آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 26 اسفند 1389برچسب:, :: 10:49 ::  نويسنده : آرمان

يوان گورکوف،ستاره خط مياني ليون در صحبتهايي اعلام کرد که از باخت به رئال به شدت نااميد شده است.


  یوان گورکوف، ستاره خط میانی لیون در صحبتهایی اعلام کرد که این تیم فرانسوی نتوانست فوتبال فشرده و منسجمش را مقابل رئال مادرید به نمایش بگذارد.

طبق صحبتهای این ستاره 24 ساله، المپیک لیون به حریف اسپانیایی اجازه دارد تا بازی عادی اش را ارائه کند و بدین ترتیب لیون با نتیجه 0-3 در برنابئو به زانو در آمد.

گورکوف گفت:« ما به خاطر این شکست ناامید شدیم. بازی خیلی سریع پیش رفت؛ چون ما به بازیکنان رئال این  فضا را دادیم که بازی خودشان را ارائه کنند. ما نتوانستیم توپ را حفظ کنیم و در خط دفاع ضعیف بودیم. از سوی دیگر نتوانستیم فرصتهایمان را به خوبی تمام کنیم.»

گورکوف در ادامه به تمجید از سرعت بالای بازیکنان رئال پرداخت و گفت:« آنها توپ را با سرعت عجیبی به جریان می انداختند و زمانی که 4 مهاجم آنها چنین توانایی ها و مهارتهای فردی ای دارند، متوقف کردن آنها کار بسیار سختی است.تیم برتر به پیروزی رسید.»

 

چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : آرمان

مديرعامل باشگاه رئال مادريد در آستانه بازي ختافه با بارسلونا گفت: ختافه عضوي از خانواده مادريد است و هر گل به بارسلونا 20 هزار يورو ارزش دارد.


به نقل از ال‌پايس اسپانيا، فلورنتينو پرس مديرعامل باشگاه رئال مادريد در آستانه بازي مهم هفته آينده بين ختافه و بارسلونا در تماسي با همتاي خود در ختافه گفت: پاداش خوبي در انتظار شما است و در کمترين حالت تور تابستاني شما را تضمين مي‌کنم، اما کسب نتيجه تساوي يا شکست دادن بارسا، پاداشي جداگانه خواهد داشت و به هر بازيکني که دروازه بارسلونا را باز کند مبلغ 20 هزار يورو پرداخت خواهد شد.

سهام باشگاه ختافه در بورس مادريد تا سقف 45 درصد در اختيار فلورنتينو پرس است و روابط بسيار خوبي بين دو باشگاه مادريدي برقرار شده است. به پيشنهاد پرس هواداران رئال مادريد دو جايگاه بزرگ از نيوکمپ را در حمايت از ختافه اشغال خواهند کرد و بليت اين دو بخش به 2 برابر قيمت از سوي رئال مادريد خريداري شده است.
شنبه شب آينده رئال مادريد در ويسنته کالدرون (جنوب مادريد) ميهمان اتلتيکومادريد خواهد بود و بارسلونا در نيوکمپ ميزبان ختافه است.

چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : آرمان

به نقل از مرجع خبري رئال مادريد، رئال مادريد آخرين تمرين خود را براي مصاف با المپيک ليون پيگيري کرد .


   کريستيانو رونالدو تمرينات روز سه شنبه تيمش براي آماده سازي بازي برگشت چمپيونزليگ برابر ليون رابدون مشکل پشت سر گذاشت اما مورينيو اعلام نکرد که اين بازيکن فيکس خواهد بود يا نه . بازيکن پرتغالي به تازگي از مصدوميتش ريکاوري کرده است .
در اين تمرين ، گونسالو ایگواین نيز که در حال ريکاوري از مصدوميتش است ،‌ براي اولين بار در کنار هم تيمي هايش تمرين کرد .
تمرينات مورينيو پشت درهاي بسته انجام شد تا او بتواند که تصميم نهايي را بگيرد . او در کنفرانس مطبوعاتي گفت :" منتظر تمرين امروز براي تصميم گيري خواهم ماند . من نه دکتر هستم ، نه بازيکن . پس بايد نظر کادر پزشکي را پيرامون شرايط کريستيانو بدانم . تا فردا منتظر نخواهم ماند چرا که من هيچ وقت در روز بازي تصميم نمي گيرم . دوست دارم که خيالم راحت باشد ، پس امروز تصميم مي گيرم . چيزي براي کتمان کردن ندارم . بايد کمي منتظر بمانيد . "
گفتني است که کاکا ، گاگو و پدرو لئون به علت مصدوميت غايبان تمرين امروز بودند .
 

 

 

چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:, :: 14:59 ::  نويسنده : آرمان


 


 درخواست مسئولان دورتموند از کاگاوا

شينجي کاگاوا ستاره ژاپني دورتموند براي ادامه معالجات به ژاپن رفته است، اما با رخ دادن زلزله در ژاپن مسئولان دورتموند با وي تماس گرفته و خواستار بازگشت هر چه سريع او به کشور آلمان و باشگاه دورتموند شده است. يورگن کلوپ سرمربي دورتموند اين خبر را تأييد مي‌کند.

شکار بايرني ماينز

باشگاه ماينز با ييلماز استعداد ترک‌تبار بايرن قرارداد خواهد بست،‌اين بازيکن فصل آينده بدون رد و بدل شدن پول و به عنوان بازيکن آزاد به ماينز مي‌رود.

اويينيگ و خوش‌بيني به آينده

اويينيگ سرمربي جديد هامبورگ که بعد از شکست 6 بر صفر مقابل بايرن جانشين آرمين ف شود نسبت به آينده هامبورگ خوشحال است. او عقيده دارد آنها مي‌توانند در سال آينده حتي به کسب سهميه ليگ قهرمانان اميدوار باشند.

ماگات و چهارشنبه پراهميت

تکليف فيليکس ماگات سرمربي شالکه براي ادامه کار در اين باشگاه فردا بعد از جلسه وي با رئيس باشگاه روشن خواهد شد. اين مربي 57 ساله در جام حذفي و ليگ قهرمانان نتايج خوبي با شالکه گرفته است.

چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:, :: 14:58 ::  نويسنده : آرمان


 
 


اتوئو شماره يک

لئوناردو سرمربي اينتر پيش از مسابقه مقابل بايرن در مصاحبه‌اي اعلام کرد که اتوئو بهترين مهاجم دنياست.

فوتبال ايتاليا نگران حضور لاتزيو در ليگ قهرمانان

خشونت‌هاي کنترل نشده و سابقه‌دار هواداران لاتزيو بعد از شکست اين تيم در دربي مقابل آث رم نگراني‌هايي را در ايتاليا برانگيخته است. به عقيده فوتبال نويسان ايتاليايي تکرار اين رفتار مي‌تواند باعث محروميت تيم‌هاي ايتاليايي در سطح فوتبال اروپا شود.

ماتزاري و يوونتوس

آيا ماتزاري گزينه خوبي براي يوونتوس است؟ سال گذشته دلنري هم مربي خوبي براي يوونتوس به نظر مي‌آمد. نويسندگان سايت گل عقيده دارند يوونتوس بايد به دنبال مربي بزرگي باشد.

پاتو جانشين زلاتان

به نوشته رسانه‌هاي ايتاليايي با محروميت زلاتان ابراهموويچ، پاتو ستاره برزيلي به عنوان مهاجم مرکزي ميلان در دربي ايتاليا به ميدان خواهد رفت. او، کاسانو و روبينيو سه پيکان تهاجمي ميلان خواهند بود.

اينزاگي: دوست دارم کاکا برگردد

پيپو اينزاگي مي‌گويد:«‌ اميدوار است هر چه سريع‌تر به ترکيب ميلان بازگردد. او همچنين از  بازگشت کاکا استقبال کرده و اميدوار است ستاره سابق ميلان هر چه سريع‌تر به جمع هم تيمي‌ها بازگردد.»

تراپاتوني و قهرماني ناپولي

جوواني تراپاتوني سرمربي سابق تيم ملي ايتاليا در تحليل سري a مي‌گويد:« ناپولي مي‌تواند مثل ورونا در فصل 85 ـ 84 قهرمان ايتاليا شود.»

تهديد زامپاريني

زامپاريني رئيس باشگاه پالرمو گفت:« اگر  دو بازي ديگر را ببازيم اين باشگاه را رها خواهد کرد.»‌

چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:, :: 14:57 ::  نويسنده : آرمان

گروهي از هواداران شالکه به نشانه حمايت از سرمربي تيم خود مقابل دفتر باشگاه تجمع کرده و از ماگات حمايت کردند.


