فتح‌الله‌زاده: از صعود ملوان به فينال خوشحالم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : آرمان

 

علي فتح‌الله‌زاده گفت:‌ بازيکنان استقلال مقابل ملوان تلاش خود براي کسب پيروزي به کار گرفتند ولي در روزي که توپ‌هايمان به گل تبديل نشد در عين شايستگي از ادامه حضور در جام حذفي بازمانديم.


 

   مديرعامل استقلال پس از باخت استقلال در مرحله نيمه پاياني جام حذفي با بيان اين مطلب اظهار کرد: به واقع استقلال امروز بازي تماشاگرپسندي در مقابل ملوان ارائه داد و در تمامي دقايق بازي براي رسيدن به گل تلاش کرديم ولي در زماني که توپ به دروازه حريف نمي‌رود کاري از دست ما ساخته نيست و بايد عدم صعود به فينال را بايد به پاي تقدير گذاشت.

وي تصريح کرد: ‌به هر ترتيب خوشحالم که ملوان به فينال جام حذفي صعود کرد چون تيم ريشه‌دار و پر مهره‌اي است و بايد ياد بگيريم به تيمي که خوب بازي کند بابت پيروزي تبريک بگوييم.

فتح‌الله‌زاده متذکر شد: ملوان با روي کارآمدن بهمن صالح‌نيا به انسجام بهتري دست يافته است چرا که صالح‌نيا ريشه در فوتبال ما دارد و با تداوم حضورش در ملوان قطعا موفقيت‌هاي بيشتري نصيب اين تيم خواهد شد.

مدير عامل استقلال در پايان در خصوص ادامه همکاري با پرويز مظلومي براي فصل آينده تصريح کرد: پرويز مظلومي در اين فصل زحمات زيادي براي استقلال کشيد و نايب قهرماني در ليگ برتر نيز به اندازه گرفتن يک جام برايمان ارزش دارد، به هر حال پرويز مظلومي فصل بعد هم در استقلال ماند تا يک جام قهرماني براي اين تيم پرطرفدار کسب کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 470
بازدید دیروز : 182
بازدید هفته : 837
بازدید ماه : 794
بازدید کل : 45484
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1