آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:12 ::  نويسنده : آرمان


 

مهاجم تيم فوتبال آرسنال انگليس به ميانگين يک گل زده در هر ديدار ليگ برتر اين کشور بريتانيايي رسيد.


 

   روبین فان پرسی که در فصل جاری همچون گذشته بیشترین سهم را در راه گلزنی تیمش داشته پس از پشت سر گذاشتن 11 هفته از رقابت‌های لیگ برتر به تعداد 11 گل زده در فصل جاری رسیده است.

این آمار گلزنی فراتر از عملکرد گلزنی سایر بازیکنان شاغل لیگ برتر بوده و از این رو نام وی در رده نخست جدول آقای گلی این لیگ جای گرفته است. از طرفی نشان می‌دهد وی به طور متوسط هر هفته حداقل یک گل برای تیمش داشته است.

ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی منچسترسیتی با ۱۰ گل زده صاحب پله دوم است. رده سوم به طور مشترک به وین رونی از منچستریونایتد و سرخیو آخرو از منچسترسیتی با ۹ گل زده رسیده است.
 
فهرست گلزنان ممتاز لیگ برتر به این شرح است:
۱-روبین فان پرسی، آرسنال، ۱۱ گل زده
۲-ادین ژکو، منچسترسیتی ، ۱۰ گل زده
۳-وین رونی، منچستریونایتد و سرخیو آخرو، منچسترسیتی ، هر دو با ۹ گل زده
۴-دمبابا، نیوکاسل یونایتد، ۸ گل زده
۵-فرانک لمپارد، چلسی و رافائل فان درفارت، تاتنهام هاتسپرز، هر دو با ۶ گل زده

 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:12 ::  نويسنده : آرمان


 

گزارش‌ها حاکي از آن است که فرانک لمپارد بازوبند کاپيتاني انگليس را در ديدار دوستانه مقابل اسپانيا بر بازو خواهد بست.


 

   به دليل نيمکت نشيني احتمالي جان تري در ديدار دوستانه انگليس مقابل اسپانيا و همچنين غيبت بازيکنان نظير وين روني، استيون جرارد و ريو فرديناند، بازوبند کاپيتاني تيم ملي انگليس در اختيار فرانک لمپارد، بازيکن تيم چلسي، قرار خواهد گرفت.

همچنين احتمال مي‌رود دنيل استاريج مهاجم چلسي و جک رادول هافبک اورتون اولين بازي ملي خود را در ديدار برابر اسپانيا تجربه کنند.

 
 
 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:11 ::  نويسنده : آرمان


 

تمرينات تيم ملي فوتبال بحرين براي رويارويي با ايران از امروز در منامه آغاز مي‌شود.


 

    تیم ملی بحرین از امروز (دوشنبه) دور جدید تمرینات خود برای آمادگی جهت رویارویی با ایران و قطر آغاز می کند.

روزنامه الایام بحرین در این زمینه نوشت: تیم ملی فوتبال کشورمان امروز با حضور تیلور سرمربی انگلیسی راس ساعت 17 و 30 دقیقه تمرینات خود را در ورزشگاه ملی بحرین آغاز می‌کند.

این روزنامه نوشت که تیم ملی بحرین تمرینات خود را برای برگزاری دو مسابقه با ایران و قطر در تاریخ 11 و 14 نوامبر در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2014 تا موعد بازی با ایران ادامه می‌دهد.

این روزنامه در ادامه تصریح کرد که هنوز حسین بابا و سید محمد جعفر دروازه‌بان این کشور مصدوم و تکلیف آنها تا 2 روز دیگر روشن خواهد شد.

 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:11 ::  نويسنده : آرمان

موريس رامالو سرمربي سانتوس اقرار کرد که در حال حاضر مسي بهترين بازيکن فوتبال جهان است.


 

     در حالي که بسياري نيمار ستاره جوان برزيلي سانتوس را با ليونل مسي ستاره آبي‌ ـ اناري‌ها مقايسه مي‌کنند و حتي بعضي مثل پله از اين فراتر مي‌روند و نيمار را بهتر از مسي مي‌دانند، موريس رامالو سرمربي سانتوس اعتراف کرد که ليونل مسي در حال حاضر بهتر از نيمار ستاره جوان تيمش است.

وي در گفت‌وگو با يک روزنامه برزيلي گفت: در اين هيچ شکي وجود ندارد که مسي در حال حاضر بهتر از نيمار است. خود نيمار هم به اين مسئله اعتراف کرده است. تجربه مسي از نيمار بيشتر است. او 24 ساله است و در بسياري از رقابت‌هاي بين‌المللي شرکت کرده، اين در حالي است که نيمار فقط 19 سال سن دارد و او حالا حالاها وقت دارد. من مطمئنم که او در آينده‌اي نزديک مسي را پشت سر خواهد گذاشت.

وي در ستايش از عملکرد نيمار در تيمش گفت: نيمار بازيکن فوق‌العاده‌اي است. قدرت بالاي او در حفظ توپ مثال زدني است. او تنها بازيکني است که در ليست نامزدهاي توپ طلا قرار گرفته است اما در تيم هاي اروپايي بازي نمي‌کند. مطمئنم که او توانايي اين را دارد که مسي را پشت سر بگذارد و خود را به بام فوتبال جهان برساند.

 
 
 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:10 ::  نويسنده : آرمان

مارکو فان باستن، ستاره‌ي سابق فوتبال هلند، از فان پرسي خواست که در آرسنال بماند.


 

   فان باستن ضمن درخواست از هم‌وطنش براي ماندن در آرسنال، اعلام کرد که وضعيت فان پرسي با شرايط او در سال 1987 که از آژاکس به آث ميلان رفت، قابل مقايسه نيست.


ستاره‌ي سابق هلند در گفت‌وگو با ساندي ميرر گفت: روبين نبايد آرسنال را ترک کند و نبايد شرايط او را با وضعيت من در آژاکس مقايسه کنيد. تفاوت مهمي که وجود دارد، اين است که او در حال حاضر در باشگاه بزرگي توپ مي‌زند.


فان باستن گفت: روبين شش سال است که در آرسنال حضور دارد. مهم نيست که آرسنال در اين مدت هيچ جامي کسب نکرده است.


مهاجم سابق هلند خاطر نشان کرد: در شش سال اخير تغييرات زيادي در ليگ برتر صورت پذيرفته است. چلسي تبديل به يک باشگاه بزرگ شده و منابع مالي هنگفتي در اختيار دارد. منچستر سيتي هم تيم قدرتمندي شده و از هر باشگاه ديگري ثروتمند‌تر است. منچستر‌ يونايتد و ليورپول نيز مالکان آمريکايي دارند. مقدار پولي که در فصل نقل و انتقالات در اين تيم‌ها هزينه مي‌شود، باور کردني نيست. عملکرد آرسنال متفاوت است. من اين تيم را تحسين مي‌کنم.


وي گفت: به نظر من آرسنال بهترين باشگاه انگليس است. منچستر سيتي و چلسي هيچ وقت نمي‌توانند چنين سبک و شخصيتي داشته باشند.


فان باستن در پايان افزود: آرسنال زيباترين استاديوم انگليس را دارد. سبک بازي اين تيم منحصر به فرد است و پيراهن اين تيم هم بسيار زيبا است. از هر لحاظ که نگاه کنيم، آرسنال بهترين باشگاه فوتبال است. روبين بايد در همين تيم بماند.


روبين فان پرسي 28 ساله در 11 ديداري که در اين فصل براي آرسنال به ميدان رفته، 11 گل زده و چهار پاس گل داده است.


قرار‌داد اين بازيکن با تويچي‌هاي لندن در سال 2013 به پايان خواهد رسيد.

 
 
 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:10 ::  نويسنده : آرمان

الساندرو دل پيرو اعلام کرد که قصد ندارد در پايان اين فصل بازنشسته شود.


 

   مهاجم تيم يوونتوس اعلام کرد که در پايان اين فصل و پس از اتمام قراردادش با بيانکونري‌ها از اين تيم جدا خواهد شد اما قصد ندارد خود را بازنشسته اعلام کند.

دل پيرو در گفت‌وگو با يکي از شبکه‌هاي تلويزيوني ايتاليا اظهار کرد: پس از اتمام قراردادم با يوونتوس به فوتبال ادامه مي‌دهم و يک فوتباليست باقي خواهم ماند.

از آث ميلان به عنوان يکي از مقصدهاي احتمالي اين بازيکن 36 ساله نام برده مي‌شود. با اين حال، آلگري سرمربي تيم ميلان احتمال پيوستن دل پيرو به اين تيم را ضعيف دانسته است.

 
 
 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:9 ::  نويسنده : آرمان

 

سرمربي بيلبائو از اينکه تيمش مقابل بارسا به تساوي رسيده ناراحت است.


 

   مارسلو بیلسا سرمربی اتلتیک بیلبائو که تیمش در نهایت به تساوی 2-2 مقابل بارسلونا رضایت داد از عملکرد شاگردانش راضی است اما معتقد است تیمش باید در این دیدار پیروز می شد.

او بعد از بازی در کنفرانس خبری گفت:" بازی برابری بود و من از تلاش و جنگندگی بازیکنانم در این دیدار بسیار راضی هستم. بارسا تقریبا معجزه کرده و بازی باخته را در ثانیه های پایانی بازی با پیروزی عوض کرد.

بازیکنان هر دو تیم برای پیروزی تمام تلاش شان را به خرج دادند و بازی صحنه های زیبای زیادی داشت مانند جدال آبیدال و مونیان که از ابتدا تا انتهای بازی دیدنی بود"

بیلسا در مورد سئوال خبرنگاری که از او در مورد مسی پرسید گفت:" مسی در این بازی فوق العاده بود و اگر او برای بارسا در زمین نبود اکنون ما سه امتیاز بازی را کسب کرده بودیم. مسی بازیکن پیش بینی نشده ای است و تمام تعریف و تمجید هایی که از او می شود به حق است. بدون شک او بهترین فوتبالیست حال حاضر جهان است."

 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 9:30 ::  نويسنده : آرمان

باشگاه منچستريونايتد در رقابت با چهار باشگاه بزرگ اروپايي، در آستانه جذب آندره آس پريرا، ستاره 15 ساله آيندهوون است.


