آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, :: 17:54 ::  نويسنده : آرمان

حسن اشجاري با عقد قراردادي 2 ساله به سپاهان پيوست.


 

    مدافع فصل گذشته تيم ذوب آهن که سابقه حضور در تيم ملي ، قهرماني با ذوب آهن در رقابت هاي جام حذفي، نايب قهرماني در ليگ برتر و شرکت در ليگ قهرمانان آسيا را در کارنامه خود دارد پس از امضاي قرارداد رسما راهي باشگاه سپاهان اصفهان شد.

جذب اين مدافع با نظر و تاکيد لوکا بوناچيچ صورت پذيرفت. وي فردا راهي ترکيه مي شود و به اردوي سپاهاني ها در اين کشور مي پيوندد.

اشجاري در گفتگويي با سايت باشگاه سپاهان در مورد حضور دوباره اش در اين تيم گفت : خوشحالم که بار ديگر به اصفهان بازگشته ام و فوتبال را در اين خطه کشور با همه مردم خونگرمي که دارد ادامه مي دهم.

وي ادامه داد : حضور در سپاهان براي هر بازيکني آرزو است. اين باشگاه حرفه اي ترين باشگاه ايران است که در طول سال هاي اخير روند رو جلو خود را در ايران و آسيا به خوبي به نمايش گذاشته است و قهرماني ها و افتخارات متعدد اين باشگاه مويد اين ادعاست .

اشجاري افزود : اميوارم در سپاهان باز هم بتوانم روزهاي خوبي که در فوتبال اصفهان داشته ام را به نمايش بگذارم و با تمام توان و تلاش هواداران سپاهان که تعصب و عشق آنها به تيم محبوبشان زبانزد است را خوشحال کنم.

 
 

سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, :: 17:53 ::  نويسنده : آرمان

باشگاه العربي قطر از عقد قرارداد با دوس سانتوس بازيکن جوان برزيلي فلامنگو خبر داد.


 

   باشگاه العربي قطر اعلام کرد که با واندره دوس سانتوس، مهاجم برزيلي فلامنگو به توافق نهايي رسيد و اين بازيکن فصل آينده را در ليگ قطر توپ خواهد زد.


باشگاه العربي قطر که هدايت سرمربيگري آن را سيلاس برزيلي بر عهده دارد، بدون آنکه مبلغ قرداد اين بازيکن برزيلي را اعلام کند، عنوان کرد: دو سانتوس آزمايش‌هاي پزشکي باشگاه را پشت سر گذاشته است و درباره مبلغ مالي نيز به توافق رسيده‌ايم.


اين بازيکن 22 ساله برزيلي در تيم‌هاي بونته بريتا، کروزيور و فلامنگو بازي کرده است.


در سايت رسمي العربي آمده است که اين بازيکن برزيلي به اردوي آمادگي پيش از فصل تيم در آلمان پيوسته است.


باشگاه العربي پيش از اين هم با محمد الشيحاني مغربي، هادي عقيلي و لئونادرو و بيسکولچي آرژانتيني قرار داد امضا کرد.

 
 
 

سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, :: 17:53 ::  نويسنده : آرمان


 

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران از پيشرفت مالديو اظهار شگفتي کرد و بازي با اين تيم را دشوار دانست.


 

    به نقل از سايت مالديو اسکور، کارلوس کي‌روش که براي تماشاي آناليز بازي مالديو به اين کشور سفر کرده، گفت: خيلي خوشحالم تصميم گرفتم اينجا بيايم. مي‌دانم بازي با مالديو دشوار خواهد بود. من شاهد بازي مالديو مقابل هند بودم و تحت تاثير شور و هيجان، جنگندگي و حضور عالي آنان در اين ديدار قرار گرفتم.

وي ادامه داد: حقيقت اين است که از بازي مالديو شگفت‌زده شدم. خوشحالم اين نکته را اکنون و نه در روز بازي با حريف مي‌دانم. فکر مي‌کنم فوتبال مالديو دستخوش پيشرفت عظيمي قرار گرفته است. از اين رو، حريف را دست کم نخواهيم گرفت.

کي‌روش تصريح کرد: در فوتبال خيلي از اتفاقات غيرقابل پيش‌بيني است. گاهي اوقات تيم‌هاي دسته‌ سوم، چهارم يا پنجمي توانسته‌اند با خلق شگفتي تيم‌هاي بزرگ را کنار بزنند. فوتبال اينجا کاملا متفاوت با اروپا است که سبک خاص خودش را دارد. فوتبال اين دو قاره را نمي‌توان با هم قياس کرد هرچند ماهيت و واقعيت در کل يکي است. در زمين بهترين تيم براي برد تلاش مي‌کند ولي براي بودن در رده بهترين تيم، نياز است که کار و تلاش زيادي صورت گيرد. اميدوارم بازيکنانم با تمام وجود و انگيزه توام با احساس مسئوليت و احترام بتوانند اينجا بازي کنند.

سرمربي تيم ملي در مورد علت انتخاب تيم ملي ايران عنوان کرد: من پيشنهاد يک دوره همکاري با ايران را داشتم. معتقدم ايراني‌ها هم همين را مي‌خواستند. ايران مي‌خواهد در جام جهاني 2014 حضور داشته باشد. من هم مي‌خواهم در اين جام باشم. اين خواسته مشترک، عاملي براي انتخاب مسئوليت همکاري با تيم ملي ايران شد. فکر مي‌کنم ايراني‌ها از قدرت و قابليت دسترسي به چنين جامي برخوردار هستند. هدفي که البته ساده نخواهد بود.

کي‌روش گفت: تيم‌هايي مثل کره‌ شمالي و جنوبي، ژاپن و استراليا جلوتر از ما هستند. رقابت با اين حريفان درآسيا بسيار دشوار است. ما فاصله زيادي داريم و سبک بازي هر کشور متفاوت است. با اين حال معتقدم شانس خوبي براي صعود داريم. مي‌خواهم به جام جهاني راه پيدا کنيم و اين مسئله دليل ديگري براي انتخاب تيم ملي ايران است.

اين مربي در پاسخ به اين سئوال که آيا از تيم‌هاي ملي يا باشگاهي اروپا پيشنهاد دارد يا خير ، اظهار داشت: در حال حاضر زندگي و انتخابم در گرو بازي کردن با تيم ملي ايران در جام جهاني برزيل است.

 

سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, :: 17:50 ::  نويسنده : آرمان


 

مهاجم شيليايي اودينزه ايتاليا براي ملحق شدن به بارسلونا هيچ مشکل مالي بر سر راه خود نمي‌بيند.


 

    به نقل از آس اسپانيا، آلکسيس سانچس مهاجم اودينزه که با پيراهن شيلي در کوپا آمه‌ريکا نيز خوش درخشيده پيشنهاد 40 ميليوني بارسلونا را رسما دريافت کرد.
اين در حالي است که پيش از اين بارسلونا بر 35 ميليون يورو اصرار داشت و حاضر نبود بيش از آن بپردازد.

بعيد است مشکل خاص ديگري بر سر راه انتقال اين بازيکن جوان به بارسلونا وجود داشته باشد و رضايت روسل به افزايش ميزان پرداختي خود بي ارتباط با نااميدي او از خريد سسک فابرگاس نيست.

آس اسپانيا از جلسه بسيار مهم امشب الساندرو روسل با همتاي خود در باشگاه اودينزه ايتاليا نوشته و يورو نيوز معتقد است، اين بازيکن شيليايي قراردادش را با بارسلونا منعقد کرده اما به احترام هواداران اودينزه منتظر اعلام رسمي اين باشگاه است.

 

سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, :: 17:48 ::  نويسنده : آرمان


 

مديريت مجموعه ورزشي آزادي در آستانه آغاز فصل جديد رقابت‎هاي ليگ برتر تصميم به انجام بازسازي‎هاي لازم و تغييراتي در محل تعبيه نيمکت بازيکنان، ناظران و LED‌هاي تبليغاتي گرفته است که مهمترين تغيير آن انتقال نيمکت‌ها به ضلع شرقي ورزشگاه است.


 

    در حدود 20 روز مانده به آغاز یازدهمین دوره رقابت‎های فوتبال لیگ برتر باشگاه‏های کشور، زمین چمن استادیوم یک صدهزار نفری آزادی کاملا آماده است و هیچ مشکلی برای برگزاری این رقابت‎ها ندارد. اما قرار است تغییراتی در اطراف زمین و در بخش  نیمکت‎ها و تبلیغات ایجاد شود.

بر این اساس محل نیمکت‎های بازیکنان ذخیره تیم‎ها و ناظران از جایگاه فعلی منتقل شده و در محل مقابل آن واقع در ضلع شرقی مجموعه ورزشی آزادی تعبیه می‎شوند. این نیمکت‎ها پس از تعویض کامل به صورت چرخ‎دار در محل‎های جدید تعبیه می‎شوند. در مقابل LED های تبلیغاتی هم که در حال حاضر در ضلع شرقی و روبروی جایگاه ویژه قرار دارند نیز به سمت مقابل منتقل خواهند شد.

برای آغاز فصل جدید مسابقات باشگاهی فوتبال بخش موتورخانه مرکزی استادیوم یک صد هزار نفری آزادی که چندی پیش دچار مشکل شده بود نیز مورد بازسازی‎های قرار می‎گیرد تا این بخش در این فصل از رقابت‎ها دچار مشکل نشود. ضمن اینکه جایگاه ویژه جانبازان نیز افتتاح خواهد شد.

اردشیر درویشی، مدیر مجموعه ورزشی آزادی ضمن تائید این مطلب اظهار داشت: مسئولان AFC در بازدیدی که از مجموعه آزادی داشتند انجام چنین تغییراتی را توصیه کرده بودند. بر این اساس عزیرمحمدی، رئیس سازمان لیگ فوتبال پیشنهاد انجام آن را ارائه کرد.