   روز گذشته حدود 150نفر از علاقمندان تيم آبي‌پوش مقابل دفتر باشگاه در مرکز شهر گيلزن‌کرشن اجتماع کردند. آنها قبل از جلسه روز چهارشنبه (امروز) سران شالکه در مورد آينده کادر فني، با سر دادن شعارهاي مراتب حمايت خود را از فليکس ماگات که در دوران نقل و انتقال زمستاني علي کريمي، ستاره ايراني را جذب کرد، ابراز داشتند.
به باور اين دسته مربي 57 ساله در فصل جاري با رساندن تيم به مرحله يک چهارم‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا و همينطور راهيابي به ديدار نهايي جام‌ حذفي، نتايج قابل قبولي گرفته که مستحق عزل نيست.
آنها در عين حال با شعارهاي خود کلمنس تونيس، مدير شالکه را مسبب نتايج نامطلوب تيم در بوندس‌ليگا دانسته و خواهان برکناري وي شدند.
اين اتفاق که نزديک به2 ساعت طول کشيد، چرا که در هفته‌هاي اخير موج نارضايتي تماشاگران در ورزشگاه عليه مربي اسبق بايرن‌مونيخ و ولفسبورگ افزايش يافته است. به باور گروه هواداران ناراضي اين مربي با وجود صرف هزينه‌اي گزاف، عملکرد ضعيفي داشته که بايد از کار برکنار شود. تحت فشار اين انتقادات و نيز ايرادهاي که رسانه‌ها از مسئول فني آبي‌پوشان گرفته شده، قرار به برگزاري جلسه مديران در تاريخ امروز گذاشته شد.

 

 

چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:, :: 14:57 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم ملي‌پوش تيم فوتبال منچستريونايتد انگليس گفت: بازي با مارسي مشخص کرد ما چقدر شايسته برد مقابل رقيبي قدرتمند بوديم.


 وين روني گفت: خيلي خوشحالم با غلبه بر مارسي به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا رسيديم. مي‌دانستيم حريف از لحاظ جسماني بسيار آماده است و شرايط خيلي خوبي دارد. فکر مي‌کنم شايسته برد مقابل اين حريف قدرتمند بوديم.
وي ادامه داد: آنها توپ‌هاي خوبي را به محوطه جريمه ما ارسال کردند که کار برايمان بيش از پيش دشوار شد. در اين حال خيلي خوب دفاع کرديم تا نتيجه حفظ شد.
ستاره 25 ساله ادامه داد: برنامه ما در بازي اين بود در نيمه اول يکي، دو گل بزنيم. درعين جال اجازه ندهيم به دروازه‌مان برسند.
او ادامه داد: در اين جام بايد همه حريفان را برد تا به جايي رسيد. نشان داديم که در اين مسير خيلي خوب در حال حرکت هستيم.
در مصاف شب گذشته که ديدار برگشت از مرحله يک هشتم‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اولد‌ترافورد بود، ياران وي 2 بر يک مقابل مارسي به برتري رسيدند. آنها پس از تساوي بدون گل در بازي رفت، مجوز صعود به دور يک چهارم نهايي گرفتند.
در اين بازي هرناندز در دقايق 5 و 75 براي يونايتدي‌ها ، براون 82 براي مارسي گلزني کردند.

 

چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:, :: 14:56 ::  نويسنده : آرمان

مدافع فرانسوي تيم فوتبال بارسلونا به خاطر داشتن تومور پيشرفته در کنار کبد خود زير تيغ جراحان مي‌رود.


   به نقل از رويترز، اريک آبيدال بازيکن شماره 22 بارسلونا روز گذشته با درد شديد به اورژانس بيمارستان مرکزي کاتالونيا منتقل شد و پزشکان پس از عکس برداري متوجه يک تومور پيشرفته در کنار کبد او شدند.
تجويز پزشکان يک رژيم غذايي بسيار تاثيرگذار و مهم است تا اين بازيکن در اوايل فصل تابستان تحت جراحي اصلي قرار بگيرد اما جمعه اين هفته اولين جراحي براي او صورت خواهد گرفت.
آبيدال توان بازي کردن دارد اما نبايد فشار زيادي به عضلات شکمي وارد شود و متابوليسم اين بازيکن نيز بايد به دقت توسط پزشکان مورد بررسي قرار بگيرد.

 

چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:, :: 14:55 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم ملي فوتبال آرژانتين ليونل مسي را بهترين بازيکن حال حاضر فوتبال جهان مي‌داند.


   سرخيو باپتيستا که پس از جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي جاي ديگو مارادونا را در تيم ملي فوتبال آرژانتين گرفت قصد دارد ستاره جوانش را در جمع آلبي سلسته در همان جايگاهي به ميدان بفرستد که در باشگاهش در آنجا توپ مي‌زند.

او که به توانايي‌هاي مهاجم آبي – اناري‌ها ايمان دارد گفت: مسي در مسير تبديل شدن به بهترين بازيکن تاريخ قرار دارد. با نگاهي به آينده روشن مي‌شود او همه چيز دارد.

باتيستا که زماني همبازي مارادونا در تيم ملي بود درباره او گفت: بدون ترديد مارادونا يکي از بزرگترينها بود. ولي مسي در حال حاضر بهترين است و بايد از اين واقعيت نهايت بهره را ببريم.

  گفتنی است، خوان رومان ريکلمه پس از سالها درفهرست تيم ملي کشورش جاي گرفته است. سرمربي قهرمانان جام‌هاي جهاني 1986 و 1978 دراين باره هم گفت: همواره او را در سر داشتم. خواهيم ديد او از چه تواني برخوردار است و چگونه در تيم جاي خواهد گرفت. چنانچه او درشرايط بسيار خوبي باشد بايد او را همواره به خاطر داشت.

چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:, :: 14:55 ::  نويسنده : آرمان

سران باشگاه شالکه، فليکس ماگات مربي شان را از سمت خود برکنار کردند.


   سران باشگاه شالکه اعلام کردند که فلیکس ماگات،مربی این تیم در پی نتایج ضعیف شالکه در رقابتهای این فصل از سمت خود برکنار شده است.

جلسه مسئولان و روسای باشگاه شالکه روز 4شنبه برگزار شد تا در مورد آینده این مربی 57 ساله تصمیم گیری شود و در نهایت تصمیم برآن شد تا ماگات از سمت خود برکنار شود. این در حالی است که گرچه شالکه در رقابتهای بوندس لیگا نمایش خوبی نداشته ولی این تیم را به فینال جام حذفی آلمان رسانده و همراه باشالکه به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته.

در هفته های اخیر ماگات از حمایت مسئولان باشگاه و هواداران تیم برخوردار نبود.شالکه ماگات اکنون در رده دهم جدول بوندسلیگا قرار دارد.

در بیانیه منتشره در وب سایت رسمی شالکه می خوانیم:« شالکه دلایل خیلی خوبی داشت تا به همکاری اش با فلیکس ماگات پایان دهد. ما این دلایل را بنا به احتمال آغاز جنگی رسمی که درانتظار ماست، اعلام نمی کنیم.ما از جدایی فلیکس ناراحتیم ولی حس می کنیم که این بهترین راهکار برای شالکه است.»

ماگات که یکی از روسای باشگاه شالکه به حساب می آید، چند روز پیش اعلام کرد که در جلسه با روسای باشگاه شرکت نخواهد کرد و از طریق وکیلش این مطلب را به عرض روسای باشگاه رساند.وکیل ماگات با انتشار بیانیه ای گفته بود:« آقای ماگات در جلسه روسای باشگاه درروز 4شنبه شرکت نخواهد کرد؛چون معتقد است که حضور یا عدم حضورش در این جلسه تفاوتی چندانی نخواهد داشت. آقای ماگات روز سه شنبه اطلاعاتی درمورد این جلسه دریافت کرده و اگر قرار باشد تا درمورد مسائل مهمی به بحث و گفت و گو بپردازد، باید کاملا آماده باشد.»

سران باشگاه شالکه به دنبال گزینه مناسبی برای جانشینی ماگات هستند

 

چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:, :: 14:54 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم رئال مادريد پس از انتشار خبر تومور کبدي آبيدال گفت: برايت دعا مي‌کنم و مي‌دانم که خداوند تو را نجات مي‌دهد.


