آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:24 ::  نويسنده : آرمان

دانلود گلها و خلاصه بازی نسف قارشی ازبکستان و استقلال | گروه یک | بازی برگشتدانلود گلها و خلاصه بازی نسف قارشی ازبکستان و استقلال | گروه یک | بازی برگشتدانلود گلها و خلاصه بازی نسف قارشی ازبکستان و استقلال | گروه یک | بازی برگشت

دانلود گل بازی نسف قارشی ازبکستان و استقلال و فرمت WMV

 

http://abieteh.com/vb/images/player/jerkovic.png

دانلود کنید

 

http://abieteh.com/vb/images/player/jabari.png

دانلود کنید


پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:18 ::  نويسنده : آرمان

هافبک تیم فوتبال استقلال ضمن تبریک قهرمانی تیم سپاهان در لیگ برتر، گفت: می‌توانستیم و لیاقت قهرمانی را داشتیم.

مجتبی جباری پس از برتری ۳ بر صفر تیم استقلال مقابل نفت تهران گفت: فصل بدی نبود و در حالیکه لیاقت قهرمانی را داشتیم و می‌توانستیم به این عنوان دست یابیم نتوانستیم به هدفی که مدنظرمان بود برسیم.

جباری در ادامه قهرمانی سپاهان را تبریک گفت و افزود: این تیم نفرات اصلی خود را حفظ کرد و با تقویت ترکیبش توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.

وی مصدومیت بازیکنان اصلی استقلال را از عوامل ناکامی این تیم در لیگ برتر عنوان کرد و گفت: متاسفانه در مقطعی از فصل بازیکنان ما به صورت غیرطبیعی مصدوم شده و از ترکیب اصلی خارج شدند. متاسفانه در غیاب نفرات اصلی امتیازات خوبی که در نیم فصل اول ذخیره کرده بودیم را از دست دادیم و نتوانستیم قهرمانی لیگ برتر شویم.

جباری ابراز امیدواری کرد فصل آینده استقلال قهرمان لیگ برتر شود و گفت: شاید سپاهان لیاقت قهرمانی را داشته که به این عنوان رسیده اما ما برای فصل آینده انگیزه زیادی داریم تا به قهرمانی دست یابیم. ما فصل بعد باید قهرمان لیگ برتر شویم.

هافبک تیم فوتبال استقلال از آمادگی این تیم برای دیدار با الریان قطر در هفته ششم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد و گفت: ما برای صعود و رسیدن به امتیاز به ازبکستان می‌رویم. با شرایطی که استقلال دارد رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست.

وی انتظارات خود از هواداران استقلال را بدین صورت بیان کرد: امروز طرفداران استقلال به ورزشگاه آمدند اما جا داشت که تعداد تماشاگر بیشتری برای حمایت از ما به ورزشگاه می‌آمدند. تیم پرسپولیس در فصل جاری عملکرد ضعیفی داشته اما تماشاگران این تیم تعدادشان خیلی بیشتر از تماشاگران تیم ماست. من امروز انتظار داشتم تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

“فعلا منتظرم ببینم چه پیش می‌آید”، جباری این جمله را در پاسخ به این پرسش که “آیا در استقلال می‌مانید یا به تیم دیگری خواهید رفت؟”، گفت و افزود: دوست دارم یک فصل در خارج از ایران بازی کنم و اگر شرایط مهیا شد به یک تیم خارجی خواهم پیوست اما اگر این اتفاق صورت نگرفت به احتمال زیاد در استقلال می‌مانم چرا که شرایط بهتری برای ادامه حضور در این تیم دارم، مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

جباری در واکنش به تشویق‌های هواداران استقلال گفت: تماشاگران امروز خیلی به من لطف کردند. من امسال در کنار تماشاگران استقلال سالی خوب را پشت سر گذاشتم. آنها با تشویق خود از من و دیگر بازیکنان تقدیر کردند. امیدوارم بتوانیم لطف آنها را در فصل آینده جبران کنیم.


پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:17 ::  نويسنده : آرمان


1-دعوا با امیر قلعه نویی و اعتراض به “عدم دانش فنی وی و تشویق جهت‌دار لیدرها” در فصل ۸۷-۸۸ و اخراج وی از اردو

۲-اعتراض به تعویض در بازی با الاتحاد عربستان و دست ندادن به بازیکن تعویضی در فصل ۸۷-۸۸

۳- درگیری لفظی با فتح‌ا…زاده و مصاحبه علیه وی در ابتدای مدیریت واعظ که چرا فتح ا…زاده چک شخصی‌اش را با کلک از وی پس گرفته!

۴- حاشیه در ابتدای هر فصل و شایعه رفتن به پرسپولیس

۵- درگیری با جواد نکونام در فصل ۸۶-۸۷

۶-اعتراض به مربیان ایرانی و “عدم دانش لازم آنها و امکانات”

۷- درگیری لفظی با مظلومی بر سر نداشتن برنامه بعد از بازی با السد قطر

۸- دعوا با جاسم کرار

۹-اعتراض به تعویض‌ها

۱۰-ترک به دفعات تمرین به دلیل مسایل مالی

۱۱-اعتراض به تیم پزشکی و بدنسازی تیم به جز امسال

۱۲-ترک تمرین در قبل از بازی با نسف قارسی

۱۳-درگیری با قلعه نویی در بازی اخیر تبریز ( تونل تبریز)

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:15 ::  نويسنده : آرمان

توره در زمان جدايي اش از بارسا ، تقصير رابرگردن پپ انداخته بود و شايد کنار رفتن پپ ازنيمکت مربيگري اين تيم ، بازگشت او به تيم کاتالان را راحت تر کند.


 

طبق صحبتهاي مديربرنامه هاي يحيي توره ، اين ستاره ساحل عاجي به دنبال تيم جديدي براي خود است. خود توره چند روز پيش درصحبتهايي اعلام کرده بود که دوست دارد به بارسا،تيمي که بين سالهاي 2007تا2010 براي آن توپ مي زد،بازگشته و فوتبالش را دراين تيم به پايان ببرد.

دراين ميان ديميتري سلوک، مديربرنامه هاي يحيي توره به اونا اف ام گفت:« يحيي هرکاري که مي توانست در سيتي انجام داد والان به انگيزه هاي جديدي نياز دارد؛ اوبه دنبال چالش جديدي است. قيمت او زياد نيست.هنوز دوسال ديگر ازقرارداد او باسيتي باقي مانده ودرطول يک سال ،اومي تواند بااستفاده از قانون وبستر،سيتي راترک کند.»

البته اودرادامه يادآوري کرد که مذاکراتي با سران بارسا نداشته است:«توره مي تواند به تيمهاي بزرگ مختلفي، از جمله چلسي يا بايرن برود.البته خودما دوست داريم که بارسا هم براي خريد او وارد کورس شود.من هنوز با تيتو ويلانووا،يا رئيس بارسا صحبتي نکرده ام؛ولي آنها شرايط مارا مي دانندواگر يايا را مي خواهند، مشکلي براي ديدارومذاکره دراين باره نداريم.»

سلوک درها براي انتقال توره به رئال را نيز نبسته و دراين باره گفت:« نمي دانم که آيا رئالي ها هم يايا را مي خواهنديانه ولي مي دانم که مورينيو زماني که در چلسي بود، از بازي يايا خوشش مي آمد.او وقتي به اينتر رفت هم يايا را مي خواست ولي درآن موقع توره در بارسا بود.»

اين طور به نظر مي رسد که مورينيو تمايل زيادي دارد تا توره را به عنوان زوج ژابي آلونسو درمرکز ميدان به خدمت بگيرد.گويا خريد توره يکي از اهداف اصلي مورينيو دربازار تابستاني است،چرا که نوري شاهين هرگز نتوانست اين رمبي پرتغالي را متقاعد کند و خديرا و گرانرو هم توقعات آقاي خاص را برآورده نکرده اند. لاسانا ديارا هم جايي در برنامه هاي مورينيو نداردو از همين رو، او يحيي توره را گزينه ايده آلي براي تيمش مي داند. به همين دليل پرس به دنبال آن خواهد بود تا بابهره گيري از روابط صميمانه اش با مالک سيتي، براي خريد توره دست به کارشود و علاوه بر برآورده کردن خواسته مربي تيمش، ضربه کاري اي را هم به بارسا وارد کند.

