آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:42 ::  نويسنده : آرمان

سرپرستان دو باشگاه پرسپوليس و استقلال به باشگاه سپاهان بابت قهرماني در ليگ برتر تبريک گفتند.


    سايت دو باشگاه پرسپوليس و استقلال از تبريک سرپرستان اين دو باشگاه به مديرعامل سپاهان خبر دادند.

پس از پايان بازي سپاهان و پرسپوليس علي فتح‌الله‌زاده متن تبريک زير را براي باشگاه سپاهان ارسال کرد:

"قهرماني تيم سپاهان که مرهون مديريت مدبرانه مديران، بازي خوب بازيکنان و دانش و تجربه ممتاز مربيان و کادر فني اين تيم است، بر همه مردم اصفهان که همواره حامي تيم سزاوار و لايق شهر خود بودند، مبارک باد.
اين پيروزي و اين توفيق را به کادر مديريت و نيز به مربيان اين تيم و به همه بازيکنان سپاهان تبريک مي‌گويم و در عرصه رقابت‌هاي آسيايي نيز برايشان بازي‌هاي بهتر و پيروزي‌هاي بيشتري را آرزو مي‌کنم. "

همچنين حبيب کاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس در تماسي تلفني، قهرماني تيم سپاهان اصفهان را به مدير عامل و سرمربي اين تيم تبريک گفت.
با توجه به حضور حبيب کاشاني در جلسه علني صبح و بعد از ظهر ديروز در شوراي شهر تهران و عدم حضور وي در شهر اصفهان، سرپرست باشگاه پرسپوليس در تماسي تلفني با ساکت، مديرعامل باشگاه سپاهان و امير قلعه نويي، سرمربي اين تيم، قهرماني سپاهان در ليگ برتر فوتبال کشور را به آنها تبريک گفت.
کاشاني در اين تماس تلفني براي مجموعه باشگاه سپاهان آرزوي موفقيت کرد.

 

دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:41 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: از اين بابت خوشحالم که رکورد گلزني دست استقلالي‌هاست.


    آرش برهاني درباره رکوردي که در گلزني در ليگ برتر فوتبال ايران از خود برجاي گذاشت، اظهار داشت: سال اولي که به استقلال آمده بودم متاسفانه سال خوبي براي من بابت گلزني نبود و نتوانستم گلزن خوبي باشم اما هواداران تيم هميشه به من لطف داشتند و به من انگيزه مي دادند.

وي افزود: بيش از هر چيز اين خوشحالم که در تيم استقلال اين رکورد را زدم. اين امر ميسر نمي شد به جز حمايت هاي هواداران و اعضاي تيم. همچنين مربياني که در اين چند سال براي من زحمت کشيدند در بدست آوردن اين رکورد زحمت کشيدند.

مهاجم تيم استقلال که با زدن گل در روز گذشته تعداد گل هاي خود در ليگ برتر را به 88 رساند و توانست رکورد رضا عنايتي که 87 گله است را بشکند، تصريح کرد: رضا هنوز بازي مي کند و شايد بتواند تعداد گل هاي خود را بالا ببرد ولي از اين جهت خوشحالم که رکورد دست استقلالي ها است و از همه چيز مهمتر همين موضوع است.

برهاني در پاسخ به اين سوال که پرويز مظلومي در يکي از مصاحبه هاي خود عنوان کرده با پيشنهاد دو ميلياردي مي خواهند يکي از بازيکنان استقلال را جذب کنند و آيا اين بازيکن وي است گفت: من اين بازيکن نيستم و با استقلال هم قرارداد دارم.

اين بازيکن در مورد ديدار با ملوان در جام حذفي گفت: بازي مشکلي پيش رو داريم. مطمئن باشيد که اين مسابقه با ديدار ديروز فرق مي کند و به مراتب دشوارتر خواهد بود. اميدوارم در بازي آينده هم خوب باشيم و با دست پر از انزلي بازگرديم.

 

دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:40 ::  نويسنده : آرمان

نايب رئيس باشگاه ميلان خيال همه را راحت کرد و گفت: کاکا را به سن‌سيرو بازنمي‌‌گردانيم.


  به نقل از گازتا دلو اسپورت، آدريانو گالياني گفت: کاکا را نمي‌خواهيم و از طرفي از روز سه‌شنبه به دنبال تمديد قرارداد بازيکنان تيم خواهيم رفت. کريستيانو رونالدو و ميشل اسين را نيز به ميلان نخواهيم آورد. به دليل مشکل مالي که دچار آن هستيم قصد نداريم بيش از حد هزينه کنيم و بيشتر به دنبال صرفه‌جويي هستيم.

گالياني ادامه داد: قرارداد کلارنس سيرورف، آندره پيرلو، ماسيمو آمبروزيني، پيپو اينزاگي و الساندرو نستا با روسونري به پايان رسيده و اگر بتوانيم آنها را در تيم نگه مي‌داريم و ديگر به دنبال بازيکنان جديد نخواهيم رفت. تنها بازيکني که علاقه‌مند به قطعي کردن قراردادش هستيم پرينس بواتنگ است. او به شکل قرضي در ميلان بازي کرده و براي ما بسيار تأثيرگذار بوده است. اميدواريم او را در ميلان نگه داريم.

 

دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:39 ::  نويسنده : آرمان

هافبک دفاعي اسبق تيم ملي فوتبال آلمان تصميم به ترک وردربرمن گرفت.


  به نقل از روزنامه بيلد، تورستن فرينگس پس از آنکه در مذاکرات بر سر تمديد قراردادش با تيم سفيد‌وسبزپوش به توافق نرسيد، اعلام کرد راهي تيمي ديگري خواهد شد.
فرينگس 34 ساله که در دو جام جهاني 2002 و 2006 براي تيم ملي آلمان به ميدان رفت، براي يک فصل بازي، خواهان دريافت حقوقي بالغ بر 4 ميليون يورو بود. موضوعي که مورد نظر باشگاه بوندس‌ليگايي واقع نشد و باعث شد مذاکرات با شکست روبرو شود.

اين بازيکن با تجربه که در چند سال اخير بازوبند کاپيتاني تيمش را در اختيار داشت، در سال‌هاي 1997 تا 2002 و 2005 تا حال حاضر براي تيم شهر بندري بازي کرده است.
وي به مدت يک فصل براي بايرن‌مونيخ و دو سال نيز همراه با بورسيادورتموند بازي کرد.

 

دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:38 ::  نويسنده : آرمان

پس از پيروزي 3-1 رئال مادريد مقابل ويارئال، آيتور کارانکا، کمک مربي رئال، از بازي هاي تهاجمي تيمش در رقابت هاي اين فصل اظهار خوشحالي کرد.


  رئال مادرید در این فصل 94 گل تا پایان هفته سی و هفتم به ثمر رسانده در حالی که بارسا 92 بار دروازه حریفان را باز کرده است.

او در پایان دیدار مقابل ویارئال در گفتگو با خبرنگاران گفت:" با سه گلی که در دیدار امشب به ثمر رساندیم به گلزن ترین تیم لالیگا تبدیل شدیم. انگیزه های کوچک باعث می شود تا تیم در بهترین فرم فصل را به پایان برساند.

سه امتیاز دیگر باقی مانده که تاثیری در رده بندی نخواهد داشت اما انگیزه های دیگری برای ما وجود دارد مانند رسیدن کریس رونالدو به یک رکورد تاریخی."

کارانکا همچنین ویارئال را به دلیل نمایش خوب و هیجان انگیزش مورد ستایش قرار داد:" ویارئال بازی خودش را انجام داد. آنها در نیمه اول کیفیت بیشتری داشتند و در نیمه دوم سخت کوش تر بودند. در یک لحظه بازی می توانست 2-2 شود اما ما در نهایت 3-1 پیروز شدیم.

صراحتا بگویم ویارئال فصل خوبی را سپری کرد. آنها به لطف بازیکنان با کیفیت شان به لیگ قهرمانان راه پیدا کردند. آنها در سانتیاگو برنابئو با یک نمایش عالی ما را به دردسر انداختند. آنها امشب بار دیگر ثابت کردند تیم بزرگی هستند."

رئالی ها در آخرین بازی فصل در خانه میزبان آلمریا که سقوطش به دسته پایین تر قطعی شده، خواهند بود.

 

دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:37 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي بارسلونا به مسئول نقل و انتقالات اين تيم اعلام کرد براي جذب دروازه‌بان برشا اقدام کند.


  به نقل از سايت تراي بال، مسئولين بارسا براي تماشاي بازي نيکولا ليلي برابر چزنا به ايتاليا سفر کرده بودند تا وي را از نزديک زيرنظر بگيرند.

اين دروازه‌بان با استعداد و 18 ساله مدت‌هاست که مورد توجه يوونتوس قرار گرفته و سران اين تيم نيز به دنبال جذب وي هستند.

بارسلونا براي تقويت تيم دوم خود به دنبال امضاي قرارداد با يک دروازه‌بان جوان و خوب است و به نظر مي‌رسد با جذب نيکولا ليلي به هدف خود برسند.

جوزپه گوارديولا سرمربي بارسلونا ارتباط نزديکي با سران برشا دارد و فصل 2002-2001 را نيز در اين تيم گذرانده است، وي از ماه گذشته و در جريان بازديد از برشا، نحوه بازي نيکولا ليلي را پسنديده بود.