وی تصریح کرد:  توصیه مقامات AFC و پیشنهاد رئیس سازمان لیگ بر این اساس مطرح شده که محل نیمکت بازیکنان و ناظران به محل رختکن‎ها نزدیک‎تر شود. بنابراین انجام این جابه‎جایی‎ها را در دستور کار قرار داده‎ایم تا در صورت تصویب پیش از آغاز لیگ 90 آنها را انجام دهیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی ضمن تاکید بر اینکه نیمکت بازیکنان و ناظران به طور کامل تعویض خواهد شد، خاطرنشان کرد: نیمکت‌های جدید به صورت چرخ‎دار تهیه می‎شوند تا در صورت نیاز امکان جابه‎‏جایی سریع آنها وجود داشته باشد.

درویشی با اشاره به افتتاح جایگاه ویژه جانبازان گفت: پیش از این محل مشخصی برای استقرار این افراد وجود نداشت. اما با افتتاح جایگاه مورد نظر، عزیزان جانباز با کمترمشکلی جهت استقرار در استادیوم یک صد هزار نفری مواجه خواهند بود.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تاکید کرد: تماشاگران فوتبال وقتی برای تماشای نخستین دیدار فصل یازدهم رقابت های لیگ برتر به استادیوم یک صد هزار نفری مراجعه می کنند به طور حتم با تغییرات و تحولات محسوسی مواجه خواهند شد.
 

سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, :: 17:45 ::  نويسنده : آرمان

سازمان ليگ برتر برنامه 5 هفته اول مسابقات فوتبال باشگاه‌هاي کشور را اعلام کرد.


 

   به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، برنامه پنج هفته ابتدايي مسابقات فوتبال ليگ برتر به شرح زير است:


هفته اول:

سه شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 22:00 هفته اول


پرسپوليس - ملوان- آزادي - تهران


داماش گيلان - نفت آبادان - شهيد عضدي - رشت


مقاومت شهيد سپاسي-نفت—حافظيه-شيراز


مس کرمان-شهرداري تبريز-شهيد باهنر-کرمان


سايپا-صنايع مس سرچشمه-انقلاب-کرج


تراکتورسازي تبريز-صباي قم-يادگار امام(ره) –تبريز


راه آهن-ذوب آهن-راه آهن اکباتان-تهران


فولاد خوزستان-شاهين بوشهر-تختي-اهواز


چهارشنبه 15 مرداد 1390 ساعت 22:00


فولاد مبارکه-استقلال- فولاد شهر- اصفهان


هفته دوم:


يکشنبه 16 مرداد 1390ساعت 22:00


ملوان-راه آهن-تختي-انزلي


شاهين-پيروزي-شهيد بهشتي-بوشهر


مس سرچشمه-فولاد خوزستان-شهيد باهنر-کرمان


ذوب آهن-تراکتور سازي-فولاد شهر - اصفهان


شهرداري تبريز-سايپايادگار امام-تبريز

 

دوشنبه 17 مرداد 1390-ساعت 22:00


نفت ابادان-مقاومت شهيد سپاسي-تختي-آبادان


صباي قم-فولاد مبارکه سپاهان-يادگام امام (ره)-قم


استقلال-داماش-ازادي-تهران


نفت-مس کرمان-متعاقبا ارسال مي شود.


هفته سوم:


پنجشنبه 20 مرداد 1390ساعت 22:00


پيروزي-شهرداري تبريز-آزادي-تهران


ملوان –مس سرچشمه-تختي-انزلي


سايپا-ذوب آهن-انقلاب-کرج


تراکتورسازي –شاهين بوشهر-يادگار امام (ره)-تبريز

 

جمعه 21 مرداد 1390ساعت 22:00


مقاومت شهيد سپاسي-داماش-حافظيه-شيراز


مس کرمان-استقلال-شهيد باهنر-کرمان


فولاد مبارکه سپاهان-نفت آبادان- فولادشهر - اصفهان


راه آهن-صباي قم-راه آهن اکباتان-تهران


فولاد خوزستان-نفت-تختي-اهواز

 

هفته چهارم:


سه شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 22:00


شاهين بوشهر-ملوان انزلي-شهيد بهشتي-بوشهر


مس سرچشمه-پيروزي-شهيد باهنر-کرمان


نفت آبادان-مس کرمان-تختي-آبادان


داماش-تراکتورسازي-شهيد عضدي-رشت


ذوب آهن-فولاد خوزستان - فولادشهر - اصفهان


صباي قم-سايپا-يادگار امام(ره)تبريز


استقلال-مقاومت شهيد سپاسي-ازادي-تهران


نفت –راه آهن-متعاقبا ارسال مي شود.

 

هفته پنجم:


سه شنبه اول شهريور 1390 ساعت 22:00


پيروزي-نفت-آبادان-آزادي-تهران


ملوان-ذوب آهن-تختي-انزلي


شاهين بوشهر-صباي قم-شهيد بهشتي-بوشهر


مس کرمان-مقاومت شهيد سپاسي-شهيد باهنر-کرمان


فولاد مبارکه-نفت- فولادشهر - اصفهان


سايپا-داماش-انقلاب-کرج


راه آهن-مس سرچشمه-راه آهن اکباتان-تهران


چهارشنبه دوم شهريور 1390 ساعت 22:00


تراکتورسازي تبريز-شهرداري تبريز-يادگار امام(ره)-تبريز


فولاد خوزستان-استقلال-تختي-اهواز


 

تيم ملي فوتبال کشورمان دومين ديدار تدارکاتي خود در اردوي اتريش را با پيروزي مقابل تيمي باشگاهي از اسلواکي پشت سر گذاشت.


 

تیم ملی فوتبال کشورمان که برای برپایی اردوی آماده سازی راهی اتریش شده است، از ساعت 20:30 امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دی استرادای اسلواکی رفت.

 

این دیدار دوستانه که در ورزشگاه "رودرسدورف" اتریش برگزار شد، در پایان به نتیجه 2 بر صفر به سود ایران انجامید.

 

برای تیم ملی فوتبال کشورمان در این بازی تدارکاتی هادی نوروزی و سعید دقیقی گلزنی کردند.

 

تیم ملی فوتبال کشورمان نخستین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اتریش را مقابل متالیست اوکراین برگزار کرد که این بازی به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.

 

آخرین دیدار دوستانه ملی پوشان فوتبال کشورمان در این اردو فردا شنبه مقابل تیم "بانیک استراوا" جمهوری چک  برگزار خواهد شد.

يکي از مهندسان ساخت استاديوم‌هاي فوتبال در قطر اعلام کرد اگر دماي هواي قطر براي بازيکنان فوتبال در جام‌جهاني 2022 غيرقابل تحمل باشد ممکن است اين بازي‌ها در سه نيمه 30دقيقه اي برگزار شود.


 

مسئولان فیفا ممکن است تغییراتی را در رقابتهای جام جهانی 2022 که در قطر برگزار می شود اعمال کنند. هدف از اعمال این تغییرات، محافظت از بازیکنان درمقابل گرمای شدید هوا است.

این احتمال وجود دارد که دیدارهای جام جهانی 2022 در سه نیمه 30 دقیقه ای به جای 2 نیمه 45 دقیقه ای برگزار شود.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، سخنگوی فیفا در این رابطه گفت:« اگر اعضای اتحادیه بین المللی فوتبال لازم ببینند، این تغییرات در قوانین اعمال خواهد شد.»

تصمیم برای اعمال این تغییرات به خاطر حفظ سلامت بازیکن و مراقبت از فیزیک آنها در مقابل گرمای هوا و تعرق فراوان است.

مایکل بئاون، رئیس اتحادیه مهندسان آروپ که دوازده ورزشگاه را با استفاده از انرژی خورشیدی ساخته است در لندن در صحبتهایی اعلام کرد که هوای سرد کوه ها می تواند به حفظ دمای 24 درجه در ورزشگاه ها کمک کند. دمایی که در آن شرایط راحت و امنی برای بازیکنان برقرار می شود.

انتظار می رود که قطری ها به دنبال بهترین شرایط برای بازیکنان هستند تا بتوانند به شیوه ای طبیعی و امن و در دمای هوای مناسب بازی کنند.»

شنبه 18 تير 1390برچسب:, :: 9:0 ::  نويسنده : آرمان


 

باشگاه ساندرلند اعلام کرد که دو مدافع تيم منچستريونايتد را با قراردادهايي چهار ساله به خدمت گرفته است.


 

باشگاه ساندرلند اعلام کرد که دو مدافع منچستریونایتد به نام های "وس براون" و "جان اوشی" را با قراردادهایی چهار ساله جذب کرده است.

براون 31 ساله 361 بار پیراهن منچستر را بر تن کرد و اوشی نیز توانست 255 بار برای شیاطین سرخ به میدان برود.

"استیو بروس" سرمربی ساندرلند درباره جذب این بازیکن گفت: خوشحالم که توانستیم دو بازیکن توانمند و باتجربه را به خدمت گرفتیم. آنها می توانند ذهنیت برنده بودن را به تیم ما اضافه کنند.

گفتنی است سر الکس فرگوسن باید خیلی زود به دنبال جذب مدافع برود؛ چرا که حتی گری نویل نیز در فصل آینده به میدان نخواهد رفت و همین مساله می تواند مشکلاتی را برای شیاطین سرخ ایجاد کند.

شنبه 18 تير 1390برچسب:, :: 9:0 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم فوتبال پاچوکاي مکزيک از تلاش قهرمان ليگ برتر انگليس براي جذب بهترين استعداد‌هاي اين کشور آمريکايي خبر داد.


 

به نقل از روزنامه ديلي‌ميل،‌ افرين فلورس در مصاحبه‌اي با تلويزيون کشورش اظهار داشت: سرآلکس فرگوسن شخصا از طريق نمايندگاني که به مکزيک اعزام مي‌کند، دنبال شکار بهترين استعدادهاي اين کشور است.
 

وي افزود: پس از تجربه مثبتي که منچستر و فرگوسن سال گذشته از جذب خاوير هرناندز(چي‌چاريتو) داشتند، نگاه خود را معطوف فوتبال مکزيک کردند. آنها در جستجوي شناسايي بهترين‌هاي اينجا هستند.