ازسوي ديگر و به نقل از رسانه هاي انگليسي، سران سيتي درتلاشند تا دربازار نقل وانتقالات تابستاني، با فروش برخي بازيکنان مبلغ 240 ميليون يورو درآمد زايي کنند.

البته سفيدپوش شدن توره، براي رئالي ها کار آساني نخواهد بود. اين طور به نظرميرسد که اين انتقال حدود 40 ميليون يورو هزينه دربرداشته باشد و دستمزد سالانه او که يکي از پردرآمدترين بازيکنان سيتي است، حدود 7 ميليون يورو است.اين درحالي است که در رئال ، فقط کريس رونالدو و کاکا سالانه 9 ميليون يورو دريافت مي کنند. به علاوه سيتي با کسب مجوز حضور دررقابتهاي فصل بعد ليگ قهرمانان اروپا، ممکن است به اين بازيکن غول پيکر نياز داشته باشد.مشکل ديگر پيش روي پرس تمايل قلبي توره به بارساست. او اخيرا در صحبتهايي به راک 1 گفته بود:« بارسلونا مهمترين تيم براي من است و اگر آنها به من زنگ بزنند، براي تصميم گيري يک ثانيه هم زمان نمي خواهم.بارسلونا راواقعا دوستدارم و اگر بتوانم به اين تيم بازگردم، فوق العاده خواهد بود.»

توره در زمان جدايي اش از بارسا، تقصير رابرگردن پپ انداخته بود وشايد کناررفتن پپ ازنيمکت مربيگري اين تيم، بازگشت او به تيم کاتالان را راحت تر کند .در آن زمان توره گفته بود: « اگر پپ با من صحبت کرده بود، حتما مي ماندم. من دوست داشتم فوتبالم را در بارسا به پايان ببرم.»


 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:14 ::  نويسنده : آرمان

سلطان شماره7

بحث بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال، این روزها به صورت جدی در پشت پرده این تیم در جریان است.

نزدیکان فرهاد مجیدی به نقل از او می گویند که اگر فتح الله زاده در استقلال بماند ، او مجددا به تیم سابقش باز می گردد .

مجیدی در حالی ابقای فتح الله زاده را به عنوان شرط بازگشت خود به استقلال مطرح کرده است که همواره با دو تن از معاونان فتح الله زاده مشکل داشت و معلوم نیست مشکلات پشت پرده او با معاونان فتح الله زاده چه تاثیری در پیوستن دوباره او به استقلال خواهد داشت؟

شنیده می شود که اگر فتح الله زاده در استقلال ماندگار بشود تغییراتی در رده معاونین او ایجاد خواهد شد .

خروج مجیدی از استقلال و افت فاحش این تیم در نیم فصل دوم، موجب افت محبوبیت مجیدی نزد تماشاگران استقلال شد اما بعد از اتفاقات مسابقه پرسپولیس با الغرافه در ورزشگاه آزادی ، فرهاد مجیدی مجددا محبوبیت خود را در میان استقلالی ها بدست اورده است . بازیکنی که خیلی ها معتقدند او محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر باشگاه استقلال است .

 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:11 ::  نويسنده : آرمان

گرچه سران باشگاه سيتي بلافاصله بعد ازاقدام ته وز، به صورت رسمي عذرخواهي کردند ولي گويا اين مهاجم آرژانتيني قصد معذرت خواهي ندارد.


 

کارلوس ته وز، مهاجم آرژانتيني باشگاه منچسترسيتي در صحبتهايي اعلام کرده که بعداز در دست داشتن پلاکاردي جنجالي در جشن قهرماني سيتي در ليگ برتر که روي آن نوشته شده بود «روحت شاد فرگي»، از سرالکس فرگوسن، مربي يونايتد به صورت شخصي عذرخواهي نخواهد کرد.

روز دوشنبه و درحالي که کاروان باشگاه سيتي برروي اتوبوسي سرباز در جشن قهرماني شرکت داشت و ازميان هواداران عبور مي کرد، کارلوس ته وز با پلاکاردي که رويش نوشته شده بود:«روحت شاد فرگي» ديده مي شد.اين اقدام ته وز در حقيقت واکنشي به صحبتهاي اخير مربي يونايتد بود که گفته بود که در طول زماني که او زنده است، سيتي به قهرماني ليگ برتر نخواهد رسيد .

بلافاصله بعد از انتشار تصاوير ته وز با اين پلاکارد بود که مسئولان باشگاه سيتي با انتشار بيانيه اي ازفرگوسن و باشگاه يونايتد عذرخواهي کرده و اعلام کردند که ته وز اشتباه بزرگي در قضاوت درمورد حرف فرگوسن انجام داده است.

ته وز شايد به طور کلي به خاطر رفتارش عذرخواهي کند ولي اعلام کرده که از شخص فرگوسن معذرت نمي خواهد.

ته وز درزمان ورود به فرودگاه اسيه ساي بوئنوس ايرس گفت:« اين طور به نظر مي رسد که انگار فرگوسن، نخست وزير انگليس است. چون هر زماني که او درمورد يک بازيکن بد صحبت مي کند و يا صحبتهاي بيخودي راجع به من برزبان مي آورد، هيچ وقت کسي نمي گفت که او بايد عذرخواهي کند ولي وقتي تو کاري انجام مي دهي، بايد معذرت بخواهي. ولي من عذرخواهي نمي کنم.»

اين ستاره آرژانتيني که در ماه سپتامبر درپي اختلافاتي که با مانچيني مربي تيمش داشت، براي مدتي طولاني در آرژانتين به سر مي برد و بعد از شش ماه اخيرا به انگليس بازگشت و در بازيهاي پاياني ليگ براي سيتي به ميدان رفت.

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:9 ::  نويسنده : آرمان

اين مهاجم توگويي از حضور در جمع دوستان جديد خود راضي است و براي ادامه حضور خود مشکلي نخواهد داشت.


 

امانوئل آدبايور، مهاجم تاتنهام علام کرد در اين باشگاه مي ماند چون تاتنهام را بيشتر از آرسنال دوست دارد.

امانوئل آدبايور علاقه مندي خود را نسبت به حضور خود در باشگاه تاتنهام اعلام داشت .

اين مهاجم توگويي از حضور در جمع دوستان جديد خود راضي است و براي ادامه حضور خود مشکلي نخواهد داشت.

او ضمن قدرداني از زحمات ردنپ و اظهار خشنودي از زندگي در لندذن، به خبرنگاران گفت :" نمي دانم فصل آينده هم اينجا هستم يا نه اما انتخاب اول من ماندن در وايت هارت لين است . من نمي خواهم براي حضورم التماس کنم اما من يکي از عاشقان اين باشگاه هستم . با اينکه من سه سال در آرسنال بودم اما تاتنهام در قلب من است."

مهاجم سابق آرسنال ادامه داد : " قطعا ما مي توانستيم بهتر باشيم. من ايمان دارم که تاتنهام مي تواند بهتر باشد . شايد خستگي و آسيب ديدگي هايي که به سراغ تيم آمد دلايل منطقي باشد . من معتقدم که تاتنهام در حال پيش رفتن و تبديل شدن به يک باشگاه بزرگ است . فصل گذشته در مکان پنجم ، اکنون توانستيم در جمع چهار تيم برتر باشيم و اين فوق العاده است . تاتنهام با يک برنامه سه ساله ، مي تواند به عنوان قطب جزيره خود را معرفي کند . البته اين امر مستلزم حضور در ليگ قهرمانان است ."


 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:8 ::  نويسنده : آرمان

پيوست


تام اشتارک که از سال 2010 در عضويت باشگاه هوفنهايم بود به عنوان جانشين هانس يورگ بوت در نظر گرفته شده است.


 

تام اشتارک دروازه بان تيم فوتبال هوفنهايم با امضاي قراردادي 3 ساله به عنوان ذخيره مانوئل نوير رسما به بايرن مونيخ پيوست.

اين دروازه بان 31 ساله که از سال 2010 در عضويت باشگاه هوفنهايم بود به عنوان جانشين هانس يورگ بوت در نظر گرفته شده است.

کريستين نرلينگر مدير ورزشي باشگاه بايرن مونيخ در مورد اين انتقال گفت:" بسيار خوشحال هستيم که توانستيم اشتارک را جذب کنيم او يک بازيکن با تجربه و حرفه اي است، که ما ميتوانيم براي جايگزيني بوت از او استفاده کنيم."

تام اشتارک که از دويسبورگ به هوفنهايم پيوسته بود از سال 2010 در بيش از 40 مسابقه براي اين تيم به ميدان رفته بود.