 

سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد انگليس از بازيکنانش خواست با قهرماني در ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا، بزرگي خود را ثابت کنند.


     به گزارش روزنامه ميرر، 'الکس فرگوسن' معتقد است بازيکنان منچستريونايتد با شکست بارسلونا در فينال ليگ قهرمانان اروپا هر گونه ترديدي را در مورد شايستگي و توانايي هاي خود بر طرف خواهند کرد.
اين در حاليست که بسياري تيم کنوني منچستريونايتد را با تيم هاي قبلي فرگوسن مقايسه مي کنند و معتقدند اين تيم به خوبي آنها نيست.
اما اين مربي 69 ساله از بازيکنانش خواسته است هر کاري مي توانند براي کسب چهارمين قهرماني اين تيم در اروپا در بازي روز 28 مه (7 خرداد) ورزشگاه ومبلي انجام بدهند.
وي گفت: شکست بارسلونا به همه بحث ها خاتمه مي دهد. مي دانيم که با تيم قدرتمندي بازي خواهيم کرد اما قادريم از عهده هر کاري بر بياييم و ترسي از رويارويي چالش هاي جديد نداريم.
فرگوسن در ادامه، مقايسه تيم کنوني خود با تيم هاي قديمي اش را دشوار خواند و افزود: نمي توان جايگاه کنوني تيم را تعيين کرد چون در گذشته هم تيم هاي بسيار خوبي داشته ايم. تيمي که در 1994 به دو قهرماني و تيمي که در 1999 به سه قهرماني رسيد از اين دسته اند.
سرمربي منچستريونايتد اظهار داشت: براي برخي از بازيکنان جوان اولين بار است که به قهرماني خواهند رسيد و اين به آنها انگيزه تلاش بيشتر را مي دهد.
اين مربي اسکاتلندي معتقد است،'خاوير هرناندز' و 'وين روني' در بازي هاي گذشته نشان دادند که مي توانند براي هر خط دفاعي در دنيا يک تهديد جدي باشند چون توانايي هاي منحصر به فردي دارند.
منچستريونايتد در سال 2009 نيز در فينال ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا رو در روي بارسلونا قرار گرفت اما با گل هاي 'ساموئل اتوئو' و 'ليونل مسي' مغلوب شد و قهرماني را به اين تيم اسپانيايي تقديم کرد. 
 

چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:37 ::  نويسنده : آرمان

شمار هواداران بارسلونا براي حضور در ورزشگاه ويمبلي و تماشاي ديدار نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل منچستريونايتد به يکصدهزار نفر رسيد.


به‌نقل از سايت بارسلونا، از زماني که اعلام شد هواداران بارسا مي‌توانند براي حضور در بازي نهايي ليگ قهرمانان به‌صورت اينترنتي درخواست دهند، شمار بسيار زيادي اعلام علاقه کرده‌‌اند.
مطابق اين گزارش تا روز گذشته بيش از 97 هزار درخواست براي تهيه بليت بازي و سفر به انگليس به نشاني الکترونيک آبي‌واناري‌پوشان ارسال شده است.
اين گزارش مي‌افزايد گمان مي‌رود شمار علاقمندان حتي از مرز صدهزار نفر در دو، سه روز آينده فراتر رود.
براساس تصميم گرفته شده سهم هواداران منچستر و بارسلونا در فينال ليگ قهرمانان 24 هزار قطعه بليت است که قرار است 16 هزار قطعه از آن در اختيار هواداران رسمي باشگاه قرار گيرد.
ورزشگاه ويمبلي در تاريخ 28 مه (شنبه 7 خرداد ) ميزبان ديدار پاياني ليگ قهرمانان است و گنجايشي بالغ بر 86 هزار نفر دارد.

چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : آرمان

تيم هاي برزيل و آلمان که فيناليست جام جهاني 2002 در ژاپن بودند مي خواهند بار ديگر در اين کشور به ميدان بروند. اين بار اين مسابقه به نفع زلزله زدگان ژاپن خواهد بود.


      به گزارش آسوشيتدپرس،'کافو' کاپيتان تيم برزيل در جام جهاني 2002 درحال برنامه ريزي براي برگزاري مسابقه اي خيريه به نفع زلزله زدگان ژاپن است.
قرار است بازيکنان تيم ملي برزيل در سال 2002 بار ديگر خاطره فينال جام جهاني در يوکوهاما را زنده کنند. 9 سال پيش اين تيم توانست در فينال جام جهاني آلمان راشکست دهد.
کافو گفت: 'يک مسابقه براي تمام عمر' مي تواند مردم ژاپن را از زلزله و سونامي آسيب ديده اند، خوشحال کند.
'سپ بلاتر' رييس فيفا هم گفته است که اين تشکيلات در سازماندهي و برگزاري اين مسابقه در ماه سپتامبر به دست اندرکاران آن کمک خواهد کرد.
بلاتر گفت که 23 ماه مه ( دوم خرداد) به ژاپن مي رود تا ببيند چگونه فيفا مي تواند به بازسازي يک مرکز فوتبال در نزديکي سندايي که به طور کامل تخريب شده کمک کند.
کافو پيشتر درباره برنامه هايي مشابه براي برگزاري مسابقات خيريه در قطر سخن گفته بود. 
 

چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:33 ::  نويسنده : آرمان

وکيل مهاجم منچسترسيتي انگليس اعلام کرد از باشگاه رئال مادريد پيشنهاد 35 ميليون يورويي دريافت کرده است.


  به نقل از ديلي ميرر، کارلوس ته‌وز از طريق وکيل خود وارد مذاکره جدي با رئال مادريد شده و اين مسئله رسما وارد رسانه‌هاي انگليس و اسپانيا شده است.

رئال مادريد که به تازگي با نوري کاظم شاهين قرارداد 6 ساله بسته سرگرم يافتن راهي براي خريد آلتين‌توپ ديگر ستاره ترک تبار شاغل در بوندس‌ليگا است و خبر مربوط به مذاکره جدي با ته‌وز نيز رسانه‌هاي مادريد را متعجب کرد.

اين در حالي است که رئال مادريد به گفته اکثر کارشناسان بي طرف فوتبال اسپانيا سرشار از نيروهاي ماهر و تکنيکي است و بازيکناني نظير بن‌زما، ايگواين، کاکا، رونالدو، اوزيل، مارسلو، آلونسو و لئون در هنگام حمله هيچ فضاي خالي براي ستاره‌هاي طرف مذاکره با مادريد باقي نمي‌گذارند.

بسياري البته بر اين باورند که زوج رونالدو - ته‌وز براي سال آينده تضميني براي روشن ماندن موتور گلزني مادريد است. از آنجا که ته‌وز همچنان با کيا جورابچيان قرارداد 10 ساله همکاري دارد براي رفتن به مادريد نيز بايد با او هماهنگ باشد، يشنهاد 40 ميليون يورويي مادريد ديگر شايعه منتشر شده در رسانه‌هاي انگليس است که هنوز مورد تاييد دو طرف مذاکره قرار نگرفته است.

 

چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:32 ::  نويسنده : آرمان

بازيکن جديد رئال مادريد هفته آينده به همراه نامزدش براي خريد خانه راهي مادريد مي‌شود.


    به نقل از لارازون چاپ مادريد، نوري کاظم شاهين ستاره ترک تبار رئال مادريد که از بورسيا دورتموند راهي پرافتخارترين تيم باشگاهي جهان شده هفته آينده براي خريد خانه به پايتخت اسپانيا مي‌آيد.

بازيکناني که با رئال مادريد قرارداد مي‌بندند مي‌توانند به انتخاب خود يکي از منازل مسکوني خريداري شده توسط رئال مادريد را در مدت زمان اقامت خود براي زندگي مشخص کنند اما نوري شاهين اصرار به خريد خانه در مادريد دارد و با توجه به رکود قيمت مسکن در اسپانيا و حقوق نجومي که خواهد گرفت قطعا گزينه بسيار خوبي را براي نزديک به شش سال زندگي در مادريد انتخاب خواهد کرد.

وي البته يکي از 10 اتومبيل پيشنهادي باشگاه رئال مادريد را به رسم قديمي انتخاب خواهد کرد و آن را در روز اول تمرين رسمي با رئال مادريد دريافت مي‌کند.

 

چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:31 ::  نويسنده : آرمان

رئالي ها در اين هفته در دو بازي 10 گل وارد دروازه حريفان کردند که شش تاي آن سهم کريس رونالدو بود.


  شاگردان اقای خاص برای اینکه جشن قهرمانی بارسا را حداقل برای یک شب دیگر به تعویق بیاندازند، ختافه را قربانی کردند. حالا نوبت بارساست تا با پیروزی مقابل لوانته قهرمانی اش را در رقابت های این فصل لالیگا قطعی کند.