 

   این بازی ساز نوجوان که اصلیتی برزیلی دارد، برای تیم زیر 15 ساله های بلژیک بازی می کند و از چند سال قبل، به عضویت باشگاه آیندهوون درآمده است.

گفته می شود قرار است او در در ژانویه و زمانی که 16 ساله شد، به منچستریونایتد بپیوندد. علاوه بر منچستریونایتد، باشگاه های بارسلونا، رئال مادرید، اینتر و بایرن مونیخ نیز خواهان این ستاره نوجوان بودند اما به دلیل علاقه پریرا به منچستریونایتد، این باشگاه در این رقابت با رقبا پیروز شد.

در حال حاضر سه بازیکن برزیلی، اندرسون، رافائل و فابیو داسیلوا برای منچستریونایتد بازی می کنند.

 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 9:30 ::  نويسنده : آرمان

هافبک تيم فوتبال استقلال گفت بازيکنان تيمش با انگيزه بالايي برابر پرسپوليس قرار مي‌گيرند.


 

 مهدي امير آبادي در نشست خبري پيش از ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس در چارچوب جام «ولايت» با بيان اين که بازيکنان تيمش به طور کامل آماده بازي برابر پرسپوليس نيستند ولي پزشکان تيم تلاش مي‌کنند، مصدوميت‌هاي جزئي را برطرف کنند، اظهار کرد: بازي فرداي ما برابر پرسپوليس است و همه سعي مي‌کنيم با انگيزه‌اي بالا در بازي شرکت کنيم. ما اگر فردا پايمان هم شکسته باشد، برابر پرسپوليس با انگيزه بازي مي‌کنيم.

 وي در ادامه و با رد شايعه خروجش از تيم در پايان نيم فصل، خاطر نشان کرد: من بازيکن استقلال هستم و هر زمان که آقاي مظلومي بخواهد براي تيم بازي مي‌کنم. صحبت‌هايي هم که درباره خروجم از تيم مي‌شود شيطنت برخي از روزنامه‌هاست. من اکنون کاپيتان دوم تيم هستم و به جوانان تازه وارد تيم نيز نصحيت مي‌کنم.

 
 
 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 9:29 ::  نويسنده : آرمان

چزاه پراندلي سرمربي آتزوري ها 24 بازيکن را براي دو ديدار دوستانه مقابل لهستان و اروگوئه به تيم ملي دعوت کرد که در اين بين نام ايگناسيو آباته مدافع کناري ميلان هم به چشم مي خورد.


 

 این مدافع راست از دو سال پیش زیر نظر لئوناردو به یکی از بازیکنان ثابت میلان تبدیل شد و اکنون هم به تیم ملی دعوت شده است.
 
 آندره آ رانوکیا در کنار آباته از بازیکنان جدیدی هستند که در خط دفاعی به تیم ملی دعوت شده اند. در خط هافبک سیمونه په په و تیاگو موتا به دلیل عملکرد اخیرشان بار دیگر به اردوی آتزوری دعوت شدند.
 
 پراندلی به دلیل غیبت آنتونیو کاسانو و جوزپه روسی مجبور به تغییر آرایش خط حمله خود شده و الساندرو ماتری و پابلو اسوالدو بار دیگر دعوت شدند.
 
 ماریو بالوتللی و جیامپائولو پاتزینی که در ماه اکتبر به دلیل مصدومیت غایب بودند به ترکیب تیم بازگشته اند. بزرگترین غایب این لیست بهترین گلزن حال حاضر سری آ و ستاره اودینزه آنتونیو دی ناتاله است.
 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 9:28 ::  نويسنده : آرمان

 

جوانان ايران روز سه شنبه در آخرين بازي به مصاف ازبکستان مي روند.


 

 تیم ملی جوانان ایران در سومین بازی خود در مسابقات مقدماتی جوانان آسیا مقابل پاکستان به یک پیروزی پرگل دست یافت. جوانان ایران عصر امروز در حضور 100 تماشاگر در ورزشگاه تختی به مصاف پاکستان رفتند و با نتیجه 5- صفر به پیروزی رسیدند. احمد اسکندری در دقیقه 3، علیرضا جهانبخشی در دقایق 14 و 59، بهنام برزائی در دقیقه 19، و امیر رضا زارع در دقیقه 88 برای ایران گلزنی کردند. قضاوت این بازی بر عهده علی صباح از عراق بود که به داود بهادری و فرشید اسماعیلی کارت زرد نشان داد.
ترکیب تیم ملی: علی محسن زاده، داود بهادری، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد دانشگر، محمدحسین حیدری،وحید حیدریه،امین جهان کهن، علیرضا جهانبخش(کاپیتان)(70- علی علیپور)، احمد عبداله زاده(35- فرشید اسماعیلی)، احمد اسکندری(60- امیررضا زارع)، بهنام برزائی

تیم ملی جوانان ایران با 3 برد پیاپی و با  12 گل زده و بدون گل خورده با 9 امتیاز صدرنشین گروه سوم مسابقات است و ازبکستان نیز با همین تعداد امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. جوانان ایران روز سه شنبه در آخزین بازی خود به مصاف ازبکستان می روند. نکته جالب اینکه جوانان ایران در اولین بازی با 3 گل، در دومین بازی با 4 گل و در سومین بازی با 5 گل پیروز شده اند.
 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 9:27 ::  نويسنده : آرمان


 

اينتر مي‌خواهد ويويانو را به صورت کامل در اختيار داشته باشد.


 

   اینتر می‌خواهد 50 درصد باقی‌مانده از حقوق مالکیت امیلیانو ویویانو را از جنوا خریداری کند و او را به صورت 100 درصد در اختیار داشته باشد.

اینتر در تابستان این 50 درصد حق مالکیت او را به جنوا فروخت و در عوض 50 درصد از حق مالکیت یورای کوچکا، هافبک این تیم را خریداری کرد.

اکنون ویویانو به صورت قرضی در اینتر است و کوچکا به صورت قرضی در جنوا. ویویانو در این فصل هنوز برای اینتر بازی نکرده اما اینتری‌ها می‌خواهند او را نگه دارند.

اینتر در پست دروازه‌بانی مشکل دارد. ژولیو سزار در ماه‌های گذشته بارها مصدوم شده و قرارداد لوکا کاستلاتزی، دروازه‌بان دوم و 36 ساله اینتر هم رو به پایان است و در تابستان منقضی می‌شود.

اینتری‌ها 4 میلیون یورو برای خرید کامل ویویانو خواهند پرداخت.

 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 9:27 ::  نويسنده : آرمان

 

رئال مادريد با اقدامي نمادين پشتيباني خود از آنتونيو کاسانو را اعلام کرد.


 

رئالی‌ها پیش از بازی با اوساسونا که با نتیجه هفت بر یک به سود آنها به پایان رسید با پیراهن شماره 19 به میدان رفتند. روی سینه این پیراهن عبارت Forza Cassano (زنده باد کاسانو) نقش بسته بود.

کاسانو که از مشکل قلبی رنج می‌برد در شش ماه اول حضور خود در رئال مادرید پیراهن شماره 19 را می‌پوشید. او در پرواز بازگشت از رم پس از پیروزی سه بر دو میلان در خانه رم دچار سکته شد و اوایل این هفته تحت عمل جراحی خفیفی قرار گرفت.

او چهار تا شش ماه دور از میادین خواهد بود.

بازیکنان مادرید با این کار این پیام را دادند که خواهان بازگشت سریع‌تر او به میادین هستند.

پیشتر ایکر کاسیاس در صفحه فیس‌بوک خود نوشته بود: «این پیام برای دوست و هم‌تیمی سابق است. ما از تو حمایت می‌کنیم. تو انسان بزرگی هستی، کمی دیوانه‌ای ولی آدم فوق‌العاده‌ای هستی.

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 9:26 ::  نويسنده : آرمان

پپ گوارديولا بعد از تساوي شب گذشته مقابل بيلبائو از عملکرد اين تيم تمجيد کرد و اعلام کرد آنها قوي ترين تيمي بودند که تا به حال با آن روبرو شده بوديم.


 

 قهرمان اروپا با گل ثانیه های پایانی لیونل مسی از شکست مقابل بیلبائو گریخت تا یک امتیاز از این جدال سخت کسب کند.
 
 پپ در گفتگو با روزنامه آ.اس گفت:" به بازیکنانم افتخار می کنم، آنها فوق العاده بودند اما باید به بازیکنان اتلتیک بیلبائو هم تبریک بگویم. از 22 بازیکن خوب درون زمین باید تشکر کنیم که باعث شدند ما شاهد چنین بازی زیبایی باشیم."
 
 "باید اعتراف کنم که تا به حال مقابل چنین تیم قوی و سر سختی بازی نکرده بودم. آنها تمام فضاها را به روی ما بسته بودند. اگر آماده نبودیم مطمئنا مقابل این تیم با این شیوه بازی شکست می خوردیم."
 
 "موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما بارسا تنها با پیروزی راضی می شود. البته اشتباهاتی هم داشتیم اما از عملکرد شاگردانم راضی هستم."
 
 پپ در مورد عملکرد مسی در این بازی گفت:" مسی امشب عالی بازی کرد، او همیشه فوق العاده است و اگر روزی این طور نباشد باید تعجب کنیم."
 
 بارسا با این تساوی در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند اما اکنون 3 امتیاز بار رقیب دیرینه خود رئال مادرید که در صدر است فاصله دارد.
 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 9:26 ::  نويسنده : آرمان


 

اتحاديه فوتبال انگليس در مورد سه جلسه محروميت اين مهاجم دردسرساز فرجام خواهي کرده اما کاپلو قصد ندارد در حالي حاضر روني را به تيمش دعوت کند.


 

    فابیو کاپلو، سرمربی تیم ملی انگلیس، اعلام کرد وین رونی، ستاره منچستریونایتد، در دو دیدار دوستانه پیش روی سه شیرها مقابل اسپانیا و سوئد به میدان نخواهد رفت.

اتحادیه فوتبال انگلیس در مورد سه جلسه محرومیت این مهاجم دردسرساز فرجام خواهی کرده اما کاپلو قصد ندارد در حالی حاضر رونی را به تیمش دعوت کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من با او صحبت کردم و به او گفتم که برای این دو بازی به تیم دعوت نخواهد شد. رونی به خوبی شرایط را درک کرد.