اين مربي ادامه داد: نمايندگان فرگوسن مرتب به کشور ما سفر مي‌کنند. اخيرا در اردوي تيم‌هاي ملي زير 17 ساله و 20 ساله مکزيک حضور يافتند. فکر مي‌کنم در سال‌‌هاي آينده بازهم نيروهاي شبيه به هرناندز راهي منچستر شوند.

سال گذشته چي‌چاريتو جذب تيم اولدترافوردي شد و توانست در سايه توصيه و راهنمايي مربي 70 ساله درخشش خيره‌کننده‌اي داشته باشد.

شنبه 18 تير 1390برچسب:, :: 8:59 ::  نويسنده : آرمان

دروازه بان فصل گذشته تيم فوتبال استقلال تهران در آستانه پيوستن به تيم سايپاي البرز با مسئولان شاهين بوشهر به توافق رسيد و قراردادي داخلي را با اين باشگاه به امضا رساند.


 

 وحید طالب‌لو، دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که تا آستانه امضای قرارداد با باشگاه سایپای البرز پیش رفت ناگهان با باشگاه شاهین بوشهر به توافق رسید و حتی با این باشگاه قراردادی داخلی امضا کرد.

 طالب‌لو عصر چهارشنبه با مسئولان باشگاه سایپای البرز مذاکره کرده و حتی تا مرحله امضای قرارداد با آنها پیش رفت اما به دلیل برخی اختلاف نظرها از پیوستن به این تیم منصرف شد.

 این دروازه بان که سابقه هشت فصل بازی در تیم استقلال را دارد، پس از انصراف از عقد قرارداد با باشگاه سایپا با مسئولان باشگاه شاهین بوشهر به توافق رسید و پنجشنبه شب قراردادی داخلی با این تیم به امضا رساند.

 قرار است طالب‌لو روز شنبه به بوشهر سفر کند و در مراحل آماده سازی این تیم بوشهر حضور یابد.
 
 

شنبه 18 تير 1390برچسب:, :: 8:58 ::  نويسنده : آرمان

در صورتي که باشگاه استقلال با هوار ملا محمد به توافق نرسد بازيکني از آفريقا جاي او را مي‌گيرد.


 

باشگاه استقلال هنوز تکليف تمديد قرارداد خود را با هوار ملا محمد مشخص نکرده است.

طبق اعلام فتح‌الله‌زاده قرار است در 48 ساعت آينده مذاکره استقلال با اين بازيکن عراقي ادامه داشته باشد و اگر توافقي بين طرفين صورت نگيرد مسئولان اين تيم مقدمات حضور دو گزينه از قاره آفريقا که از قبل صحبت‌هايي با آنها انجام داده‌اند را در ايران فراهم مي‌کنند و اين دو بازيکن براي تست فني وارد تهران مي‌شوند و در تمرينات استقلال شرکت مي‌کنند.

شنبه 18 تير 1390برچسب:, :: 8:57 ::  نويسنده : آرمان

پيراهن ستاره پرتغالي رئال‌مادريد در يک حراج خيريه به فروش رسيد.


 

به نقل از روزنامه اوگلبو، لوئيس روبيلاس، رئيس اتحاديه بازيکنان فوتبال اسپانيا اواخر هفته گذشته اقدام به برپايي يک نمايشگاه از وسائل ورزشي ستارگان لاليگا کرد.

در اين نمايشگاه پيراهني که کريستيانو رونالدو در بازي فينال جام حذفي اين کشور مقابل بارسلونا به تن کرد و قهرماني را به دست آورد، براي کمک به زلزله‌زدگان هائيتي به معرض فروش گذاشته شد اما برخلاف تصور برگزارکنندگان اين نمايشگاه، حداکثر رقمي که بابت آن ارائه شد، 700 يورو بود.

اين رقم اگر چه صرف کمک به مصيبت‌‌ديدگان زلزله کشور آمريکاي‌جنوبي شد،‌ ولي باعث رضايت گردانندگان اين حراجي نشد زيرا آنان انتظار مشارکت بيشتر هواداران و پرداخت رقم بيشتري را داشتند.

شنبه 18 تير 1390برچسب:, :: 8:54 ::  نويسنده : آرمان

دروازه بان تيم ملي فوتبال کشورمان دريافت چک از باشگاه استقلال را رد کرد.


 

به گزارش وب سایت رسمی سید مهدی رحمتی، برخلاف اخبار منتشر شده در بعضی از جراید سید مهدی رحمتی هیچ چکی از باشگاه استقلال یا افراد مرتبط به آن و همینطور از هیچ باشگاه دیگری دریافت نکرده است و تمامی این اخبار شایعه ای بیش نیست.

گفتنی است دروازه بان فصل گذشته سپاهان قرارداد داخلی خود با استقلال را امضا کرده است.

 

مهاجم تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه حضور کريم انصاري‌فرد در اين تيم موجب تقويت خط حمله آبي پوشان خواهد شد، گفت: هرگز به خودم اجازه نمي دهم که در کار سرمربي تيم دخالت کنم.


 

آرش برهانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اردوی یک هفته‌ای این تیم در کردان کرج اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی بود، توانستیم از این اردو به نحو مطلوب استفاده کنیم و پس از تعطیلات پایان فصل گذشته، شروع خوبی را برای فصل آینده داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: بازیکنانی که در اردوی کردان کرج حضور داشتند، طی این یک هفته با تمام توان در تمرینات صبح و عصر شرکت کردند تا آمادگی مطلوب را برای شروع مسابقات لیگ برتر به دست آورند.

وی در ادامه افزود: کادرفنی نیز با حضور همیشگی در تمرینات به دقت کار بازیکنان را زیر نظر داشت. فکر می کنم مربیان نیز از روند آماده سازی تیم راضی بودند.

آرش برهانی عدم حضور بازیکنان ملی پوش را تنها مشکل تیم استقلال در اردوی کردان عنوان کرد و گفت: متاسفانه عدم حضور بازیکنان ملی پوش و غیبت دو بازیکن عراقی در این اردو باعث شد تا مربیان نتوانند آنطور که مورد نظرشان بود برنامه‌های خود را به اجرا درآورند.

مهاجم تیم استقلال در واکنش به شایعاتی که پیرامون مخالفت وی با حضور کریم انصاری‌فرد در جمع آبی پوشان مطرح شده، گفت: اصلا چنین چیزی صحت نداشته و نمی دانم چه کسانی این صحبت‌ها را عنوان می‌‌کنند. من اعتقاد دارم با آمدن کریم خط حمله استقلال تقویت خواهد شد.

وی افزود: من خود یکی از کسانی هستم که از حضور انصاری‌فرد در استقلال استقبال می‌کنم و این اجازه را هم به خود نمی‌دهم و نخواهم داد که در کار کادر فنی دخالت کنم. حضور هر بازیکنی در استقلال به دیگر بازیکنان هیچ ارتباطی ندارد و ما با تمریناتی که انجام می‌دهیم فقط با یکدیگر به رقابت می‌پردازیم.

پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 9:29 ::  نويسنده : آرمان


 

بازيکني که با استقلالي ها به توافق رسيده بود،قراردادش را براي يک سال ديگر با سپاهان تمديد کرد.


 

سید جلال حسینی قراردادش را برای یک سال دیگر با سپاهان تمدید کرد.این اتفاق در حالی افتاد که سید جلال یکی از بمب های فتح الله زاده در فصل نقل و انتقالات بود و استقلالی ها با اطمینان از اینکه حتما با این بازیکن قرار داد امضاء می کنند مدافعان خود را در لیست فروش قرار دادند.
به گزارش خبر آنلاين،حسینی که در حال حاضر در اردوی اتریش به سر می برد در حالی با سپاهانی ها به توافق رسیده است که رییس هیئت مدیره این باشگاه چندی قبل اعلام کرده بود او یکی از بازیکنانی است که سال گذشته سقف قرار داد را رعایت نکرده بود!هر چند محمد رضا ساکت در گفت و گوی دیگری منکر این قضیه شد اما این شایعه یک بار دیگر در لیگ پیچیده است که سید امسال هم بالای سقف قرارداد امضا کرده است.
با همه این تفاسیر مدافعی که حالا بمب خنثی شده حاجی فتح الله لقب گرفته است برای یک فصل دیگر در اصفهان توپ خواهد زد.سپاهانی ها برگه قرارداد را از طریق فکس برای او ارسال کرده اند و او با امضای آن با وجود قولی که به سرپرست آبی پوشان داده بود به حضور در استقلال «نه» گفت.

پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 9:27 ::  نويسنده : آرمان

مدت‌ها بود اين سوال به خاطر سفر خارج از کشور دکتر نوروزي بي‌پاسخ مانده بود


 

میلاد میداودی اکنون در چه وضعی قرار دارد؟ مدت‌ها بود این سوال به خاطر سفر خارج از کشور دکتر نوروزی بی‌پاسخ مانده بود.
دکتر آبی‌ها که برای حضور در یک کنگره علمی تخصصی عازم آمستردام هلند شده بود پس از بازگشت خود پاسخ این سوال را داد. او زمان بازگشت میلاد را اعلام می‌کند: «وقتی ایران نبودم شنیدم که می‌گفتند ممکن است میلاد نتواند در هفته‌های نخست لیگ برای استقلال بازی کند اما اینطور نیست. میلاد از همان هفته اول لیگ یازدهم آماده بازی است و اگر آقای مظلومی صلاح بداند در ترکیب اصلی استقلال قرار می‌گیرد.» اما میلاد از چه زمان به تمرین‌های گروهی استقلال اضافه می‌شود؟ دکتر نوروزی پاسخ این سوال را هم داد: «فکر می‌کنیم 2 هفته دیگر میلاد دویدن را شروع می‌کند.

از زمان آغاز دویدن 2 هفته زمان طی خواهد شد تا او بتواند در کارهای تاکتیکی هم شرکت کند. با توجه به اینکه مصدومیت میلاد از نوع خاص بوده در همه حال احتیاط را رعایت می‌کنیم تا او خدای نکرده دچار مشکل نشود.» دکتر درباره اینکه چرا به این زودی پیچ و مهره پای میلاد باز شد توضیحات دقیقی داد: «ابتدا قرار نبود پیچ و مهره‌های نصب شده روی مچ پای میلاد را باز کنیم اما از آنجا که بالاخره یک روز باید این کار را انجام می‌دادیم و دوباره میلاد مدتی از میادین دور می‌شد، تصمیم گرفتیم این کار را زودتر انجام بدهیم تا در خلال فصل یازدهم مجبور نشویم میلاد را دوباره از حضور در ترکیب استقلال محروم کنیم.