Real Madrid's And Getafe Players

بازی با یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشته سوریانو بایستروس، گلف باز اسطوره ای اسپانیا آغاز شد

Real Madrid's Players
رئال در دیدار شب گذشته با چهار تغییر نسب به دیدار مقابل سویا به میدان رفت؛ در غیاب کاسیاس، آدان در ترکیب اصلی قرار گرفت و بازوبند هم به دست مارسلو بسته شد

Real Madrid's Coach Jose Mourinho From Portugal Reacts

این مرد حرف نمی زند! آقای خاص همچنان به روزه سکوتش ادامه می دهد؛ در پایان دیدار دیشب نیز آیتور کارانکا مقابل خبرنگاران نشست

Real Madrid's Cristiano Ronaldo From Portugal Celebrates

کریس رونالدو با به ثمر رساندن سه گل در دیدار شب گذشته، تعداد گل هایش در این فصل را به 50 رساند؛ او حالا اسطوره ای مانند پوشکاش را نیز پشت سر گذاشته است

Real Madrid's Karim Benzema From France Celebrates

کریم بنزما هم گلزنی کرد تا نشان دهد وقتی به عنوان بازیکن جانشین به میدان می رود، موثرتر است
Real Madrid's Portuguese Forward Cristiano Ronaldo (L) Celebrates

آدبایور آخرین روزهای حضورش در سانتیاگو برنابئو را سپری می کند، او فصل آینده دیگر در رئال نخواهد بود
Real Madrid's Portuguese Forward Cristiano Ronaldo (R) Celebrates With Real Madrid's Togolese Forward Emmanuel Adebayor

خوشحالی رونالدو و آدبایور؛ آنها زمانی در لیگ برتر رقبای سرسختی بودند


Real Madrid's Portuguese Forward Cristiano Ronaldo (L) Vies

در شبی که بزرگان رئال نبودند، مارسلو بازوبند کاپیتانی رئال را به بازو بست

چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:26 ::  نويسنده : آرمان

طبق گزارش منتشره سران باشگاه يوونتوس مذاکرات ابتدايي شان را با لوئيس فان خال، مربي هلندي دنياي فوتبال که اخيرا از نيمکت مربيگري بايرن جدا شد آغاز کرده اند تا بدين ترتيب در تابستان او را به تورين بياورند.


    طبق گزارش منتشره در کوریره دلوسپورت، سران باشگاه یوونتوس مذاکرات ابتدایی شان را با لوئیس فان خال، مربی هلندی دنیای فوتبال که اخیرا از نیمکت مربیگری بایرن جدا شد آغاز کرده اند تا بدین ترتیب در تابستان او را به تورین بیاورند.
یوونتوس فصل سختی را سپری می کند و با تساوی 2-2 دوشنبه شب این تیم مقابل کیه وو، امیدهای بینکونری برای رسیدن به رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا عملا از بین رفت.

بدین ترتیب انتظار می رود که لوئیجی دل نری، مربی یوونتوس در پایان رقابتهای این فصل از تیمش جدا شود و در این میان نام گزینه های مختلفی به گوش می رسد.

این روزنامه چاپ رم در گزارشی به این نکته اشاره کرده که فابیو پاراتیچی، دستیار جوزپه ماروتا، مدیر فنی باشگاه یوونتوس مذاکرات ابتدایی ای را با مدیربرنامه های فان خال داشته است.

این مربی 59 ساله ماه گذشته و پس از فصل بدی که با بایرن مونیخ سپری کرد، از نیمکت مربیگری باواریایی ها اخراج شد.اکنون شنیده می شود که سران یووه تمایل زیادی دارند تا این مربی هلندی را به خدمت بگیرند. فان خال همراه با تیمهایی به قهرمانی لیگ های هلند، اسپانیا و آلمان رسیده و در سال 1995 نیزباآژاکس قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

از سوی دیگر روبرتو مانچینی و لوچانو اسپالتی دیگر گزینه هایی هستند که ممکن است به تورین بیایند؛ البته هر دوی آنها از تمایل فراوانشان برای ادامه حضور برروی نیمکت مربی گری تیمهایشان منچسترسیتی و زنیت گفته اند. والتر ماتزاری هم یکی دیگر از گزینه های پیش روست.

 

دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 21:17 ::  نويسنده : آرمان

مرواريد سياه قصد دارد با ارائه چند پيشنهاد به جذاب تر شدن فوتبال کمک کند، پيشنهادهايي که در صورت تصويب مي توانند در جام جهاني 2014 برزيل براي اولين بار به کار گرفته شوند.


    پله، اسطوره‌ي برزيلي فوتبال جهان قصد دارد با کمک و همکاري هموطنش کافو و بابي چارلتون فيفا را به انجام تغييراتي در فوتبال مجاب کند. پله دليل اين تغييرات را کمک به جذاب شدن فوتبال مي داند.


يکي از موضوعات پيشنهادي پله تغيير در قانون ديوار دفاعي هنگام خطاست. ستاره‌ي برزيل در جام هاي جهاني دهه60 و 70 درباره‌ي اين قوانين مي گويد: زماني که خطا صورت مي گيرد زمان زيادي تلف مي شود تا ديوار دفاعي شکل گيرد. علاوه بر اين قرار دادن اين تعداد مدافع نوعي بي عدالتي است.


پله ادامه مي دهد:‌ زماني که من در سانتوس بازي مي کردم گاهي اوقات يک،‌دو، سه يا چهار بازيکن را از پيش رو بر مي داشتم و نفر پنجم روي من مرتکب خطا مي شد. بعد از آن تمام بازيکناني که آنها را دريبل زده بودم مي آمدند و دوباره روبروي من قرار مي گرفتند. اين قانون بايد عوض شود.


پله که براي اهداي جايزه‌ي خاوير هرناندس،‌ مهاجم تيم فوتبال منچستريونايتد به مکزيک سفر کرده بود در پايان گفت: بدون ترديد او بازيکن بزرگي است و بايد ببينيم در آينده در تيم ملي مکزيک چه خواهد کرد.

 

دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 21:15 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم فرانسوي تيم فوتبال رئال مادريد پيشنهاد آرسنال را وسوسه‌انگيز اما بي‌موقع توصيف کرد.


   به نقل از مارکا اسپانيا، کريم بن‌زما در واکنش به دريافت پيشنهاد رسمي آرسنال به مبلغ 25 ميليون يورو گفت: آرسنال باشگاه بسيار بزرگي است و کار کردن زير نظر مربي بزرگي مثل ونگر براي هر بازيکن فرانسوي يک افتخار است اما نبايد فراموش کرد که من بازيکن رئال مادريد هستم و با اين تيم قرارداد دارم. در مادريد از اوضاعي که دارم کاملا راضي هستم و نمي‌خواهم تغييري در روند زندگي حرفه‌اي خود ايجاد کنم.
وي ادامه داد: در نهايت باشگاه رئال مادريد تصميم‌گيرنده است و من تاکيد مي کنم که بابت نيمکت‌نشيني‌ها هرگز دلخور نيستم و در اين مدت از مربيگري مورينيو لذت برده‌ام.

 

دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 21:7 ::  نويسنده : آرمان

ريکاردو مونتوليوو، هافبک تيم ملي ايتاليا به نظر مي‌رسد در راه خروج از فيورنتينا باشد. او با اينتر به توافق رسيده است.


  قهرمان جهان می‌خواهد در تابستان خون تازه‌ای به رگ‌های خط میانی‌اش بیفزاید و این بازیکن 26 ساله را هدف اصلی خود در نظر گرفته است.

مونتولیوو مورد توجه یوونتوس و میلان هم بود، اما اینتر را برگزید.

در هر حال اینتر هنوز با فیورنتینا به توافق نرسیده و توسکانیایی‌ها علاقه‌ای به از دست دادن بازی‌ساز خود ندارند، اما چون قرارداد او در تابستان آینده منقضی می‌شود آنها شاید ترجیح بدهند همین حالا او را بفروشند تا این که 12 ماه بعد او را رایگان از دست بدهند.

 

دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 21:0 ::  نويسنده : آرمان

تيم فوتبال استقلال که روز چهارشنبه از هفته ششم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه آزادي به مصاف النصر عربستان مي‌رود از ساعت 17:30 امروز بدون غايب به آماده‌سازي خود پرداخت.


   * حنيف عمران‌زاده، مجتبي جباري و محسن يوسفي با تأخير چند دقيقه‌اي به محل تمرين رسيدند و با اجازه از مظلومي به ساير بازيکنان محلق شدند.

* دروازه‌بانان تيم استقلال زير نظر حسين ترابپور به تمرين پرداختند.

* کادر فني تيم استقلال قبل از شروع تمرين جلسه‌اي را برگزار کرد.

* هادي شکوري که در تمرين دو روز پيش از ناحيه همسترينگ دچار آسيب‌ديدگي شد در تمرين امروز شرکت کرد و پابه‌پاي ساير بازيکنان به کارهاي تاکتيکي پرداخت.

* خبرنگاران و گزارشگران زيادي در محل تمرين آبي‌پوشان حاضر شدند.

 * ميلاد ميداودي به تمرينات اختصاصي پرداخت و در اواسط تمرين شاهرخ بياني اين بازيکن را کنار کشيد و دقايقي با او صحبت کرد.

* حدود 50 نفر از هواداران تيم استقلال از تمرين امروز ديدن کردند.

* دويدن دور زمين، گرم کردن توپ، آقا وسط و فوتبال در تمام زمين که به صورت جدي زير نظر مظلومي و گده برگزار مي‌شد از برنامه‌هاي اصلي آبي‌پوشان طي تمرين امروز بود.

* پرويز مظلومي که صبح امروز براي بازيکنان جلسه آناليز گذاشته بود از آنها خواست طبق برنامه‌هاي از پيش‌ تعيين شده تمرينات را انجام دهند.

* مجتبي جباري و ايمان مبعلي به تمرين ضربات ايستگاهي پرداختند.