می خواهم از بازیکنانی استفاده کنم که بتوانند جای رونی بازی کنند. باید به قابلیت های سایر بازیکنان هم پی ببرم  زیرا دیدار مقابل اسپانیا دیدار مهمی خواهد بود.

اسپانیا نسبت به سایر تیم ها سبک متفاوتی دارد و پست رونی هم پست بسیار حساسی است؛ نه تنها در این دیدار، بلکه در یورو.

می خواهم بازیکنان متفاوتی را امتحان کنم."

او همچنین در مورد حضور یا غیبت رونی در یورو 2012 گفت:" رونی بازیکن مهمی است اما باید در انتظار پاسخ یوفا به فرجام خواهی اتحادیه فوتبال اتگلیس باشیم. بعد از اینکه همه چیز مشخص شد، در این مورد تصمیم گیری می کنم."

او در مورد دیدار مقابل اسپانیا نیز گفت:" این دیدار، دیدار دشواری برای ما خواهد بود زیرا آنها کیفیت بالایی دارند. آنها قهرمانی یورو و جهان هستند . برای همه بازیکنان حضور در این دیدار مهم است زیرا از اهمیت بازی مقابل قهرمان جهان آگاهه هستند."

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 17:7 ::  نويسنده : آرمان

مدافع پيشين منچستريونايتد اعلام کرد ريو نمي‌تواند هر هفته به ميدان برود.


 

 به نقل از ساندی میرر، ریو فردیناند پس از درخشش فیل جونز و کریس اسمالیگ در خط دفاع یونایتد، جایگاه ثابت خود را از دست داده و به شکل متناوب به میدان می‌رود.

 گری پالیستر مدافع پیشین منچستریونایتد در این خصوص گفت: بدون هیچ شکی دوران فردیناند هنوز به پایان نرسیده است. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و می‌تواند مانند رایان گیگز و پل اسکولز به دوران بازی طولانی مدت خود در یونایتد ادامه داده و به اندازه آن‌ها نیز برای باشگاه مهم باشد ولی نمی‌تواند انتظار داشته باشد که هر هفته برای باشگاه به میدان برود. اگر او نمی‌تواند با این موضوع کنار بیاید، بهتر است از یونایتد برود.

 پالیستر در پایان دوران حضور خود در منچستریونایتد با همین موضوع روبه‌رو شده بود و ترجیح داد پیش از اعلام بازنشستگی در سال 2001، برای میدلزبورو به میدان برود.

 پالیستر ادامه داد: برای من نیز چنین اتفاقی رخ داد. ما در 9 سال همه جام‌ها را بردیم. پس از آن مربی تشخیص داد که بازیکنان جوان باید جای پا به سن گذاشته‌ها را بگیرند. روزی الکس فرگوسن مرا به دفترش خواند و گفت: یک سال از قرارداد تو با یونایتد باقی مانده است. من دوست دارم در باشگاه بمانی ولی این موضوع دلیلی برای حضور تو در ترکیب ثابت تیم نخواهد بود. این اتفاق برای یاپ استم و وز براون نیز رخ داده بود.

 وی در پایان گفت: اگر ریو می‌خواهد که در همه بازی‌های باشگاهش بازی کند، بهتر است تیم خود را عوض کند اما اگر می‌تواند با بازی در برخی دیدارها کنار بیاید، آن‌گاه می‌تواند در جمع شیاطین سرخ باقی بماند. تصور می‌کنم او در باشگاه بماند و این موضوع را نیز بپذیرد زیرا بازیکنان آماده و جوان یونایتد را به خوبی می‌شناسد. او بیش از 9 سال در یونایتد حضور داشته و همه جام‌ها را نیز با این تیم به‌دست آورده است. اگر قصد دارد با تاثیر بسیار بیشتری برای تیمش بازی کند، باید از بازی‌های ملی خداحافظی کند.

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 17:4 ::  نويسنده : آرمان

 

گوتزه هفته گذشته اعلام کرده بود در صورتي که دورتموند نتواند به ليگ قهرمانان فصل آينده صعود کند، از اين باشگاه جدا خواهد شد.


 

     ماریو گوتزه، هافبک دورتموند، شایعه انتقالش به آرسنال و بایرن مونیخ را رد کرد.

گوتزه هفته گذشته اعلام کرده بود در صورتی که دورتموند نتواند به لیگ قهرمانان فصل آینده صعود کند، از این باشگاه جدا خواهد شد.

او در گفتگو با شبکه اسکای گفت:" من واقعا از بودن در دورتموند خوشحال هستم. این مهمترین مسئله برای من است. من تا سال 2014 با دورتموند قرارداد دارم و بسیار از این موضوع خوشحالم."

او همچنین در مورد شرایط این فصل تیمش گفت:" ما بازیکنان فوق العاده زیادی داریم و به همین دلیل، رقابت زیادی در تیم وجود دارد. ما تلاش می کنیم نمایش های خوبی داشته باشیم و همه بازیکنان تمام تلاش شان را می کنند. به همین دلیل است که از بازی در دورتموند لذت می برم."

 

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 17:4 ::  نويسنده : آرمان

با توجه به جاري شدن سيل در خيابان هاي منتهي به ورزشگاه، اين تصميم براي حفظ سلامت طرفداران گرفته شد.


 

    دیدار امروز تیم های ناپولی و یوونتوس که قرار بود در ورزشگاه سن پائولوی ناپل برگزار شد، به دلیل بارندگی شدید، به تعویق افتاد.

این تصمیم امروز صبح توسط مسئولان برگزاری بازی گرفته شد.

با توجه به جاری شدن سیل در خیابان های منتهی به ورزشگاه، این تصمیم برای حفظ سلامت طرفداران گرفته شد.

بارندگی شدید در شهرهای مختلف ایتالیا، پیش از این موجب لغو بازی اینتر- جنوا شده بود اما سایر دیدارهای این هفته سری آ راس ساعت برگزار خواهد شد.

یوونتوس در حال حاضر با 19 امتیاز در صدر جدول سری آ قرار دارد و ناپولی ششم است.

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 17:3 ::  نويسنده : آرمان

تيم فوتبال رئال مادريد در دومين شب از هفته دوازدهم لاليگا با نتيجه پر گل 7 بر يک مقابل اوساسونا به برتري دست يافت.


 

 در این دیدار که در ورزشگاه برنابئو شهر مادرید برگزار شد، کریستیانو رونالدو در دقایق 23، 54(پنالتی) و 58په‌په در دقیقه 34، گونزالو هیگوایین در دقیقه 40 و کریم بنزما در دقایق 63 و 81 برای تیم مورینیو گلزنی کردند.
 تک گل اوساسونا در دقیقه 31 توسط بالده به ثمر رسید، ضمن اینکه ساتروستگوی از این تیم در دقیقه 54 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.
 

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 17:3 ::  نويسنده : آرمان

 

پزشک تيم ملي فوتبال کشورمان از مشخص شدن تکليف علي کريمي براي همراهي اين تيم در ديدار با بحرين تا فردا دوشنبه خبر داد.


 

 پرهام خانلری ضمن بیان این مطلب افزود: امروز یکشنبه از پای آسیب دیده علی کریمی عکسبرداری شد و تا فردا دوشنبه نتیجه MRI این بازیکن مشخص می شود. فردا می شود به صراحت گفت که کریمی به بازی با بحرین می رسد یا خیر.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه علی کریمی طی روزهای اخیر در تمرینات گروهی تیم ملی شرکت نداشته است، افزود: به غیر از علی کریمی، پژمان نوری از ناحیه عضله چهار سر ران پای چپ مصدومیتی دارد که هنوز بصورت کامل برطرف نشده است.

 پزشک تیم ملی فوتبال کشورمان در خاتمه تصریح کرد: دیگر بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان مصدومیت حاد و جدی ندارند و می تواند مقابل بحرین بازی کنند.

 تیم ملی فوتبال کشورمان خود را برای دیدار با بحرین در هفته چهارم از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا آماده می کند که روز جمعه 11 نوامبر 2011 (20 آبان‌ماه 1390) در ورزشگاه ملی شهر منامه برگزار می شود.
 

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 17:2 ::  نويسنده : آرمان

بازيکن استقلال گفت: مقابل پرسپوليس هميشه انگيزه داريم و اگر پاي بازيکنانمان هم بشکند باز هم در اين ديدار باانگيزه بازي مي‌کنند.


 

 مهدی امیرآبادی در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار فردای استقلال و پرسپولیس در جام ولایت، گفت: صلابت بازی اول را در بازی فردا نداریم چرا که خیلی استراحت نکرده‌ایم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با یک ریکاوری مناسب در یک بازی فردا آماده شویم.

 وی ادامه داد: مقابل پرسپولیس همیشه انگیزه داریم و اگر پای بازیکنانمان هم بشکند باز هم در این دیدار باانگیزه بازی می‌کنند.

 امیرآبادی در پاسخ به این سؤال که آیا در نیم فصل از استقلال جدا می‌شود یا خیر، تاکید کرد: 8 سال در استقلال هستم و بازیکن این تیم به شمار می‌روم و صحبت‌های روزنامه‌ها شیطنت است.

 وی افزود: با مظلومی مشکلی ندارم و هر وقت دستور بدهد روی نیمکت می‌نشیم و هر موقع بخواهد بازی می‌کنم. در حال حاضر به عنوان کاپیتان دوم استقلال بازیکنان جوان را نصیحت می‌کنم.
 

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 17:1 ::  نويسنده : آرمان


 

مربي استقلال گفت: قصد داريم فردا براي چهارمين مرتبه پرسپوليس را شکست دهيم.


 

 بهتاش فریبا در نشست مطبوعاتی پیش از مسابقه فردای استقلال و پرسپولیس در جام ولایت گفت: فکر می‌کنم زمان برگزای این جام که اسم بزرگی دارد نامناسب بود. اگر به گونه‌ای بود که بازیکنان ملی هم می‌توانستند در آن حضور داشته باشند و در بین استراحت تیم‌های لیگ نبود، بهتر بود و مردم می‌توانستند برای دیدار بیشتر به ورزشگاه بیایند.

 وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکنان در استراحت بودند و 4 بازیکن از جمله امیرآبادی را از مسافرت فرا خواندیم روز گذشته برابر ناسیونال بازی بدی انجام ندادیم. تا دقیقه 55 سوار بازی بودیم و فرصت‌های خوبی داشتیم اما از این زمان به بعد از لحاظ بدنی افت کردیم و پس از اینکه گل را خوردیم دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم در حالی که آنها فرصت چندانی برای گلزنی نداشتند. در هر حال باختیم اما این دیدار یک مسابقه تدارکاتی خوب برای لیگ محسوب شد.

 مربی استقلال در مورد دیدار مقابل پرسپولیس گفت: از همه داشته‌هایمان برای این دیدار استفاده می‌کنیم و حتی با حضور بازیکنان امید هم با تمام قوا به میدان می‌رویم. بحث انتقام دراین بازی مطرح نیست چرا که در فوتبال یک روز برد است و یک روز باخت. ما سه بازی را برده‌ایم و امیدوارم پیروزی‌هایمان فردا هم ادامه داشته باشد.

 فریبا یادآور شد: بازیکنان همواره انگیزه خاصی دارند و چه امید باشند و چه بزرگسال با تمام قدرت در این دیدار بازی خواهند کرد. ضمن اینکه از مردم می‌خواهم به استادیوم بیایند تا در این دربی کوچک هم با هیجانات و شور و حال خود برگزار شود.

 وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان استقلال نسبت به اهمیت دربی فردا توجیه شده‌اند یا خیر گفت: فکر می‌کنم که اسم این دربی، دربی72 نیست اما اهمیت آن گوشزد شده است. این بازی همواره شرایط خاص خودش را دارد و نتیجه‌اش همیشه مهم است و مردم نسبت به آن حساس هستند.
 

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : آرمان


 

مدافع ملي پوش چلسي که هنوز پرونده اتهام نژاد پرستي اش در اتحاديه فوتبال انگليس باز است براي ديدار دوستانه مقابل اسپانيا به تيم ملي دعوت مي شود.


 

 فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی سه شیرها اعلام کرد جان تری برای دیدارهای دوستانه مقابل اسپانیا و سوئد به تیم ملی دعوت خواهد شد. این در حالی است که پرونده توهین های نژادپرستی او به آنتون فردیناند در دیدار مقابل موئینز پارک رنجرز همچنان در اتحادیه فوتبال انگلیس باز است.

 کاپلو اعلام کرد مذاکرات با اتحادیه فوتبال انگلیس برای دعوت از تری انجام شده و تا زمانی که این اظهارات نژاد پرستانه او ثابت نشود او بی گناه است.

 کاپلو گفت:" روز گذشته در اتحادیه فوتبال انگلیس جلسه ای داشتیم. همه در مورد جان تری صحبت می کردند."

 " ما مشکلی با تری نداریم و منتظر هستیم ببینیم تحقیقات اتحادیه فوتبال انگلیس در مورد او به کجا می رسد. به نظر من تا گناه تری ثابت نشود نمی توان او را گناهکار دانست. او برای دو دیدار دوستانه مقابل اسپانیا و سوئد به تیم ملی دعوت می شود."

 

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 14:0 ::  نويسنده : آرمان


 

کاکا هافبک تهاجمي رئال مادريد که در بازي با رئال سوسيداد دچار کشيدگي عضله و کوفتگي در پاي راست خود شد بازي هاي دوستانه برزيل در هفته آينده را از دست داد.


 

 کاکا که بعد از یک سال و چند ماه دوری از ترکیب تیم ملی برزیل بسیار امیدوار بود تا در بازی های دوستانه مقابل مصر و گابن بار دیگر در در ترکیب تیم ملی برزیل قرار گیرد ، امیدهای خود را بر باد رفته می بیند زیرا او باید برای طی دوره نقاهت مصدومیتش در مادرید بماند .

 مورینیو در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی با اوساسونا در مورد کاکا گفت : او در این فصل متحول شده است و در مسیر پیشرفت قرار دارد و مطمئنا به روزهای اوجش بازخواهد گشت و این مصدومیت جزئی بی شک مانع از پیشرفت او نخواهد شد .

 هافبک تهاجمی رئال مادرید، برای بازی مقابل اوساسونا هم در لیست انتخابی مورینیو قرار نگرفته بود.

 

فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) اعلام کرد، بازيکنان تيم ملي انگليس در جريان بازي هفته آينده خود مقابل اسپانيا نمي توانند از پيراهن هايي استفاده کنند که يادآور اتفاق خاصي باشد.


 

 چندي پيش اتحاديه فوتبال انگليس از فيفا درخواست کرده بود اجازه بدهد بازيکنان تيم ملي اين کشور در ديدار مقابل اسپانيا از لباس هايي استفاده کنند گل هاي قرمزي به عنوان نماد کشته شدگان جنگ جهاني اول روي آنها گلدوزي شده است.

 اما بر اساس قوانين فيفا، لباس ها و تجهيزات ورزشي نبايد هيچگونه نشان سياسي، مذهبي يا تجاري داشته باشند و اين قانون براي 208 کشور عضو فيفا يکسان است.

 فيفا در عين حال مراتب احترام خود را نسبت به تمايل انگليس براي گراميداشت ياد کشته شدگان جنگ جهاني در اين کشور اعلام کرد و موافقت نمود که حاضران در ورزشگاه قبل از شروع بازي يک دقيقه سکوت کنند.

 تيم ملي انگليس قرار است روز 12 نوامبر (21 آبان) يعني يک روز بعد از سالگرد امضاي پيمان صلح و پايان جنگ جهاني اول در روز 11نوامبر، در ورزشگاه ومبلي به مصاف اسپانيا برود.

 

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 13:58 ::  نويسنده : آرمان


 

مسئولان باشگاه فوتبال منچستريونايتد جايگاه شمالي ورزشگاه اولدترافورد را به جايگاه سرآلکس فرگوسن تغيير نام دادند.


 

  سرآلکس فرگوسن 69 ساله از ششم نوامبر سال 1986 که هدایت تیم فوتبال منچستریونایتد را از "رون اتکینسون" تحویل گرفته تا به حال 37 جام کسب کرده است.

مسئولان باشگاه منچستریونایتد ضمن تغییر نام جایگاه شمالی ورزشگاه اولدترافورد به جایگاه سرآلکس فرگوسن، همچنین در نظر دارند تندیس این مربی را در ورزشگاه نصب کنند. پیش‌تر، مجسمه "مت باسبی" و مجسمه سه گانه "دنیس لا، جورج بست و بابی چارلتون" در باشگاه منچستریونایتد نصب شده است.

 

فرگوسن شب گذشته در دیدار با ساندرلند در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه اولدترافورد تشویق شد. وی در این خصوص اظهار داشت: به هیچ وجه انتظار چنین چیزی را نداشتم و واقعا غافلگیر شدم.

تماشاگران در دیدار با ساندرلند با یک پارچه نوشته بزرگ در ورزشگاه حضور یافته بودند. روی این پارچه، این عبارت به چشم می خورد: "سرآلکس فرگوسن رویای غیرممکن را ممکن می سازد".
 

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم فوتبال چلسي انگليس پس از برد 1 بر 0 اين تيم مقابل بلکبرن، از 'پتر چک' دروازه بان خود که با وجود آسيب ديدگي به بازي ادامه داد، تقدير کرد.


 

 چک پس از برخورد شديد با مهاجم تيم بلکبرن ظاهرا دچار شکستگي بيني شد اما به بازي ادامه داد تا دروازه چلسي براي اولين بار از ابتداي فصل تاکنون بسته بماند.

 وي هم اکنون به دليل مصدوميتي که در سال 2006 از ناحيه سر دچار آن شد، با محافظ در مسابقات حضور پيدا مي کند.

 ''وياس بوآس'' سرمربي چلسي در مورد اين دروازه بان با توجه به سابقه اي که در آسيب ديدگي دارد، گفت: به نظرم بيني چک شکسته است. به او گفتم اگر مي خواهد بيرون بيايد اما با شجاعت خواست که تا آخر بازي ادامه بدهد.

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : آرمان


 

سرمربي تيم فوتبال ليورپول گفت: اگر گل مي زديم، حتما برنده بازي با سوانسي بوديم.


 

  به نقل از رویترز، کنی دالگلیش که تیمش شب گذشته در هفته یازدهم لیگ برتر بدون گل در آنفیلد مقابل سوانسی متوقف شد، اظهار داشت: اگر موفق می شدیم در ابتدای بازی گلزنی کنیم، امکان داشت شرایط بازی عوض شود و برنده شویم. اما قادر به گلزنی نشدیم که همین امر باید موردچاره‌اندیشی واقع شود.
 
وی ادامه داد: این اتفاق برای نخستین مرتبه در تیم ما نیست. شاید 10 بار باشد گرفتار چنین بدشانسی امسال می شویم که گلی نمی زنیم. احتمال می دهم اگر اندی کارول می توانست موقعیت‌هایش را به گل تبدیل کند، اوضاع تیم نیز فرق می کرد.

او افزود: به جای آنکه در این بازی بیشتر علت عدم گلزنی را به خاطر قدرت سوانسی بدانیم، بهتر است خودمان را زیر ذره‌بین برده و مورد ارزیابی قرار دهیم.

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 13:56 ::  نويسنده : آرمان

 

الگري سرمربي ميلان معتقد است آنتونيو کاسانو بهترين فصل دوران فوتبالش را پشت سر مي گذاشت که دچار اين بيماري شد.


 

 کاسانو بعد از پیروزی سه بر دو میلان مقابل رم در هفته گذشته دچار ترومای مغزی شد و پزشکان اعلام کردند او هر چه زودتر باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

 کاسانو احتمالا شش ماه از میادین دور خواهد بود و نمی تواند تیمش را همراهی کند.

 الگری در کنفرانسیو خبری روز گذشته برای بازی مقابل کاتانیا گفت:" مهم این است که عمل جراحی او موفقیت آمیز بوده و پزشکان اعلام کرده اند او شش ماه دیگر می تواند به میادین بازگردد. به نظر من او بهترین فصل دوران فوتبالش را پشت سر می گذاشت که دچار این بیماری شد."