 البته برای انجام این کار یکدفعه تصمیم نگرفتیم. پیرامون این موضوع کمیسیون پزشکی تشکیل شد و پس از بحث و تبادل نظر تصمیم به انجام این کار گرفتیم. من امیدوارم همه چیز طبق برنامه پیش برود تا خدای ناکرده فوتبال ما از داشتن مهاجمی مثل میلاد محروم نشود.

پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 9:24 ::  نويسنده : آرمان

 

برنامه کامل نيم‌فصل اول يازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال ايران اعلام شد.


 

  - برنامه دیدارهای نیم فصل اول مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
هفته اول:
11 و 12 مردادماه 1390
 * پرسپولیس تهران - ملوان بندرانزلی
* داماش گیلان - صنعت نفت آبادان
* فجرسپاسی شیراز - نفت مرکزی
* مس کرمان - شهرداری تبریز
* سپاهان اصفهان - استقلال تهران
* سایپای البرز - مس سرچشمه
* تراکتورسازی تبریز - صبای قم
* راه آهن شهرری - ذوب آهن اصفهان
* فولاد خوزستان - شاهین بوشهر

هفته دوم:
16 و 17 مردادماه 1390
* ملوان بندرانزلی - راه آهن شهرری
* شاهین بوشهر - پرسپولیس تهران
* مس سرچشمه  - فولاد خوزستان
* ذوب آهن اصفهان - تراکتورسازی تبریز
* صبای قم - سپاهان اصفهان
* شهرداری تبریز - سایپای البرز
* صنعت نفت آبادان - فجر سپاسی شیراز
* استقلال تهران - داماش گیلان
* نفت مرکزی - مس کرمان

هفته سوم:
20 و 21 مردادماه 1390
* پرسپولیس تهران - شهرداری تبریز
* ملوان بندرانزلی - مس سرچشمه
* فجرسپاسی شیراز - داماش گیلان
* مس کرمان - استقلال تهران
* سپاهان اصفهان - صنعت نفت آبادان
* سایپای البرز - ذوب آهن اصفهان
* تراکتورسازی تبریز - شاهین بوشهر
* راه آهن شهرری - صبای قم
* فولاد خوزستان - نفت مرکزی

هفته چهارم:
25 و 26 مردادماه 1390
* داماش گیلان - تراکتورسازی تبریز
* شاهین بوشهر -  ملوان بندرانزلی
* مس سرچشمه  - پرسپولس تهران
* ذوب آهن اصفهان - فولاد خوزستان
* صبای قم - سایپای البرز
* شهرداری تبریز - سپاهان اصفهان
* صنعت نفت آبادان - مس کرمان
* استقلال تهران - فجر سپاسی شیراز
* نفت مرکزی - راهن آهن شهرری

هفته پنجم:
1 و 2 شهریورماه 1390
* پرسپولیس تهران - صنعت نفت آبادان
* ملوان بندرانزلی - ذوب آهن اصفهان
* شاهین بوشهر- صبای قم
* مس کرمان - فجر سپاسی شیراز
* سپاهان اصفهان - نفت مرکزی
* سایپای البرز - داماش گیلان
* تراکتورسازی تبریز - شهرداری تبریز
* راه آهن شهرری - مس سرچشمه
* فولاد خوزستان - استقلال تهران

هفته ششم:
18 و 19 شهریورماه 1390
* ذوب آهن اصفهان - پرسپولیس تهران
* داماش گیلان - مس کرمان
* فجرسپاسی شیراز - سپاهان اصفهان
* مس سرچشمه  - شاهین بوشهر
* صبای قم - ملوان بندرانزلی
* شهرداری تبریز - راه آهن شهرری
* صنعت نفت آبادان - فولاد خوزستان
* استقلال تهران - تراکتورسازی تبریز
* نفت مرکزی - سایپای البرز

هفته هفتم:
25 و 26 شهریورماه 1390
* پرسپولیس تهران - استقلال تهران
* ملوان بندرانزلی - صنعت نفت آبادان
* شاهین بوشهر - ذوب آهن اصفهان
* مس سرچشمه  - صبای قم
* سپاهان اصفهان - داماش گیلان
* سایپای البرز - مس کرمان
* تراکتورسازی تبریز - نفت مرکزی
* راهن آهن شهرری - فجر سپاسی شیراز
* فولاد خوزستان - شهرداری تبریز

هفته هشتم:
3 و 4 مهرماه 1390
* داماش گیلان - راه آهن شهرری
* فجر سپاسی شیراز - پرسپولیس تهران
* مس کرمان - سپاهان اصفهان
* ذوب آهن اصفهان - مس سرچشمه
* صبای قم - فولاد خوزستان
* شهرداری تبریز - شاهین بوشهر
* صنعت نفت آبادان - تراکتورسازی تبریز
* استقلال تهران - سایپای البرز
* نفت مرکزی - ملوان بندرانزلی

هفته نهم:
8 و 9 مهرماه 1390
* پرسپولیس تهران - صبای قم
* ملوان بندرانزلی - استقلال تهران
* شاهین بوشهر - داماش گیلان
* مس سرچشمه  - شهرداری تبریز
* ذوب آهن اصفهان - نفت مرکزی
* سایپای البرز - سپاهان اصفهان
* تراکتورسازی تبریز - مس کرمان
* راه آهن شهرری - صنعت نفت آبادان
* فولاد خوزستان - فجر سپاسی شیراز

هفته دهم:
21 و 22 مهرماه 1390
* داماش گیلان - فولاد خوزستان
* فجر سپاسی شیراز - سایپای البرز
* مس کرمان - پرسپولیس تهران
* سپاهان اصفهان - تراکتورسازی تبریز
* صبای قم - ذوب آهن اصفهان
* شهرداری تبریز - ملوان بندرانزلی
* صنعت نفت آبادان - شاهین بوشهر
* استقلال تهران - راه آهن شهرری
* نفت مرکزی - مس سرچشمه

هفته یازدهم:
28 و 29 مهرماه 1390
* پرسپولیس تهران - نفت مرکزی
* ملوان بندرانزلی - داماش گیلان
* شاهین بوشهر - فجر سپاسی شیراز
* مس سرچشمه  - صنعت نفت آبادان
* ذوب آهن اصفهان - استقلال تهران
* صبای قم - شهرداری تبریز
* تراکتورسازی تبریز - سایپای البرز
* راه آهن شهرری - سپاهان اصفهان
* فولاد خوزستان - مس کرمان

هفته دوازدهم:
9 و 10 آبان‌ماه 1390
* داماش گیلان - پرسپولیس تهران
* فجر سپاسی شیراز - تراکتورسازی تبریز
* مس کرمان - راه آهن شهرری
* سپاهان اصفهان - ملوان بندرانزلی
* سایپای البرز - فولاد خوزستان
* شهرداری تبریز - ذوب آهن اصفهان
* صنعت نفت آبادان - صبای قم
* استقلال تهران - مس سرچشمه
* نفت مرکزی - شاهین بوشهر

هفته سیزدهم:
26، 27 و 28 آبان‌ماه 1390
* پرسپولیس تهران - سپاهان اصفهان
* ملوان بندرانزلی - فجر سپاسی شیراز
* شاهین بوشهر - مس کرمان
* مس سرچشمه  - داماش گیلان
* ذوب آهن اصفهان - صنعت نفت آبادان
* صبای قم - استقلال تهران
* شهرداری تبریز - نفت مرکزی
* راه آهن شهرری - سایپای البرز
* فولاد خوزستان - تراکتورسازی تبریز

هفته چهاردهم:
8 و 9 آذرماه 1390
* داماش گیلان - ذوب آهن اصفهان
* فجر سپاسی شیراز - مس سرچشمه
* مس کرمان - ملون بندرانزلی
* سپاهان اصفهان - فولاد خوزستان
* سایپای البرز - پرسپولیس تهران
* تراکتورسازی تبریز - راه آهن شهرری
* صنعت نفت آبادان - شهرداری تبریز
* استقلال تهران - شاهین بوشهر
* نفت مرکزی - صبای قم

هفته پانزدهم:
18 و 19 آذرماه 1390
* پرسپولیس تهران - تراکتورسازی تبریز
* ملوان بندرانزلی - سایپای البرز
* شاهین بوشهر - سپاهان اصفهان
* مس سرچشمه  - مس کرمان
* ذوب آهن اصفهان - فجر سپاسی شیراز
* صبای قم - داماش گیلان
* شهرداری تبریز - استقلال تهران
* فولاد خوزستان - راه آهن شهرری
* نفت مرکزی - صنعت نفت آبادان

هفته شانزدهم:
22 و 23 آذرماه 1390
* داماش گیلان - نفت مرکزی
* فجرسپاسی شیراز - شهرداری تبریز
* مس کرمان - صبای قم
* سپاهان اصفهان - ذوب آهن اصفهان
* سایپای البرز - شاهین بوشهر
* تراکتورسازی تبریز - مس سرچشمه
* راه آهن شهرری - پرسپولیس تهران
* فولاد خوزستان - ملوان بندرانزلی
* استقلال تهران- صنعت نفت آبادان

هفته هفدهم:
27 و 28 آذرماه 1390
* پرسپولیس تهران - فولاد خوزستان
* ملوان بندرانزلی - تراکتورسازی تبریز
* شاهین بوشهر - راه آهن شهرری
* مس سرچشمه  - سپاهان اصفهان
* ذوب آهن اصفهان - مس کرمان
* صبای قم - فجر سپاسی شیراز
* شهرداری تبریز - داماش گیلان
* صنعت نفت آبادان - سایپای البرز
* نفت مرکزی - استقلال تهران                       

 