* استقلال فردا در زمين اصلي ورزشگاه آزادي به مدت 45 دقيقه آخرين تمرين تاکتيکي خود را پيش از ديدار با النصر عربستان برگزار خواهد کرد. اين تيم روز چهارشنبه در حالي بايد به مصاف حريفش برود که تنها در صورت پيروزي با اختلاف 2 گل مي‌تواند از اين مرحله صعود کرده و به عنوان تيم دوم حريف ذوب‌آهن اصفهان در مرحله بعد شود.

 

چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:34 ::  نويسنده : آرمان

براساس گزارش رسانه هاي انگليسي، باشگاه منچسترسيتي حاضر است کارلوس توس، مهاجم و کاپيتان آرژانتيني اش را با مبلغي در حدود 50 ميليون پوند (55 ميليون يورو) بفروشد.. البته در صورتي که اين بازيکن خود بار ديگر خواهان جدايي از اين باشگاه شود.


 این مهاجم 27 ساله در 18 دیداری که این فصل برای سیتی به میدان رفت، 19 گل برای تیمش به ثمر رساند و شش پاس گل نیز به هم تیمی هایش داد.

توس در ژانویه گذشته قصد داشت منچسترسیتی را ترک کند اما در نهایت توسط مدیران باشگاه متقاعد به ماندن شد اما براساس گزارش ها او همچنان مایل به ترک لیگ برتر است.

اکنون نشریه تلگراف گزارش داد در صورتی که تبس همچنان به جدایی اصرار داشته باشد، باشگاه منچسترسیتی برای فروش او که هنوز سه سال از قراردادش باقی مانده است، 50 میلیون پوند (50 میلیون یورو) می خواهد.

تبس در حال حاضر به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترنیگ دور از میادین است و تلاش می کند تا خود را به دیدار مقابل استوک ستی در فینال اف ای کاپ برساند.

 

 

چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:33 ::  نويسنده : آرمان

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، مارسلو بيلسا، سرمربي سابق تيم ملي شيلي يکي از نامزدهاي جانشيني مورينيو، مربي پرتغالي رئال مادريد است.


   گمانه زنی های موجود حکایت از آن دارد که سران باشگاه رئال به دنبال خاتمه دادن به همکاری شان با مورینیو هستند و بعد از حذف این تیم از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی در رسیدن به قهرمانی لالیگا این تصمیم را گرفته اند.

از سوی دیگر مورینیو رابطه خوبی با خورخه والدانو، مدیر فنی رئال ندارد و انتظار می رود که یکی از این دونفر در پایان رقابتهای این فصل برنابئو را ترک کند.

بیلسا که یکی از دوستان صمیمی والدانو است در فوریه سال گذشته از سمت مربیگری شیلی استعفا داد و بعد شایعاتی در مورد احتمال حضور او برروی نیمکت تیمهایی از جمله نویلز اولد بویز و سویا به گوش می رسید.

 

 

چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:30 ::  نويسنده : آرمان

همان طور که تمام هواداران رئال از تساوي و حذف تيمشان از گردونه رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا و ناکامي در رسيدن به فينال ومبلي به شدت ناراحت هستند؛ روزنامه مادريدي مارکا هم اين ناراحتي و نااميدي را روي جلد برده.


روی جلد مارکا می خوانیم: بارسا در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند

داوری ناامید کننده دیگری، مانع از سربلند کردن رئال شد:« ماموریت غیرممکن بود»

کاسیاس:« ما را تیرباران کردند؛ رسیدن به فینال را از ما ربودند.»

کریس رونالدو:« یاباید این روند عوض شود یا اینکه بگذارند بارسا تنها بازی کند.»

دبلیکر وحشت زده، یک خطا از سوی کریس ابداع کرد و گل درست ایگواین را نادرست اعلام کرد

بازیکنان رئال با افتخار و غروربا دهمین جام خداحافظی کردند

در بالای جلد هم می خوانیم:« لوکاس باریوس:"برنابئو از بازی شاهین لذت خواهدبرد."»


چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:26 ::  نويسنده : آرمان

بارسلونا با حذف رئال مادريد به فينال ليگ قهرمانان اروپا راه يافت.


چهارمين ال‌دربي کلاسيکو 18روزه ميان تيم‌هاي بارسلونا و رئال مادريد اسپانيا از دور برگشت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب در ورزشگاه نيوکمپ بارسلون با سوت دبليکر بلژيکي آغاز شد که در پايان با تساوي يک بر يک به پايان رسيد تا شاگردان پپ گوارديولا در مجموع دو بازي رفت و برگشت با نتيجه 3 بر يک جواز حضور در مرحله نهايي را کسب کنند و مردان مورينيو از رسيدن به فينال باز بمانند.
پدرو رودريگوئز در دقيقه 54 براي بارسا گلزني کرد و مارسلو در دقيقه 64 زننده گل تساوي بخش رئال بود.

*شرح بازي:

در نيمه اول شاگردان خوزه مورينيو با ترکيبي متفاوت و هجومي وارد ميدان شدند، اما در نهايت بازي کم برخوردي را تا اواخر اين نيمه شاهد بوديم و دو تيم موقعيت‌هاي چنداني را بر روي دروازه يکديگر ايجاد نکردند و بارش باران نيز تا حدودي در روند حرکتي بازيکنان دو تيم تاثير گذاشته بود.

در ادامه و در اواخر اين نيمه کاتالان‌ها موقعيت‌هايي را توسط مسي و ويا بوجود آوردند که عکس‌العمل کاسياس مانع فروپاشي دروازه مردان مادريدي شد و در نهايت تلاش دو تيم ثمري نداشت و اين نيمه بدون گل خاتمه يافت.

در نيمه دوم، باز هم رئالي‌ها که نياز مبرمي براي کسب نتيجه و پيروزي در اين ميدان داشتند هجومي آغاز کردند که با حملات نصفه و نيمه اين تيم بر روي دروازه بارسا همراه بود.
در يکي از موقعيت‌هاي خطرناک، روي فرار کريستيانو رونالدو توپ به هيگواين رسيد که اين مهاجم آرژانتيني دروازه بارسا را گشود؛ اما دبليکر داور بلژيکي اين گل را به دليل خطا نپذيرفت.

در ادامه روي بازيسازي آندرس اينيستا، پاس عمقي اين بازيکن به پدرو رودريگوئز رسيد و اين مهاجم در دقيقه 54 دروازه رئال را گشود تا کار بيش از پيش براي مردان مورينيو سخت شود.

پس از اين گل رئال دست به تعويض زد و مسعود اوزيل جايگزين کاکا شد و پس از لحظاتي، روي فرار زيباي آنخل دي‌ماريا ضربه اين بازيکن به تيرک عمودي دروازه ويکتور والدس دروازبان بارسا اصابت کرد و در برگشت مارسلو در دقيقه 64 دروازه شاگردان گوارديولا را گشود تا کار به تساوي کشيده شود و مردان مادريدي تا حدودي براي ادامه کار اميدوار شوند.

در ادامه شاگردان مورينيو براي دستيابي به دروازه بارسا ناکام ماندند تا اين ديدار در نهايت با تساوي يک بر يک به پايان برسد و مردان کاتالان راهي فينال ليگ قهرمانان اروپا شوند.

اين ديدار باز هم چاشني خشونت را از سوي رئالي‌ها به‌همراه داشت که داور مسابقه اين بار ترجيح داد که بازيکني را از اين تيم اخراج نکند تا مردان مادريدي يازده نفره به کار خود مقابل بارسا پايان دهند و ده نفره نشوند.
در نهايت جنگ چهارگانه ستارگان با 2 تساوي، يک برد براي رئال و يک پيروزي براي بارسا به پايان رسيد.

چهارشنبه شب منچستر يونايتد انگليس و شالکه آلمان ديگر فيناليست ليگ قهرمانان اروپا را مشخص خواهند کرد.

فينال اين رقابت روز شنبه 28 مي (7 خرداد) در ومبلي لندن برگزار مي‌شود.

سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:19 ::  نويسنده : آرمان

 

مهاجم فرانسوي رئال مادريد در آستانه مسابقه برگشت ليگ قهرمانان رئال مادريد برابر بارسلونا گفت: امشب فقط به خوب دفاع کردن فکر مي‌کنيم.


   به نقل از مارکا اسپانيا، کريم بن‌زما که به همراه کارانگا دستيار مورينيو در نشست خبري حاضر شده بود در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص انگيزه براي پيروزي در بازي امشب گفت: به هر حال ما هم آدم آهني نيستيم، مدافع اول ما به اشتباه اخراج شده و تمارض بازيکنان حريف در چندين صحنه از ديد يوفا اصلا مهم نبوده و انگار نه انگار که هيچ اتفاقي رخ داده است، در چنين شرايطي شما به چه دليل قانع کننده‌اي از ما انتظار داريد براي پيروزي در نيوکمپ انگيزه داشته باشيم.
وي ادامه داد: در بازي امشب خوب دفاع کردن در اولويت ما است چون په‌په و راموس را نداريم، در نيوکمپ هستيم و 2 بر صفر هم در بازي رفت شکست خورده‌ايم. نکته اول اين است که شکست تلخي نخوريم و واقعا نمي‌شود به يک پيروزي تاريخي فکر کرد، من طبق وظيفه تعريف شده عمل مي‌کنم و گل نخوردن در دستور کار ما است.