 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:5 ::  نويسنده : آرمان

سران باشگاه ليورپول بعد از برکناري کني دالگليش براي به خدمت گرفتن روبرتو مارتينس، مربي اسپانيايي ويگان آستين بالا زده اند.


 

مالکان آمريکايي باشگاه ليورپول هفته گذشته و از طريق واسطه هايي با مربي اسپانيايي ويگان تماس گرفته اند و اکنون روبرتو مارتينس گزينه اصلي جانشيني کني دالگليش به حساب مي آيد.

علاوه بر مارتينس، نام الکس مک ليش، مربي سابق استون ويلا و آندره ويلاس بواس، مربي سابق چلسي هم به عنوان گزينه هاي احتمالي هدايت ليورپول مطرح شده است.

اما مارتينس گزينه اصلي به نظر مي رسد.اين مربي اسپانيايي درنهايت توانست ويگان را در رقابتهاي اين فصل ليگ برتر حفظ کند و با اين تيم مقابل تيمهاي بزرگي مثل منچستريونايتد، آرسنال، ليورپول و نيوکاسل به پيروزي رساند.

گزينه ديگر ويلاس بواس است که بعد از تجربه اي ناموفق در چلسي از نيمکت مربيگري اين تيم برکنار شد؛اما بااين وجود هنوز مربي موفقي دراروپا به شمار مي رود و علاوه بر ليورپول، زمزمه هايي درمورد احتمال حضور او برروي نيمکت مربيگري رم هم مطرح شده است.

ليورپول امسال و زير نظر دالگليش توانست قهرمان ليگ کاپ لقب بگيرد و به فينال اف اي کاپ هم راه يافت ولي رقابتهاي ليگ برتر را دور از حد انتظار، در رده هشتم به پايان برد و 37امتياز با سيتي صدرنشين فاصله داشت.


 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:2 ::  نويسنده : آرمان

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: بازيکنان ما مقابل نسف قارشي با غيرت بازي کردند و توانستند راهي دور بعد ليگ قهرمانان شوند.


 

به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال پس از پيروزي استقلال در بازي پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان اظهار داشت: بچه‌ها مثل هميشه با غيرت ايراني‌‌شان توانستند به پيروزي برسند. اين خواست خدا بود که با تلاش بچه‌ها بتوانيم به مرحله بعدي مسابقات صعود کنيم.

مديرعامل استقلال در خصوص رويارويي استقلال و سپاهان در مرحله بعدي بازي‌ها اضافه کرد: معتقدم براي اولين بار سوپر جام ايراني را خواهيم داشت که همه تلاش تيم استقلال براي پيروزي در اين بازي مهم خواهد بود.

فتح‌الله‌زاده همچنين در پايان بازي استقلال و نسف قارسي و با توجه به صعود استقلال به دور بعدي رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا، از پاداش 2500 دلاري به هر يک از بازيکنان تيم خبر داد.


 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:1 ::  نويسنده : آرمان

 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:12 ::  نويسنده : آرمان

 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:11 ::  نويسنده : آرمان

فتح‌اله‌زاده از پاداش 2500 دلاري به هر يک از بازيکنان تيم خبر داد.


 

  فتح‌اله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال در پايان بازي استقلال و نسف قارشي و با توجه به صعود استقلال به دور بعدي رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا، از پاداش 2500 دلاري به هر يک از بازيکنان تيم خبر داد.

 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:11 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم استقلال پس از پيروزي استقلال مقابل نسف قارشي اظهار داشت: نسف در اين بازي خيلي خوب بازي کرد و به نظرم جايگاه اين تيم چهارم جدول نبود. من براي اين تيم آرزوي موفقيت مي‌کنم.


 

  مظلومي ادامه داد: به نظرم ما بازي خيلي خوب و منطقي را ارائه داديم مخصوصا در نيمه اول که با برنامه دقيق و استفاده از ضدحملات توانستيم به گل هم برسيم. نسف هم تيم شايسته‌اي بود ولي در گروه سختي قرار داشت.

مظلومي در خصوص رويارويي تيمش با سپاهان در مرحله بعدي بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا افزود: متاسفم که يک تيم ايراني بايد از گردونه مسابقات حذف شود. البته فرصت کمي هم براي اين بازي داريم ولي مطمئن باشيد با تمام توان براي صعود تلاش خواهيم کرد.

سرمربي استقلال در پايان در خصوص رويارويي تيم ملي ايران و ازبکستان نيز تصريح کرد: تيم ملي تدارک خوبي براي اين بازي ديده و به نظرم ازبکستان بازي سختي مقابل ايران خواهد داشت. براي تيم ملي ايران هم آرزوي موفقيت دارم.

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:10 ::  نويسنده : آرمان


تيم فوتبال استقلال با برتري برابر نسف‌قارشي ازبکستان حريف سپاهان در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا شد.


 

 تيم استقلال از ساعت 19 در هفته ششم و پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف ميزبان خود نسف‌قارشي ازبکستان رفت و با نتيجه 2 بر صفر به برتري رسيد.


 يرکوويچ در دقيقه 10 و مجتبي جباري در دقيقه 50 از روي نقطه پنالتي گل‌هاي استقلال را وارد دروازه ميزبان کردند. مهدي اميرآبادي از استقلال در دقيقه 70 با دريافت کارت زرد دوم از زمين اخراج شد.


 استقلال با اين پيروزي 11 امتيازي شد و به عنوان تيم دوم گروه جواز صعود به مرحله يک هشتم نهايي را به دست آورد تا سه‌شنبه هفته آينده در اين مرحله در اصفهان به مصاف سپاهان برود. ديدارهاي مرحله يک هشتم تک حذفي است. 


 در اين گروه الجزيره امارات پيش از اين با 13 امتياز صعود خود را به عنوان تيم اول به مرحله بعد قطعي کرده بود. ديدار امشب اين تيم با الريان 6 امتيازي تاثيري در سرنوشت گروه ندارد.


 نسف‌قارشي هم با يک امتيازي که در بازي رفت از استقلال گرفت، در رده آخر گروه ايستاد.


 پرسپوليس ديگر نماينده ايران نيز چهارشنبه هفته آينده در جده با الاتحاد عربستان ديدار خواهد کرد.


 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : آرمان

هافبک پيشين تيم ملي فوتبال ايران درباره مسايل مختلف از جمله حضور در امارات، ‌بازگشت به ايران و تيم ملي به اظهار نظر پرداخت.


 

  ايمان مبعلي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره وضعيتش در تيم الشارجه گفت: از اين تيم جدا شدم و هنوز تصميمي نگرفته‌ام. دو، سه‌ هفته ‌اي است که مصدوميتم تمام شده و منتظرم ببينم که شرايط چگونه پيش خواهد رفت. انتخاب الشارجه تصميم اشتباهي بود و من به اين دليل اين تصميم را گرفتم که فکر مي‌کردم که تيم خوبي است، اما وقتي قرارداد بستم متوجه شدم که تنها دو، سه بازيکن را مي‌شناسم و بقيه بازيکناني هستند که از ليگ دسته دو به اين تيم آمده‌اند.

مبعلي درباره دليل وضعيت نابسامان شارجه در رقابت‌هاي اين فصل امارات، گفت: تيم فصل خوبي را پشت سر نگذاشت، چهار بار مربي عوض شد. من امسال از لحاظ بدني در بهترين شرايط بودم و با تمام وجود تمرين مي‌کردم. تا وقتي که در تيم بودم الشارجه در رده هشتم يا نهم قرار داشت. نمي‌خواهم بگويم که رفتن من باعث بحراني شدن شرايط شد، اما پس از جدايي من الشارجه از 12 بازي يک مساوي و 11 باخت به دست آورد و به رده انتهاي جدول رفت. تمام اميد آن‌ها جام حذفي بود که آن را هم با شکست در مرحله نيمه نهايي مقابل الجزيره از دست دادند.

هافبک پيشين استقلال در پاسخ به اين سوال که قبول داريد باشگاه الشارجه براي ايراني‌ها آمد ندارد؟ گفت: فکر مي‌کنم که شارجه تيم خوبي بود و امسال اين بلا سرش آمد. تيمي که در سه ماه فقط يک مساوي به دست مي‌آورد ديگر وضعيتش مشخص است. پنج، شش سال پيش وضعيت اين گونه نبود.