 میلان امروز در ادامه هفته یازدهم رقابتهای سری آ در سن سیرو میزبان کاتانیا خواهد بود. آنها هم اکنون با 17 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده اند.

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 9:47 ::  نويسنده : آرمان

 

سنگربان بارسلونا در واکنش به سخنان ابراهيموويچ که بازيکنان بارسلونا را به "بچه مدرسي‌ها" تشبيه کرده بود، گفت که افتخار مي‌کند شاگرد گوارديولا است.


 

 زلاتان ابراهيموويچ ستاره سوئدي آ ث ميلان در کتاب زندگي نامه‌اش که هفته آينده منتشر خواهد شد به انتقاد از پپ گوارديولا سرمربي تيم بارسلونا پرداخته است.

 وي در تشبيه رختکن بارسلونا، گفت: رختکن بارسلونا به کلاس درس شبيه بود. تمام بازيکنان در سکوت محض و دست به سينه مي‌نشستند. ژاوي و اينيستا و مسي همچون بچه مدرسه‌هاي بودند چرا که تمام دستورات را بي‌چون و چرا اجرا مي‌کردند و کلمه‌اي بر زبان نمي‌آورند، اما من اين طور نبودم و نخواهم بود. البته بايد اين را هم بگويم که گوارديولا از مسي حرف شنوي کامل داشت و به دستوراتش عمل مي‌کرد. وقتي که در ديدار مقابل اينتر در ليگ قهرمانان اروپا حذف شديم، صبرم به سر رسيد و به گوارديولا گفتم تو مرد نيستي. وقتي مورينيو را مي‌بيني از او مي‌ترسي.

 ويکتوروالدس سنگربان آبي ـ اناري‌ها در واکنش به اين سخنان ابراهيموويچ، گفت: شاگرد اين گوارديولا باقي خواهم ماند. وقتي که در مقابل رئال مادريد يا هر تيم ديگري در اروپا به ميدان مي‌رويم، تنها هدف‌مان پيروزي است. به چيزي غير از آن فکر نمي‌کنيم. من نمي‌دانم که منظور ابراهيموويچ از به کار بردن کلمه «کثيف» چيست؟

 والدس که با گل نخوردن در ديدار مقابل باتي بريسوف در ليگ قهرمانان اروپا رکورد گل نخوردن در تاريخ باشگاه بارسلونا را شکست، افزود: برايم افتخار بزرگي بود که در دوران حضور گوارديولا در مستطيل سبز با او آشنا شدم و افتخاري بس بزرگ‌تر بود که به عنوان سرمربي تجربه کار با او را دارم. گوارديولا مربي بزرگي است. او در پيشرفتم تاثير بسزايي داشته است. اميدوارم که تا دوران خداحافظي از فوتبال در کنار او باشم. دستورات تاکتيکي زيادي از پپ آموخته‌ام. او فوتبال را به خوبي مي‌فهمد و همواره روحيه پيروزي و موفقيت در او به وضوح به چشم مي‌آيد.

 سنگربان بارسلونا اختلاف ميان داويد ويا و ليونال مسي را رد کرد و گفت: مسي و ويا خط حمله رويارويي براي ما به شمار مي‌آيند. نام آن‌ها هر تيمي را به لرزه مي‌آورد. اختلاف ميان آن‌ها دروغي بيش نيست.

 والدس در مورد تيم امسال رئال مادريد، تصريح کرد: رئال نسبت به سال گذشته پيشرفت قابل توجهي داشته و تيم بهتري شده است. آن‌ها هم همچون ما مي‌خواهند که در تمام رقابت‌ها مدعي باشند.

 

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 9:47 ::  نويسنده : آرمان

باشگاه فوتبال پاري سن ژرمن فرانسه مذاکره با 'ديويد بکام' براي امضاي قرارداد با اين بازيکن را تأييد کرد.


 

 به گزارش خبرگزاري ها، بکام 36 ساله که قراردادش با باشگاه لس آنجلس گالکسي آمريکا در چند روز آينده به پايان مي رسد نيز تمايل خود را براي رفتن به اين تيم که حمايت قدرتمند مالي مالکان قطري خود را دارد، اعلام کرده است.

 ''ناصر الخليفي'' از مالکان پاري سن ژرمن در اين باره گفت: ما در حال مذاکره هستيم اما هنوز چيزي قطعي نشده است. به محض اينکه به توافق نهايي برسيم، اعلام خواهيم کرد.

 گفته مي شود ''لئوناردو'' مدير باشگاه پاري سن ژرمن چندين هفته است که مذاکرات خود را با بکام آغاز کرده و به وي پيشنهاد امضاي قراردادي 18 ماهه را داده است.

 برخي منابع آگاه مي گويند بکام هنوز موافقت نکرده چون مي خواهد همچنان حق انتشار تصاوير و دريافت بخشي از سود حاصل از فروش پيراهن هايي که عکسش روي آن چاپ شده است را در اختيار داشته باشد.

 با وجود اين الخليفه چنين گزارش هايي را رد و اعلام کرده است، کاپيتان سابق تيم ملي انگليس همچنان به قراردادش با گالکسي متعهد است.

 بکام در سال 2007 از رئال مادريد به گالکسي پيوست اما در اين تيم آمريکايي نتوانست طعم موفقيت را بچشد و در اين مدت جام قهرماني را بالاي سر ببرد.
 

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 9:45 ::  نويسنده : آرمان


 

کريستيانو رونالدو جمعه در هتل اينترکونتينتال مادريد دومين کفش طلايش را کسب کرد، حالا اين بازيکن ، در مصاحبه اي جذاب با سردبير مارکا سرخوش از اين موفقيت در مورد شرايط خودش و تيم مي گويد.


 

  *یک کفش طلای دیگر بردی ...

وقتی که برای اولین بار کفش طلا را بردم ، گفتم که می خواهم کفش طلاهایم را جفت کنم ... خیلی از آن خوشحالم و به لطف خدا و تیم به این موفقیت رسیده ام . می خواهم این جام را به هم تیمی هایم و پرتغالی ها تقدیم کنم .

*شمار گلهایت در فصل قبل ، تحسین بر انگیز بود ..

واقعا خودم هم از زدن این همه گل سورپرایز شدم . در آغاز فصل نمی توانستم تصورش را بکنم اما روزها که گذشت ، کم کم به این فکر کردم که می توانم گلهای زیادی بزنم . بیشتر به این خاطر که از نظر بدنی آماده به نظر می رسیدم . در روزهای آخر فصل هم قدرت بدنی بالایی داشتم .

*از 40 گلی که فصل قبل زدی ، کدام را بهترین می دانی ؟

سوال خوبی است و پاسخش سخت . به نظر خودم چند تایش زیباتر بوده اند ... اما من گلی را انتخاب می کنم که در لیگ نبود ، بلکه در فینال کوپا دل ری در والنسیا زدم و باعث شکست بارسلونا و قهرمانی ما شد . یک گل عالی با ضربه سر بود . اما مهمتر از آن این بود که جام را بردیم و این چیزی است که برایم خیلی اهمیت داشت .

*نظرت در این باره که در رسانه ها بحث است که فصل قبل 40 گل زدی یا 41 چیست ؟

برایم فرقی نمی کند که 40 باشد یا 41 ، هر چند که به طور رسمی 40 است . گلی که برخی فکر می کنند که به نام من نیست را خودم فکر می کنم که من زده باشم . به هر صورت ، این آمار فوق العاده ایست و از آن خیلی راضی هستم . از هم تیمی هایم ، مربی و کل کادر فنی ممنون هستم چرا که آنها به من این فرصت را دادند تا به آمار این تعداد گل برسم .

*در رئال مادرید بازیکنی بی جانشین هستی ؟

از نظر من ، مهمترین نکته این است که تیم به اهدافش برسد . من سعی می کنم که در هر بازی خوب باشم اما بدون هم تیمی هایم نمی توانستم به این جا برسم . من فقط امیدوارم که تیم موفق شود و جامها را ببرد .


*خودت را بهترین بازیکن جهان می دانی ؟

من فقط سعی می کنم که سال به سال بهتر شوم چرا که می دانم که زمانی که فکر کنم به همه چیز رسیده ام ، دیگر بهترین بازیکن نخواهم بود . می خواهم که هر فصل به دستاورد بزرگی برسم ، چیزی جدید که قبلا به آن نرسیده ام و این شانس را دارم که تیم بزرگی درکنارم است .

*هیچ گاه به این فکر کرده ای که با این گلها به تاریخ رئال مادرید می پیوندی ؟!

این ماجرا خیلی مهم است و به همین خاطر افتخار می کنم که به برخی رکورد های باشگاه رسیده ام ، رکوردهایی که بازیکنانی نظیر پوشکاش ، دی استفانو و هوگو سانچز آنها را کسب کرده بودند . البته رکورد شکنی و اضافه شدن چیزی نیست که تمام فکر و ذکرم را به آن متمرکز کرده باشم چرا که من بیشتر به حال حاضر نگاه می کنم و آینده تا گذشته . اما حضور در تاریخ باشگاه زیباست .

*به لطف تو ، یک بازیکن دیگر رئال مادرید هم کفش طلا گرفت ، چیزی که زیاد در تاریخ سابقه نداشته است .

تا زمانی که کفش طلا را بردم نمی دانستم که فقط هوگو سانچز به آن رسیده است . باعث افتخارم است که دومین بازیکن رئال مادرید هستم که کفش طلا می گیرم چرا که هوگو سانچز هم به من گفت که خوشحال است که رکوردش را شکسته ام و به این عنوان رسیده ام . رکورد ها برای شکسته شدن هستند . به همین علت شاید روزی کسی رکورد من را بشکند . اما امیدوارم کسی این کار را انجام ندهد (می خندد ...)

*لیگ اسپانیا با رقابت دو قطبی رئال و بارسا خسته کننده نیست ؟

مخالف این هستم که این لیگ دو قطبی است البته قبول دارم که در آخر فصل فقط این دو تیم بالای جدول هستند . اما لالیگا به اندازه لیگ آلمان یا انگلیس پر برخورد و جذاب است .

*رئال مادرید باید در یک ساعت غیرمعمول برابر اوساسونا بازی کند ..