 

سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:18 ::  نويسنده : آرمان

هافبک بازي‌ساز تيم فوتبال بارسلونا در آستانه بازي بزرگ امشب برابر رئال مادريد گفت: حس عجيبي دارم.


   به نقل از مارکا اسپانيا، ژاوی ارناندس که اين روزها زياد با ژابي آلونسو مقايسه و البته تحسين مي‌شود در نشست خبري اختصاصي خود که به پيشنهاد دوستداران بارسلونا برگزار شد، گفت: با تيمي بازي مي‌کنيم که نمي‌دانيم امشب براي پيروزي مي‌آيد يا شکست، معلوم نيست تيم دوم مادريد وارد ميدان مي‌شود يا تيم اولش، مربي اين تيم حتي گفته که در نيمه اول وارد استاديوم نخواهد شد از طرفي او چندين آناليزور را در استاديوم مثل هميشه مستقر خواهد کرد.
ژاوی ادامه داد: حس عجيبي دارم و پيش‌بيني من يک شب سخت و خاص است، هر دو تيم بدون هيچ ترديدي براي صعود به فينال ليگ قهرمانان اروپا با همه توان خواهند جنگيد و اين يک شوخي بي مزه است که مادريد براي پيروزي نيامده باشد.

 

سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:16 ::  نويسنده : آرمان

ناصر حجازي به آي سي يو منتقل شد


   ناصر حجازي يکي از اسطوره هاي فوتبال ايران که مدتي است با بيماري سرطان دست و پنجه نرم مي کند، به دنبال وخامت حالش به آي سي يو منتقل شد.

سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:13 ::  نويسنده : آرمان

مرد سال فوتبال جهان در رده هفتم بهترين گلزنان جهان در سال 2011 قرار گرفت.


   به نقل از سايت فدراسيون آمار و تاريخ جهان،‌ليونل مسي که سال گذشته موفق شد عنوان بهترين بازيکن جهان را از آن خود کند، از ابتداي سال جاري ميلادي (2011) شش گل به ثمر رساند. به اين خاطر همراه با فيراس محمد الخطيب عضو سوريه‌اي تيم القادسيه کويت و فردي‌آلخاندرو گوارين، مهاجم کلمبيايي پورتو پرتغال در رتبه هفتم بهترين گلزنان سال جاري شريک شده است.
در تازه‌ترين فهرستي که به اين خاطر انتشار يافته، رادامال فالکائو گارسيا، بازيکن کلمبيايي پورتو با 9 گل زده در رتبه نخست جاي دارد.
همچنين جوزپه روسي، گلزن ايتاليايي ويارئال اسپانيا با 7 گل زده دوم است.
در مکان سوم نيز ويلسون عضو کروزيرو برزيل و روبرتو آنتونيو ناني، بازيکن آرژانتيني‌آسانسيون در رده سوم جاي گرفته اند.

*فهرست ده گلزن برتر کنوني جهان به اين شرح است:
1- رادامال فالکائو گارسيا، پورتو پرتغال، 9 گل زده
2-جوزپه روسي، ويارئال اسپانيا، 7 گل زده
3-ويلسون، کروزيرو برزيل 7 گل زده
روبرتو آنتونيو ناني، آسانسيون پاراگوئه ، 7 گل زده
5- السيد حمدي،‌پتروجت مصر، 6 گل زده
6-خاوير هرناندز،‌منچستريونايتد انگليس، 6 گل زده
7-فيراس محمد الخطيب،‌االقادسيه کويت،‌6 گل زده
فردي آلخاندرو گوارين، پورتو پرتغال، 6 گل زده
ليونل مسي، بارسلونا اسپانيا، 6 گل زده
10-لوکاس ديويد پراتو، يونيورسيداد اکوادور ، 6 گل زده

 

سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:11 ::  نويسنده : آرمان

در تازه‌ترين رده‌بندي بهترين تيم‌هاي باشگاهي فوتبال جهان‌ ذوب‌آهن، سپاهان و استقلال به ترتيب با 24، 13، 25 پله صعود روبه‌رو شدند.


    به نقل از سايت فدراسيون آمار و تاريخ فوتبال جهان، تيم ذوب‌آهن، نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا‌ که در آخرين فهرست اعلام شده در رده 130 قرار داشت، با 24 پله صعود به رده 106 جدول 350 تيمي برتر دنيا صعود کرد. اين تيم که 111 امتياز گرفت، در اين جايگاه البته با بروژ بلژيک و راپيدوين اتريش ،‌ شريک شد.

سپاهان، قهرمان احتمالي فصل جاري ليگ برتر وديگر نماينده شهر اصفهان نيز در اين فهرست راه صعود را در پيش گرفت. اين تيم که قبلا در رده 177 بود، با 13 پله صعود، صاحب 93 امتياز شد و در رده 164 جاي گرفت.
تيم قلعه‌نويي در اين مکان با ستيف الجزاير و رد بول اتريش هم پله شد.

استقلال تهران نيز همچون دو نماينده ياد‌شده ايران به رده‌هاي بالاتر رسيد.. تيم تحت رهبري پرويز مظلومي که قبلا در رده 311 حضور داشت، با کسب 70.5 امتياز 25 پله صعود کرد و به رده 286 رسيد.
اين تيم البته سيراويا اندونزي و الاتحاد عربستان را هم رده خويش ديد.
اين سه نماينده به همراه پرسپوليس، چهار نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا هستند که نام پرسپوليس در فهرست 350 تيمي ديده نمي شود.

* بارسا در صدر بهترين‌هاي جهان
در اين فهرست همچنين تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا با کسب 300 امتياز بهترين تيم جهان در يک ماه گذشته شناخته شد. آبي‌واناري پوشان که قبلا در رتبه دوم بودند، به مکان نخست رسيدند و جاي اينترميلان ايتاليا را گرفتند.
رئال‌مادريد که هفته قبل در بازي با کاتالان‌ها 2 بر صفر شکست خورد، نيز يک رده صعود کرد. تيم تحت رهبري خوزه مورينيو با 298 امتياز از رده سوم به دوم رسيد.
در رده سوم نيز پورتو پرتغال که قبلا تيم چهارم جهان بود، با 278 امتياز جاي گرفت.

*فهرست ده تيم برتر جهان تا ابتداي ماه مه به اين شرح است:
1- بارسلونا اسپانيا،‌ رتبه قبلي:دوم، 300 امتياز
2-رئال‌مادريد اسپانيا، رتبه قبلي: سوم، 298 امتياز
3-پورتو پرتغال، رتبه قبلي:‌چهارم، 278 امتياز
4-منچستريونايتد انگليس، رتبه قبلي: ششم، 269 امتياز
5-اينترميلان ايتاليا، رتبه قبلي‌:‌اول، 250 امتياز
6-انترناسيونال برزيل، رتبه قبلي: پنجم، 238 امتياز
7-ويارئال اسپانيا، رتبه قبلي: دهم، 236 امتياز
8-منچسترسيتي انگليس، رتبه قبلي: دوازدهم،‌228 امتياز
9-زنيت روسيه،‌ رتبه قبلي: هشتم، 217.5 امتياز
10-پاري‌سن‌ژرمن فرانسه، رتبه قبلي:‌چهاردهم، 216 امتياز

 

دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 16:26 ::  نويسنده : آرمان

زمانيکه به 30 سالگي مي رسيم، مغزهاي ما آهسته و ثابت، مسير يک منحني نزولي را در پيش مي گيرند. اما اين تنزل شناخته شده يک عارضه جانبي غيرقابل فرار نيست، بلکه اخيرا گفته مي شود شما مي توانيد با روشهايي تغييرات مربوط به افزايش سن را خنثي کنيد. روشهاي ساده اي که فعال بودن شما را تضمين کند و نيروي ذهني تان را قوي نگه دارد.

 

وقتي در اينترنت جستجو مي کنيد، مراکز کليدي در مغزتان را که کنترل تصميم گيري و استدلال آوري پيچيده را کنترل مي کنند، درگير مي کنيد. اين کليک هاي کوچک گاهي از خواندن نيز محرک تر است.

 

جستجو در اينترنت مدارهاي عصبي را استفاده مي کند که در هنگام خواندن فعال نيستند. استفاده بيشتر از گوگل که براي جستجو هدفمند تر است، چرخه هاي قوي تري در ذهن شما مي سازد. پيشنهاد: براي مثال چند روز در هفته به مدت 20 دقيقه در اينترنت به دنبال مطالبي بگرديد که همواره ميخواستيد بياموزيد، هر چه که باشد! درباره بازيگران، موسيقي يا فعاليت مغزي!

 

بله، ورزش! ورزش مي تواند زوال عقل را بخوبي به تاخير بيندازد. اما مي دانيد که ورزش منظم مي تواند زوال عقل را کاملاً معکوس کند؟ طبق تحقيقات تمرينات ايروبيک سرعت و شفافيت تفکر را بسيار بالا برده و همچنين بافت نسج مغز را زيادتر ميکند.

 

پيشنهاد: سه بار در هفته به مدت 50 دقيقه پياده روي تند انجام دهيد تا اين تاثير بر شما ايجاد شود. براي نتيجه بهتر در پارک يا مکان پر درخت اينکار را انجام دهيد زيرا تاثيرش 20 درصد بهتر خواهد بود.