  به نقل از مارکا اسپانيا، کاکا بازيکن رئال مادريد زودتر از بازيکنان بارسلونا با آبيدال ابراز همدردي کرد و در صفحه مربوط به آبيدال در يک سايت اجتماعي نوشت: باور کردني نيست و بسيار ناراحت شدم. اين يک اتفاق عجيب است و بايد خيلي مراقب بود. همه بازيکنان در کنار تو هستند و برايت دعا مي‌کنند، اطمينان دارم که خداوند تو را نجات مي‌دهد.
به غير از کاکا و با اختلاف چند ساعت، بازيکناني نظير فابرگاس، فورلان، کريس رونالدو، اينيستا و کاسياس نيز با او همدردي کردند.
مدافع فرانسوي بارسلونا به خاطر داشتن تومور پيشرفته در کنار کبد خود زير تيغ جراحان مي‌رود.

 

چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:, :: 14:51 ::  نويسنده : آرمان

دروازه بان اينتر در صحبتهايي اعلام کرد که پس از به ثمررسيدن گل برتري تيمش در ديدارسه شنبه شب آليانس آرنا به شدت احساساتي شده است.


   ژولیو سسار، دروازه بان اینتر در صحبتهایی اعلام کرد که پس از به ثمر رسیدن گل گوران پاندف در دقایق پایانی دیدار سه شنبه شب ورزشگاه آلیانس آرنا که اینتر را به برتری رساند، شروع به گریه کرده است.

با این پیروزی اینتر به عنوان تیم برتر دو دیدار رفت و برگشت روانه مرحله یک چهارم پایانی شد.

دروازه بان برزیلی اینتر در پایان این دیدار اعلام کرد که هیچ وقت اشتباهی به فاحشی اشتباهی که منجر به گل ماریو گومز شد، مرتکب نشده بوده:« این اشتباه هنوز من را می ترساند.من هرگز در دیداری به این مهمی، چنین اشتباهی انجام نداده بودم.»

دروازه بان اینتر گفت:« وقتی آن گل را خوردم فقط دلم می خواست پیاده به میلان برگردم.ولی بعد برخودم مسلط شدم و فکر کردم که می توانیم به نتیجه مثبتی برسیم. باید تمام هم تیمی های فوق العاده ام را تحسین کنم.آنها به شدت تلاش کردند.»

سسار ادامه داد:« وقتی پاندف گل برتری را زد، من شروع به گریه کردم.من انسان خیلی احساساتی ای هستم. آن اشتباه مرا به شدت تحت تاثیر قرار داده بود ولی این اشتباهات است که باعث رشد و بلوغ تو می شود. واقعا ناراحت شدم که این اشتباه در این بازی به این مهمی و لحظاتی به این حساسی رخ داد.امیدوارم که روند اشتباهاتم در همین جا متوقف شود.»
 

چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:, :: 14:49 ::  نويسنده : آرمان

تيم‌ فوتبال اينترميلان ايتاليا با حذف بايرن‌مونيخ آلمان به‌جمع 8 تيم برتر ليگ قهرمانان اروپا راه يافت.


از مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا بايرن مونيخ آلمان در ورزشگاه آليانس آره‌نا ميزبان اينترميلان ايتاليا بود که در پايان با نتيجه 3 بر 2 متحمل شکست شد تا در مجموع ديدارهاي رفت‌و‌برگشت، 2 تيم به‌تساوي 3 بر 3 برسند، اما اينتر به‌دليل قانون گل‌زده در خانه حريف موفق شد به‌جمع 8 تيم برتر اين‌پيکارها راه يابد.

در اين بازي جذاب و ديدني، در ابتدا ساموئل اتوئو در دقيقه 4 تيم ميهمان را پيش انداخت، اما در ادامه ماريو گومز در دقيقه 21 و توماس مولر در دقيقه 31 بازي را به‌سود بايرن رقم زدند تا نيمه اول اين بازي با برتري شاگردان فن‌خال به‌پايان برسد.
در نيمه دوم بايرن با دردست گرفتن توپ و ميدان فرصت‌هاي خوبي براي گلزني داشت اما در نهايت اين شاگردان لئوناردو بودند که موفق شدند توسط وسلي اسنايدر گل تساوي را در دقيقه 63 به‌ثمر برسانند تا اينتر بيش از پيش اميدوار به‌صعود از اين مرحله شود.
اين تساوي تا دقيقه 88 ادامه داشت تا اينکه بر روي حرکت ساموئل اتوئو، گوران پاندف در موقعيت بسيار مناسب قرار گرفت و دروازه بايرن را براي بار سوم گشود تا پرافتخارترين تيم آلمان از گردونه رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا حذف شود.

در ديگر ديدار امشب، منچستر يونايتد در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان المپيک مارسي فرانسه بود که در پايان با نتيجه 2 بر يک به‌پيروزي رسيد تا در مجموع 2 ديدار رفت‌و‌برگشت با اين نتيجه به‌جمع 8 تيم برتر ليگ قهرمانان راه يابد.
هر 2 گل شاگردان فرگوسن را در اين بازي خاوير هرناندز در دقايق 5 و 75 به‌ثمر رساند و تک گل مارسي نيز با گل‌به‌خودي وس براون در دقيقه 82 به‌ثمر رسي

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 20:12 ::  نويسنده : آرمان

سر الکس فرگوسن، مربي منچستريونايتد بر اين باور است که تيمش بايد مقابل مارسي قدرتمند عالي بازي کند تا بتواند به مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان برسد.


  آنها پس از تساوی بدون گل در خانه حریف به دنبال پنجمین صعود متوالی به مرحله یک‌چهارم هستند.

فرگوسن می‌گوید: «این که کمی نگران دیدارهای بزرگ باشیم خوب است.

بازی با مارسی هم همین طور. ما مقابل تیمی بسیار باتجربه و قدرتمند بازی می‌کنیم و باید عالی باشیم.

بازی خارج از خانه آنها را دو بار مقابل موناکو و رن دیدم و آنها کیفیت‌هایی را نشان دادند که باید با آنها مقابله کنیم.

به نظرم مارسی در خانه به دنبال تساوی بدون گل بود. آنها شاید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. آنها تیم خوبی هستند و تلاش خواهند کرد در ضدحملات به ما ضربه بزنند.

اولدترافورد در وسط هفته در چنین دیدارهایی، جوی وحشتناک خواهد داشت. این به سود ماست و امیدوارم که نتیجه‌ای را بگیریم که می‌خواهیم.»

فرگوسن با وجود توانایی تیمش در فتح سه‌گانه می‌گوید: «ما به حدی باتجربه هستیم که به کار فعلی خود فکر کنیم و تنها به بازی بعدی بیندیشیم.»

 

 

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 20:11 ::  نويسنده : آرمان

به نظر مي رسد که سران باشگاه ليورپول پيشنهاد قراردادي 2 ساله را به کني دالگليش مربي کنوني تيمشان ارائه کرده اند.هر چند که به نظر مي رسد که دالگليش به امضاي قراردادي 4 ساله فکر مي کند.


  دالگلیش بعد از کنار رفتن روی هاجسون مربی جدید لیورپول شد. هاجسون بعد از نتایج ضعیفی که با لیورپول کسب کرد و با رابطه نه چندان خوبی که با هواداران این تیم داشت از سمت خود برکنار شد.

با روی کار آمدن مربی سابق سلتیک در آنفیلد روح تازه ای در لیورپول دمیده شد و دراین راستا می توان به برد 1-3 این تیم مقابل یونایتد اشاره کرد

  گفتنی است، که عملکرد دالگلیش سران لیورپول را برای تمدید دو ساله قرارداد مربی کنونی شان متقاعد کرده و گزارش های منتشره حکایت از آن دارد که این مربی 60 ساله در فکر امضای قراردادی 4 ساله است و در فکر حمایت مالی خوبی برای انجام خریدهایش است.

 

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 20:5 ::  نويسنده : آرمان

سنگربان بازنشسته آلمان 9 ماه پس از اعلام کناره‌گيري‌اش از فوتبال،‌دوباره به تيم آرسنال بازگشت.