* هفته هجدهم ( 15 و 16 دي ماه)
* هفته نوزدهم (20 و 21 دي )
* هفته بيستم (29 و 30 دي)
* هفته بيست و يکم (6 و 7 بهمن ماه)
* هفته بيست و دوم ( 18 و 19 بهمن ماه)
* هفته بيست و سوم (25 و 26 بهمن )
* هفته بيست و چهارم ( اول اسفند)
* هفته بيست و پنجم (19 و 20 اسفند)
* هفته بيست و ششم (28 و 29 اسفند)
* هفته بيست و هفتم ( 10 و 11 فروردين 91)
* هفته بيست و هشتم ( 18 و 19 فروردين91)
* هفته بيست و نهم ( 24 و 25 فروردين )
* هفته سي‌ام ( اول و دوم ارديبهشت)
* هفته سي و يکم ( 7 و 8 ارديبهشت )
* هفته سي و دوم (15 ارديبهشت)
* هفته سي و سوم (22 ارديبهشت)
* هفته سي و چهارم و پاياني ( 29 ارديبهشت)

 

پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 9:23 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي استقلال گفت: پرسپوليسي‌ها معتقدند مذاکره ما با مربي آلماني درست نبود اما مگر گرفتن نصرتي از استقلال کار درستي بود؟


 

  پرويز مظلومي در خصوص اعتراض پرسپوليسي‌ها مبني بر اينکه مذاکره استقلال با هنکه درست و حرفه‌اي نبوده، اظهار داشت: مگر پرسپوليسي‌ها کار درستي کردند که حالا کار ما غلط شده است؟ مگر آقايان، نصرتي را از استقلال نگرفتند و به پرسپوليس بردند؟ محض اطلاع آنها بايد بگويم خيلي وقت است که با هنکه صحبت کرده‌ايم و مذاکره ما ربطي به امروز و ديروز ندارد. بيش از دو ماه است که با اين مربي مذاکره کرده‌ايم و هنوز هم در حال ادامه مذاکرات هستيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا کار اين مربي آلماني با استقلال تمام شده يا خير، گفت: آقاي فتح‌الله‌زاده همه چيز را مي‌داند. ايشان از طريق رودي فولر که رابطه صميمانه‌اي با او دارد مذاکرات با اين مربي را از مدت‌ها قبل انجام داده و در حال پيگيري است.

مظلومي در ادامه در خصوص شايعه قهر فرهاد مجيدي از استقلال و اينکه گفته مي‌شود او با ناراحتي اردوي کردان را ترک کرده، عنوان کرد: اصلا چنين مسائلي نيست. مجيدي به آلمان سفر کرده و تنها دليلش بيماري فرزند او است. اين بازيکن مشکل بيماري فرزندش را با ما مطرح کرد. فرهاد اجازه گرفت و سپس به امارات رفت تا فرزندش را براي معالجه به آلمان ببرد. بحث قهر در کار نيست و به زودي خواهيد ديد که مجيدي پس از حل مشکل فرزندش به تمرينات بازمي‌گردد.

وي در خصوص حضور فتح‌الله‌زاده در اردوي کردان و صحبت او با بازيکنان گفت:‌ اميدوارم قول‌هايي که فتح‌الله‌زاده داده‌ عملي شود چون شرايط بسيار حساس و البته سخت است. ايشان با توجه به قول‌هايي که داده شده با بازيکنان صحبت کرد و اميدواريم مسائل مالي هرچه سريع‌تر حل شود.

سرمربي استقلال درباره اينکه گفته مي‌شود سيد جلال حسيني قصد تمديد قرارداد با سپاهان را دارد، تصريح کرد: ما هم مثل همه منتظر هستيم تا تيم ملي از اتريش برگردد. قبل از سفر مذاکراتمان را با اين بازيکن انجام داده بوديم و تمامي اين حرف‌ها گمانه‌زني است.

مظلومي در پاسخ به اين سؤال که در صورتي که حسيني به استقلال نيايد تکليف خط دفاع اين تيم چه مي‌شود، گفت: روي حسيني حساب باز کرده‌ايم و منتظر اين بازيکن هستيم. ضمن آنکه لنگ نمي‌مانيم و مي‌توانيم بازيکن خارجي بگيريم اما همان‌طور که گفتم توافقات لازم با حسيني انجام شده است.

مظلومي در پايان با اشاره به اردوي استقلال گفت: فردا صبح آخرين تمرين خود را در کردان برگزار مي‌کنيم و پس از استراحت دو روزه از شنبه تمرينات مجددا در تهران پيگيري خواهد شد.

 

پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 9:22 ::  نويسنده : آرمان

همين چند روز پيش بود که خبرگزاري ها از عقد قرارداد لوسيانو ادينهو با الشباب امارات خبر داده و مدعي شدند اين مهاجم گلزن هم بعد از ابراهيم توره از ليگ ايران به آن سوي آب هاي خليج فارس کوچ کرده و فصل بعد را براي تيم هاي متمول عربي بازي خواهد کرد.


 

هنوز مدت زمان زیادی از علنی شدن این خبر نگذشته بود که مشخص شد باشگاه الشباب با توجه به دراختیار داشتن دو بازیکن برزیلی و یک بازیکن شیلیایی سهمیه بازیکنان خارجی اش تکمیل است و نمی تواند مهجم برزیلی مس کرمان را به خدمت بگیرد به خصوص که سرمربی این تیم هم تاکید کرده که حاظر نیست هیچ کدام از بازیکنان خارجی اش را از دست بدهد چرا که با درخشش آنها بود که توانست الشباب بحران زده در نیم فصل نخست لیگ امارات را متحول کرده و در نیم فصل دوم در جایگاه چهارم قرارداده و سهمیه آسیایی بگیرد.
پیرو همین اتفاق خبر رسید که مدیربرنامه های ادینهو در تلاش است تا زمینه پیوستن او به یکی دیگر از تیم های مطرح شهر دبی را فراهم کند که نام الاهلی بر سرزبان ها افتاد اما این اتفاق هم رخ نداد تا لوسیانو ادینهو در بلاتکلیفی باقی مانده و مشتری در این کشور شیخ نشین نداشته باشد و به همین خاطر تصمیم به بازگشت به لیگ ایران بگیرد تا بار دیگر در لیگ برتر کشورمان توپ بزند از همین رو گزینه اول مدیربرنامه های مهاجم برزیلی باشگاه پرسپولیس بود که تا قبل از رفتن این بازیکن به امارات تا یک قدمی توافق با ادینهو هم پیش رفته بود.

با توجه به این که پرسپولیسی ها در بازار نقل و انتقالات خریدهای خوبی نداشته و با فشارهای زیادی روبرو هستند برای این که تا حدودی این فشارها را کم کرده و امید طرفداران شان را برای موفقیت در این فصل زنده کنند در صدد آن هستند که ادینهو را که مشتریان زیادی در لیگ دارد را به خدمت بگیرند اما برای عقد قرارداد با او شرط و شروط های خاصی گذاشته اند از جمله این که این برزیلی باید از خواسته های مالی اش تا حدی کوتاه بیاید که گویا با آن موافقت کرده است.

به هر ترتیب اگر دید ظرف روزهای آتی این برزیلی سرشناس و گلزن سر از جمع سرخپوشان در آورد زیاد تعجب نکنید گرچه ممکن است در آخرین لحظات مدیران باشگاه الشباب که گویا علاقه خاصی به بازی این برزیلی دارند مربی خود را برای فسخ قرارداد یکی از ستاره های خارجی شان راضی کرده و زمینه ثبت قرارداد ادینهو در امارات را فراهم کنند،اتفاقی که خود این بازیکن هم مایل به رخ دادن آن است چرا که خوب می داند سازمان لیگ به شدت او را برای بستن قرارداد جدیدش در لیگ ایران زیر نظر دارد و اجازه نمی دهد که او بالاتر از سقف قرارداد با باشگاهی قرارداد مالی امضاء کند.
 

پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 9:21 ::  نويسنده : آرمان


 

مهمترين خبرهاي روز فوتبال آلمان را با هم مرور ميکنيم.


 

* بایرن رسما دیل جنینگر گلزن 18 ساله باشگاه دسته یکی ترینمر رورس انگلستان را خریداری کرد

 

* باشگاه هامبورگ به دنبال گائل کوکوتا ستاره جوان باشگاه چلسی است

 

* ترانکیلو بارنتا ستاره سوئیسی باشگاه لورکوزن در تمرینات این تیم از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شد

 

* شالکه با پیشنهادی 15 میلیون یورویی خواهان به خدمت گیری اریک لاملا ستاره ریورپلاته آرژانتین شد

 

* یوپ هینکس سرمربی بایرن ابراز تمایل خود را برای خرید سانتی کازورلا ستاره ویارئال اعلام کرد

 

* در درگیری که دو شب گذشته بین هواداران دو رقیب سنتی دورتموند و شالکه پیش آمد 3 هوادار شالکه به شدت مضروب شدند

 

* باشگاه هوفنهایم در آستانه خرید هرولد گولان هافبک 23 ساله باشگاه بلکبرن قرار دارد

 

* وردربرمن با پیشنهاد 9 میلیون یورویی خواهان جذب میکا ریچاردس مدافع باشگاه من سیتی شد

 

 

پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 9:19 ::  نويسنده : آرمان

سيدمهدي سيدصالحي که همواره در طول حضورش در استقلال براي هواداران احترام و ارزش خاصي قائل بود با جدايي از اين تيم در نامه‌اي از دوستداران آبي خداحافظي کرد.


 

متن این نامه به شرح زیر است:
سیدمهدی سیدصالحی که همواره در طول حضورش در استقلال برای هواداران احترام و ارزش خاصی قائل بود با جدایی از این تیم در نامه‌ای از دوستداران آبی خداحافظی کرد. متن این نامه به شرح زیر است:


" با سلام خدمت تمام هواداران بزرگ و دوست‌داشتنی استقلال. من، سیدمهدی سیدصالحی در تمام مدتی که در استقلال حضور داشتم با تمام وجود این تیم را دوست داشتم اما شرایطی پیش آمد که دیگر صلاح ندیدم در استقلال بمانم. جدا شدن از استقلال برایم سخت بود. جدا شدن از تیمی که با آن یک عمر زندگی کردم و تمام آرزوهایم را با حضور در آن تعبیر شده می‌دیدم اما قسمت و تقدیر این بود که از استقلال جدا شوم.