مبعلي درباره انتظارش براي دعوت شدن به تيم ملي از سوي کي‌روش هم خاطر نشان کرد: از وقتي که به امارات آمده‌ام به تيم ملي دعوت نشده‌ام. حتي زماني که آماده بودم و فيکس بازي مي‌کردم در تيم ملي جايي نداشتم. در تيم مربي چند بار عوض شد، اما من فيکس بودم و بازي مي‌کردم. با اين وجود به تيم ملي دعوت نمي‌شدم، حالا که ديگر تازه مصدوميتم تمام شده است، اصلا انتظار ندارم که به تيم ملي دعوت شوم. فکر مي‌کنم نظر کي‌روش نسبت به ليگ امارات مثبت نيست.



مبعلي درباره تصميمش براي فصل آينده، به ايسنا گفت: هنوز تصميمي نگرفته‌ام. چند پيشنهاد دارم و صحبت‌هايي هم انجام شده، اما فعلا هيچ چيز قطعي نيست.

وي درباره احتمال بازگشتش به ايران و پيوستن به يکي از دو تيم پرسپوليس و استقلال، گفت: از الان نمي‌توانم صحبت کنم، بايد ببينم که وضعيت چگونه خواهد شد. من يک بازيکن حرفه‌اي هستم و استقلال و پرسپوليس براي من فرقي ندارد. بايد ببينم که اوضاع چگونه پيش خواهد رفت. شايد در امارات ماندم. شنيده‌ام که قرار است از فصل بعد ليگ امارات 14 تيمي شود و اين به اين معني است که تيم‌ها تعداد بازيکن خارجي بيشتري مي‌توانند جذب کنند، اما همان طور که گفتم فعلا هيچ چيز معلوم نيست. اگر پيشنهاد خوب از امارات داشتم،‌ مي‌مانم. اما ترجيحم پيوستن به يک تيم ايراني است.

مبعلي در پاسخ به اين سوال که چرا تعداد ايراني‌هاي شاغل در ليگ امارات کاهش پيدا کرده است، گفت: در گذشته هر تيم اماراتي مي توانست دو بازيکن خارجي جذب کند و به اين دليل تعداد بازيکنان ايراني 11 تا بود. در آن زمان بازيکنان ايراني آنقدر خوب بودند که اماراتي‌ها مجبور بودند از آن‌ها استفاده کنند، اما در حال حاضر به دلايلي نظرشان نسبت به بازيکنان کشورمان برگشته است.

اين بازيکن ايراني در پاسخ به اين سوال که چرا مبعلي نتوانست انتظارات را براي پيوستن به يک تيم اروپايي برآورده کند؟ به ايسنا گفت: حق خوري‌هاي زيادي شد. بحث حيف شدن و يا از دست دادن فرصت نيست. شايد در آينده اتفاقي بيفتد که تمام فرصت‌هاي از دست رفته قبلي را جبران کنم. عمر فوتبال من که 10 سال نيست. شايد در اين سال‌هاي پاياني فرصتي برايم پيش آيد که گذشته را جبران کنم.

وي با بيان اين که از رفتنش به امارات پشيمان نيست، گفت: آن زمان شرايط خوب بود. من تصميم داشتم که فقط يک سال در امارات بمانم، اما همه چيز به قدري خوب پيش رفت که من پنج سال ماندم و حالا هم پشيمان نيستم.



مبعلي در پاسخ به اين سوال که آيا قانون منع حضور دروازه‌بانان خارجي در ليگ برتر که از ليگ امارات الگوبرداري شده به سود فوتبال ايران است، گفت: به نظر من تصميم درستي نيست. ما نبايد حضور دروازه‌بانان خارجي را محدود کنيم. اين تصميم براي ليگ يک خوب است که جوانان بتوانند خودي نشان دهند و پشتوانه ليگ برتر و پشتوانه تيم ملي را بسازند.

هافبک اخراجي الشارجه درباره وضعيت فولاد و عملکرد بد اين تيم در ليگ يازدهم گفت: فولاد البته براي قهرماني بسته نشده بود، اما مي توانست در رده‌هاي پنجم يا ششم قرار گيرد. الان که به پايان فصل رسيده‌ايم، فولاد چهاردهم شد و اين نشان مي‌دهد که آن طور که بايد خوب کار نکرده است. در حال حاضر فرکي به اين تيم پيوسته است. اميدوارم ايشان که 10 ـ 12 سال در تيم ملي فعاليت داشته‌اند بتوانند فولاد را به شرايط گذشته باز گردانند.

ستاره پيشين استقلال که سابقه پوشيدن پيراهن تيم ملي را هم دارد درباره عملکرد آبي پوشان در اين فصل، به ايسنا گفت: به نظر من استقلال راضي‌ کننده کار کرد. بازيکنان مهمي مانند مجيدي از اين تيم جدا شدند، بازيکناني مانند ميداوودي، تيموريان و جباري هم چند بار مصدوم شدند و اين مساله دست کادر فني و سرمربي تيم را بست، اما با وجود همه اين شرايط به نظر من عملکرد استقلال راضي کننده بود.

مبعلي در پايان درباره وضعيت تيم ملي و بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل، گفت: تيم ملي بايد حتما به جام جهاني صعود کند. حتي شرايطش فراهم است که بعد از صعود از گروهش هم به مرحله بعدي راه پيدا کند. من در حال حاضر 29 سال سن دارم و در جام جهاني 31 ساله خواهم بود. دوست دارم به تيم ملي برگردم و براي کشورم مثمر ثمر باشم. اما همه چيز بستگي به نظر کادر فني دارد.

 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:19 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم تيم فوتبال الغرافه قطر گفت : سال آخر دوران بازي ام را در استقلال خواهم بود و با پيراهن آبي اين تيم از فوتبال خداحافظي خواهم کرد .



 

 فرهاد مجيدي قبل از ديدار بازي تيمهاي الغرافه قطر و الهلال عربستان در رياض و در جمع خبرنگاران عربستاني درباره ادامه همکاري و پيشنهاد جديد الغرافه  گفت : هنوز تصميمي براي آينده نگرفته ام  اما بنا به علاقه و احساس  دين به استقلال و هواداران آن ، سال آخر دوران بازي ام را در استقلال خواهم بود و با پيراهن آبي اين تيم از فوتبال خداحافظي خواهم کرد .  

  مجيدي در اين مصاحبه از الهلال به دليل آبي پوش بودن آن و سامي جابر (بازيکن سابق و مديرتيم کنوني الهلال ) بعنوان تيم و بازيکن دوست داشتني عربستان ياد کرده بود که هواداران الهلال در جريان ديدار اين تيم با الغرافه قطر ، فرهاد مجيدي را مورد تشويق قرار دادند.

 


 
آقا فرهادو عشق است

 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:19 ::  نويسنده : آرمان

روي هاجسون سرمربي تيم ملي انگليس، استيون جرارد را به عنوان کاپيتان تيمش در رقابتهاي يورو2012 برگزيده است.



 اين درحالي است که تا ماه فوريه، بازوبند کاپيتاني تيم ملي انگليس در اختيار جان تري بود، اما تصميم سران اتحاديه براي بازپس گرفتن بازوبند از او، منجر به استعفاي فابيو کاپلو شد و اکنون هاجسون ، کاپيتان ديگري را براي تيمش برگزيده است.

 جرارد پيش از اين در 15 بازي کاپيتاني تيم ملي انگليس را در دست داشته و اولين کاپيتاني اش در ماه مارس سال 2004 بود و او براي آخرين بار در سپتامبر سال 2010 در بازي مقابل سوئيس کاپيتان سه شيرها بود.

 

 هاجسون در صحبتهايي به خبرنگاران گفت:« به نظر من جرارد بازيکني است که مي تواند اين مسئوليت را برعهده بگيرد.او شب گذشته و زماني که من تصميمم را باو در ميان گذاشتم، واقعا خوشحال شد.من برروي او حساب باز کرده ام و تيم را برپايه اتحاد انتخاب خواهم کرد.»

 تيم ملي انگليس به زودي در دو ديدار دوستانه مقابل نروژ و بلژيک قرار خواهد گرفت و اولين بازي اين تيم دررقابتهاي يورو در 11 ژوئن مقابل فرانسه خواهد بود.
 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:18 ::  نويسنده : آرمان


فدراسيون فوتبال اسپانيا و مسئولان برگزاري رقابتهاي لاليگا اعلام کرده اند که رقابتهاي فصل جديد لاليگا يک هفته زودتر و درروز 18 آگوست آغاز خواهد شد.



