انجام دهند و باران مسايل فني را تحت تاثير خود قرار داد.

*دسوزا، بازيکن برزيلي استقلال در جريان تمرين دچار مصدوميت شد، اما بنا بر اظهارات کادر پزشکي مصدوميت وي جدي نيست.

*در اين تمرين خبرنگاران فقط 15 دقيقه فرصت تهيه گزارش داشتند ضمن آنکه تيم فوتبال السد در همين زمين از ساعت 15 آخرين تمرين خود را براي ديدار با نماينده ايران برگزار کرد.

تيم فوتبال استقلال تهران در مرحله اول ليگ قهرمانان آسيا با تيم‌هاي السد قطر، پاختارو ازبکستان و النصر عربستان هم گروه است.

 

تيم آرسنال انگليس قصد تمديد قرارداد با شش بازيکن خود را دارد.


  سمير نصري، آندري آرشاوين، ژائل کليشي، يوهان دجورو، توماس روسيچکي و لوکاس فابيانسکي بازيکناني هستند که قراردادشان با لندني‌ها ابتداي تابستان سال آينده به پايان خواهد رسيد.
با توجه به رضايتي که کادر فني اين تيم، بويژه آرسن ونگر،‌ سرمربي فرانسوي 15 سال اخير از اين گروه دارد، توپچي‌ها مايل هستند قرارداد آناه را براساس توافق‌هاي که به عمل مي‌آيد، تمديد کنند.
اين گزارش حاکي است شرايط پيشنهادي مذکور براي آرشاوين 29 ساله و روسيچکي 30 ساله با کمترين زمان ممکن در متن قرارداد با توجه به شرايط سني خواهد بود ولي آرسنالي‌ها خواهان ادامه همکاري براي مدتي طولاني با نصري، کليشي، دجورو هستند.

 

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 20:8 ::  نويسنده : آرمان

 

مدير باشگاه السد قطر گفت: استقلال از تيم‌هاي بزرگ آسيا محسوب مي‌شود که جايگاه مهمي در سطح قاره دارد.


  ابوراشد در مورد ديدار تيم‌هاي استقلال و السد قطر از هفته اول رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا که قرار است فردا از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادي برگزار شود، گفت: فردا در اولين ديدارمان از مرحله گروهي رقابت‌هاي آسيايي، بازي سختي را در پيش داريم که از اهميت به سزايي برخوردار است.
وي ادامه داد: استقلال از تيم‌هاي بزرگ آسيا محسوب مي‌شود که جايگاه مهمي در سطح قاره دارد. اين تيم در رقابت‌هاي امسال ليگ برتر ايران نيز نتايج خوبي کسب کرده است.
ابوراشد تأکيد کرد: بازيکنان السد اهميت بازي فردا را به خوبي مي‌دانند و سعي مي‌کنند نتيجه خوبي را مقابل استقلال به دست بياورند. قصد داريم تا قدم اول را در اين رقابت‌ها محکم برداريم.
مدير تيم السد قطر يادآور شد: السد در آخرين بازي ليگ برتر شکست خورد، اما سعي داريم براي بازي فردا مقابل استقلال از لحاظ روحي تيم را بازسازي کنيم.
وي در پايان خاطرنشان کرد: ما مي‌توانيم در رقابت‌هاي فصل جاري ليگ ستارگان قطر به مقام قهرماني برسيم، ضمن اينکه در آسيا نيز آرزوهاي زيادي داريم.

 

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 20:5 ::  نويسنده : آرمان

برايان کاراسکو يکي از ستاره هاي رقابت هاي قهرماني زير 20 ساله هاي آمريکاي جنوبي که مدتي پيش برگزار شد، بود و نمايش هاي درخشانش موجب جلب توجه باشگاه هاي اروپايي شد


   به گزارش رسانه هاي اسپانيايي، باشگاه هاي بارسلونا و رئال مادريد رقابت سختي را براي به خدمت گرفتن برايان کاراسکو، بازيکن آينده دار باشگاه شيليايي آئوداکس ايتاليانو، آغاز کرده اند.

   اين مدافع هافبک جوان يکي از ستاره هاي رقابت هاي قهرماني زير 20 ساله هاي آمريکاي جنوبي که مدتي پيش برگزار شد، بود و نمايش هاي درخشانش موجب جلب توجه باشگاه هاي اروپايي شد.

اين بازيکن 20 ساله محصول تيم آکادمي جوانان آئوداکس ايتاليانو است و در سپتامبر 2009 اولين بازي رسمي اش را براي اين تيم شيليايي انجام داد.

البته او هنوز بازيکن ثابت تيمش نيست اما اين مسئله نيز موجب نشد تا باشگاه هاي بارسلونا و رئال از خريد او صرف نظر کنند.