از هواداران استقلال می‌خواهم کم و کاستی‌هایم را در این تیم ببخشند و بدانند همیشه با تمام وجود برای تیم‌شان بازی کردم. امیدوارم باز هم امیدوارم هواداران استقلال حلالم کنند و مطمئن باشند سید آبی‌پوش بود و آبی‌دوست خواهد ماند.

اگر سپاهان را به عنوان تیم جدیدم انتخاب کردم به این دلیل بود که فوتبالم را با این تیم شروع کردم. 6 سال در این تیم حضور داشتم و به خاطر همین تصمیم گرفتم بعد از جدایی از استقلال پیراهن سپاهان را بر تن کنم.

واژه جدایی خیلی برایم سخت است. جدا شدن از تیمی که همیشه دوستش داشتم کار آسانی نیست اما ان‌شاءالله که دوباره به تیم برمی‌گردم.

از دکتر فتح‌الله‌زاده و پرویز مظلومی که فوتبالم را در سال گذشته مدیون آن‌ها هستم باز تشکر می‌کنم آنها فصل گذشته که من مصدوم بودم به پای من ایستادند تا به تولدی دوباره برسم، خدا را شاکرم که با بازگشتم توانستم گل‌های مهمی برای استقلال بزنم بدترین خاطره‌ام از حضور در استقلال به مصدومیتم برمی‌گردد و شیرین‌ترین خاطراتم وقتی است که برای استقلال بازی می‌کردم. این لطف خدا را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم. کاش می‌شد از استقلال جدا نشوم اما تقدیر این بود تا من امروز با حسی تلخ از تیم محبوبم جدا شوم. ان‌اشاءالله که روزی دوباره در استقلال حضور پیدا ‌‌کنم.

پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 9:14 ::  نويسنده : آرمان

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: غيبت مجيدي در اردوي کردان هماهنگ شده و خبرهاي ديگر کذب محض است.


 

   به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، منصور پورحيدري در مورد اردوي آبي پوشان در کردان اظهار داشت: تيم اردوي خوبي را در کردان سپري مي‌کند و شرايط بدني بازيکنان روز به روز مطلوب‌تر مي‌شود. يقين دارم تا آغاز ليگ بازيکنان با بهترين شرايط بدني و فني وارد مسابقات مي‌شوند.
وي در مورد برخي شايعات در مورد مجيدي گفت: قبل از آغاز اردو مجيدي با کادر فني هماهنگ کرده بود که در چنين تاريخي براي درمان فرزندش اردوي استقلال را ترک کند که کادر فني با درخواست کاپيتان خود موافقت کرده بود. اميدواريم فرزند مجيدي سلامت خود را خيلي زود بازيابد و هر مطلب ديگري که در اين ميان گفته مي‌شود کذب محض است.
پورحيدري با تأييد لغو اردوي ترکيه ادامه داد: تعدادي از بازيکنان در اردوي تيم ‌ملي هستند و کادر فني ترجيح داد با يک تيم ناقص به اردو نرود، بنابراين اردوي بعدي استقلال هم در ايران برگزار مي‌شود.

سرپرست استقلال در مورد قرعه‌کشي ليگ‌برتر تصريح کرد: اعتقاد دارم قرعه چندان بدي نداريم. اگر بازي اول‌مان با حريف قدرتمندي است نبايد فراموش کنيم اين مسئله دو طرفه است و براي آنها نيز وجود دارد. به هر صورت تمامي تيم‌ها نياز به زمان دارند و چند هفته‌اي طول مي‌کشد تا شرايط لازم را به دست بياورند و کيفيت اصلي خود را نشان دهند و يقيناً استقلال هم از اين قاعده مستثني نيست.

پورحيدري در پايان گفت: منتظر بازگشت ملي‌پوشان از اردوي اتريش هستيم تا با نفرات مورد نظر قرارداد رسمي منعقد کنيم و هرچه زودتر با يک تيم کامل تمرينات بدنسازي و تاکتيکي را آغاز کنيم. شخصاً خوشبين هستم تا امسال تيمي خوب و کامل را ببنديم تا در هر جام مدعي جدي باشيم.

 

به نام خدا

دانلود گلهای بازیهای مرحله گروهی جام ملتهای امریکای جنوبی کوپا آمه ریکا 2011 آرژانتین






آرژانتین 1 - 1 بولیوی



دانلود گلها با کیفیت عالی HD | گزارش عربی شبکه JSC Sport | فرمت MKV


ادوالدو 0 - 1
Mediafire | Hotfile


آگرو 1 - 1
Mediafire | Hotfile



خلاصه نیمه اول
Mediafire

خلاصه نیمه دوم
Mediafire




منبع:www.derby.ir
 


 

مهاجم استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده قول داد تا فردا مشکل مالي مرا حل کند.


 

 آرش برهاني گفت: ساعت 21 شب گذشته به محل باشگاه استقلال رفتم و با فتح‌الله‌زاده صحبت کردم. سرپرست باشگاه قول داد تا دوشنبه(فردا) مشکلات مالي من را حل کند و پس از صحبتي که با ايشان داشتم تصميم گرفتم در تمرينات استقلال شرکت کنم.

وي در خصوص جريمه 55 ميليون توماني از سوي باشگاه استقلال گفت: اين جريمه حقم نبود. در جلسه‌اي که با فتح‌الله‌زاده داشتم صحبتي از جريمه نشد و فکر نمي‌کنم اين جريمه در قرارداد من اعمال شود. با توجه به اينکه مسئولان باشگاه مي‌دانستند که من مشکل دارم و نمي‌توانم در تمرينات شرکت کنم از همين رو مطمئن هستم اين جريمه اعمال نخواهد شد.

برهاني در خصوص وضعيت فصل آينده خود گفت: با استقلال يک سال ديگر قرارداد دارم و در ليگ يازدهم نيز در اين تيم توپ خواهم زد.
اين بازيکن در خصوص پيشنهاد باشگاه تراکتورسازي عنوان کرد: مسئولان اين باشگاه مدت‌ها پيش با من صحبت‌هايي انجام دادند و وقتي متوجه شدند با استقلال قرارداد دارم ادامه مذاکرات منتفي شد.

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 23:38 ::  نويسنده : آرمان


 

تمرين تيم فوتبال استقلال عصر امروز در حالي برگزار شد که آرش برهاني در تمرينات اين تيم شرکت کرد.


 

 تيم استقلال که براي برگزاري اردوي 5 روزه از ديروز به کمپ دهکده ورزشي کردان آمده است از ساعت 18:30 در زمين چمن اصلي اين مجموعه تمريناتش را برگزار کرد.

 * در تمرين امروز آبي‌پوشان 17 بازيکن متشکل از بازيکنان اميد و بزرگسالان شرکت کردند و آرش برهاني جديدترين چهره تمرين امروز بود. اين بازيکن که به دليل مسائل مالي در تمرينات شرکت نمي‌کرد از امروز پا به پاي ديگر بازيکنان استقلال تمرينات را پي گيري کرد.

 * مولايي مربي بدنساز جديد تيم استقلال تمرينات سنگيني را براي بازيکنان اين تيم در نظر گرفت و همه بازيکنان از تمرينات بدنسازي اين مربي در اردو صحبت مي‌کنند.

 *برهاني به دويدن دور زمين پرداخت.

 * مجتبي جباري تمرينات ويژه‌اي را زير نظر مربيان بدنساز استقلال انجام داد و در تمرينات گروهي و تاکتيکي شرکت نکرد.

 * سعيد رمضاني دروازه بان سابق اميد‌هاي استقلال در تمرين امروز زير نظر مربيان اين تيم تمرين کرد تا در صورت تاييد کادر فني به جمع آبي پوشان اضافه شود.

 * بازيکنان به صورت دلخواهي به گرم کردن بدن‌هاي خود پرداخته و سپس در قالب 2 تيم به فوتبال آقا وسط پرداختند. آخرين آيتم تمرين امروز آبي پوشان فوتبال در قالب 2 تيم زرد و آبي بود که در نيمي از زمين برگزار شد. مظلومي در حين اين تمرين به بازيکنان تاييد مي‌کرد تا با دقت پاس دهند و جديت تمرينات را ادامه دهند.

 *‌ در تمرين امروز تيم استقلال فرهاد مجيدي، مهدي امير آبادي، حنيف عمران زاده، کيانوش رحمتي، ميثم حسيني، جواد شيرزاد، محسن يوسفي، علي حمودي، اسماعيل شريفات، آرش برهاني، توحيد غلامي، مجتبي محبوب مجاز، مجتبي جباري، فريدون رضايي، سعيد رمضاني و دو بازيکن ديگر تيم جوانان استقلال شرکت کردند.

* تيم فوتبال استقلال تا روز پنج شنبه در کردان اردوي خود را ادامه خواهد داد و سپس براي برپايي اردوي ديگر از 18 تير ماه راهي کشور ترکيه خواهد شد.

 

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 23:32 ::  نويسنده : آرمان

 

کلوديو مارکيزيو هافبک ملي پوش يوونتوس که پيش از اين مورد توجه رم قرار گرفته بود اکنون نظر مسئولان ميلان را نيز به خود جلب کرده است


 

به نوشته روزنامه گاتزتادلواسپور کلودیو مارکیزیو هافبک ملی پوش یوونتوس که پیش از این مورد توجه رم قرار گرفته بود اکنون نظر مسئولان میلان را نیز به خود جلب کرده است.

قهرمان سری آ که آندره آ پیرلو را از دست داده قصد دارد هافبک 25 ساله یوونتوس را به عنوان جانشین او به خدمت بگیرد.

این در حالی است که مسئولان رم قصد دارند میرکو ووچینیچ مهاجم خود را که مورد توجه یووه قرار گرفته را به این تیم بدهند و در عوض مارکیزیو را از این تیم جذب کنند.