آن را عالی می بینم و دوستش دارم . زیاد در این ساعت بازی نکرده ایم .... بیدار می شویم ، صبحانه می خوریم ، بازی می کنیم ، می بریم و به خانه می رویم ... همه چیز عالی است . ترجیح می دهم که 12 ظهر بازی کنیم تا 10 شب .

*در چه پستی در زمین راحت هستی ؟!

سخت است که بتوان توصیف کرد ... شاید اکنون در پست بال چپ باشم اما واقعا برایم مهم نیست چون که این مربی است که انتخاب می کند . من می توانم در وسط ، چپ یا راست بازی کنم .

*رابطه ات با اوزیل عالی به نظر می رسد .

بیرون از زمین زمان زیادی را با او و خدیرا سپری می کنم ... به طور مثال ، وقتی تیم پیک نیک زد کنار هم نشستیم یا در سفرها کنار هم هستیم ... آنها دو شخصیت عالی ، خوش رو و شوخ هستند .

*اوزیل نقش پر رنگ تری در تیم دارد تا خدیرا ، درست است ؟

خدیرا هم بازیکن مهمی در تیم است ، به خصوص در امور تدافعی . اوزیل اما با سبک تهاجمی نقش پر رنگ تری را نشان می دهد ... پاس گلهای فوق العاده ای می دهد ، دید بالایی دارد و می داند که چه زمانی پاس بدهد ... اما بازی خدیرا هم برای تیم مهم است . برایم عجیب نبود که این دو خیلی زود با تیم هماهنگ شدند چرا که دو بازیکن خیلی خوب هستند .

*همه تو را تحسین می کنند ، اما تو چه کسی را تحسین می کنی ؟

یک سوال خوب دیگر . می دانم که بچه های زیادی هستند که به من نگاه می کنند و سعی می کنند که در زمین فوتبال بهترین باشند ، اما من شخصا ورزشکار خاصی را تحسین نمی کنم ، هر چند که می دانم الگوهای بزرگی در فوتبال ، بسکتبال ، دو و میدانی ، اتومبیلرانی ، تنیس و ... وجود دارند که همه آنها را دنبال می کنم و برایم قابل تحسین هستند .

*زندگی کریستیانو رونالدو چطور است ؟

زندگیم طبیعتا بیشتر فوتبال است ، هر چند که کارهای عادی با دوستان و خانواده ام انجام می دهم . به طور مثال فیلم دیدن و به رستوران رفتن را دوست دارم ، هر چند که انجام دادن چنین کاری مشکل است . چنین زندگی را انتخاب کرده ام و باید عواقبش را بپذیرم . سعی می کنم از این لحظات لذت ببرم .

*قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال مادرید برایت مفهوم خاصی دارد ؟

این باشگاه باید تمام فصل ها را به قهرمانی چمپیونزلیگ فکر کند و همین طور جامهای دیگر . اما چمپیونزلیگ خاص است چرا که رئال مادرید بزرگترین باشگاه جهان است و باید به بزرگترین جامها فکر کند .

*از خوزه مورینیو چه یاد گرفتی ؟

خیلی چیزها . به نظرم از نظر تاکتیکی خیلی خوب است ، شاید بهترین . مربی ایست که به کوچکترین جزئیات توجه دارد . سال به سال سعی می کنم که چیزهای بیشتری یاد بگیرم و بازیکن پخته تری شوم . سه یا چهار سال پیش مثل حالا بازی نمی کردم و اشتباهاتی داشتم . هنوز خودم را جوان می دانم و امیدوارم بهتر شوم .

*اما واقعا می توان مورینیو را بهترین مربی جهان دانست ؟

جامهایی که برده خودش گویا هستند . در تمامی باشگاه هایی که بوده موفق ظاهر شده است و من شخصا عاشق کار کردن با او هستم چرا که او متفاوت است . او بازی را خوب می فهمد و بهترین ایده ها را دارد .

*نظرت در مورد الکس فرگوسن چیست ؟

الکس فرگوسن یک مربی فوق العاده است که خیلی به من کمک کرد . او جایگاه خاصی در زندگی من دارد چرا که اولین کسی بود که به من چیزهای خوبی یاد داد و سپس به من فرصت حضور در یکی از بهترین باشگاه های جهان را داد ، آن هم در حالی که فقط 18 سال داشتم .

*مورینیو و فرگوسن قابل مقایسه هستند ؟

نمی توان این دو را مقایسه کرد ، همین طور که نمی توان من را با مسی ، ژاوی هرناندز را با ژابی آلونسو و پورشه را با فراری مقایسه کرد . این ها متفاوت هستند . من با فرگوسن کار کرده ام ، سعی می کند بیشتر دوستانه برخورد کند و مورینیو هم همچون او خیلی باتجربه و صمیمی است ... هر دو مربیان خاصی هستند اما مقایسه کردن آنها با هم عادلانه نیست .

 

 

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 9:45 ::  نويسنده : آرمان

ندرس فرناندز ، ريسگو ، دايما ، لولو ، فلانيو ، روبن ، آنونزياتا ، کايخا ، نکونام ، پونيال ، رائول گارسيا ، تيمور ، ابراهيما ، لکيچ و نينو ، تنها بازيکنان آماده تيم اصلي آنها هستند.


 

      ژوزه لوئیز مندیلیبار، مربی اوساسونا، برای بازی فردا ظهر برابر رئال مادرید غایبان زیادی دارد و این مسئله بزرگترین نگرانی او تا این بازی بزرگ است.
   باورش سخت باشد اما  تیم جوادنکونام در مجموع نه غایب دارد که آخرین آنها کیکه سولاست که جدیدا مصدوم شده است.
 به گزارش مرجع خبری رئال  هشت مصدوم  دیگر اوساسونا بدین شرح هستند : اچایده، سرجیو، برتران، روورسیو، رایتالا، لاما، شجاعی و سولا. سخودو هم که باید یک جلسه محرومیتش را پشت سر بگذارد.
 مندیلیبار اعلام کرده است با توجه به کمبود بازیکن  از جوانترهایی مثل  ساتروستگوی، مارکوس لوپز و مانو اوموو که محصول آکادمی هستند برای تکمیل ترکیبش استفاده کند.
ندرس فرناندز، ریسگو، دایما، لولو، فلانیو، روبن، آنونزیاتا، کایخا، نکونام، پونیال، رائول گارسیا، تیمور، ابراهیما، لکیچ و نینو، تنها بازیکنان آماده تیم اصلی آنها هستند.

 


 

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 9:43 ::  نويسنده : آرمان

سعيد مظفري زاده ديدار پرسپوليس و استقلال را در تورنمنت جام ولايت قضاوت مي کند.


 

  جام ولايت که از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شد، فردا (دوشنبه) با ديدار پرسپوليس و استقلال خاتمه مي يابد.

اين ديدار ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود و قرار است سعيد مظفري زاده آنرا قضاوت کند.

بابک داوري و محمدرضا ابوالفضلي هم به عنوان کمک داوران اين بازي انتخاب شده اند.

ديدار پرسپوليس با ناسيونال را احمد صالحي و همچنين بازي استقلال با ناسيونال را عليرضا فغاني قضاوت کرده بودند.

 

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 9:42 ::  نويسنده : آرمان

 

برنامه مسابقات ليگ دسته اول باشگاههاي کشور از هفته ششم تا يازدهم از سوي سازمان ليگ آزادگان اعلام شد.


 

  به گزارش سایت رسمی فدراسیون؛

هفته ششم: پنجشنبه 19/8/90

اتکا گلستان – داماش ایرانیان – ساعت 14 – ورزشگاه آزادی گرگان

استیل آذین – فولاد یزد – ساعت 14 – ورزشگاه تختی سمنان

نساجی مازندران – شهرداری یاسوج – ساعت 15/14 – ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

پیکان – ابومسلم خراسان – ساعت 15/14 – ورزشگاه ایران خودرو تهران

شهرداری اراک – سایپا شمال – ساعت 15/14 – ورزشگاه امام خمینی (ره)  اراک

کهر زاگرس لرستان – نفت مسجد سلیمان – ساعت 15/14 – ورزشگاه تختی درود

نیروی زمینی تهران – آلومینیوم هرمزگان – ساعت 15/14 – ورزشگاه شهدا نزاجا تهران

صنعتی کاوه تهران – تربیت یزد – ساعت 15/14 – ورزشگاه شهدا شهر قدس

شیرین فراز کرمانشاه – گل گهر سیرجان – ساعت30/14 – ورزشگاه انقلاب کرمانشاه

گسترش فولاد تبریز – صنعت ساری – ساعت 30/14 – ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

پاس همدان – ماشین سازی تبریز – ساعت 30/14 – ورزشگاه قدس همدان

شهرداری بندرعباس – پیام مخابرات فارس – ساعت 30/14 – ورزشگاه تختی بندرعباس

استقلال صنعتی – برق شیراز – ساعت 15 – ورزشگاه تختی اهواز

ایرانجوان بوشهر – مس رفسنجان – ساعت 15 – ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

 

هفته هفتم

چهارشنبه 25/8/90

تربیت یزد – نیروی زمینی تهران – ساعت 14 – ورزشگاه شهید نصیری یزد

پیام مخابرات فارس – شهرداری اراک – ساعت 14 – ورزشگاه حافظیه شیراز

پنجشنبه 26/8/90

ابومسلم خراسان – شهرداری بندرعباس – ساعت 14 – ورزشگاه ثامن الائمه مشهد

فولاد یزد – اتکا گلستان – ساعت 14 – ورزشگاه شهید نصیری یزد

صنعت ساری – پیکان – ساعت 14 – ورزشگاه شهدا ساری

مس رفسنجان – استیل آذین – ساعت 14 – ورزشگاه تختی رفسنجان

سایپا شمال – ایرانجوان بوشهر – ساعت 14 – ورزشگاه شهید وطنی  قائمشهر

شهرداری یاسوج – شیرین فراز کرمانشاه – ساعت 14 – ورزشگاه تختی یاسوج

داماش ایرانیان – گسترش فولاد تبریز – ساعت 14 – ورزشگاه کارگران تهران

گل گهر سیرجان – کهر زاگرس لرستان – ساعت 14 - ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان

برق شیراز – نساجی مازندران – ساعت 14 – ورزشگاه حافظیه شیراز

ماشین سازی تبریز – صنعتی کاوه تهران – ساعت 14 – ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