 اين درحالي است که قرار بود تا رقابتهاي فصل 2-2011 هم در روز 20 آگوست آغاز شود ولي در نهايت به خاطر اعتصاب اتحاديه بازيکنان لاليگا، شروع اين رقابتها يک هفته به تعويق افتاد.

 اين درحالي است که ديدارهاي رفت و برگشت سوپرکاپ اسپانيا، بين رئال مادريد و اتلتيک بيلبائو ويابارسلونا، در روزهاي 23 و 30 آگوست برگزار خواهد شد و بدين ترتيب اين دو بازي بعد از شروع رقابتهاي فصل بعد لاليگا برگزار مي شود.

 شروع زودهنگام رقابتهاي لاليگا به دليل کمک رساني به بيسنته دل بوسکه سرمربي تيم ملي اسپانياست؛ چرا که او در طول فصل پيش رو، بارها براي آمادگي هرچه بيشتر تيم براي جام جهاني 2014 به اين بازيکنان نياز خواهد داشت.

 

 هفته پاياني رقابتهاي فصل بعد لاليگا در روز 19 مي سال 2013 برگزار خواهد شد و قرار است تا فينال فصل بعد کوپا دل ري، روز 8 مي برگزار شود.

 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:0 ::  نويسنده : آرمان


شينجي کاگاوا، ستاره ژاپني باشگاه بوروسيا دورتموند در صحبتهايي اعلام کرده که بازي کردن در ليگ برتر خيلي خوب است ولي هنوز درمورد آينده اش تصميم گيري نکرده است.



 

 او که روز سه شنبه در انگليس با سرالکس فرگوسن ديدار کرد،سحرگاه 4 شنبه به ژاپن، سرزمين مادري اش بازگشت و در جمع خبرنگاران از آينده اش صحبت کرد.

 

 اين درحالي است که مديربرنامه هاي کاگاوا درصحبتهايي به گل دات کام اعلام کرد که او همراه بااين ستاره ژاپني به انگليس سفر کرده بودند .

 

 کاگاوا در بدو ورود به ژاپن به خبرنگاران اعلام کرد که چندين تيم به دنبال جذب او هستند و به اين نکته اشاره کرد که بازي کردن در ليگ برتر براي او هيجان انگيز است


 کاگاوا در صحبتهايي درمورد آينده اش و همچنين راجع به ديدار با فرگوسن گفت:« هنوز تصميم گيري نکرده ام. فرگوسن صحبتهاي خوبي مي کرد. تيمهاي متعددي به دنبال من هستند ولي من الان نمي توانم بگويم که کدام تيم، بهترين است. من مي خواهم تيمي را برگزينم که در آن بتوانم به رقابت بپردازم. بازي کردن در ليگ برتر خيلي خوب است.»

 

 او همچنين درمورد جدايي از دورتموند هم صحبت کرد و گفت:« هواداران دورتموند بامن طوري رفتار مي کنند که انگار يک دهه است که براي اين تيم بازي مي کنم و احساس مي کنم که آنها واقعامن را دوست دارند. مربي تيم، هم تيمي هايم و همه چيز در آلمان عالي است. مربي تيم به من گفت که هر وقتي که دوست دارم به آلمان بازگردم.»

 

 کاگاوا، مهره کليدي دورتمونددر رقابتهاي اين فصل بود و در 42 ديداري که در اين فصل براي اين تيم آلماني به ميدان رفت، 17 گل زد و 13 پاس گل داد.

 


 


 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:59 ::  نويسنده : آرمان

ايکر کاسياس، دروازه بان باتجربه رئال مادريد معتقد است که در ديدار مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، بايرن مونيخ برتري جزئي اي نسبت به رئال مادريد داشت ومعتقد است که باواريايي ها شنبه شب موفق خواهند شد تا چلسي را شکست داده و قهرمان اروپا شوند.



 بايرن مونيخ درمرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادريد بازي کرد و در ضربات پنالتي موفق شد تا با غلبه بر کهکشاني ها، بليط صعود به فينال را کسب کرده تا در فينال آليانس آرنا مقابل چلسي قرار بگيرد.

 البته هر دو فيناليست اين دوره، بازيکنان زيادي را به خاطر محروميت دراختيار نخواهند داشت و کاسياس معتقد است که تيم انگليسي ضربه بيشتري را از غيبت بازيکنانش خواهد خورد.

 

 کاسياس در صحبتهايي به بيلد گفت:« براي من کاملا روشن است که بايرن با توجه به بازي رفت وبازي برگشت مرحله نيمه نهايي شايسته صعود به فينال بود. آنها اندکي بهتر از ما بودند.»

 

 دروازه بان رئال ادامه داد:« هر دو تيم راه يافته به فينال،با فوتبال هاي خوبشان به فينال رسيدند.هرچند که محروميت هاي بازيکنان دو تيم، به چلسي بيشتر ضربه خواهد زد تا به بايرن.به نظر من، بايرن انسجام بيشتري دارد.»

 فينال اين دوره از رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا شنبه شب درورزشگاه آليانس آرنا برگزار خواهدشد.


 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:58 ::  نويسنده : آرمان

مصطفي سيفي هافبک تيم مس کرمان يکي از گزينه هاي استقلال براي فصل آينده است و آبي ها او را براي فصل آينده در ليست خود قرارداده اند .


 

سيفي دو سال در مس با مظلومي همکاري داشته است و فصل گذشته نيز مظلومي سعي زيادي براي جذب او کرد اما بدليل قرارداد با مس نتوانست وي را جذب کند. سيفي سال خوبي در مس نداشت و در تلاش براي جدايي از جمع نارنجي پوشان است. اين شاگرد سابق فيروز کريمي قطعا فصل آينده به تيم ديگري خواهد رفت. او قبل از مصدوميت در فهرست کي روش قرار داشت و در دو اردو با تيم ملي بود.



به امید خرید های بهتر و بیشتر

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:57 ::  نويسنده : آرمان


فرهاد مجيدي بازيکن ايراني تيم الغرافه قطر به دليل مصدوميت در دقيقه 54 ديدار سه شنبه شب اين تيم با الهلال در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا تعويض شد.


 

مجيدي در دو بازي اخير الغرافه در جام حذفي قطر نيز از مصدوميت جزيي برخوردار بود واين مصدوميت شب گذشته شدت يافت تا او نتواند به بازي ادامه دهد وسيلاس مربي اين تيم ناچار به تعويض وي شد.



تيم الغرافه که بازي را 2 بر يک به تيم الهلال باخت به دليل مصدوميت مجيدي وغيبت تاردلي در خط حمله مشکل داشت و همين ضعف موجب شد تا تيم الهلال باخيالي راحت حملات دامنه داري روي دروازه الغرافه انجام دهدوسرانجام اين تيم را شکست دهد.



مجيدي در نيمه نخست برغم مصدوميت بازي قابل قبولي به نمايش گذاشت ويکي دوبار توانست از کمند مدافعان الهلال عبور کند که يک بار در يک موقعيت تک به تک کمک داور اشتباها اعلام افسايد کرد.

 



 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:56 ::  نويسنده : آرمان

مربي استقلال از نحوه برنامه ريزي بازيهاي دور پاياني مرحله گروهي رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا راضي نيست.


 

پرويز مظلومي مربي باتجربه استقلال نارضايتي اش را از مسئولان کنفدراسيون فوتبال آسيا در برنامه ريزي ديدارهاي دورپاياني مرحله گروهي رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا ابراز کرده است. دليل ناراحتي او اين است که بازيهاي اين مرحله تيمش و ساير تيمها به صورت همزمان برگزار نمي شود.



ديدار امروز دو تيم استقلال رده دوم و نسف قارشي تقريبا 90 دقيقه زودتر از بازي تيم رده سومي الرايان مقابل الجزيره، صدرنشين گروه برگزارمي شود.



قبل از برگزاري ديدار دور نهايي، الرايان همچنان شانس صعود به دور بعد را دارد و در صورتي که استقلال در بازي امشب مغلوب شود، تيم الرايان کاملا مي تواند به صعود اميدوار باشد.