 

مسواک زدن به وضوح با سلامت مغزي ارتباط دارد. اين نتيجه پس از مطالعه بر روي هزاران فرد بين 20 تا 59 ساله انجام شده است و مشخص شد بيماريهاي دندان و لثه با بدترين بيماري هاي مغزي در سنين کهولت ارتباط دارد. پس به توضيه هاي دندان پزشکتان توجه کنيد، هر روز مسواک حداقل يکبار و هر بار حداقل 2 دقيقه مسواک زدنتان طول بکشد.

 

تا جاي ممکن از نوشيدن مشروبات الکلي بپرهيزيد، با افزايش مصرف الکل، حجم مغز کاهش مي يابد، و اين مشکل در زنان بيشتر است زيرا زنان جثه کوچکتري دارند و بيشتر در معرض اين خطر قرار مي گيرند.

 

مصرف زغال اخته سرعت عملکرد مغز را افزايش مي دهد و باعث رشد سلولهاي هيپوکامپوس مي شوند. زغال اخته را همراه با غلات يا ماست مصرف کنيد و براي فصلهاي بعد فريز کنيد.

 

با سودکو 10 سال جوانتر شويد! سودوکو سرعت انتقال و تصميم گيري در مغز را به نحو عجيبي افزايش مي دهد، اول مي توانيد با پازل ها و جدولهاي ساده که در تمام فروشگاه ها هست شروع کنيد تا در سودوکو حرفه اي شويد!

 

مديتيشن نيز بر بهبود سلولهاي خاکستري مغزتان اثر مي گذارد و بر رشد مناطقي از مغز که مخصوص کنترل حافظه، زبان و حواس است اثر مثبت دارد. با 15 دقيقه مديتيشن در روز شروع کنيد، مثلا در ساعت ناهار يا قبل از ترک محل کار، راست بنشينيد، چشمها را ببنديد، و به هر چيزي که در زمان حال حسش مي کنيد، تمرکز کنيد. چه صداي پرنده اي در دوردست باشد چه صداي تنفس تان.

 
 

10 پيشنهاد ويژه براي تقويت مغز

 

۱/ کاري انجام دهيد

دانشمندان بر اين باورند که نرمش هاي هوازي منظم مي تواند ساده ترين و مهم ترين راه براي سلامتي طولاني مدت مغز باشد. در حالي که قلب و ششها واکنشي سريع نسبت به دويدن بر روي دستگاه دوي ثابت نشان مي دهند، مغز هم به آرامي با هر قدم قعاليت ميکند. براي سلامت دائمي مغز، روزانه حداقل ۳۰ دقيقه فعاليت جسماني (دويدن و نرمش هاي هوازي) مي تواند نقش شايان توجهي داشته باشد.

 

۲/ متعادل بخوريد

انرژي بسيار زياد يا انرژي بسيار کم خللي بزرگ در کارايي مغز ايجاد ميکند. رژيم غذايي تشکيل شده از مواد قندي کم با فيبر بالا و چربي و پروتئين معمولي بسيارآرام تر از غذاهايي با ميزان قند بالا (مانند شيريني جات و نشاسته) در بدن تجزيه ميشوند. سرعت ثابت و ملايم هضم در روده مقدار انرژي بيشتري را به مغز مي رساند، و باعث بهينه‏سازي سوخت و ساز در ارگانهايي شوند که مي توانند در سلامتي طولاني مدت نقش بسزايي داشته باشند.

 

۳/ مراقب رژيم غذاييتان باشيد

در حالي که پرخوري فعاليت مغز را کند ميکند و در طولاني مدت باعث وارد آمدن به مغز مي‏شود، کمبود کالري هم مي تواند اثر مشابهي را بر مغز گذارد.. رژيم هاي غذايي مفرط مي تواند باعث طولاني شدن برخي دردها در بدن و در نتيجه سلب آسايش شوند، احساسي که باعث اعتياد افراد به لاغر ماندن ( anorexia ) (ترس از چاق شدن) شود. بسياري از مطالعات رژيم هاي غذايي مفرط را با حواس پرتي ، اختلال در حافظه و پريشاني مرتبط مي دانند.

 

۴/ مراقب بدن خود باشيد

بسياري از بيماري هاي قابل پيشگيري مانند ديابت نوع دوم، چاقي، فشار خون و… مي توانند تاثير بسزايي در پير شدن مغز داشته باشند. فعال و سالم نگه داشتن سيستم گردش خون با کارهايي از قبيل سيگار نکشيدن و عدم استفاده از چربي هاي اشباع شده مانع از پيري زودرس مغز ميشود.

 

۵/ از استراحت و آرامش لذت ببريد

در زمان استراحت و رويا، خاطرات به آرامي مرور ميشوند، بعضي دور ريخته ميشوند و بعضي ذخيره مي شوند. مطالعات نشان مي‏دهند وقتي دچار کمبود خواب هستيم، پروتئيني که سيناپس‏ها (محل تماس دو عصب) را شکل مي دهد توانايي کافي براي تفکر و فراگيري را از دست مي‏دهد، علاوه بر اين خواب ناکافي با فراموشي در ايام کهولت رابطه مستقيم دارد.

 

۶/ از قهوه تان لذت ببريد

تحقيقات نشان داده است که استفاده منظم از کافئين از مغز محافظت مي کند. بر اساس يک مطالعه علمي ۲ الي ۴ بار سرحال آمدن بعد از خستگي در يک روز مي تواند به کاهش فراموشي کمک کند و ۳۰ تا ۶۰ درصد از بروز آلزيمر پيشگيري کند. اينکه آيا کافين موجود در چاي و قهوه باعث رفع خستگي ميشود يا آنتي اکسيدان موجود در آنها هنوز مشخص نيست اما قهوه باعث افزايش سطح هوشياري در اين بعد از ظهر و چند سال بعد ميشود.

 

۷/ ماهي بخوريد

براساس تئوري هاي جديد وجود ماهي در رژيم غذايي انسانها مي تواند نقش بسزايي در تقويت حافظه انسانها داشته باشد. اسيدهاي چرب مورد نياز مانند امگا ۳، براي ساختمان مغز مهم بشمار مي آيند و تاثير آنها براي درمان بيماري هاي مغزي بسيار موثر است. مطالعات انجام گرفته بر روي تاثير مکمل امگا ۳ نتايج جالبي را به همراه داشت که نشان مي داد امگا ۳ دربرخي ديگر از منابع غذايي مانند تخم کتان، ماهي ها و برخي از حيوانات علف خوار نيز يافت مي شود.

 

۸/ خونسرد باشيد

استرس تاثير بد و مخربي روي مغز مي گذارد و با ترشح هورمون‏هاي خطرناکي در ناحيه‏ي هيپوکمپوس (hippocampus ) و ساير قسمت هاي مغز، حافظه را تحت تاثير قرار مي‏دهد. بعضي از دانشمندان بر اين عقيده‏اند که داشتن يک زندگي متعادل و دنبال کردن فعاليت هاي آرامش بخش مانند يوگا، حضور در اجتماع و انجام فعاليت‏هاي هنري مي تواند روند فراموشي بر اثر کهولت سن و پيري مغز را به تاخير بياندازد.

 

 

دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 16:23 ::  نويسنده : آرمان






 
 
 


 
 
 
 
گروه اینترنتی قلب من
کمی فکر کنین ببینین می تونین حلش کنین
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خیلی دوست دارین جوابو ببینین؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گروه اینترنتی قلب من

دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 16:21 ::  نويسنده : آرمان

اين متن توهين به كسي نيست سياسي هم نيست فقط بیانگر بیماری فرهنگی  است .... براي هم بفرستيم و فكر كنيم. شايد اين فكر كردن مقدمه تغيير باشد. به اميد آن روز

    اول : ایرانی ها شبی یک ساعت به عملکرد آنروزشان بیاندیشند .
    دوم : ایرانی ها  قبل از ناسزا گفتن، دهانشان را ببندند و تا بیست بشمرند. بخصوص وقتی توی خیابان و جلوی دیگران هستند.
    سوم : هر خانواده‌ی ایرانی هر روز یک روزنامه بگیرد ، حتی اگر شده کیهان و یالثارات!
    چهارم : هر فرد ایرانی تعهد کند که هر ماه یک کتاب تازه بخواند … حتی خلاصه مبانی لوله کشی عمومی!
    پنجم : رانندگان به جای ............... به داشبورد جلوی چشمشان و راه مقابلشان نگاه کنند تا سرعت از حد مجاز در هیچ شرایطی تجاوز نکند.
    ششم : همه به خودشان تلقین کنند که این کسی که می خواهیم کلاهش را برداریم تا شب برای عزیزمان هدیه ببریم ، خودش عزیزِ یک نفرِ دیگر است.
    هفتم : بفهمیم كه زرنگی ضایع كردن حق دیگران نیست  بلكه  با رعایت حقوق دیگران رسیدن به حقوق خودمان است .
    هشتم : بفهمیم كه اگر صاحب یك بوتیك هستیم شغل ما بوتیك دار است یا اگر راننده تاكسی هستیم شغل ما راننده است . نه اینكه همه دزد و كلاهبردار باشیم و از شغلمان فقط برای راهی به رسیدن به كلاهبرداری استفاده كنیم . به شغلمان احترام بگذاریم و بگذاریم دزدی فقط برای كسی باشد كه شغلش فقط دزدی است.
    نهم :
ورزشکاران ما بعد از باخت به رقیب تبریک بگویند و دهانشان را تا نیم ساعت بعد از هر باخت یا برد ببندند.
    دهم :
ایرانی‌ها به جای تمسخر شکل ظاهری سیاستمداران ، فکر کنند که ایراد واقعی کار آن شخص در کجاست.
   یازدهم :به نمایشگاه کتاب اگر می روند برای (کتاب) بروند.
    به خیابان فرشته می روند برای (عبور) از خیابان فرشته باشد.
    و در کل به هر کجا می روند برای خاطر (همان مکان) باشد.
   