آلومینیوم هرمزگان – استقلال صنعتی – ساعت 30/14 – ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

نفت مسجد سلیمان – پاس همدان – ساعت 45/14 – اختصاصی نفت مسجد سلیمان

 

هفته هشتم

سه شنبه 1/9/90

داماش ایرانیان  - صنعت ساری – ساعت 14 – ورزشگاه کارگران تهران

شهرداری اراک – ابومسلم خراسان – ساعت 14 – ورزشگاه امام خمینی (ره) تهران

استیل آذین – سایپا شمال – ساعت 14 – ورزشگاه تختی سمنان

برق شیراز – شهرداری یاسوج – ساعت 14 – ورزشگاه حافظیه شیراز

نیروی زمینی تهران – ماشین سازی تبریز – ساعت 14 – ورزشگاه شهدا نزاجا تهران

چهارشنبه 2/9/90

گسترش فولاد تبریز – فولاد یزد – ساعت 14 – ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

پنجشنبه 3/9/90

صنعتی کاوه تهران – نفت مسجد سلیمان – ساعت 14 – ورزشگاه هما تهران

اتکا گلستان – مس رفسنجان – ساعت 14 – ورزشگاه آزادی گرگان

پاس همدان – گل گهر سیرجان – ساعت 14 – ورزشگاه قدس همدان

گهر زاگرس درود – شیرین فراز کرمانشاه – ساعت 14 – ورزشگاه تختی درود

نساجی مازندران – آلومینیوم هرمزگان – ساعت 14 – ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر

شهرداری بندرعباس – پیکان – ساعت 15/14 – ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

ایرانجوان بوشهر-پیام مخابرات فارس-ساعت 14:30-شهید بهشتی-بوشهر

استقلال صنعتی – تربیت یزد – ساعت 30/14 – ورزشگاه تختی اهواز

 

یکشنبه 6/9/90-معوقه هفته دوم-ساعت 14:00

استیل آذین-صنعت ساری-تختی-سمنان

چهارشنبه9/9/90-هفته نهم

فولاد یزد-داماش ایرانیان-شهید نصیری-یزد-ساعت 14:00

پنجشنبه 10/9/90-هفته نهم ساعت 14:00

پیکان-شهرداری اراک-ایران خودرو-رفسنجان-ساعت 14:00

مس رفسنجان-گسترش فولاد تبریز-تختی-رفسنجان-ساعت 14:00

سایپا شمال-اتکا گلستان-شهید وطنی-قائم شهر-ساعت 14:00

شیرین فراز کرمانشاه-پاس همدان-انقلاب-کرمانشاه-ساعت 14:00

تربیت یزد-نساجی مازندران-شهید نصیری-یزد-ساعت 14:00

گل گهر سیرجان-صنعتی کاوه تهران-اختصاصی گل گهر-سیرجان-ساعت 14:00

آلومینیوم هرمزگان-برق شیراز-خلیج فارس-بندرعباس-ساعت 14:15

نفت مسجد سلیمان-نیروی زمینی تهران-اختصاصی نفت-مسجد سلیمان-ساعت 14:30

جمعه 11/9/90- هفته نهم

صنعت ساری-شهرداری بندرعباس-شهدا-ساری ساعت 14:00

پیام مخابرات فارس-استیل آذین-حافظیه-شیراز ساعت 14:00

شهرداری یاسوج-گهر زاگرس درود-تختی-یاسوج ساعت 14:00

ماشین سازی تبریز-استقلال صنعتی-یادگار امام(ره)تبریز ساعت 14:00

شنبه12/9/90

ابومسلم خراسان-ایرانجوان بوشهر-تختی-مشهد ساعت 14:00

جمعه 18/9/90-هفته دهم

فولاد یزد-صنعت ساری-شهید نصیری-یزد ساعت 14:00

شهرداری اراک-شهرداری بندرعباس-امام خمینی (ره)-اراک ساعت 14:00

داماش ایرانیان-مس رفسنجان-کارگران-تهران ساعت 14:00

نیروی زمینی تهران-گل گهر سیرجان-شهدا نزاجا-تهران ساعت 14:00

استیل آذین-ابومسلم خراسان-تختی-سمنان ساعت 14:00

اتکا گلستان-پیام مخابرات فارس-آزادی-گرگان ساعت 14:00

نساجی مازندران-ماشین سازی تبریز-شهید وطنی-قائم شهر ساعت 14:00

پاس همدان-گهر زاگرس درود-قدس-همدان ساعت 14:00

صنعتی کاوه تهران-شیرین فراز کرمانشاه-هما-تهران ساعت 14:00

آلومینیوم هرمزگان-شهرداری یاسوج-خلیج فارس-بندرعباس ساعت 14:00

ایرانجوان بوشهر-پیکان –شهید بهشتی-بوشهر ساعت 14:00

شنبه19/9/90-هفته دهم

گسترش فولاد تبریز-سایپا شمال-یادگار امام(ره)-تبریز-ساعت 14:00

برق شیراز-تربیت یزد-حافظیه-شیراز-ساعت 14:00

استقلال صنعتی-نفت مسجد سلیمان-تختی-اهواز-ساعت 14:30

پنجشنبه 24/9/90هفته یازدهم

صنعت ساری-شهرداری اراک-شهدا-ساری-ساعت 14:00

مس رفسنجان-فولاد یزد-تختی-رفسنجان-ساعت 14:00

شیرین فراز کرمانشاه-نیروی زمینی تهران-انقلاب-کرمانشاه-ساعت 14:00

پیکان-استیل آذین-ایران خودرو-تهران-ساعت 14:00

ابومسلم خراسان-اتکا گلستان-تختی-مشهد-ساعت 14:00

شهرداری یاسوج-پاس همدان-تختی-یاسوج-ساعت 14:00

گهر زاگرس درود-صنعتی کاوه تهران-تختی-درود-ساعت 14:00

شهرداری بندرعباس-ایرانجوان بوشهر-خلیج فارس-بندرعباس-ساعت 14:00

جمعه 25/9/90-هفته یازدهم

گل گهر سیرجان-استقلال صنعتی-اختصاصی گل گهر-سیرجان-ساعت 14:00

ماشین سازی تبریز-برق شیراز-یادگار امام(ره)تبریز-ساعت 14:00

سایپا شمال-داماش ایرانیان-شهید وطنی-قائم شهر-ساعت 14:00

پیام مخابرات فارس-گسترش فولاد تبریز-حافظیه-شیراز-ساعت 14:00

تربیت یزد-آلومینیوم هرمزگان-شهید نصیری-یزد-ساعت 14:00

نفت مجسد سلیمان-نساجی مازندران-اختصاصی نفت-مسجد سلیمان-ساعت 14:30

 

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: در صورتي که زمان ديدار با پرسپوليس تغيير نکند با بازيکنان اميد خود به ميدان مي‌رويم.


 

 پرویز مظلومی پس از شکست یک بر صفر استقلال برابر ناسیونال پاراگوئه در نشست خبری گفت: در نیمه اول خوب بازی کردیم. بازیکنان مان پس از چهار روز استراحت به میدان رفتند و فریدون زندی نیز دیروز از آلمان آمد. جام به این مهمی و با این اسم عزیز به گونه‌ای برگزار می‌شود که ما برابر تیم‌های خارجی خلع سلاح شده به میدان می‌رویم.

 وی ادامه داد: این رسمش نیست مسابقات را این گونه برگزار کنند. حریف فقط یک موقعیت گل داشت اما بازیکنان ما نتوانستند از موقعیت‌های فراوان گلزنی خود استفاده کنند. من از نیمه اول بازی راضی هستم اما بازیکنان ما در نیمه دوم در زدن ضربات آخر بی دقت بودند.

 مظلومی با اشاره به بازی با پرسپولیس گفت: این مسابقه بسیار حساس است و پرسپولیس پس از 4 روز استراحت دوشنبه با ما بازی می‌کند در حالی که ما بعد از یک روز ریکاوری باید در این مسابقه بازی کنیم. کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد؟ اگر زمان مسابقه با پرسپولیس تغییر نکند و عقب نیفتد دوشنبه قطعا با بازیکنان امید به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت.

 سرمربی استقلال در مورد اینکه خروجی این بازی چه بود گفت: از مسئولان بپرسید که خروجی مسابقه چه بود. ما تکلیف داشتیم که در این مسابقات شرکت کنیم و این کار را هم کردیم. یک تیم نامدار از پاراگوئه به ایران آمده بود اما تماشاگری به ورزشگاه نیامد زیرا این مسابقات در زمان نامناسبی برگزار شد.

 وی در مورد اینکه ناسیونال تیم بزرگی نیست گفت: به هر حال این تیم در کشور خودش اول است. امروز نیز بازی بهتری نسبت به بازی قبل انجام داد و دروازه بان خوبی هم داشت که موقعیت‌های زیادی هم از ما گرفت.

 مظلومی در مورد اینکه چرا دو تیم امروز برگه تعویض نداشتند گفت: این را از مسئولان برگزاری مسابقه بپرسید. ما اسم بازیکنان را صدا می‌زدیم و آنها را تعویض می‌کردیم. امروز یک تیم ناقص بودیم و به احترام این جام بازی کردیم.

 سرمربی استقلال در مورد اینکه بازیکنانی که مدعی فیکس بودن در این تیم هستند امروز توانستند خوب بازی کنند یا نه گفت: نه، اصلا از برخی از آنها به هیچ وجه راضی نبودم. بازیکن باید حرفش را در میدان بزند. من همیشه گفته‌ام بازیکن باید در زمین بگوید که من اشتباه کرده‌ام اما امروز مردم هم فهمیدند که حرف من درست بوده است.

 مظلومی در مورد اینکه اگر حریف شما پرسپولیس نبود باز هم با امیدهایتان بازی می‌کردید گفت: اگر حریف دیگری بود این مسابقه برای هواداران ما حساس نبود. با این حال من مسئول فنی تیم هستم و آبروی خودم و تیمم را از سر راه نیاورده‌ام و نمی‌خواهم با اعتبار خودم بازی کنم. با مسئولان باشگاه جلسه دارم و تابع تصمیم آنها هستم. اگر دستور نبود امروز هم روی نیمکت نمی‌نشستم. ما به احترام جام ولایت در مسابقات شرکت کردیم.