اين درحالي است که معمولا در رقابتهاي مراحل گروهي تمام تورنمنتها در سرتاسر دنيا و حتي هفته پاياني ليگ ها به صورت همزمان برگزار مي شود و عدم رعايت اين سيستم در دور پاياني رقابتهاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا مظلومي را ناراضي نموده



مظلومي در صحبتهايي به خبرنگاران گفت:« من از اينکه بازي ما به صورت همزمان با بازي الرايان برگزار نمي شود ناراضي ام.از آنجايي که بازي ما زودتر تمام مي شود، ديگر تيمها از نتيجه اي براي صعود به آن احتياج دارند، مطلع خواهند شد.»



البته در ساير گروه ها هم همين شرايط حکمفرماست به عنوان مثال بازي ديروز پرسپوليس مقابل الشباب هم دو ساعت زودتر از ديگر ديدار اين گروه بين الهلال و الغرافه برگزار شد



مظلومي در ادامه به اين نکته اشاره کرد که گرچه يک تساوي براي صعود تيمش کافي است ولي استقلال براي برد مقابل نسف قارشي قرار خواهد گرفت:« ما مي دانيم که تنها به يک امتياز براي صعود نياز داريم ولي نهايت تلاشمان را براي پيروزي در اين ديدار به کار خواهيم گرفت.ما براي تساوي بازي نخواهيم کرد چون اگر تيمي براي تساوي بازي کند خطرناک خواهد بود ومعمولا اين بازيها با باخت به پايان مي رسد. البته حريف هم عزمش را براي کسب هر3 امتياز اين بازي جزم کرده.چون آنهادر خانه بازي مي کنند و مي خواهنددر بازي پاياني شان مقابل هوادارانشان به پيروزي برسند.»



 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:55 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم ژاپني بوروسيا دورتموند به انگليس سفر کرده و با فرگوسن براي پيوستن به منچستر يونايتد مذاکره کرده است.


 

مدير برنامه‌هاي شينجي کاگاوا هافبک تهاجمي باشگاه بوروسيا دورتموند آلمان اعلام کرد که اين بازيکن در حال حاضر در انگليس حضور دارد و با سر الکس فرگوسن سرمربي منچستر يونايتد براي پيوستن به اين باشگاه مذاکره کرده است.



قرارداد اين بازيکن در سال 2013 به پايان مي‌رسد اما ميشاييل زورک مدير ورزشي باشگاه دورتموند اعلام کرده بود که اين بازيکن 23 ساله درخواست تمديد قراردادش را رد کرده و قصد دارد در تابستان امسال از اين تيم آلماني جدا شود.



پيش از اين شايعاتي درباره تمايل منچستر يونايتد به جذب اين بازيکن مطرح شده بود و توماس کروت مدير برنامه‌هاي کاگاوا در گفتگو با سايت گل اين خبر را تاييد کرد. وي همچنين به نشريه کيکر آلمان گفت که اين بازيکن ژاپني تمايل زيادي براي پيوستن به منچستر يونايتد دارد و اين باشگاه انگليسي نيز به کاگاوا علاقه‌مند است.



در عين حال مدير ورزشي باشگاه دورتموند نيز اعلام کرد که اين باشگاه حاضر است با دريافت 15 ميليون يورو، يک سال باقي‌مانده از قرارداد کاگاوا را فسخ کند تا اين بازيکن بتواند به ساير تيم‌ها بپيوندد.



شايعه انتقال کاگاوا به منچستر يونايتد پس از آن جدي شد که فرگوسن ديدار نهايي جام حذفي آلمان بين دو تيم بوروسيا دورتموند و بايرن مونيخ را از نزديک تماشا کرد. گفته مي‌شود دليل حضور فرگوسن در آلمان، زير نظر گرفتن بازي هافبک ژاپني دورتموند بوده است.



کاگاوا در فصل جاري 42 بار براي دورتموند به ميدان رفت و با 17 گل و 13 پاس گل نقش عمده‌اي در دو قهرماني اين باشگاه در بوندسليگا و جام حذفي آلمان داشت.



 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:55 ::  نويسنده : آرمان

فرانک ريبري به قهرماني تيمش در فينال مونيخ اميدوار است .


 

پس از شکست در فينال جام حذفي تمام اميدهاي بايرن براي کسب جام در اين فصل به فينال خانگي آليانز آرنا دوخته شده است.

به گزارش وبسايت رسمي کانون هواداران بايرن مونيخ در ايران و به نقل از بيلد؛ فرانک ريبري ستاره فرانسوي بايرن در اين مورد گفت:" اگر قهرماني در چمپيونزليگ را بدست آوريم بدون شک همه چيز برايمان خوب تمام خواهد شد ارزش اين جام بيشتر از دو گانه آلمان است."

او همچنين ادامه مي دهد:" بازي نهايي در مونيخ، اين باور نکردني است. من فکر مي کنم ما سزاوار قهرماني هستيم و من اميدوارم همه باهم با ارائه يک بازي بزرگ مقابل چلسي اين عنوان را بدست آوريم که همينگونه نيز خواهد شد!"

او ادامه مي دهد:" تمامي مديران و مقامات باشگاه در مونيخ هستند تمامي آناني که براي بهتر بودن ما همه کار انجام دادند همه مردم مونيخ و هوادارانمان با قلب هايشان در آليانز خواهند بود همه آناني که بايد پاسخ احساساتشان را بدهيم که چگونه به اين باشگاه عشق مي ورزند و با آن زندگي مي کنند. روياي من کسب اين کاپ براي اين مردم است و اينگونه نيز خواهد شد."

ريبري در پايان گفتگوي خود با احترام و قدرداني از زحمات اولي هوينس ياد مي کند و مي گويد:" من همواره به هوينس احترام مي گذارم او به خوبي من را درک مي کند وقتي من اندوهگين هستم و يا نااميد به خوبي مي داند که چه برخوردي بايد صورت گيرد. بنابراين من براي قدرداني از زحمات آن ها تمام تلاش خود را انجام مي دهم و با تمام وجود براي کسب عنوان قهرماني در چمپيونزليگ و خوشحالي هوينس، رومينيگه و هواداران بايرن و تمامي کساني که بسيار سخاوت مند، صادق و براي من بسيار مهم هستند مبارزه مي کنم .


 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:54 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم تيم فوتبال سويا پس از توافق با مسئولان باشگاه مس کرمان براي امضاي قرارداد به ايران خواهد آمد.



 "فردريک کانوته" مهاجم اهل کشور مالي باشگاه سويا اسپانيا در آستانه عقد قرارداد با باشگاه مس کرمان قرار دارد.

 

 حسن واحدي عضو هيئت رئيسه و سخنگوي باشگاه مس کرمان، ضمن تاييد اين خبر گفت : ما مذاکرات خود را با اين مهاجم 35 ساله اهل کشور مالي انجام داده ايم و با وي به توافقات اوليه نيز رسيده ايم تا قراردادي يکساله با اين مهاجم باشگاه سويا ببنديم. قرار است که کانوته براي امضاء قرارداد به ايران بيايد.

 

 


 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:53 ::  نويسنده : آرمان

هافبک ژاپني بوروسيا دورتموند پس از ملاقات با فرگوسن، اعلام کرد که دوست دارد در ليگ برتر انگليس بازي کند.


 

شينجي کاگاوا هافبک تهاجمي باشگاه بوروسيا دورتموند آلمان به انگليس سفر کرد و با سر الکس فرگوسن سرمربي منچستر يونايتد براي پيوستن به اين باشگاه مذاکره کرد.



قرارداد اين بازيکن در سال 2013 به پايان مي‌رسد اما ميشاييل زورک مدير ورزشي باشگاه دورتموند اعلام کرده بود که اين بازيکن 23 ساله درخواست تمديد قراردادش را رد کرده و قصد دارد در تابستان امسال از اين تيم آلماني جدا شود.



کاگاوا اعلام کرد که باشگاه‌هاي زيادي با او تماس گرفته‌اند اما او دوست دارد در رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس بازي کند. وي پس از ملاقات با الکس فرگوسن سرمربي منچستر يونايتد گفت: هنوز تصميم خود را نگرفته‌ام. فرگوسن حرف‌هاي خوبي به من زد. تا کنون چند باشگاه با من تماس گرفته‌اند اما نمي‌توانم بگويم کدام گزينه بهتر است.



اين بازيکن 23 ساله ژاپني گفت: مايلم به باشگاهي بروم که بتوانم در آنجا رقابت کنم. بازي کردن در رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس را دوست دارم.