     به نقل از روزنامه بيلد، ينس لمان در پايان بهار گذشته در سن 41 سالگي دستکش‌هايش را براي هميشه از دست‌ خارج کرد و کفش‌هايش را به نشانه خاتمه دوران ورزشي آويخت. اما روز گذشته با آرسن ونگر، سرمربي آرسنال دست همکاري موقت تا پايان فصل داد.
وي ابتداي هفته جاري وقتي فهميد همه دروازه‌بانان تيم سال‌هاي 2003 الي 2008به جز مانوئل آلمونيا اسپانيايي دچار مصدوميت شده و قادر به بازي نيستند، ابراز تمايل براي همکاري کرد.
لمان در اين شرايط اعلام کرد،‌ حاضر است در وضعيت حساس کنوني بازنشستگي را فراموش کرده و در چند هفته باقي‌مانده به لندني‌ها کمک کند.
پس از آن ونگر و دو تن از مديران تيم لندني با وي تماس گرفتند و خواهان حضور مجددش شدند.
لمان که در جام‌جهاني 2006 از دروازه تيم کشورش محافظت کرد، از روز گذشته در تمرينات تيم ونگر حضور يافت.
اين سنگربان کهنسال در تمام دوران حضورش 147 مرتبه در ليگ برتر براي آرسنالي‌ها به ميدان رفته است.

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 20:4 ::  نويسنده : آرمان


 

براساس اعلام يک روزنامه انگليسي تابستان سال آينده منچستريونايتد براي خريد بازيکن پالرمو ايتاليا رقم کلاني را خرج خواهد کرد.


   به نقل از روزنامه ديلي‌ميل، سرآلکس فرگوسن از مدت‌ها قبل پروژه جذب هافبکي بازي‌ساز را مدنظر قرارداده است. وي از طريق همکاران اعزامي خود به نقاط مختلف اروپا، خاوير پاستوره، هافبک 21 ساله آرژانتيني تيم پالرمو را پسنديده، بنابراين تلاش‌ خود را براي رايزني و جذب وي آغاز کرده است.
آخرين اخبار موجود در اين زمينه حکايت از اين نکته دارد که سرمربي 69 ساله اسکاتلندي به قدري تحت‌تاثير بازي اين بازيکن آينده‌دار قرار گرفته که حتي بودجه‌اي بالغ بر 35 ميليون پوند بابت وي اختصاص داده است.

در همين ارتباط البته شنيده مي‌شود با توجه به توانمندي بسيار پاستوره، تيم بارسلونا اسپانيا نيز خواهان وي شده است. از اين رو مربي 25 ساله گذشته شياطين سرخ براي تصاحب لژيونر آرژانتيني با کاتالاني‌ها نبرد تنگاتنگي دارد.
پاستوره که از 2 سال قبل براي پالرمو توپ مي‌زند، در تيم کشورش 7 بازي ملي انجام داده است.

 

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 20:3 ::  نويسنده : آرمان

فرانک ريبري، هافبک بايرن مونيخ اين که به روند گل‌زني بازگشته را به دليل جدايي قريب‌الوقوع لوييس فان‌خال مي‌داند.


   او  گفت که از فوتبال زیر نظر فان‌خال لذت نمی‌برده: «حالا از حضور در زمین بیشتر لذت می‌برم.»

از او پرسیدند آیا خبر رفتن لوییس فان‌خال در تابستان به تیم انگیزه داده یا نه، گفت: «به نظرم که این طور است!»

ریبری در بازی با هامبورگ فوق‌العاده کار کرد و به تیمش کمک کرد شش بر صفر پیروز شود.

ریبری در جام جهانی 2010 غایب بود اما حالا می تواند با فرم خوبش به تیم ملی دعوت شود.

 

مدير برنامه‌هاي حسن کيتا گفت: کيتا بازيکن تيم مايورکا اسپانيا به طور قرضي به تيم الشباب پيوسته و فردا نيز مقابل ذوب‌‌آهن به ميدان مي‌رود.


   حسن کيتا، بازيکن تيم مايورکا اسپانيا که به طور قرضي به تيم الشباب عربستان پيوسته و تا پايان اين فصل براي اين تيم عربستاني بازي خواهد کرد.
برادر کيتا که به عنوان مدير برنامه اين بازيکن نيز فعاليت مي‌کند روز گذشته گفت: کيتا 6 ماه ديگر با مايورکا قرارداد دارد که در اين مدت به طور قرضي در اختيار باشگاه الشباب است و پس از آن ديگر بازيکن آزاد محسوب خواهد شد.

باشگاه الشباب از سال 1969 تاسيس شده و يکي از باشگاه هاي قديمي عربستان محسوب مي‌شود.
اين باشگاه امکانات عالي دارد، موزه و تالار افتخارات از جمله امکانات ديدني اين ورزشگاه است. سالن هاي بدنسازي و سرپوشيده براي ورزش هاي ديگر از جمله امکانات عالي باشگاه الشباب است.

 تيم الشباب در رده رده پنجم ليگ عربستان قرار دارد و فردا در دومين مسابقه از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف ذوب‌آهن مي‌رود.

 

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 20:0 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم ملي فوتبال انگليس اطمينان دارد جک ويلشر روزي بازوبند کاپيتاني تيم ملي را بر بازو خواهد بست.


   هافبک 19 ساله آرسنال که هميشه مورد تحسين فابيوکاپلو بوده يکي از پديده‌هاي جديد فوتبال انگليس است که اميدهاي انگليسي‌ها را براي يافتن هافبکي خلاق در حد و اندازه‌هاي استيون جرارد افزايش داده است.


فابيو کاپلو درباره‌ي ويلشر گفت: او روزي کاپيتان تيم ملي انگليس خواهد شد. او براي پيشرفت نياز دارد در بازي‌هاي ملي بيشتري به ميدان برود اما ويژگي‌هاي يک ليدر و رهبر را با وجود سن و سال کم دارد. در بازي مقابل دانمارک ديدم که او چگونه با داور و ساير بازيکنان صحبت مي کرد. يافتن بازيکني با اين سن و سال کم که چنين ويژگي‌هاي شخصيتي داشته باشد، بسيار دشوار است.


سرمربي تيم ملي انگليس که نتوانست در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي تيمش را به موفقيت برساند،‌ ادامه داد: سه بازيکن را مي‌شناسم که پيش از اين چنين شخصيتي داشتند، پائولو مالديني، فرانکو بارزي که مدافع بودند و رائول گونسالس که مهاجم بود. اما از لحاظ اعتماد به نفس درون زمين و خصوصيات شخصيتي به جرات مي‌گويم او بهترين هافبک جواني است که در طول اين سالها ديده‌ام.


جک ويلشر در هر دو ديدار مرحله‌ي يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا عملکرد بسيار خوبي داشت و در حالي که ستارگان توپچي‌ها مانند فابرگاس، فان پرسي و آرشاوين عملکرد خوبي نداشتند، ويلشر نمره‌ي قبولي کارشناسان را گرفت.

 
 

لئوناردو، مربي اينتر به دنبال حذف بايرن مونيخ است.


  ایتالیایی‌ها در خانه به بایرن یک بر صفر باختند و مربی برزیلی‌شان می‌گوید که تیمش مقابل تیم سرسختی قرار خواهد گرفت.

او گفته است: «به حذف فکر نمی‌کنم. اما نمی‌توانید در فوتبال قول بدهید. ما با خوش‌بینی بسیاری بازی خواهیم کرد و نقاط قوت خود را می‌شناسیم.

ما اراده بسیاری داریم چون این دیدارها مانند فینال است. بازی مقابل آنها همیشه عالی است و پیروز شدن فوق‌العاده خواهد بود.

حالا زمان پیروزی رسیده و بازیکنان می‌دانند. نبرد بزرگی شکل خواهد گرفت و ما هر کاری انجام می‌دهیم تا صعود کنیم.

بازیکنان می‌دانند که این دیدارها، نبردهایی تاریخی هستند و جو آن را استشمام می‌کنند.

دیدار رفت می‌توانست نتیجه دیگری برای ما داشته باشد، و جای شگفتی نیست اگر ما هم پیروز شویم.

خوش‌بین هستم و فکر می‌کنم ما همپای آنها بازی را آغاز می‌کنیم. من نقاط قوت این تیم را می‌شناسم و روحیه ما خوب است.»

وسلی اسنایدر هم با مربی‌اش همنوا بود: «برای بردن باید گل بزنیم. اما این نبردی 180 دقیقه‌ای است، هرچند که 90 دقیقه ابتدایی را باخته‌ایم، اما می‌توانیم پیروز شویم.

این بازی یکی از بالاترین سطوح در لیگ قهرمانان را دارد و سطح احساسات در آن بالاست. ما متمرکزیم و متقاعد. ما می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران کنیم و صعود کنیم. ما این باور را داریم.»

