سرالکس فرگوسن: فرناندو تورس نياز به زمان دارد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 17 فروردين 1390برچسب:, :: 19:41 ::  نويسنده : آرمان

سرالکس فرگوسن، سرمربي منچستريونايتد، گفت فرناندو تورس به زودي براي چلسي گلزني خواهد کرد اما اظهار اميدواري کرد که اين اتفاق در دو ديدار رفت و برگشت تيمش مقابل آبي ها در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان رخ ندهد.


 تورس در ژانویه گذشته با انتقالی 50 میلیون پوندی از لیورپول راهی چلسی شد اما در 7 دیداری که برای آبی ها انجام داد، موفق به گلزنی نشد.

 او در 102 دیداری که برای لیورپول انجام داد، 65 بار گلزنی کرد و فرگوسن معتقد است او برای درخشش در چلسی به زمان نیاز دارد.

 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" تورس به زودی گلزنی را آغاز خواهد کرد. فقط امیدوارم او اندکی صبر کند و بعد از دو بازی مقابل ما، این کار را انجام بدهد.
 وقتی چلسی او را به خدمت گرفت، همه می گفتند چه خرید بزرگی انجام دادند و واقعا هم همین طور بود. اکنون همه می گویند این انتقال اشتباه بود در حالی که تنها به زمان نیاز دارد. "

 منچستریونایتد از سال 2002 نتوانسته چلسی را در استمفوردبریج شکست دهد و فرگوسن معتقد است تصمیمات داوری در این زمینه موثر بوده است.

 " آنها سال گذشته ما را با یک گل آفساید شکست دادند و یک ماه قبل هم داوید لوئیز باید اخراج می شد.
این بار هم تیمی پیروز می شود که اندکی شانس داشته باشد. امیدوارم در چمپیونزلیگ اوضاع بر وفق مراد ما باشد. بین ما و چلسی تفاوتی وجود ندارد.

 این دو باشگاه ستاره های بزرگ و باتجربه و مربیانی با افتخارات زیاد در اختیار دارند. جزئیات کوچک سرنوشت نهایی را رقم می زنند."

 

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 524
بازدید دیروز : 182
بازدید هفته : 891
بازدید ماه : 848
بازدید کل : 45538
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1