به گزارش رسانه ها، هر دو غول اسپانيايي پيشرفت اين بازيکن آينده دار را زير نظر دارند تا براي خريد او در تابستان آينده تصميم بهتري بگيرند.

 

 

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 20:4 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي سابق بوردو در مصاحبه با شبکه تي زي، در مورد دلايلش براي عدم دعوت از ريبري به تيم ملي صحبت کرد.


 لورن بلان، سرمربي تيم ملي فرانسه، تاييد کرد که فرانک ريبري يک بازيکن با ارزش براي تيم ملي اين کشور است اما اعتقاد دارد اين بازيکن 27 ساله بعد از مصدوميت هاي متعدد به شرايط آرماني برنگشته است.

 سرمربي سابق بوردو در مصاحبه با شبکه تي زي، در مورد دلايلش براي عدم دعوت از ريبري به تيم ملي صحبت کرد.

 " طرفداران بايد بدانند آيا ريبري به شرايط آرماني رسيده است يا نه؟ البته از لحاظ فوتبالي او براي فرانسه غير قابل چشم پوشي است.

 من به او اعتقاد زيادي دارم اما معتقدم او هنوز به شرايط آرماني اش برنگشته است. "

 بعد از جام جهاني 2010 که براي فرانسوي ها فاجعه بار به پايان رسيد، ريبري به دليل نقشي که در اعتصاب بازيکنانش داشت، براي سه ديدار از همراهي تيمش محروم شد. او براي مدتي نيز به دليل مصدوميت از ميادين دور بود و به همين دليل بلان او را از فهرست تيمش براي ديدار مقابل برزيل کنار گذاشت.

 

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 20:4 ::  نويسنده : آرمان

قرارداد اين بازيکن 22 ساله در انتهاي فصل جاري به پايان مي رسد و بايرني دوست دارند اين بازيکن را در آليانس آره نا نگهدارند.


   توماس کرافت، دروازه بان جوان بايرن مونيخ، پيشنهاد اين باشگاه براي تمديد قرارداد تا تابستان 2013 را رد کرد.

قرارداد اين بازيکن 22 ساله در انتهاي فصل جاري به پايان مي رسد و بايرني دوست دارند اين بازيکن را در آليانس آره نا نگهدارند.

اما کرافت از زماني که متوجه شده باشگاه قصد دارد مانوئل نوير، دروازه بان ملي پوش شالکه را به خدمت بگيرد، از تمديد قرارداد منصرف شد و از کريستين نرلينگر، مدير ورزشي بايرن خواست تا مذاکرات براي تمديد قرارداد را به پايان فصل موکول کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من نگراني خاصي بابت تمديد قرارداد ندارم. براي من مهم است که زمان زيادي براي بازي پيدا کنم. من در حال حاضر دروازه بان اول باشگاه هستم و مي خواهم اين شرايط را حفظ کنم. هنوز زمان زيادي براي صحبت کردن در مورد تمديد قرارداد وجود دارد."

کرافت يکي از محصولات آکادمي جوانان باشگاه بايرن است که با پيشرفتي قابل توجه به دروازه اول باشگاه تبديل شده است.

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 20:2 ::  نويسنده : آرمان

داويد لوئيس، مدافع جديد چلسي، در آستانه ديدار تيمش مقابل منچستريونايتد که فردا در استمفورد بريج برگزار مي شود، پاتريس اورا، بازيکن حريف را مورد ستايش قرار داد.


 اين مدافع برزيلي که در بازار نقل و انتقالات ژانويه با انتقالي 24.5 ميليون پوندي به چلسي پيوست، اعلام کرد براي اينکه به بازيکن بهتري تبديل شود، عملکرد ساير مدافعان را زير نظر  دارد. او از پاتريس اورا به عنوان يکي از مدافعاني که او را تحت تاثير قرار داده، ياد کرد.

 او در گفتگو با نشريه سان گفت:" من بازي مدافعان زيادي را نگاه مي کنم ، به ويژه پاتريس اورا و تلاش مي کنم مانند آنها بازي کنم.

 چه به عنوان هافبک بازي کنم يا مدافع، مي توانم بازي هاي خوبي به نمايش بگذارم. من مي دانم که فوتبال انگليس کاملا متفاوت با پرتغال است اما فکر مي کنم تاکنون به خوبي با فوتبال جزيره سازگار شده ام زيرا بازيکنان بزرگي در کنار من بازي مي کنند."

 لوئيس همچنين از اينکه بازيکنان بزرگي مانند جان تري بازي مي کند، ابراز خوشحالي کرد.

 " بازي در کنار بازيکناني مانند جان تري افتخار بزرگي استو من هر روز از آنها چيزهاي زيادي ياد مي گيرم."

 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content