مارکیزیو در ماه می قرارداد خود را با یوونتوس تا سال 2016 تمدید کرد اما با آمدن آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید بیانکونری، آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

کونته ترجیح می دهد از پیرلو و فلیپه ملو در خط هافبک خود استفاده کند و همچنین از سران یووه خواسته تا آرتورو ویدال هافبک لورکوزن را نیز به خدمت بگیرند که این موضوع شانس مارکیزیو را برای حضور در ترکیب اصلی یووه به شدت کاهش داده است.

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 23:30 ::  نويسنده : آرمان


 

باشگاه چلسي قصد دارد ديديه دروگبا، فلورنت مالودا و يک رقم قابل توجه را بپردازد تا گرت بيل ستاره تاتنهام را به استمفورد بريج بياورد.


 

   در حالی که پیش از این پیشنهاد 22 میلیون پوندی چلسی برای به خدمت گرفتن لوکا مودریچ از سوی مسئولان تاتنهام رد شده است آندره ویلاس بواس سرمربی جدید آبی های لندن گرت بیل را نشان کرده است.

ویلاس بواس قصد دارد با جذب بیل کمبود یک بال کناری قدرتمند را که چلسی بعد از رفتن روبن در سال 2008 به رئال از آن رنج می برد جبران کند.

هری ردنپ پیش از این اعلام کرده بود تاتنهام ستاره هایش را نخواهد فروخت اما این در حالی است که این مربی یکی از طرفداران دیدیه دروگباست و پیش از این به دنبال جذب او بوده است.

چلسی قصد دارد علاوه بر این دو بازیکن 20 میلیون پوند دیگر هم به تاتنهام بپردازد تا بیل را به چلسی بیاورد. به این ترتیب پیشنهاد آبی های لندن چیزی در حدود 40 میلیون پوند خواهد شد اما تاتنهام دو بازیکن پا به سن گذاشته با دستمزدهای هنگفت را به خدمت می گیرد و گرت بیل 21 ساله را به چلسی می دهد.

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 23:29 ::  نويسنده : آرمان

کاپيتان فصل گذشته تيم فوتبال استيل آذين با مسئولان باشگاه داماش گيلان براي همراهي اين تيم در يازدهمين دوره ليگ برتر به توافق رسيد.


 

این بازیکن 33 ساله که سابقه بازی در تیم‌های بانک ملی، پرسپولیس، بوخوم، هامبورگ، اینتراخت فرانکفورت و استیل آذین را دارد، در حالی با مسئولان باشگاه داماش به توافق نهایی دست یافت که به نظر می رسید فصل آینده برای تیم پرسپولیس بازی خواهد کرد.

قرار است مهدی مهدوی کیا در نشست خبری روز دوشنبه امیر عابدینی، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان رسما به عنوان بازیکن جدید تیم فوتبال این باشگاه معرفی شود.

پیش از این بازیکنانی چون محمد غلامی، ابوذر رحیمی، میلاد زنیدپور، جهانگیر عسگری و عباس آقایی به عضویت تیم داماش گیلان درآمده بودند.

این تیم در فصلی که گذشت به عنوان صدرنشین گروه "الف" مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به مسابقات لیگ برتر صعود کرد.

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 23:22 ::  نويسنده : آرمان


 

بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: اگر خسرو حيدري به استقلال بيايد حريفم محسوب مي‌شود.


 

     به نقل از سايت باشگاه استقلال، علي حمودي از شنبه شب در اردوي تيم حاضر شد. او که انگيزه‌هاي فراواني براي حضور در استقلال دارد حالا از شرايط تيم در اين اردو صحبت مي‌کند.

* آقاي حمودي علت تأخير شما براي حضور در اردو چه بود؟
روز پنجشنبه بعد از تمرين تيم به اهواز رفتم چون شنبه صبح بايد به اداره گذرنامه مي‌رفتم تا مشکلم را حل کنم. بليتم را براي حدود ظهر گرفته بودم تا سريع خودم را به تهران و اردوي تيم برسانم اما متأسفانه پروازم تأخير داشت و حدود ساعت 16 بود که تازه به تهران رسيدم. بلافاصله هم با آقاي مظلومي صحبت کردم و گفتم که اين اتفاق پيش آمده و در نهايت ساعت 21 خودم را به اردوي کردان رساندم.

*برخي از رسانه‌ها عنوان کرده‌اند به دليل مشکلات مالي قصد حضور در اردو را نداشته‌ايد؟
اصلا چنين چيزي نيست. من هيچ‌گونه مشکل مالي با استقلال ندارم. من طبق قراردادم عمل مي‌کنم و هيچ مسئله‌اي هم تا به حال در مورد شرايط مالي نداشته‌ام. متأسفانه من هيچ صحبتي با خبرنگاران نداشتم اما از قول من مصاحبه‌هايي را چاپ کردند که به هيچ عنوان صحت ندارد.

*در اين ميان گويا بحث معاوضه شما هم با خسرو حيدري در رسانه‌ها مطرح شده بود!
من براي رسانه‌ها احترام قائلم اما متأسفانه گاهي مطالبي خلاف واقع را چاپ مي‌کنند. تا به حال چنين مسئله‌اي را نشنيده بودم و باشگاه هم هيچ‌گاه در اين مورد با من صحبت نکرده است. ضمن اينکه بارها در مصاحبه‌هاي مسئولان و آقاي مظلومي از من حمايت شد. من کار خودم را دنبال مي‌کنم و به اين مسائل کذب توجهي ندارم. خسرو حيدري بازيکن خوبي است که اگر به استقلال بيايد براي من حريف محسوب مي‌شود و همين باعث پيشرفتم خواهد شد تا تلاش بيشتري براي حضور در ترکيب انجام دهم.

*شرايط اردوي کردان را چطور مي‌بينيد؟
اين اردوي کوتاه‌مدت به نظر من تأثير زيادي در هماهنگ شدن تيم خواهد داشت. در طي اين 5 روز در اختيار تيم هستيم و فقط تمرين مي‌کنيم. ضمن اينکه اين اردو کمک مي‌کند تا بازيکنان جديد و قديم به هماهنگي فني و تاکتيکي خوبي برسند.

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 16:9 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي اسبق تيم ملي آرژانتين گفت: توپ جزيي از بدن ليونل مسي است.


 

   دکتر کارلوس بيلاردو گفت: مسي بازيکن عجيبي است، در تمام عمرم به‌ندرت بازيکني با سبک بازي او ديدم. شايد مارادونا فقط به او شبيه باشد. چون به‌گونه‌اي با توپ کار مي‌کند که گويي توپ استخوان پايش و جزيي از بدنش بوده است.

مدير فني تيم آرژانتين که به امور تيم کشورش در رقابت‌هاي کوپا آمه‌ريکا مي‌پردازد، اين اظهارات را در يک برنامه تلويزيوني بيان کرد.

وي افزود: مسي حتي در تمرينات نيز کارهاي اعجاب‌انگيزي مي‌کند. او اگر فقط نيمي از تواني که که در تمرينات ارائه مي‌کند،‌ در بازي نمايان کند، همه باور خواهند کرد آرژانتين قهرمان خواهد شد.
او ادامه داد: برخلاف آنچه برخي از رسانه‌ها عنوان مي‌کنند، او بسيار سرزنده و بانشاط است. همراه با تيم ملي همان شور و انگيزه‌اي را دارد که با بارسلونا داشته است.

تيم آرژانتين ميزبان اين پيکارها در اولين بازي خود روز شنبه با نتيجه يک بر يک مقابل بوليوي متوقف شد.

 

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 16:4 ::  نويسنده : آرمان

دروازه‌بان فصل گذشته تيم فوتبال استقلال صبح امروز با مراجعه به اين باشگاه رضايت نامه اش را براي پيوستن به تيمي جديد دريافت کرد.


 

  به گزارش خبرنگار مهر، وحید طالب لو که یکی از باسابقه ترین بازیکنان فصل گذشته استقلال بود پس از پایان دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از سوی کادر فنی مورد توجه قرار نگرفت و پرویز مظلومی نیز در مصاحبه هایش اعلام کرد نیازی به وی ندارد.

این دروازه بان که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی در مقاطع مختلف را دارد صبح امروز یکشنبه به باشگاه استقلال رفت و رضایت‌نامه اش را برای حضور در تیم جدید دریافت کرد. گفته می شود مقصد طالب لو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است که هدایت آن را امیرقلعه نویی برعهده دارد.

طالب لو پس از پایان نشستش با مسئولان باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید جدایی اش از این تیم گفت: با توجه به اینکه سرمربی مرا نمی خواهد تصمیم به جدایی گرفتم و نمی توانم به زور در این تیم بمانم.

وی ادامه داد: من استقلال و هوادارانش را دوست دارم و همیشه به یاد آنها خواهم بود اما وقتی بارها در مصاحبه هایشان اعلام کرده اند که نیازی به من ندارند نمی توانم به زور در این تیم بمانم. به همین خاطر امروز با مسئولان باشگاه صحبت کردم و قرار شد مطالباتم را پرداخت کنند.

طالب لو در مورد مقصد آینده اش گفت: چند پیشنهاد از تیم های مختلف دارم اما پیشنهاد تراکتورسازی و سایپا جدی تر از سایرین است و احتمالا در روزهای آینده به یکی از این دو پیشنهاد پاسخ نهایی را خواهم داد.

دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: هیچ وقت خودم را از استقلال و هوادارانش دور نخواهم دید و برای این باشگاه در فصل یازدهم رقابتهای لیگ برتر آرزوی موفقیت می کنم.
 

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 16:3 ::  نويسنده : آرمان

باشگاه انگليسي فولام در تلاش است تا مهاجم ونزوئلايي بارسلونا را خريداري کند.


 

   به نقل از رويترز، فولام انگليس براي خريد جفرن سوارس برمودس بازيکن 23 ساله بارسلونا مبلغ 8 ميليون يورو کنار گذاشته است.
پيش از اين بارسلونا قصد داشت از جفرن براي خريد آلکسيس سانچس شيليايي استفاده کند که منصرف شد.