دوازدهم :
این آخری از همه سختتر است و اینكه دروغ نگوییم . همانطور كه فكر می كنیم عمل كنیم . فراموش نكنیم  ریا كه اكنون عادت و عرف جامعه  شده است درواقع یك بیماری اجتماعی است.
    عزیزان کسی که این مطالب را نوشته است شاید خود نیز دچار این مشکلات است. همه ما در رفتارمان مشکلاتی داریم. ولی باید بپذیریم ایران ما در حال سقوط است. بپذیریم اگر شرایط کنونی ایران اینگونه است همه دلیلش مدیران و بالا سری های ما نیستند و نقش اصلی را خودمان در این جایگاه ایفا می کنیم.
    بپذیریم ایران می تواند همچون گذشته بهترین باشد. ایران و ایرانی لیاقت این بهترین بودن را دارد.
    بپذیریم برای اینکه ایران خوب شود باید بهترین باشیم.


    ارزش این مطلب زیبا به انتشار آن است.آنرابرای دوستان خود ارسال کنید

 

 

دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : آرمان

قوانین سوار شدن تاکسی در تایلند
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دانيله تومبوليني که سيزده سال در رقابتهاي سري آ سوت مي زد، به طور اختصاصي براي گل دات کام به آناليز داوري ديدار رئال مادريد و بارسلونا که 4 شنبه شب برگزار شد پرداخته است.


 گل دات کام در گزارشی اختصاصی با دانیله تومبولینی، داور ایتالیایی که برای سیزده سال در رقابتهای کالچو قضاوت می کرده به گفت و گو نشسته تا لحظات کلیدی دیدار رفت دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا  را بررسی نماید

 از نظر تومبولینی:« کارت قرمز په په اغراق آمیز بود و بازیکنی که باید جریمه می شد، دانی آلوس بود که تمارض به مصدومیت کرد.»

 تومبولینی  که در حال حاضر به عنوان آنالیزور ورزشی برای رسانه هایی از جمله RAI و گاتزتادلوسپورت کار می کند، در پاسخ به این سوال که آیا اخراج په په در جریان دیدار 4شنبه شب صحیح بود یا خیر گفت:« په په حتی نباید کارت زرد می گرفت. این را صادقانه می گویم. از نظر من این برخورد اخراج نداشت.پای په په تا آن حد بالا نبود. تکل بازیکن پرتغالی تکلی بود که معمولا چنین تکلهایی را در زمین می بینیم و تکلهای بدتر از این بود که حتی با کارت زرد هم جریمه نشده اند. اگر تکل خشنی بود، خب کارت قرمز درست بود.»

 تومبولینی در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که چندین بار صحنه این برخورد را تماشا کرده تا متوجه شود که آیا بازیکن پرتغالی به قصد مصدوم  کردن دانی آلوس رفته یا خیر

 

 این داور ایتالیایی که اکنون 50 ساله است در ادامه یادآوری کرد که ولفگانگ اشتارک به خاطر اغراق مدافع بارسلونا فریب خورده و تحت تاثیر آلوس قرار گرفته:« بیشتر از مقصود په په، بحث اغراق بازیکن بارسلونا مطرح است. رفتاری نادرست که حکایت از مصدومیتی شدید داشت. دانی آلوس شیرجه خوبی رفت. نه؟ اگر به قوانین دقت کنیم، باید همان رفتاری که با په په شد، با دانی آلوس نیز می شد و او به خاطر تمارض جریمه می شد.»

 این داور ایتالیایی در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« در بازیهای مهمی مثل این بازی، داور باید جذبه و شخصیتش را نشان دهد و اجازه ندهد که تحت تاثیر بازیکنی قرار بگیرد. اگر او می خواست قوانین را مو به مو اجرا کند، باید این کار را درمورد بوسکتس هم می کرد که تمارض کرد که گویا دست مارسلو به صورتش خورده و پدرو هم همین طور. این کافی نیست که اجازه بدهی که بازی ادامه داشته باشد؛ تمارض، رفتاری غیرورزشی است و اگر کسی سعی در فریب داور داشته باشد، چه در زمین مسابقه باشد و چه خارج از زمین، باید طبق قوانین جریمه شود.»

 

 

یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:13 ::  نويسنده : آرمان

دروازه‌بان تيم فوتبال رئال مادريد با ثبت 418 بازي رسمي در 12 فصل حضور در لاليگا به صدر جدول رسيد.


 به نقل از مارکا اسپانيا، ايکر کاسياس با بازي شب گذشته تيمش برابر رئال ساراگوسا به رکورد سرخيو از لوانته رسيد و بازي شماره 418 خود را در 12 فصل حضور خود در اين ليگ به ثبت رساند.
 اين ثبت رکورد در شب تلخي رقم خورد و کاسياس همزمان با رسيدن به صدر جدول مذکور سه بار دروازه خود را باز شده ديد.
 بسياري از هواداران رئال مادريد بدون توجه به نتايج به دست آمده و دلخوري از رفتار مورينيو ايکر کاسياس را به خاطر رسيدن به چنين افتخاري تشويق کردند.

 

یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:11 ::  نويسنده : آرمان

تيم هاي بارسلونا و رئال مادريد شب گذشته براي اولين بار از سال 2009 همزمان شکست خوردند.


  بارسلونا در شبی پپ گواردیولا به چندین بازیکن اصلی اش استراحت داده بود،  2-1 مغلوب رئال سوسیه داد شد و رئال مادرید نیز در خانه 3-2 بازی را به ساراگوسا واگذار کرد.

آخرین باری که دو تیم در یک هفته شکست خوردند، هفته سی و هفتم فصل 09-2008 بود. در آن هفته بارسلونا در نوکمپ 1-0 مغلوب اوساسونا شد. خوسه پینتو، سیدو کیتا و خفرن سوارز تنها بازیکنان بارسا در دیدار شب گشته بودند که در شکست سال 2009 مقابل اوساسونا  نیز حضور داشتند.

رئالی ها نیز در آن هفته در خانه 3-1 مغلوب مایورکا شدند. ایکر کاسیاس، سرخیو راموس، مارسلو و ایگواین بازیکنانی بودند که علاوه بر شکست دیشب، در شکست دو سال قبل مقابل مایورکا به میدان رفتند.

البته در آن زمان قهرمانی بارسا قطعی شده بود و آنها به اکثر نفرات اصلی شان استراحت داده بودند زیرا قرار بود در فینال چمپیونزلیگ مقابل منچستریونایتد قرار بگیرند.

آخرین باری که دو تیم با ترکیب کامل مقابل حریف قرار گرفتند و شکست خوردند نیز در هفته ابتدایی همان فصل و در روز 31 اگوست 2008 رقم خورد. بارسلونا در خانه 1-0 مغلوب نومانسیا شد و رئال 2-1 در خانه دپور بازی را واگذار کرد.

 

یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : آرمان

رئال سوسيه‌داد توانست در ديداري پرشور، بارسلونا را در ورزشگاه سن سباستين ببرد و نگذارد فاصله بارسا در صدر جدول به يازده امتياز برسد.


  البته بارسلونا چندین بازیکن جوان در ترکیب ثابت قرار داده بود.

مردان جوزپ گواردیولا در نیمه اول پیش افتادند و در نیمه دوم هم دست به حمله زدند اما در نهایت بازی را باختند.

بارسلونا در دقیقه 30 با ضربه دقیق و زیبای تیاگو آلکانتارا روی پاس لیونل مسی به گل اول رسید.

بارسا در ادامه بازی به مالکیت توپ پرداخت اما در نهایت گل تساوی را در دقیقه 71 دریافت کرد.

دیه‌گو ایفران، مهاجم تازه‌وارد سوسیه‌داد در دقیقه 71 بر خلاف جریان بازی گل زد. او روی تعلل گابریل میلیتو و آندرئو فونتاس صاحب توپ شد و توپ را از نزدیکی نقطه پنالتی به گوشه بالای دروازه خوسه پینتو زد.

میلیتو در دقیقه 76 دروازه حریف را با ضربه سر گشود، اما در موقعیت آفساید قرار داشت.

شش دقیقه بعد، روی خطای خاویر ماسچرانو، سوسیه‌داد صاحب یک ضربه پنالتی شد که ژابی پریتو آن را به گل تبدیل کرد.

بارسا همچنان صدرنشین است و رئال سوسیه‌داد سیزدهم است.

 

 

باشگاه رئال مادريد در وب سايت خود ويديويي را منتشر و با استناد به آن ادعا کرده که 'په په' نبايد در درگيري با دني آلوز کارت قرمز مي گرفت.


