باشگاه بارسلونا: از مورينيو شکايت مي کنيم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 10:59 ::  نويسنده : آرمان

 

باشگاه بارسلونا اعلام کرد از مورينيو، سرمربي رئال مادريد، به دليل اظهاراتش بعد از ديدار شب گذشته دو تيم به يوفا شکايت خواهد کرد. مورينيو باشگاه کاتالاني را به فريب داور متهم کرد و اعلام کرد اين باشگاه تاکنون نتوانسته در ليگ قهرمانان يک قهرماني "پاک" به دست بياورد.


    بخش حقوقی باشگاه بارسلونا قصد دارد در مورد این صحبت های مورینیو که پس از پیروزی 2-0 بارسا مقابل رئال در لیگ قهرمانان بیان شد، تحقیق کند.

در دیدار شب گذشته په په از رئال به دلیل خطایی که روی دنی آلوس انجام داد، از بازی اخراج شد و مورینیو نیز به دلیل اعتراض به این تصمیم به سوی سکوی تماشاگران هدایت شد.

مورینیو در پایان بازی گفت:" گواردیولا مربی فوق العاده ای در دنیای فوتبال است ولی او یک بار در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسیده که من شرمم می آید با توجه به جنجالی که در استمفورد بریج راه افتاد، چنین قهرمانی ای را کسب کنم.امسال هم اگر بارسا به قهرمانی برسد، با جنجال برنابئو این اتفاق خواهد افتاد. گواردیولا شایستگی آن را دارد تا درحالت عادی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.این آن چیزی است که برای او آرزو می کند، چون او مربی خیلی خوبی است."

اولین جنجالی که مورینیو از آن صحبت می کند، دیدار بارسا مقابل چلسی در سال 2009 بود که بارسا موفق شد با گل دقایق پایانی اینیستا به فینال برسد. در این دیدار بازیکنان چلسی معتقد بودند که تام اوربو، داور نروژی بازی، 4 ضربه پنالتی برای آنها اعلام نکرده است. بارسا در آن سال در فینال منچستریونایتد را شکست داد و به قهرمانی رسید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 490
بازدید دیروز : 182
بازدید هفته : 857
بازدید ماه : 814
بازدید کل : 45504
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1