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 19:59 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم فوتبال ميلان گفت: متاسفانه نتيجه بازي ناعادلانه رقم خورد و اخراج زلاتان ابراهيموويچ براي ما گران تمام شد.


  ماسيميليانو آلگري در پايان بازي تيمش برابر باري که با تساوي يک بر يک به اتمام رسيد گفت: اخراج ابراهيموويچ (دقيقه 73) به ضرر تيم تمام شد و اگر او بر رفتارش تسلط بيشتري داشت مي توانستيم باري را شکست دهيم، او مهره کوچکي نيست و نبايد اينگونه با رفتار غير حرفه‌اي خود تيم را به دردسر مي انداخت.
وي ادامه داد: متاسفانه ما در قالب يک تيم راضي به تساوي وارد ميدان باري شديم و اين اولين اشتباه ما بود. بدون تعارف بايد پذيرفت که براي پيروزي نيامده‌ بوديم.
ميلان با تساوي شب گذشته همچنان در صدر جدول باقي ماند، اما راه را براي اينتر و ساير مدعيان هموار کرد.

 

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 19:58 ::  نويسنده : آرمان

يک روزنامه آلماني نوشت هافبک دفاعي رئال‌مادريد احتمال دارد جذب باير‌ن‌مونيخ يا يوونتوس شود.


  سامي خديرا که تابستان سال جاري از اشتوتگارت راهي رئال‌مادريد شد، نامش در فهرست خريد فصل بعد بايرن‌مونيخ ديده مي‌شود. مونيخي‌ها که از مدت‌ها قبل در تلاش براي يافتن هافبکي توانمند در امور دفاعي همچون ميشائيل بالاک هستند، رايزني‌ها براي جذب هافبک 23 ساله مادريدي‌ها را آغاز کرده‌اند.
علاوه بر مونيخي‌ها، تيم ايتاليايي يوونتوس نيز از مدتي قبل جسته و گريخته براي جذب اين بازيکن از خود علاقه نشان داده است.
خديرا که در جام‌جهاني 2010 خوش درخشيد، با تيم رئال مادريد تا سال 2014 قرارداد امضا کرد و در فصل جاري نيز يکي از مهره‌هاي کليدي خوزه مورينيو محسوب مي‌شود.

 

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 19:58 ::  نويسنده : آرمان

 


یوهان کرایوف رییس افتخاری باشگاه بارسلونا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تیم رئال‌مادرید برای بازی حساس مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل لیون کار سختی دارد.
رئال در بازی رفت به تساوی یک – یک رسیده، اما المپیک لیون می‌تواند همچنان برای رئال دردسرساز باشد. کرایوف گفت: مادریدی‌ها چهارشنبه یک فینال دارند و این اولین فینال آنها در سال جاری است. البته شرایط خیلی خاص است اما رئال مادرید یکی از مدعیان است.
او درباره غیبت یا حضور کریستیانو رونالدو در بازی مقابل لیون گفت: «همه دوست دارند بهترین را در تیم‌شان داشته باشند و من فکر می‌کنم رونالدو بهترین بازیکن رئال است و آمار او خارق‌العاده بوده است.

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 19:57 ::  نويسنده : آرمان

تعداد زيادي از بليت‌هاي فينال کوپادل‌ري اسپانيا اسپانيا به نام طرفداران بارسلونا اما از طريق هواداران رئال‌مادريد خريداري شده و همين موضوع درگيري هواداران دو تيم را در پي داشت.


    به نقل از رويترز، بارسلونا ور ئال مادريد در فينال کوپادل‌ري اسپانيا 31 فروردين ماه سال 1390 در استاديوم اختصاصي باشگاه والنسيا، مستايا برابر يکديگر صف‌آرايي مي‌کنند.
براي اين بازي از دو راه اينترنتي و فروش گيشه‌اي اقدام به فروش بليت شد و بليت‌ جايگاه‌هاي معمولي از قيمت 180 يورو براي فروش آغاز شد و تنها پس از يک هفته رشدي 50 درصدي داشت.

اتفاقي که در اين ميان باشگاه بارسلونا را به شدت نگران کرده اين است که بسياري از بليت‌ها با کارت هواداري بارسلونا اما از طريق هواداران رئال مادريد خريداري شده و همين مسئله هواداران بارسلونا را نيز به شدت خشمگين کرده است.
عده زيادي از مادريدي‌ها از چند ماه گذشته در برنامه‌اي هماهنگ به خريد کارت هواداري رسمي باشگاه بارسلونا اقدام کردند، کاري که در ظاهر به سود بارسلونا بود اما مسئله وقتي جدي شد که بارسلونا فهميد پول خريد اين کارت هاي هواداري از خود باشگاه رئال مادريد پرداخت مي‌شود و کارت‌هاي اعتباري که با آن اين کارت ها خريداري شده همگي از حساب باشگاه رئال مادريد پول برداشت مي‌کند.

به اين ترتيب بايد منتظر حضور هواداران رئال مادريدي در جايگاه‌هايي باشيم که براي هواداران بارسلونا در نظر گرفته شده و اين باعث بي نظمي و درگيري بين هواداران خواهد شد، هواداراني که از هم اکنون پشت گيشه‌هاي فروش بليت با يکديگر درگير شده و توان صبوري تا آغاز فينال را ندارند.

 

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 19:56 ::  نويسنده : آرمان

روشن ايرماتف قضاوت ديدار تيم‌هاي ذوب اهن اصفهان و الشباب امارات در ليگ قهرمانان آسيا را بر عهده خواهد داشت.


 کنفدراسيون فوتبال آسيا اسامي تيم داوري ديدار تيم‌هاي ذوب اهن و الشباب را اعلام کرد که بر اين اساس ايرماتف که سه سال پياپي به عنوان بهترين داور آسيا انتخاب شده قضاوت اين ديدار را بر عهده خواهد داشت.


اسامي کامل داوران اين بازي به شرح زير است :

ناظر بازي : محمد سعود هارون از اردن

ناظر داوري : سالم بن هاضم از امارات

داور : روشن ايرماتوف از ازبکستان

کمک داور اول : رسولف از ازبکستان

کمک داور دوم : باخادير کوچکاروف از قرقيزستان

داور چهارم : ولاديسلاو تسيتلين از ازبکستان


اين ديدار بيستم ارديبهشت ماه سال آينده در اصفهان برگزار مي شود.


** اسماعيل صفيري ناظر داوري در ليگ قهرمانان آسيا 2011


همچنين بر اساس اعلام AFC اسماعيل صفيري نظارت يک ديدار را در ليگ قهرمانان آسيا بر عهده خواهد داشت.

 

اين ديدار بين الهلال عربستان و الغرافه قطر از گروه A مسابقات ليگ قهرمانان آسيا 2011 است که در تاريخ 21 ارديبهشت 90در رياض برگزار مي شود.


اسامي کامل داوران اين بازي به شرح زير است :


ناظر بازي : ناصر الريامي از عمان

ناظر داوري : اسماعيل صفيري از ايران

داور : مينورو توجو از ژاپن

کمک داور اول : اکانه ياگي از ژاپن

کمک داور دوم : تاکاهيرو اوکاريو از ژاپن

داور چهارم : عبداله سالم محمد از اردن

 
 

مهاجم باتجربه ايتاليايي درباره احتمال بازگشت ستاره برزيلي به سن‌سيرو گفت: اگر کاکا بخواهد به ميلان برگردد،‌خودم به استقبال وي مي‌روم.


   به نقل از رويترز، فيليپو اينزاگي مهاجم ميلان در چند بازي اخير درخشش قابل توجهي نداشته و آلگري بر نيمکت نشيني وي رغبت بيشتري دارد. اين مسئله هرگز با شکايت بازيکن همراه نبوده و سايت رسمي باشگاه ميلان نيز در گزارشي از هم‌انديشي بازيکنان ميلان و پيشکسوتان اين تيم از قول اينزاگي آورده است: در ميلان مي‌مانم و اسير جوسازي‌هاي چند روزنامه محلي نمي‌شوم.
بازيکن 37 ساله ميلان تا کنون 70 گل براي تيمش به ثمر رسانده و در تلاش است تا رکورد رائول را در بازي‌هاي اروپايي بشکند.
اينزاگي در خصوص بازگشت کاکا به ميلان گفت: چه کسي اين بازيکن بزرگ را نمي‌خواهد، اگر کاکا برگردد شخصا به استقبال او خواهم رفت چون تيم ما به کاکا نياز دارد.

