چلسي3-1 بيرمنگام؛ آبي ها در شش امتيازي صدر
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 11:53 ::  نويسنده : آرمان

تيم چلسي با پيروزي 3-1 مقابل بيرمنگام، علاوه بر رسيدن به شش امتيازي منچستريونايتد صدرنشين، به رتبه دوم جدول صعود کرد.


  کارلو آنچلوتی در این دیدار نسبت به دیدار مقابل وست بروم تیمش را تنها با یک تغییر روانه میدان کرد. در این دیدار برانیسلاو ایوانوویچ روی نیمکت بود و کارلتو ترجیح داد در سمت راست خط دفاعی از پائولو فریرا استفاده کند. علاوه بر این فرناندو تورس برای دومین دیدار پیاپی بازی را از روی نیمکت آغاز کرد.

چلسی بازی را خیلی خوب آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. فلورن مالودا در دقیقه سوم بازی اولین گل تیمش را به ثمر رساند. این گل با ارسال عالی جان تری که پائولو فریرا را در سمت راست در فضایی مناسب صاحب توپ کرد، آغاز شد. فریرا هر طوری بود توپ را کنترل کرد و آن را روی دروازه بیرمنگام فرستاد. دروگبا روی توپ تاثیر گذاشت و سرانجام مالودا با یک ضربه والی بن فاستر را مغلوب کرد.

آبی ها برای زدن گل دوم تا دقیقه 25 متظر ماندند. در این گل هم دروگبا تاثیر گذار بود. او کالو را صاحب توپ کرد و این مهاجم ساحل عاجی بعد از عبور از دو مدافع حریف وارد محوطه جریمه شد و با ضربه ای محکم دروازه بن فاستر را برای بار دوم باز کرد.

نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید تا شاگردان کارلتو با خیالی آسوده تر نیمه دوم را آغاز کنند. نیمه دوم هم با حملات میزبان آغاز شد. آنها می توانستند در همان دقایق ابتدایی اختلاف را بیشتر کنند اما داوید لوئیس و اسین نتوانستند روی توپ های ارسالی دروگبا، دروازه بیرمنگام را باز کنند.

با این وجود طولی نکشید که اختلاف به سه گل رسید و این مالودا بود که برای دومین بار در این دیدار گلزنی کرد. این گل روی ارسال عالی رایان برتراند، بازیکن جوان و تعویضی آبی ها، به دست آمد.

با این گل عطش بازیکنان چلسی کمی فرو نشست و در دقیقه 76 بود که بیرمنگامی ها این فرصت را پیدا کردند تا اختلاف را کمتر کنند.خطای داوید لوئیس روی مت دربی شایر در گوشه محوطه جریمه چلسی، یک ضربه پنالتی را نصیب حریف کرد. سباستین لارسن و کرگ کاردنر برای زدن ضربه پنالتی کمی با هم بحث کردند و در نهایت این بازیکن سوئدی بیرمنگام بود که این ضربه پنالتی را به تک گل تیمش تبدیل کرد.

 در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا چلسی با 64 امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 507
بازدید دیروز : 182
بازدید هفته : 874
بازدید ماه : 831
بازدید کل : 45521
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1