 وی در مورد اینکه استقلال می‌تواند قهرمان شود یا نه گفت: امیدوارم ما قهرمان شویم تا جام در ایران بماند.
 

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 9:40 ::  نويسنده : آرمان

 

سرپرست تيم ملي فوتبال ايران گفت: مسعود شجاعي حق دارد از تماس نگرفتن ما با او گله‌مند باشد اما از طريق جواد نکونام مرتب جوياي حال او هستيم.


 

 عباس ترابيان با بيان اينکه ويزاي بحرين کادر تيم ملي فوتبال ايران اخذ شده و مشکلي از اين بابت وجود ندارد، اظهار کرد: ما ويزاي تمام اعضاي تيم را گرفته‌ايم و در حال حاضر فقط منتظر ويزاي حسين کعبي هستيم. حتي ويزاي محمد نوري را هم گرفته‌ايم. البته بنده از اخذ ويزاي خبرنگاران بي‌اطلاع هستم.

 وي درباره زمان اضافه شدن جواد نکونام به اردوي تيم ملي توضيح داد: ابتدا قرار بود نکونام بعد از بازي تيمش مقابل رئال مادريد، از اسپانيا به دوبي پرواز کند و آنجا به ما ملحق شود اما در برنامه‌ريزي بعدي قرار شد اين بازيکن به تهران آمده و همراه کاروان تيم عازم دوبي شود. نکونام دوشنبه ششم نوامبر (پس‌فردا) به تهران مي‌آيد.

 ترابيان درباره برنامه سفر تيم ملي به بحرين نيز خاطرنشان کرد: کاروان تيم ملي چهارشنبه ساعت 10 صبح تهران را به مقصد دوبي ترک مي‌کند و پس از يکي، دو ساعت توقف عازم منامه مي‌شود. ساعت ورود تيم ملي به منامه 16 به وقت محلي است. از نظر امنيتي هم مشکلي براي تيم وجود نخواهد داشت. حتي ناظر امنيتي که براي بازي رفت دو تيم در تهران بود هم در منامه حاضر است.

 سرپرست تيم ملي با ابراز رضايت از تمرينات اين تيم در زمين منطقه شهريار، گفت: واقعا زمين خوبي آنجا بود که کي‌روش هم از کيفيت آن رضايت داشت. بايد از مسوولان آنجا تشکر کرد که در آن منطقه زميني را مثل دسته‌گل نگه داشته بودند. استقبال مردم از تمرينات ملي‌پوشان هم تحسين‌برانگيز و قابل تقدير بود. ما بنا داريم در روزهاي آتي هم در اين مکان تمرين کنيم. البته برنامه تمريني امروز (شنبه) ساعت 15 در کمپ تيم‌هاي ملي خواهد بود.

 ترابيان در واکنش به گله‌مندي مسعود شجاعي از مسوولان فدراسيون فوتبال بخاطر جويا نبودن وضعيت جسماني‌اش، اظهار کرد: ما مرتب از طريق جواد نکونام جوياي حال شجاعي بوده و از وضعيتش مطلع هستيم. اين بازيکن بايد بازي کند تا عملکردش ديده شود. به هر حال ما مي‌دانيم مصدوم است و دوران درماني‌اش را سپري مي‌کند. البته اينکه گفته است کسي از فدراسيون فوتبال با او تماس تلفني هم نداشته درست است و حق دارد؛ ما بايد تلفني با او صحبت مي‌کرديم که در آينده اين کار را خواهيم کرد.

 وي در واکنش به اينکه شجاعي مصدوم شده فدراسيون براي دعوت او به تيم ملي نامه‌اي به باشگاه اوساسونا نوشته در حالي همه مي‌دانستند وي مصدوم است گفت: اين موضوع به زماني برمي‌گردد که اعلام کرده بودند شجاعي پا به توپ شده است، لذا از آنجا که براي دعوت يک بازيکن جهت حضور در بازي‌ها، مي‌بايست حدود 15 روز قبل نامه‌نگاري انجام شود تا ترتيب اثر دهند، ما هم اين کار را کرديم تا زمان از دست نرود. اما اين بازيکن دوباره مصدوم شد. حتي قرار بود يکي هم از کادر تيم ملي به اسپانيا برود و ضمن ارزيابي شرايطش صحبتي هم با شجاعي داشته باشد که با توجه به شرايط سفرش لغو شد.

 

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 9:40 ::  نويسنده : آرمان

 

روني اعلام کرد فرگوسن تنها دليلي بود که او در سال 2004 به يونايتد پيوست.


 

 وین رونی معتقد است سر الکس فرگوسن می تواند یک دهه دیگر هدایت منچستریونایتد را بر عهده داشته باشد.

 فرگوسن 69 ساله بیست و پنجمین سال حضورش روی نیمکت یونایتد را جشن می گیرد، او در این مدت شیاطین سرخ را به پر افتخارترین تیم فوتبال انگلیس تبدیل کرد.

 رونی که در سال 2004 توسط فرگوسن از اروتون به این تیم آمد معتقد است سر الکس بهترین مربی دنیاست.

 رونی در گفتگو با روزنامه سان می گوید:" او نه تنها به منچستریونایتد بلکه به فوتبال دنیا خدمت کرده است. از نطر من او بهترین سرمربی فوتبال جهان است."

 " برای من تعجبی ندارد که او 10 سال دیگر به مربیگری اش ادامه دهد. اشتیاق و انگیزه او هنوز مثل قبل است و تشنه کسب جام است. تنها دلیلی که از اورتون به این تیم امده ام و هنوز در یونایتد هستم تنها فرگوسن است. از زمانی که من یک سال داشتم او سرمربی یونایتد است."
 

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 9:33 ::  نويسنده : آرمان

'ديويد بکام' کاپيتان سابق تيم ملي فوتبال انگليس معتقد است بعد از 'فابيو کاپلو' يک انگليسي بايد هدايت اين تيم را بر عهده بگيرد.


 

 به گزارش منابع خبري، وي گفت: در چند سال گذشته چنين گزينه اي نداشتيم به همين دليل کاپلو را انتخاب کرديم که کارنامه موفقي در سراسر دنيا داشت.

 بعد از اينکه ''کوين کيگان'' مربيگري تيم ملي انگليس را در سال 2000 ترک کرد، هدايت اين تيم به دست ''اسون گوران اريکسون'' سوئدي افتاد و سپس کاپلو ايتاليايي سکان هدايت را به دست گرفت. در اين ميان ''استيون مک لارن'' فقط به مدت 16 ماه مربي شد اما نتوانست انگليس را به مسابقات يورو 2008 ببرد.

 در بين 20 مربي کنوني تيم هاي ليگ برتر فقط شش نفر انگليسي هستند که ''استيو بروس'' در ساندرلند، ''روي هاجسون'' در وست بروم، ''آلن پاردو'' در نيوکاسل، ''هري ردنپ'' در تاتنهام، ''مايک مک کارتي'' در وولوز و ''نيل وارناک'' در کويينز پارک رنجرز را شامل مي شود.

 البته از ''استوآرت پيرس''، ''آلن شيرر''، ''سم آلارديس''، ''آلن کوربيشلي'' و خود بکام نيز به عنوان گزينه هاي احتمالي کاپلو نام برده مي شود.

 بکام همچنين خاطر نشان کرد، ''وين روني'' که اکنون با سه جلسه محروميت به دليل خطاي خطرناک روي بازيکن مونته نگرو روبرو است، بايد براي مسابقات يورو 2012 به تيم ملي انگليس دعوت شود.

هافبک تيم لس آنجلس گالکسي افزود: در مسابقاتي مثل يورو 2012، بازيکناني همانند روني بايد حضور داشته باشند.

 بکام بعد از جام جهاني 2006 از کاپيتاني تيم ملي انگليس استعفا داد و بعد از آن توسط مک لارن در جمع بازيکنان اصلي تيم ملي قرار نگرفت.

 وي در مه سال 2007 در ديدار دوستانه انگليس مقابل برزيل دوباره به تيم ملي بازگشت و تا انجام صدمين بازي ملي اش مقابل فرانسه در مارس 2008، به بازي در اين تيم ادامه داد.

 بکام آخرين بازي ملي خود را در اکتبر سال 2009 مقابل بلاروس انجام داد اما بعد از آن تاندون آشيل پايش در جريان بازي براي آث ميلان پاره شد و شانس بازي براي انگليس در جام جهاني 2010 را از دست داد.
 

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 9:32 ::  نويسنده : آرمان

دروازبان تيم فوتبال يوونتوس گفت: شروع خوبي در اين فصل داشته‌ايم اما براي فتح اسکودتو هنوز راهي طولاني داريم.


 

 به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، یونتوس دیدارهای این فصل سری آ را مقتدرانه آغاز کرده و هفته گذشته موفق شد در جوزپه مه‌آتزا اینترمیلان را 2 بر یک مغلوب کند و به صدرنشینی خود در کالچو ادامه دهد.
 بانوی پیر ایتالیا فردا شب در سن‌پائولو میهمان تیم سخت‌کوش ناپولی خواهد بود و برای تداوم صدرنشینی خود در کالچو به دنبال کسب 3 امتیاز این دیدار است.
 در این رابطه جیان لوئیجی بوفون اظهار داشت: ما رقابت‌های این فصل را خیلی خوب آغاز کرده‌ایم و توانستیم به عنوان صدرنشین در لیگ خود را معرفی کنیم؛ اما برای قهرمانی و فتح اسکودتو در این فصل راهی طولانی پیش‌روی خود داریم.
 وی در این گفت‌و‌گو درباره بازی فرداشب مقابل ناپولی گفت: بدون شک دیدار فردا مقابل ناپولی مهم و حساس است. به نظرم این بازی در لیگ ایتالیا تعیین کننده است. پیروزی در این دیدار می‌تواند اعتماد به نفس مضاعفی را به تیم برنده بدهد.

 بوفون خاطرنشان کرد: یکی از بهترین فصل‌های یووه را شاهد هستیم و باید این روند روبه‌جلو را تداوم ببخشیم، باید برای فتح اسکودتو تلاش کنیم.
 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 1321
بازدید ماه : 2517
بازدید کل : 44574
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content