جفرن که در ونزوئلا به دنيا آمده تابعيت اسپانيايي داشته و براي تيم ملي اسپانيا در مقاطع 16، 17، 19، 20 و 21 سال بازي کرده است.
باشگاه بارسلونا نيز مانند بسياري از باشگاه‌هاي اسپانيايي دچار مشکل مالي است و شايد انتقال قرضي جفرن، حداقل واکنش آبي و اناري‌ها به پيشنهاد فولام باشد.

 

بازيکنان دو تيم لبنان و کويت در يک ديدار دوستانه که در لبنان برگزار شد، با هم درگير شدند و بازي نيمه تمام ماند.


 

  مسابقه دوستانه تيم‌هاي ملي فوتبال لبنان و کويت که روز شنبه در لبنان برگزار شد، به آشوب کشيده شد.


در دقايق واپسين اين مسابقه در حالي که تيم ملي کويت با 6 گل از ميزبان خود جلو بود، بازيکنان دو تيم به شدت با هم درگير شدند و به زد و خورد پرداختند.


پليس و نيروهاي امنيتي براي متفرق کردن بازيکنان و پايان دادن به بازي اقدام به شليک تيرهاي هوايي کردند.


در نتيجه‌ درگيري ميان بازيکنان دو تيم چهار بازيکن کويت به نام‌هاي حسين الموسوي، خالد ناصر، وليدعلي و حميد القداف مصدوم شدند.

 
 

یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 15:57 ::  نويسنده : آرمان

پنجمين جلسه تمرينات تيم ملي در اردوي اتريش، صبح روز شنبه در زير باراش باران برگزار شد.


 

شنبه 11 تير 1390برچسب:, :: 14:48 ::  نويسنده : آرمان
آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی کبریا با نام اسطوره آبی ... با 3 کیفیت



MP3 320

Ostore Abi

MP3 128

Ostore Abi

OGG

Ostore Abi
 

قرارداد هافبک مياني تيم ملي فوتبال کشورمان با باشگاه استقلال صبح امروز از سوي نماينده وي امضا شد.


 

  آندرانیک تیموریان که طی روزهای گذشته مذاکراتی را با مسئولان باشگاه استقلال انجام داده بود، صبح امروز برادرش سرژیک را به محل این باشگاه فرستاد تا از طریق وی قرارداد نهایی را امضا کند. تیموریان پس از دیدار با مسئولان باشگاه استقلال قرارداد چهار نسخه ای را به امضا رساند.

قرار است پس از بازگشت تیم ملی فوتبال به ایران، آندرانیک تیموریان با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد یکساله رسمی اش را با تیم فوتبال استقلال به ثبت برساند. قبل از این سیدمهدی رحمتی و سیدجلال حسینی نیز با استقلال به توافق رسیده بودند اما هنوز قراردادشان را ثبت نکرده اند.
 

معاون اول باشگاه استقلال گفت: از بين خسرو حيدري و کريم انصاري‌فرد يک نفر را به استقلال مي‌آوريم.


 

 علي نظري‌جويباري در خصوص اينکه مدير برنامه‌هاي آندرانيک تيموريان اعلام کرده اين بازيکن با استقلال قرارداد داخلي منعقد نکرده است، گفت: با تيموريان صحبت کرديم و اين بازيکن قرارداد داخلي‌اش را با استقلال امضا کرده است. يک نسخه از قرارداد داخلي تيموريان با باشگاه استقلال دست سرژيک برادر آندو است و اين بازيکن رسما به استقلال پيوسته است.

 وي در پاسخ به اين سؤال که چرا مدير برنامه‌هاي تيموريان اعلام کرده اين بازيکن با استقلال قرارداد داخلي نبسته، اظهار داشت: ايشان به ما گفته بود يک هفته به ما فرصت دهيد تا در خصوص آندو تصميم بگيريم که ما اين مسئله را قبول نکرديم و در نهايت قرارداد را به امضا رسانديم.

 نظري‌جويباري درباره وضعيت حسيني ‌گفت: سيدجلال با ما قرارداد امضا نکرده اما قول داده پس از اردوي اتريش به جمع ما اضافه شود. به جز حسيني تنها يک بازيکن ليگ برتري ديگر مي‌تواند به عضويت استقلال دربيايد.

 وي در خصوص کريم انصاري‌فرد تاکيد کرد: مذاکرات ما با اين بازيکن ادامه دارد و درصدد به خدمت گرفتن انصاري‌فرد هستيم.

 قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص اينکه جاسم کرار چه زماني به تمرينات استقلال اضافه مي‌شود، عنوان کرد: نامه‌اي به فدراسيون فوتبال عراق ارسال کرديم تا پس از اتمام اردوي تيم ملي اين کشور کرار بلافاصله خود را به باشگاه استقلال معرفي کند.

 نظري‌جويباري در خصوص وضعيت خسرو حيدري و اينکه اين بازيکن در چه صورتي مي‌تواند به استقلال بيايد گفت: حيدري قول داده که رضايتنامه‌اش را از سپاهان بگيرد و در صورتي که بازيکن آزاد شناخته شود از بين اين بازيکن و يا انصاري‌فرد يک بازيکن را به خدمت مي‌گيريم چون تنها يک صحنه ليگ برتري داريم.

 وي در خصوص وضعيت دروازه‌بانان استقلال گفت: محسن فروزان با باشگاه گسترش فولاد قرارداد دارند و اگر اين باشگاه موافقت کند او را به عنوان دروازه‌بان دوم جذب خواهيم کرد.

 نظري جويباري در خصوص شايعاتي که پيرامون مهدي رحمتي وجود دارد و گفته مي‌شود اين دروازه‌بان با خودش گلر دوم مي‌آورد اظهار داشت:‌ اينها شايعاتي است که هر روز در روزنامه‌ها مي‌خوانيم. مگر رحمتي دروازه‌بان صادر مي‌کند که با خودش دروازه‌بان بياورد؟ ما نمي‌توانيم سهميه ليگ برتري جذب کنيم و به همين خاطر به دنبال دروازه‌بان ليگ يک هستيم.

 قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص وضعيت وحيد طالب‌لو به فارس گفت: اين دروازه‌بان با ما قرارداد دارد اما از آنجايي که در ليست مظلومي نيست با او به صورت تلفني صحبت کرديم. مشکلي براي جدايي او وجود ندارد و نهايت همکاري را با اين دروازه‌بان انجام مي‌دهيم.

 وي در خصوص اظهارنظر سيدصالحي مبني بر اينکه در صورتي که در پست اين بازيکن استقلالي‌ها يار بگيرند از جمع آبي‌پوشان جدا خواهند شد تصريح کرد: سيدصالحي آزاد است هر تصميمي که مي‌خواهد بگيرد. ايشان به ما گفته بود که اگر کريم انصاري‌فرد را بگيريد من نمي‌مانم اما اين دست ما نيست و به عهده سرمربي تيم خواهد بود و ما هم طبق خواسته سرمربي تيم عمل خواهيم کرد. هم سيدصالحي و انصاري‌فرد مردان مدنظر مظلومي هستند ولي ما به خواسته‌هاي سرمربي تيم عمل خواهيم کرد.

 نظري جويباري در پايان از برگزاري اردو در کشور ترکيه خبر داد و گفت: به احتمال فراوان از 18 تيرماه راهي کشور ترکيه خواهيم شد تا روند آماده سازي تيم در اين کشور شکل بگيرد.

 

شنبه 11 تير 1390برچسب:, :: 14:36 ::  نويسنده : آرمان

 

باشگاه بارسلونا در صورتي فابرگاس را از آرسنال مي‌خرد که رئال مادريد بن‌زما را به اين تيم لندني بفروشد.


 

   به نقل از آس اسپانيا، سسک فابرگاس هافبک تهاجمي کاتالونيايي آرسنال اين روزها براي تعطيلات در زادگاه خود به‌سر مي‌برد و از لحاظ جغرافيايي در نزديک‌ترين فاصله با باشگاه بارسلونا قرار دارد.
بارسا بيش از دو سال است که در فصول نقل و انتقالات با تمام قدرت براي خريد اين بازيکن خيز برداشته، اما هرگز به نتيجه مطلوب نرسيده و مشکل اصلي در اين ميان قرارداد طولاني مدت سسک با آرسنال و سنگ اندازي‌هاي آرسن ونگر است.

در آخرين خبر منتشر شده درخصوص پروژه‌ قديمي فابرگاس مشخص شده که آرسنال تنها به شرطي حاضر به فروش اين بازيکن به باشگاه بارسلونا است که از خريد کريم بن‌زما به مبلغ 18 ميليون يورو اطمينان کامل داشته باشد.

مشکل اصلي پيش از روشن شدن ميزان اين مبلغ اراده رئال مادريد براي فروش کريم است که هنوز براي تفنگداران بريتانيا محرز نشده و تا از اين ماجرا اطمينان نداشته باشند باب بسته شده گفت‌و‌گو با بارسلونا را نخواهند گشود.

 

مهاجم تيم فوتبال استقلال به دليل غيبت در تمرينات تاکنون 55 ميليون تومان جريمه شده است.


 

     باشگاه استقلال به دليل غيبت‌هاي غيرموجه آرش برهاني تصميم گرفت از روز آغاز تمرينات، اين بازيکن را روزي 5 ميليون تومان جريمه نقدي کند.

تمرينات استقلال قرار بود از 28 خرداد آغاز شود اما به دليل شمار کم بازيکنان اين تمرين لغو شد و به‌طور رسمي از روز 30 خرداد آغاز شد. کادرفني استقلال اعلام کرده بود که بازيکنان به ازاي هر روز غيبت در تمرينات 5 ميليون تومان جريمه مي‌شوند.

علي فتح‌‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال از اعمال اين جريمه براي برهاني خبر داد و گفت: برهاني از اول در تمرينات نبوده و به همين دليل روزانه 5 ميليون تومان جريمه شده است.

بدين ترتيب از 30 خرداد تا 9 تير که آخرين روز تمرين استقلال بود آرش برهاني 55 ميليون تومان جريمه شده است.

برهاني ظاهرا به دليل مسائل مالي در تمرينات استقلال شرکت نمي‌کند. تيم استقلال از امروز در کردان کرج اردوي يک هفته‌اي برگزار مي‌کند.

 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 2578
بازدید کل : 44635
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content