 

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 19:55 ::  نويسنده : آرمان

چلسي ديدار رفت را در دانمارک دو بر صفر برده و با خيالي آسوده به فکر ديدار برگشت است.


 تنها فاجعه‌ای غیرمنتظره می‌تواند مانع راهیابی چلسی به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود. اما پرسش اصلی این است: آیا فرناندو تورس سرانجام گل خواهد زد؟

 این مهاجم اسپانیایی در پنج دیداری که پس از انتقال 50 میلیون پوندی‌اش از لیورپول به چلسی داشته هنوز گلی نزده است، و زیر سایه نیکولاس آنلکا بوده که در خانه تیم دانمارکی دو گل زد تا تیمش دو بر صفر پیروز شود.

 تورس نتوانسته فرمی را تکرار کند که منجر شد رکورد نقل و انتقالات بریتانیا برای او شکسته شود.

 با این حال او به مارکا می‌گوید: «مطمئنم که گل‌هایم فراخواهند رسید، چرا که همیشه می‌دانستم نیاز به جا افتادن دارم.»

 کارلو آنچلوتی، مربی تیم همچنان به آنلکا اعتماد دارد. او در این فصل هفت گل در لیگ قهرمانان زده. در کنار آنلکا، تورس بازی خواهد کرد تا دیدیه دروگبا همچنان نیمکت‌نشین باشد.

 تورس و دروگبا در پیروزی سه بر یک در خانه بلکپول در هفته گذشته با هم در خط حمله بازی کردند و نتوانستند درخششی داشته باشند. آن بازی با گل‌های فرانک لمپارد (دو گل) و جان تری به سود چلسی به پایان رسید.

 تورس می‌گوید با آن که در میدان اثربخش نبوده، اما می‌خواهد کمک کند چلسی فاتح لیگ قهرمانان شود. آنها چند بار به فتح لیگ قهرمانان نزدیک شدند ولی ناکام ماندند.

  تورس می‌گوید: «این باشگاه یک پنالتی با فتح لیگ قهرمانان (در فینال 2008 مقابل منچستریونایتد) فاصله داشت و حس می‌کنید که قهرمانی در دستشان بود ولی گریخت.

 من هم مانند همه بازیکنان چلسی هر کاری انجام می دهم تا این فصل هم دو قهرمانی به دست بیاوریم.» اشاره تورس به قهرمانی دوگانه چلسی در فصل پیش در لیگ برتر و جام حذفی است.

 کپنهاگن باید عملکرد به مراتب بهتری نسبت به دیدار رفت داشته باشد تا بتواند چلسی را به دردسر بیندازد.

 دیدار رفت دو تیم، اولین بازی کپنهاگن پس از تعطیلات زمستانی بود و آنها سرعت کافی را نداشتند. البته این بار کپنهاگن با پیروزی یک بر صفر در خانه آلبورگ، به سرعت لازم رسیده. آنها با این برد فاصله خود در صدر جدول لیگ دانمارک با تیم دوم را به عدد حیرت‌انگیز 19 امتیاز رساندند.

 یسپر گرونشایر که زمانی در چلسی بازی می‌کرد می‌گوید تیمش می‌تواند در این بازی حرفی برای گفتن داشته باشد، حتی با این وجود که چلسی در 25 دیدار خانگی گذشته خود در لیگ قهرمانان تنها یک باخت داشته: «ما باید به این باور داشته باشیم. روشن است که برای پیروزی به لندن می‌رویم. اگر بتوانیم گل اول را بزنیم هر چیزی ممکن است.»

 

 

مهاجم کامروني تيم فوتبال اينترميلان در حمايت از مربي سابق خود گفت: مورينيو حرفي را که فکر کند درست است به زبان مي‌آورد.


  به نقل از مارکا اسپانيا، ساموئل اتوئو در خصوص کشمکش‌هاي اخير ميان مورينيو و خبرنگاران و همچنين برخي بازيکنان و مديران در فوتبال اروپا گفت: نبايد تصور کنيم که مورينيو تصادفي سخن مي گويد و بايد او را تحمل کرد، مورينيو بسيار کارشناسانه و با فکر حرف مي‌زند. او مربي بزرگي است و بزرگي خود را به راحتي کسب نکرده است.
اين بازيکن که در اينتر زير نظر آقاي خاص کار کرده، ادامه داد: کسي که با پورتو قهرمان اروپا مي‌شود و سپس با چلسي به اوج مي‌رسد و بدون افت يا ناکامي با اينترميلان به همه افتخارات لازم دست پيدا مي‌کند چگونه ممکن است مربي کوچکي باشد؟ دشمنان مورينيو به وي حسادت مي‌ورزند و دوست ندارند موفقيت او را ببينند. مورينيو کاري به کار بقيه ندارد و هر کاري که خودش فکر کند صحيح است انجام مي‌دهد. هيچ چيز بر عملکرد او تاثير نخواهد داشت.

 

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 19:53 ::  نويسنده : آرمان

در نظرسنجي نهايي رائول به عنوان برترين بازيکن ماه شالکه انتخاب شد.


 هواداران باشگاه شالکه، رائول گونسالس، ستاره اسپانیایی تیمشان را به عنوان برترین بازیکن ماه فوریه این باشگاه برگزیدند.

 رائول در ماه فوریه ستاره تیمش بود و توانست با گلی که در ورزشگاه آلیانس آرنا وارد دروازه بایرن نمود، این تیم را به فینال جام حذفی آلمان برساند و گلی سرنوشت ساز را در ورزشگاه مستایا وارد دروازه والنسیا کرد تا شالکه به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد

 رائول با کسب 37.6% مجموع آرا (2952)، با پیشی گرفتن از پیر کلوژ با 36.2% آرا و مانوئل نویر با 26.2% آرا برترین بازیکن ماه فوریه شالکه شناخته شد.

 

 

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 19:52 ::  نويسنده : آرمان

يواخيم لو سرمربي تيم ملي آلمان در صحبتهايي اعلام کرد که ممکن است که تا سال 2014 برروي نيمکت مربيگري آلمان باقي بماند.


 قرارداد این مربی 51 ساله در سال 2012 به اتمام خواهد رسید و شایعات منتشره حکایت از احتمال حضور لو برروی نیمکت مربیگری بایرن در تابستان پیش رو دارد.

 البته خود لو در صحبتهایی اعلام کرده که ممکن است با تمدید قراردادش تا سال 2014  تا پایان رقابتهای جام جهانی برزیل هدایت ژرمنها را برعهده بگیرد.

 لو به بیلد گفت:« این احتمال خیلی زیاد است. من معتقدم که همه به دنبال آن هستند که از شرایطی مشابه با جام جهانی 2010 جلوگیری کنند؛(در آن زمان تصمیم برای تمدید قرارداد لو پس از رقابتهای جام جهانی آفریقای جنوبی اتخاذ شد) می خواهیم از وقوع شرایط مشابهی در رقابتهای یورو 2012 جلوگیری کنیم.»

 لو در ادامه صحبتهایش آینده ای روشن را برای فوتبال آلمان پیش بینی کرد:« رابطه من با سران فدراسیون فوتبال آلمان درطول سالهای اخیر بسیار خوب بوده و اگر مشکلی هم در میان بوده، آن را حل کرده ایم. ما آینده خوبی برای تیم ملی آلمان با بازیکنان جوانمان می بینیم و مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان هم برسر دیدگاه ها با ما موافقتند. ما معتقدیم که می توانیم در رقابتهای یورو 2012 موفق باشیم و به پیشرفت ادامه دهیم.رقابتهای یورو،پله ای برای صعود در مسیر رقابتهای جام جهانی 2014 است.»

 لو از جولای سال 2006 مربی تیم ملی آلمان است و این تیم را به فینال یورو2008 و مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2010 رساند.

 

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 19:50 ::  نويسنده : آرمان

ترکيب استقلال براي بازي با النصر مشخص شد.


 به نقل از سايت باشگاه استقلال، جلسه فني تيم استقلال، راس ساعت 15 به وقت رياض در يکي از تالارهاي اجتماعات هتل هاليدي اين شهر برگزار شد.

 پرويز مظلومي که براي تعيين يازده بازيکن اصلي مسابقه با النصر گفت و گوهاي مکرري با همکاران خود داشت، ترکيب استقلال را به اين شرح معرفي کرد:

 دروازه‌بان-وحيد طالب‌لو

 خط دفاع- پژمان منتظري ، حنيف عمران زاده و اميرحسين صادقي.