 به نقل از سايت رسمي باشگاه رئال مادريد، مدافع پرتغالي رئال مادريد در نيمه دوم بازي با بارسلونا در پي تکل روي دني آلوز از زمين اخراج شد، اما تصاوير ويديويي منتشر شده توسط وب سايت باشگاه رئال مادريد نشان مي دهد که پاي بازيکن پرتغالي اصلا به بازيکن برزيلي بارسلونا برخورد نکرده است.
 اين ويديوي دو دقيقه اي همچنين برخورد ميان پدرو و آلوارو آربلوآ را در بر مي گيرد که در آن مهاجم بارسا خود را با صورت به زمين انداخت.
 در درگيري ديگري ميان مردان گوارديولا با تيم مورينيو رخ داد، سرجيو بوسکتس از بارسلونا در برخورد با مارسلو صورت خود را با دستانش پوشاند و به زمين افتاد.
 باشگاه رئال مادريد از حمايت چندين ورزشکار که در صفحه توئيتر خود مطالبي در رد ادعاي آلوز و اخراج په په و نيز درگيري هاي ديگر ميان بازيکنان دو تيم نوشته اند، برخوردار شده است.
 ''ريو فرديناند'' مدافع منچستريونايتد و تيم ملي انگليس از جمله اين ورزشکاران است که در صفحه توييتر خود نوشت: ‌اين شيرجه يک جوک بود و هر کسي را دستپاچه مي کرد. وقتي پدرو آن صحنه را ديد آيا مي توانست صحيح فکر کند؟ بازيکنان راگبي بايد به فوتبال بخندند.
 اين بازيکن انگليسي درباره آلوز هم نوشت: اگر هر بازيکني مثل او بعد از يک تکل با برانکارد بيرون از زمين برود و بلافاصله به بازي برگردد، من اجازه مي دهم جفت پا مرا تکل بزنيد.
 ''مايکل اوون'' هم تيمي فرديناند هم از دني آلوز مدافع سابق سويا انتقاد کرد و نوشت: کار آلوز خوشايند جامعه ورزش نخواهد بود ولي قطعا هواداران بارسا را خوشحال کرده است. 
  

مارادونا گفت: من و مسي مثل دو دوست صميمي هستيم، چرا اصرار داريد بين من و او يکي را انتخاب کنيد؟


 ديه‌گو آرماندو مارادونا که اين روزها ميهمان الساندرو روسل است براي تماشاي بازي برگشت بارسلونا مقابل رئال مادريد آمده و در ضيافت شام شب گذشته باشگاه بارسلونا مسي را دوست صميمي خود توصيف کرد.
 مارادونا گفت: از اين که مدام به دنبال مارادوناي دوم مي‌گردند ناراحتم. من چندان مهم نيستم که به دنبال دومين نسخه از من بگرديد، مسي اين روزها آبروي فوتبال آرژانتين است و نمي‌شود بين من و او يکي را انتخاب کرد، او ويژگي‌هاي منحصر به فرد خودش را دارد، ما بازيکنان بزرگ ديگري مثل آخرو، ايگواين و زانتي را داريم که هر يک براي فوتبال آرژانتين يک افتخار بزرگ محسوب مي‌شوند.

 

شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:31 ::  نويسنده : آرمان

مسئولان تيم فوتبال هرتابرلين با ارائه يک پيشنهاد خواهان جذب کرافت شدند.


 هرتابرلين که مجوز صعود به دسته اول بوندس‌ليگا را به دست‌ آورده‌، براي فصل بعد به دنبال دروازه‌باني مي‌گردند که درعين جواني و داشتن انرژي، تجربه خوبي نيز داشته باشد. از اين رو آنها توماس کرافت، سنگربان 22 ساله بايرن‌مونيخ را هدف قرار داده و پينشهاد همکاري دادند.
 اين دروازه‌بان که در دوران حضور لويي فان‌خال، سرمربي هلندي اسبق تيم، مرد شماره يک باواريي‌ها محسوب مي‌شد، اينک به بازيکني نيمکت‌نشين تبديل شده است. همين مساله موجب ناراحتي وي شده است، بنابراين اعلام کرده در پايان فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا خواهد شد.
 قرارداد وي با تيم مونيخي در پايان فصل به انتها خواهد رسيد. هنوز از شرايط پيشنهادي برليني‌ها اطلاعاتي گزارش نشده است.

 

شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:30 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد در واکنش به شايعه بازگشت ستاره پرتغالي به اولدترافورد گفت: رونالدو مانند يک بچه به اولدترافورد آمد و به عنوان يک مرد از جمع ما جدا شد.


 پس از باخت هفته گذشته رئال مادريد از بارسلونا در ديدار رفت ليگ قهرمانان اروپا، شايعات زيادي در مورد بازگشت احتمالي کريستيانو رونالدو به منچستر مطرح شد. از اين رو چند خبرنگار اين موضوع را روز گذشته با سرآلکس فرگوسن در ميان گذاشتند و چنين پاسخ گرفتند: رونالدو وقتي به اولدترافورد آمد، گمنام بود. مثل يک بچه جوياي نام بود. مي‌خواست ترقي کند. بسيار تلاش کرد تا به يک بازيکن مقتدر تغيير ماهيت داد. زماني هم که از تيم جدا شد، به عنوان يک مرد پرآوازه به رئال‌مادريد رفت. بعيد مي‌دانم امکاني براي بازگشتش مهيا باشد.

 وي ادامه داد: احتمال وقوع بازگشت او به اينجا، بسيار کم است. زيرا کريس خواهان پيشرفت هرچه بيشتر است و بازگشتش اثرات روحي خوبي برايش به همراه نخواهد داشت.
 مربي 25 سال گذشته شياطين سرخ افزود: به لحاظ شرايط تيمي‌ نيز امکان جذب مجدد او را اکنون نداريم. رونالدو در سال 2009 دو سال قبل درازاي رقم باورنکردني 80 ميليون پوند پس از شش سال غرورآفرين به جمع کهکشاني‌هاي مادريدي ملحق شد.

 

شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:26 ::  نويسنده : آرمان

سپاهان اصفهان با پيروزي مقابل نفت‌‌آبادان فقط يک قدم ديگر تا قهرماني فاصله دارد.


ديدار تيم هاي نفت آبادان و سپاهان از ساعت 18:5 در ورزشگاه تختي آبادان در حضور بيش از 20 هزار تماشاگر آغاز شد.
تيم سپاهان توانست در دقيقه 17 توسط مهدي کريميان به گل برسد. در ادامه مسابقه تلاش شاگردان امير قلعه نويي براي به ثمر رسيدن گل بيشتر به جايي نرسيد و از سوي ديگر نفتي ها هم از تک موقعيت هاي خود نتوانستند استفاده کنند. اين تيم در دقايق پاياني فشار زيادي را روي دروازه سپاهان ايجاد کرد اما قدر اين فرصت ها را ندانست تا شکست خانگي را تجربه کند.

قضاوت اين مسابقه بر عهده خداداد افشاريان بود. وي به سيد جلال حسيني از سپاهان و حسن بغلاني از نفت آبادان کارت زرد نشان داد.
تيم سپاهان با اين پيروزي 65 امتيازي شد. اين تيم که در صدر جدول قرار دارد با اين پيروزي به احتمال زياد قهرمان اين فصل ليگ خواهد شد. اين تيم فقط روي کاغذ و با توجه به امتيازهاي تيم هاي استقلال و ذوب‌آهن که در رده هاي دوم و سوم قرار دارند شانس قهرماني ندارد.
سپاهان با توجه به تفاضل گل بهتر از استقلال و ذوب‌آهن به قهرماني بسيار نزديک است.
تيم نفت آبادان نيز با اين شکست همان 41 امتيازي باقي ماند.

پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 11:5 ::  نويسنده : آرمان

 

اوزيل هميشه توپ طلب مي کند . حرکات زيبايي انجام مي دهد و بايد در طول سالهاي آتي او را تحت نظر داشته باشيم چرا که بازيکن بزرگي مي شود.


ژاوی هرناندز در آستانه الکلاسيکوي دور رفت نيمه نهايي چمپيونزليگ نظرش را در مورد برخي از بازيکنان رئال مادريد ابراز داشت .
 به گزارش مرجع خبری رئال در مورد ايکر و راموس ، دو هم تيمي اش در تيم ملي نيز گفت که در موردشان صحبت نمي کند چرا که احترام زيادي برايشان قائل است .
 مارسلو :" بازيکني است که به طور ذاتي خيلي تکنيکي است و حرکاتش در جناحش خيلي خطرناک است . "
 ژابي آلونسو :"رابطه بسيار خوبي با او دارم . بازيکني است که خوب با توپ کار مي کند و پاسهاي قطري فوق العاده اي مي دهد . "
 اوزيل :" مثل ژاوی هميشه توپ طلب مي کند . حرکات زيبايي انجام مي دهد و بايد در طول سالهاي آتي او را تحت نظر داشته باشيم چرا که بازيکن بزرگي مي شود . "
 دي ماريا :" از او سورپرايز شدم چرا که شناخت زيادي از او نداشتم . يک بازيکن ويرانگر و پر تحرک است و حرکات خطرناکي دارد ."
کريستيانو :" تک روي کننده ترين بازيکني است که در زندگيم ديده ام ، اما منظورم انتقاد نيست . او خودش يک تنه مي تواند بازي را تعيين کند . نمي توان او را با مسي مقايسه کرد چرا که متفاوت هستند . "

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 388
بازدید ماه : 1185
بازدید کل : 42054
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content