وي درباره محبوبيتش در بين هواداران بوروسيا دورتموند گفت: هواداران دورتموند طوري رفتار مي‌کنند که انگار من سال‌هاست در اين باشگاه حضور دارم و فکر مي‌کنم که خيلي دوستم داشته باشند. در مدتي که در دورتموند بودم همه چيز عالي بود. سرمربي و هم‌تيمي‌هايم فوق‌العاده بودند. کلوپ سرمربي دورتموند به من گفت که هروقت دوست داشته باشم مي‌توانم به باشگاه بازگردم.



کاگاوا در فصل جاري 42 بار براي دورتموند به ميدان رفت و با 17 گل و 13 پاس گل نقش عمده‌اي در دو قهرماني اين باشگاه در بوندسليگا و جام حذفي آلمان داشت.


 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:52 ::  نويسنده : آرمان

سران باشگاه شانگهاي شنهووا چين در نظر دارند با پيشنهاد مبلغ 25 ميليون يورو به رئال مادريد، بازيکن برزيلي اين تيم را به خدمت بگيرند.


 

ال اکونوميستو گزارش داد که شانگهاي شنهوا، يکي از تيم‌هاي مدعي سوپرليگ چين براي جذب کاکا، هافبک برزيلي رئال مادريد با 15 ميليون يورو در هر سال آماده مي‌شود.



آينده کاکا در رئال مادريد در هاله‌اي از ابهام قرار دارد، مهاجم سابق ميلان نتوانسته به روزهاي اوج خود در روسونري بازگردد.



علاوه بر کاکا که هر ساله 15 ميليون يورو دريافت خواهد کرد، رئال مادريد نيز مبلغ 25 ميليون يورو براي اين انتقال دريافت خواهد کرد.



اين در حالي است که اين مبلغ کمتر از 65 ميليون يوروي است که قوهاي سفيد آن را براي خريد کاکا در سال 2009 پرداخت کرده‌‌اند.



شانگهاي شنهوا به دنبال نام‌هاي بزرگي براي به خدمت‌گرفتن هستند و تلاش مي‌کنند تا ديديه دروگبا را نيز براي اين انتقال متقاعد کنند.
 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:51 ::  نويسنده : آرمان

مربي موقت چلسي در صحبتهايي اعلام کرده که مبادله تورس و فالکائو، انجام نمي شود و ستاره کلمبيايي هم رضايتش را از حضور در اتلتيکو ابراز کرده است.


 

روبرتو دي متئو،مربي موقت چلسي در صحبتهايي شايعاتي مبني بر احتمال مبادله فرناندو تورس با رادامل فالکائو را رد کرده است.



اين درحالي است که تورس از زمان انتقال به استمفورد بريج در سال 2011 هرگز نتوانست مبدل به يک ستاره شماره يک شود و در 45 ديداري که دراين فصل براي تيمش برگزار کرده تنها11 گل به ثمر رسانده. از سوي ديگر فالکائو که تابستان گذشته از پورتو به اتلتيکومادريد آمد يک سوپراستار بود و بابه ثمر رساندن 36 گل براي اتلتيکوبه اين تيم کمک کرد تا براي دومين بار در سه سال اخير قهرمان ليگ اروپا شود.



اين روزها شنيده مي شود که تورس که در سن 19 سالگي ستاره تيم اتلتيکومادريد بود، ممکن است به تيم سابقش بازگردد و فالکائو در ازاي اين انتقال به چلسي برود ولي روبرتو دي متئو در کنفرانسي خبري اين مبادله را رد کرده و گفته:« اين تنها شايعه است. من رابطه دوستانه خوبي با فرناندو دارم و باور دارم که او سال آينده هم همين جا خواهد بود.»



فالکائوي کلمبيايي هم درصحبتهايي اين شايعه را رد کرده و گفت:«من از حضور در اتلتيکو لذت مي برم و نمي توانم اين روزهاي خوب را از دست بدهم. من 4 سال ديگر با اين تيم قرار داد دارم و قصد ترک اتلتيکورا ندارم. نه چلسي و نه يونايتد.مي خواهم همين جا بمانم.»



 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:51 ::  نويسنده : آرمان

نايب رئيس پيشين باشگاه بارسلونا گفت خوزه مورينيو قرار بود جايگزين فرانک ريکارد در اين تيم شود.


 

زماني که مسئولان بارسلونا در فصل 08-2007 به حضور فرانک ريکارد در اين تيم پايان دادند چندين گزينه براي جايگزيني اين مربي هلندي مدنظر آنها بود که يکي از آنها خوزه مورينيو بود.



"فران سوريانو" در اين خصوص اظهار داشت: مي توانم تاييد کنم که در ابتداي امر مورينيو را به پپ ترجيح داديم. مورينيو مربي بزرگي است که موفقيت هاي بسياري را کسب کرده است. ضمن اينکه او پيش از اين در باشگاه بارسا کار کرده بود و با نحوه بازي ما آشنا بود.



وي افزود: وقتي به سبک بازي اينتر و رئال مادريد نگاه مي کنيد متوجه مي شويد که او فلسفه متفاوتي دارد. به همين خاطر هم هست که ما در نهايت او را به خدمت نگرفتيم.

 


 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:50 ::  نويسنده : آرمان

شد


امير قلعه‌نويي در دو بازي اول ليگ آينده به دليل محروميت نمي‌تواند روي نيمکت حضور داشته باشد.


 

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، آرا و احکام جديد فدراسيون به شرح زير است:



* جريمه کادرفني تراکتورسازي و مس سرچشمه

در جريان ديدار تيم هاي مس سرچشمه و تراکتورسازي تبريز در 17 ارديبهشت 91 و پس از پايان بازي درگيري هايي ميان کادرفني دو تيم رخ داد و آنها تخلفاتي مرتکب شدند که کميته انضباطي پس از رسيدگي به پرونده و بر اساس گزارش هاي ناظران داوري و انضباطي آراي زير را اعلام مي کند.

باشگاه مس سرچشمه در پايان بازي شش بازيکن اخطاري و اخراجي داشته که بر اساس آيين نامه به پرداخت مبلغ 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود.

در پايان بازي کادر فني دو تخلفاتي مرتکب شدند که بر اين اساس امير قلعه نويي سرمربي تراکتورسازي دو جلسه از همراهي تيمش در مسابقات رسمي محروم وبه پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود.

کريم بوستاني مربي تراکتورسازي دو جلسه از همراهي تيمش در مسابقات رسمي محروم وبه پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود.

مهدي محرمي بدنساز تيم مس سرچشمه يک جلسه از همراهي تيمش در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود. ستار همداني مربي تراکتورسازي هم تذکر کتبي دريافت مي کند.

مسلم فيروزآبادي بازيکن تيم مس سرچشمه يک جلسه از همراهي تيمش در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود.

راي صادره قطعي و غيرقابل تغيير است.

همچنين کميته انضباطي از حسن آذرنيا و محمد رضا هاشمي که در آرام کردن اوضاع نقش داشتند تشکر مي کند.



* تباني در ديدار پرسپوليس برازجان و مهر کرج انجام نشده است

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال، درباره شکايت هيات فوتبال استان خراسان رضوي مبني بر انجام تباني در ديدار تيم هاي پرسپوليس برازجان و مهرکرج مورخ 10 ارديبهشت 91 از سري رقابت هاي ليگ دسته دو کشور، کميته انضباطي با بررسي همه جانبه پرونده و اتفاقات اين بازي، اعلام مي دارد که موضوع تباني و يا ساير مصاديق نزديک به آن براي کميته انضباطي اثبات نشد و لذا اين کميته شکايت تيم پيام و هيئت فوتبال استان خراسان رضوي را مردود اعلام مي کند. اين راي يک هفته پس از صدور، قابل تجديد نظر با رعايت مقررات در کميته محترم استيناف است.



* استيل آذين بايد ماليات زندي را پرداخت کند

بر اساس دادنامه صادره در مورد فريدون زندي بازيکن سابق باشگاه استيل آذين که به کميته انضباطي و هيئت فوتبال استان سمنان هم ارسال شده،‌ بر اساس بندهاي انتهايي راي صادره در مورد زندي، در خصوص بدهي مالياتي ناشي از قرارداد و جرايم تاخير آن که حسب توافق بر عهده باشگاه بوده است، هيئت فوتبال استان سمنان بايد به باشگاه استيل آذين ابلاغ کند که اقدام لازم را در جهت پرداخت ماليات به شرح ذکر شده انجام دهد و نتيجه را در اسرع وقت به فدراسيون فوتبال اعلام کنند تا فعاليت هاي آن باشگاه جهت حضور در مسابقات فصل بعد با مشکل مواجه نشود.