 خط هافبک- مهدي اميرآبادي، هوار محمد، فيليپ دسوزا، کيانوش رحمتي و جواد شيرزاد.

 خط حمله-‌ فرهاد مجيدي و‌ سيدمهدي سيدصالحي.

 اين ديدار از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه ملک فهد برگزار مي‌شود.

 
 

یک شنبه 22 اسفند 1389برچسب:, :: 14:31 ::  نويسنده : آرمان

رئال مادريد همچنان به تعقيب بارسلونا ادامه مي‌دهد.


کریم بنزما دو گل زد تا قهرمان سانتیاگو برنابئو شود. رئال مادرید با گل‌های او، در غیاب کریستیانو رونالدو توانست دو بر صفر ارکولس را ببرد.

ارکولس 25 سال است نتوانسته رئال را ببرد، هرچند که این تنها سومین دیدار دو تیم در طول این مدت بود.

مردان استبان ویگو به خوبی توپ را جلو می‌بردند اما خاویر پورتیو، مهاجم سابق رئال مادرید درخشش لازم برای گل کردن آن را نداشت.

بنزما در دقیقه 24 گل اول را زد. پاس عالی مسعود اوزیل به آلوارو آربلوا رسید و بنزما هم به دویدن ادامه داد تا توپ را از آربلوا بگیرد و هجدهمین گل فصل خود را بزند.

در دقیقه 56، بنزما گل دوم را هم زد. این بار دی‌ماریا توپ را به او سپرد و با اشتباه آبراهام پاز، بنزما توانست در زاویه‌ای خوب قرار بگیرد و توپ را وارد دروازه حریف کند.

سپس ژوزه مورینیو که به فکر دیدار با لیون بود، ژابی آلونسو و سامی خدیرا را به میدان فرستاد تا کمی شرایط بازی را بیابند.

در آخرین دقایق بازی هم امانوئل آدبایور در موقعیتی عالی قرار گرفت اما نتوانست گل بزند.

رئال با این برد در فاصله چهار امتیازی بارسلونا قرار گرفت که یکشنبه به مصاف سویا می‌رود. ارکولس هم در منطقه سقوط است.

جمعه 20 اسفند 1389برچسب:, :: 12:3 ::  نويسنده : آرمان

در حال حاضر 4 تيم بارسلونا، تاتنهام، شالکه و شاختار به مرحله يک چهارم نهايي صعود کردند و 4 تيم بعدي در نبردهاي حساس بايرن مونيخ ـ اينترميلان،‌ منچستريونايتد ـ المپيک مارسي،‌ رئال مادريد ـ ليون و چلسي ـ کوپنهانگن انتخاب خواهد شد.


  کار ميلان وقتي در ليگ قهرمانان به انتها رسيد که روبينيو ستاره اين تيم فرصت عالي به دست آمده در نيمه دوم را از روي خط به بيرون زد. اين يک موقعيت طلايي بود که ميلان با فشار حملاتش آن را به دست آورده بود اما قدر آن را ندانست. 
 بنابراین مسابقه حساس تاتنهام ـ ميلان، نبردي دشوار و بسيار تنگاتنگ بود که در نهايت با نتيجه بدون گل تمام شد،‌ در حالي که هر دو تيم با فوتبالي تهاجمي و البته با مدافعاني هوشيار مانع از باز شدن دروازه‌ها شده‌اند. تاکتيک اصلي تاتنهام استفاده از قامت بلند پيتر کراچ در جنگ‌هاي هوايي و توپ‌سازي و استفاده از توپ‌هاي سوم بود و ميلان هم در تمام مسابقه با حرکات سريع مثلث تهاجمي خود قصد گلزني داشت که البته با وجود خلق سه موقعيت خوب در اين زمينه نتوانست به گل دست یابد.
 آنچه که ميلاني‌ها در اين بازي نشان دادند سازماندگي يافته فوق‌العاده تيمشان بود اما تاتنهام با دوندگي زير تشويق هوادارانش لحظه‌اي پا پس نکشيد تا با اتکا به تک گل بازي رفت به مرحله يک چهارم نهايي صعود کند. در حال حاضر 4 تيم بارسلونا، تاتنهام، شالکه و شاختار به مرحله يک چهارم نهايي صعود کردند و 4 تيم بعدي در نبردهاي حساس بايرن مونيخ ـ اينترميلان،‌ منچستريونايتد ـ المپيک مارسي،‌ رئال مادريد ـ ليون و چلسي ـ کوپنهانگن انتخاب خواهد شد. 4 مسابقه‌اي که حساسيت آنها بيش از دو بازي ديشب به نظر مي‌رسيد.
اما چند نکته:
1. بارسلونا همچنان بخت اول فتح ليگ قهرمانان اين فصل است. با حذف دو تيم مدعي ميلان و آرسنال آنها اميدوارند در مرحله بعد قرعه ساده‌تري داشته باشند.
 2. حذف دو تيم ايتاليايي رم و ميلان در شرايطي است که اينتر هم به سختي مي‌تواند به مرحله بعد صعود کند گرچه با توجه به شرايط بايرن اصلا بعيد نيست که اين تيم آلماني حذف بشود.
 3. در بين 4 بازي باقيمانده سرنوشت بازي چلسي و کوپن هانگ تقريبا روشن است اما سه بازي ديگر بسيار پاياپاي خواهد بود. با صعود تاتنهام و احتمالا چلسي اگر منچستريونايتد مارسي را حذف کند انگليسي‌ها سه تيم از 8 تيم مرحله يک چهارم نهايي را تشکيل مي‌دهند.
4. شالکه و شاختار از روي کاغذ کم اميدترين تيم‌هاي مرحله بعد به نظر مي‌رسند. بهترين قرعه اين است که اين دو تيم به هم بخورند.
5. رئال مادريد با مورينيو يکي از مدعيان فصل جام است که عيار خود را در بازي برگشت مقابل ليون نشان خواهد داد.
 6. اما سوال اصلي که کدام تيم و مربي مي‌توانند بارسلونا را متوقف کنند، بارسلونا با نمايشي خوب از آرسنال عبور کرد، آيا دوره بعدي باز هم همه چيز به سود آنها به پايان خواهد رسيد.

 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 14:38 ::  نويسنده : آرمان

باشگاه ديناموبخارست که از باشگاههاي قديمي و عنواندار روماني به حساب مي آيد به دنبال جذب حاج صفي است تا سمت چپ زمين خود را تقويت کند.


    با اینکه تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا فروغ چندانی نداشت و در مرحله یک چهارم نهایی از دور بازیها کنار رفت اما چند بازیکن جوان تیم قطبی مانند کریم انصاری فرد، احسان حاج صفی و آرش افشین سخت مورد توجه تیمها ی اروپایی قرار گرفته اند.

  یوان آندونه، مربی 51 ساله دینامو بخارست درباره حاج صفی می گوید: « احسان آینده دارترین فوتبالیست آسیاست. استعداد او را در جام ملتهای آسیا دیدم. به نظر من حاج صفی توانایی بازی در بهترین لیگ های اروپا را دارد و به همین دلیل ما او را می خواهیم»

 البته به نظر می رسد مشکلاتی باعث شود تا حاج صفی نتواند به عضویت این تیم دربیاید. مشکلاتی مثل قرارداد با سپاهان چرا که او به این باشگاه اصفهانی تعهد دارد.
 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : آرمان

'پپ گوارديولا' سرمربي تيم فوتبال بارسلونا از پيوستن 'رابين فان پرسي' در آخرين ساعات به تيم آرسنال براي ديدار سه شنبه هفته جاري با اين تيم استقبال کرد و گفت: ترجيح مي دهم با يک آرسنال قوي در ديدار برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا روبرو شوم.


