پيشنهاد 30 ميليون يورويي رئال مادريد براي خريد دانيله ده روسي
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

ژوزه مورينيو به دنبال يک هافبک در کلاس جهاني است تا از او در کنار ژابي آلونسو استفاده کند.


 به گزارش رسانه های اسپانیایی، باشگاه رئال مادرید حاضر است برای به خدمت گرفتن دانیله ده روسی، 30 میلیون یورو به باشگاه رم بپردازد و فرناندو گاگو را نیز به این باشگاه واگذار کند.

 ژوزه مورینیو به دنبال یک هافبک در کلاس جهانی است تا از او در کنار ژابی آلونسو استفاده کند و ستاره ملی پوش ایتالیایی را بهترین گزینه برای این هدف می داند.

 نشریه اسپورت ادعا کرد مدیران باشگاه رئال امیدوارند پیشنهاد 30 میلیون یورو آنها مورد توجه توماس دی بندتو، مالک جدید جالوروسی، قرار بگیرد. ضمن اینکه آنها حاضرند گاگو را نیز به عنوان بخشی از قرارداد راهی رم کنند.
 آقای خاص از زمان حضورش در اینتر شناخت خوبی از ده روسی دارد و در آن زمان نیز تلاش کرد او را به خدمت بگیرد اما این انتقال هرگز انجام نشد.

 اما از سوی دیگر با توجه به اهدافی که مالک جدید باشگاه رم دارد، بعید است او تمایلی برای از دست دادن ستاره های تیمش داشته باشد.

هرگونه فروش احتمالی بازیکنان مطمئنا با نظر مربی فصل بعد باشگاه صورت خواهد گرفت. قرارداد وینچنزو مونتلا، سرمربی فعلی باشگاه در ماه می آینده به پایان خواهد رسید.

ده روسی در رقابت های این فصل 25 بازی برای رم انجام داد و 2 بار نیز گلزنی کرد. رم در حال حاضر در رتبه ششم جدول رده بندی سری آ قرار دارد و چهار امتیاز با مکان چهارم جدول فاصله دارند.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 336
بازدید دیروز : 182
بازدید هفته : 703
بازدید ماه : 660
بازدید کل : 45350
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1