* احضار دوباره مديرعامل تراکتورسازي به کميته انضباطي

مديرعامل تراکتور سازي به دليل گفت و گو با يکي از رسانه ها عليه فدراسيون فوتبال به کميته انضباطي احضار شد اما به دليل اينکه وي در جلسه حاضر نشد جلسه ديگري در تاريخ 31 ارديبهشت مشخص شده که حضور ايشان ضروري است. عدم حضور مانع از رسيدگي نيست.


 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:48 ::  نويسنده : آرمان

هافبک برزيلي تيم سپاهان گفت: به نظر من تيم سپاهان مي‌تواند در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا درخشش داشته باشد و با قدرت به فينال نيز برسد.


 

فابيو جانواريو در با اشاره به شرايط تيم سپاهان بعد از برد مقابل الاهلي اظهار داشت: با کسب سه امتياز ديدار با الاهلي به عنوان تيم نخست جدول رده‌بندي به مرحله بعد مسابقات صعود مي‌کنيم و منتظر رقيب خود مي‌مانيم و مطمئنم مي‌توانيم در ديدار هفته آينده خود نيز به پيروزي برسيم.



وي تصريح کرد: سپاهان فصل گذشته به دليل يک اشتباه بچگانه از مسابقات ليگ قهرمانان آسيا حذف شد و در فصل جاري انگيزه بسياري براي کسب نتيجه در اين رقابت‌ها و درخشش در آسيا دارد و به نظر من بازيکنان تيم ما توان رسيدن به فينال را نيز دارند.



هافبک برزيلي سپاهان در مورد قهرماني سپاهان در مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور اظهار داشت: بايد بگويم اين قهرماني براي من واقعا شيرين بود، يک بار در استقلال و دو بار در سپاهان به قهرماني رسيدم و واقعا از اين شرايط راضي و خوشحال هستم.



وي اضافه کرد: اولين بار است که در قهرماني هت‌تريک کردم و اين براي من مثل يک رويا مي‌ماند چون هت‌تريک در قهرماني واقعا چيزي است که همه آن را دوست دارند.



 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:48 ::  نويسنده : آرمان

هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال استدلال سازمان ليگ براي حضور دروازه‌بان خارجي را نپذيرفت.


 

 به نقل از سايت فدراسيون فوتبال،جلسه هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال با حضور کفاشيان- محمدنبي - آيت اللهي- بهروان-شجاعي-رحيمي-عزيزي خادم-بهاروند-اصفهانيان و حسيني صبح امروز در دفتر رئيس فدراسيون برگزار شد و مصوبات زير از سوي اين هيئت رئيسه به اين شرح اعلام شد.


 1-اعضاي کميته آموزش به شرح مرتضي محصص، فريدون معيني، دکتر محمد حسين عليزاده ، دکتر مهدي خبيري، شهرزاد مظفر توسط اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال انتخاب شدند.


 2- بنا بر تصميم هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال فريدون اصفهانيان رئيس کميته داوران شد.


 3- اعضاي کميته رسانه به شرح مجيد نديري، حسين آقازماني، مصطفي لشکري، عليرضا خليفه، احمد ميرزائيان، علي جوادي، حسن دوستدارگان، رضا خسروي توسط اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال انتخاب شدند.


 4- محدوديت حضور دروازه بان هاي خارجي در ليگ برتر به دليل عدم ارائه استدلال هاي کافي از سوي هيئت رئيسه سازمان ليگ برتر، مورد قبول واقع نشد و مقرر شد هيئت رئيسه سازمان ليگ برتر ضمن بررسي مجدد، نقطه نظرات تکميلي را جهت طرح در جلسه آتي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال ارائه کند.


 بدين ترتيب تا آن زمان همچنان ورود دروازه بان خارجي به فوتبال ايران ممنوع است.


 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:46 ::  نويسنده : آرمان

خوان ماتا ديدار پاياني ليگ قهرمانان مقابل بايرن مونيخ را ديداري متفاوت از مصاف آبي‌پوشان با بارسلونا در مرحله‌ي نيمه نهايي مي‌داند.


 

چلسي در چارچوب فينال ليگ قهرمانان اروپا شنبه شب در آليانس آره‌نا به مصاف بايرن‌ مونيخ مي‌رود. ديداري که هافبک اسپانيايي آبي پوشان ديدار با بايرن‌ مونيخ را سخت و متفاوت با بازي مقابل بارسلونا دانست.



ماتا که به عنوان بهترين بازيکن چلسي در اين فصل انتخاب شد، افزود: انتظار ندارم که ديداري همچون بازي مقابل بارسلونا را در پيش داشته باشيم. خط حمله بايرن‌ مونيخ بسيار قوي است و مي‌تواند هر تيمي را بر هم بريزد. بر اين باورم که فشار بر روي بازيکنان بايرن‌ مونيخ بيشتر از ما است، چرا که آن‌ها در آليانس آره نا مقابل تماشاگران پر شور خودشان به ميدان مي‌روند و اين فشار و استرسشان را زياد مي‌کند.



ماتا که در نخستين فصل حضور خود با چلسي جام حذفي انگليس را بالاي سر برد، در باره‌ي اين موضوع گفت: اصلا پيش‌بيني نمي کردم که در نخستين فصل حضورم با چلسي قهرمان جام حذفي انگليس شويم و به فينال ليگ قهرمانان اروپا صعود کنيم. خوشبختانه پس از شروع کابوس وار رفته‌رفته به اوج برگشتيم و الان در شرايط بسيار خوبي به سر مي‌بريم.



ماتا درباره احتمال دعوت نشدنش به تيم ملي فوتبال اسپانيا براي شرکت در رقابت‌هاي يورو 2012، گفت: از لحاظ بدني و فني در شرايط خوبي به سر مي‌بريم و بر اين باورم که مي توانم اسپانيا را در يورو 2012 و بازي‌هاي المپيک همراهي کنم. در بازي‌هاي پاياني فصل به خوبي استراحت کردم و الان آماده بازي فينال مقابل بايرن‌ مونيخ هستم، بعد از آن هم زمان کافي براي استراحت را دارم. بنابراين از لحاظ بدني و ذهني مشکلي ندارم وخسته نيستم.



 

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:44 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم قديمي و باتجربه چلسي احتمال دارد در تابستان سال جاري به جاي ليگ حرفه‌اي چين يا آمريکا به عضويت بارسلونا اسپانيا درآمده و همبازي ليونل مسي شود.


 

به نقل از سان، دو روز پس از آنکه اعلام شد بارسلونا براي تقويت خط آتش خود در فصل آينده گلزناني همچون ديميتار برباتف از منچستريونايتد و ديرک کوييت از ليورپول را مد نظر قرارداده،‌ خبرهاي تازه‌‌اي در اين‌باره به گوش رسيد. از جمله اين که مديران کاتالان‌ها وضعيت ديديه دروگبا را مورد بررسي قرارداده تا بلکه اين مهاجم ساحل عاجي را جذب کنند.



انتشار اين خبر در حالي است که تاکنون رسانه‌ها از علاقه چند تيم ليگ حرفه‌اي چين و آمريکا نسبت به مهاجم 8 فصل گذشته آبي‌هاي شهر لندن خبر داده بودند.



حتي يکي،‌ دو نشريه ايتاليايي نيز عنوان کردند آ.ث‌ميلان نيز علاقمند به همکاري با گلزن آفريقايي است که قراردادش تابستان به اتمام مي‌رسد.



با اين حال روز گذشته شنيده شد گفت‌وگوهاي اوليه با مدير برنامه‌ اين گلزن بلندقامت انجام شده تا آبي‌ و اناري پوشان بودجه‌اي بالغ بر 5 ميليون پوند بابت دو فصل همکاري با وي کنار بگذارند.



در همين ارتباط يک منبع نزديک به قهرمان دو فصل قبل اروپا اظهار داشت: آنچه بارسا اکنون نياز دارد، بازيکناني با خصوصيات تهاجمي است. ستارگاني که بتوانند خيلي خوب مدافعين را تحت فشار بگذارند. از اين رو مقامات تيم اسپانيايي اعتقاد دارند دروگبا چنين خصيصه‌اي داشته و مي‌تواند در کوتاه مدت به تيم بسيار کمک کند.



 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 2573
بازدید کل : 44630
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content