    فان پرسي مهاجم هلندي آرسنال در جريان ديدار فينال کارلينگ کاپ برابر بيرمنگام مصدوم شد و جاي خود را به بازيکني ديگر داد.
با اين حال فان پرسي روز دوشنبه همراه با ساير بازيکنان تمرين کرد و نام او در فهرست 19 نفره تيم آرسنال که دوشنبه بعدازظهر به فرودگاه لوتون رفتند، قرار داشت و نام سسک فابرگاس نيز در اين فهرست ديده مي شد.
گوارديولا ضمن خوشامدگويي به همه ستارگان و صاحب نام هاي آرسنال، گفت که دوست داشت الکس سانگ هافبک آرسنال و بازيکن تيم ملي انگليس و ''تئو والکات'' که به سبب مصدوميت در ترکيب تيم نيستند هم به بازي سه شنبه شب مي رسيدند.
سرمربي بارسلونا گفت: دوست داشتم سانگ هم بازي کند. شايد والکات در دقايق پاياني با يک پرواز اختصاصي به بارسلونا بيايد، کسي چه مي داند؟
وي افزود: دلم مي خواهد همه بازيکنان بزرگ در زمين باشند. يکي برابر ديگري، آن وقت شاهد نمايشي بزرگ خواهيد بود.
گوارديولا گفت: اميدوارم همه آنها در تيم باشند؛ فان پرسي، سمير نصري و سسک چون بهترين بازي آرسنال را مي خواهم.
سرمربي بارسلونا که خود مدتي به دليل کمر درد بستري بود، اضافه کرد: اگر فان پرسي بازي کند، مشکلي نخواهد بود. حضور او براي تيم و هر کس ديگر خوب است. اگر نتواند بازي کند باز هم آرسنال تيمي متشکل از بازيکنان بزرگ خواهد بود.
وي گفت: ‌آرسنال گزينه هاي متعددي در اختيار دارد. تيم آنها پويا است و مي تواند در موقعيت هاي مختلف بازي کند. آنها در ضد حمله عالي هستند. ما تلاش مي کنيم جلوي آنها را بگيريم.
گوارديولا ديدار بارسلونا و آرسنال را يک ''بازي ويژه'' در ليگ قهرمانان توصيف کرد و افزود: تيم آرسنال در حال رقابت با منچستريونايتد در ليگ برتر انگليس است، به فينال کارلينگ کاپ رسيد و اکنون در مراحل پاياني ليگ قهرمانان اروپاست.
وي گفت: آ‌رسنال هميشه در صدر است. وقتي که شما در هر فصل از رقابت ها در صدر هستيد نشان از کيفيت است.
سرمربي بارسلونا افزود: حتي هنگامي که آرسنال بازيکنانش را مي فروشد هم سطح خوب فوتبال خود را حفظ مي کند. بسياري از تيم ها يک سال به صدر مي رسند و بعد همه چيز تمام مي شود ولي آرسنال در همه فصول در صدر است. البته نقص هايي هم دارند ولي تيم جواني هستند.
گوارديولا از ''جک ويلشر'' هافبک 19 ساله آرسنال به عنوان بازيکني جوان که آينده اي درخشان دارد ياد کرد.
وي گفت: ويلشر بازيکن بزرگي است که شگفتي ساز شده است. من ابتداي فصل او را نمي شناختم. او بازيکني فوق العاده است نه فقط براي آرسنال بلکه براي تيم ملي انگليس.
وي افزود: ما بازيکناني زيادي مانند او در تيم ب خود داريم. وجود چنين بازيکناني جزو خبرهاي خوب براي رشته فوتبال است. 
 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 14:30 ::  نويسنده : آرمان

رئيس افتخاري باشگاه بايرن مونيخ آلمان معتقد است که از لوئيس فان خال بايد حمايت شود تا به کارش در اين تيم به عنوان سرمربي ادامه بدهد.


    فرانتس بکن بائر پس از انتشار اخباري مبني بر قطع همکاري باواريايي ها با اين مربي هلندي به حمايت از وي پرداخت.
وي در اين رابطه گفت: به نظر من اخراج فان خال کار بيهوده اي است زيرا وي ثابت کرده است که يک مربي در سطح جهاني است. البته او اشتباهات زيادي هم داشته است اما هر مربي اي ممکن است که اشتباهات زيادي داشته باشد، اين اشتباهات جزئي از فوتبال است.
وي با تاکيد بر لزوم حمايت از فان خال، آينده بايرن مونيخ با اين مربي هلندي را اينگونه پيش بيني مي کند: فان خال آينده خوبي را براي بايرن خواهد ساخت. زماني که با اوقرارداد بستيم تنها کسي بود که مي توانست خواسته هاي ما را برآورده کند.
بکن بائر مي گويد: من معتقدم که بايد به فان خال زمان داد، او شخصي است که براي بحران ساخته شده است و مي تواند ما را از اين بحران خارج کند.
مسوولان باشگاه بايرن مونيخ پس از دو شکست پياپي سه بر يک اين تيم برابر دورتموند و هانوفر در رقابت هاي بوندس ليگا و کنار رفتن اين تيم از جام حذفي آلمان با شکست برابر شالکه 04 تصميم گرفتند تا براي رقابت هاي فصل آينده مربي ديگري را جايگزين لوييس فان خال کنند. 
 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 14:29 ::  نويسنده : آرمان

رفتن قريب الوقوع فان خال از بايرن مونيخ رسما اعلام شد.


     باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد فان خال پس از پایان فصل جاری رقابتهای فوتبال دسته اول باشگاه های آلمان، بوندس لیگا، از سمت سرمربیگری این تیم کنارخواهد رفت. قراراست مدیران بایرن مونیخ تا آن زمان جانشینی را برای این مربی هلندی پیدا کنند.

 نتایجی که فان خال در این فصل بوندس لیگا با بایرن مونیخ بدست آورده است در حد انتظارات مقامات باشگاه نبوده است. فان خال تا ژوئن دو هزار و دوازده با بایرن قرارداد امضا کرده بود. سرمربی بایرن مونیخ باید تلاش کند درمدت باقی مانده تا پایان فصل، با قرارگرفتن در رده های بالای جدول، این تیم را به رقابتهای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا برساند.

بایرن مونیخ درحال حاضر در رده پنجم جدول بوندس لیگا قرار دارد و با این وضع نمی تواند به رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. صعود به رقابتهای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا اهمیت دوچندانی برای بایرن مونیخ دارد زیرا دیدار نهایی این رقابتها در ورزشگاه اختصاصی بایرن مونیخ یعنی آلیانس آرنا برگزار خواهد شد.
 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 14:28 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم آلماني تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا از ديد کارشناسان فوتبال براي تصاحب توپ طلاي فيفا خيز برداشته است.


  به نقل از مارکا اسپانيا، مسعود اوزيل در 27 بازي خود با لباس رئال مادريد 5 گل زده و حداقل 80 پاس منجر به خلق موقعيت گلزني را به ثبت رسانده است.
پست اصلي او هافبک تهاجمي است اما روزنامه‌هاي اسپانيايي علاقه شديدي در قراردادن وي در کنار رونالدو در خط حمله رئال مادريد دارند.
درخشش اخير اوزيل در بازي‌هاي موفقيت‌آميز رئال مادريد نزد روزنامه‌هاي مادريدي که از قهرماني رئال نااميد شده‌اند به سوژه خبري نابي تبديل شده تا وي را به عنوان گزينه اول تصاحب توپ طلاي فيفا معرفي کنند.
تاريخ توپ طلاي سال جهان نشان مي‌دهد که منابع خبري فرانسه بيشترين تاثير را در انتخاب مرد طلايي سال دارند و بعد از آن نيز ايتاليايي‌ها و اسپانيايي‌ها تاثيرگذار بوده‌اند.
اوزيل در واکنش به اخبار منتشر شده و مقالات حمايتي در روزنامه‌هاي پايتخت گفته است: نمي خواهم جز انجام وظيفه، کار ديگري انجام دهم. از خبرنگاران ممنونم اما ديگر درخصوص توپ طلا يا افتخاراتي از اين دست از من سوال نپرسيد.

 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 14:27 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم برزيلي تيم فوتبال سويا اسپانيا در جريان ديدار تيمش برابر اتلتيک بيلبائو مصدوم شد.


  به نقل از رويترز، لوئيس فابيانو کلمنته مهاجم شماره 10 سويا در جريان شکست دو بر صفر تيمش برابر بيلبائو از ناحيه عضله تاندون به شدت آسيب ديد.
پزشک سويا آسيب ديدگي فابيانو را چندان جدي توصيف نکرده و معتقد است که وي به زودي به تمرينات باز خواهد گشت اما تجويز شش هفته استراحت براي اطمينان از برطرف شدن کامل کشيدگي عضله است.
فابيانو در 147 بازي رسمي با لباس سويا 73 گل به ثمر رسانده اما امسال فروغ هميشگي را نداشته است.

 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 387
بازدید ماه : 1184
بازدید کل : 42053
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content