ليگ برتر انگليس از فصل آينده با توهين به داوران برخورد مي كند
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

باشگاه هاي فوتبال ليگ برتر انگليس توافق کرده اند بازيکنان و مربيان تيم هاي اين ليگ از فصل آينده رفتار بهتري نسبت به داوران داشته باشند.


     اعتراض به تصميم داوران و انتقاد از قضاوت آنها مدتي است که در مصاحبه هاي بعد از بازي مربيان رواج پيدا کرده است در حاليکه بازيکنان هم در طول مسابقات مرتب به داوران اعتراض مي کنند.
اوايل ماه گذشته ميلادي نيز ''الکس فرگوسن'' سرمربي منچستريونايتد به دليل انتقاد از داوران بعد از مسابقه پنج جلسه از همراهي تيمش محروم شد.
از اين رو 20 باشگاه ليگ برتري انگليس با اشاره به اينکه اوضاع از کنترل خارج شده است، تصميم گرفته اند با چنين روندي برخورد کنند.
''ريچار اسکودامور'' رييس اجرايي ليگ برتر انگليس در اين باره گفت: سران باشگاه ها تصميم گرفته اند که وضع موجود را بهبود ببخشند. در هشت بازي باقي مانده از اين فصل نمي توانيم چيزي را تغيير بدهيم اما برنامه هاي خود را از فصل آينده شروع خواهيم کرد. بايد براي بهبود روابط بين بازيکنان و مربيان با داوران تلاش کنيم.
وي افزود: اولين کاري که بايد انجام بدهيم، برگزاري کلاس هاي آموزشي و مشاوره و سپس بررسي نتايج است. در آخر هم برخورد انضباطي در مواجهه با برخي رفتارهاي غير قابل قبول نسبت به داوران مثل توهين به آنها خواهد بود.
اسکودامور در ادامه از جمع شدن بازيکنان به دور داور در تلاش براي مجازات حريف و انتقادات بيش از اندازه از تصميمات و زير سؤال بردن درستکاري آنها، به عنوان رفتارهاي غير قابل قبول نام برد که بايد اصلاح شوند.
رييس اجرايي ليگ برتر انگليس همچنين با بيان اينکه شهرت بازيکنان مطرح، آنها را از دنياي واقعي دور کرده است به آنها اخطار داد که بيشتر مراقب رفتار خود در زمين مسابقات باشند. 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 486
بازدید دیروز : 182
بازدید هفته : 853
بازدید ماه : 810
بازدید کل : 45500
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1