آمائوري: از حضور در ناپلی استقبال مي‌كنم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 16:10 ::  نويسنده : آرمان


 

مهاجم کهنه‌کار يوونتوس اعلام کرده اگر بتواند فصل آينده در کنار لاوتزي و کاواني بازي کند بسيار خوشحال خواهد شد.


 

    به نقل از سايت فوتبال ايتاليا، آمائوري از سال 2008 به يوونتوس پيوست ولي فصل گذشته به دليل عدم نياز اين تيم، به شکل قرضي راهي پارما شد.

آمائوري در اين خصوص گفت: تصور مي‌کنم حضورم در ناپولي تجربه خوبي باشد. ادينسون کاواني را از زمان حضور در پالرمو مي‌شناسم و به شيوه بازي ايزکوئل لاوتزي علاقه بسياري دارم. اگر به ناپل بروم مي‌توانم در کنار آنها خط حمله خوبي درست کنيم و هر تيمي را به هراس بيندازيم. بايد بگويم از حضور در ناپولي به شدت استقبال مي‌کنم و اميدوارم سران اين تيم مرا به خدمت بگيرند.

وي ادامه داد: تجربه حضور در اين تيم را دارم. مردم اين شهر نيز عالي هستند و هر بازيکني که در تيمشان باشد را به شدت تشويق مي‌کنند. خاطره‌هاي خوبي از دوران کوتاه حضورم در ناپل دارم و دوست دارم اين تجربه تکرار شود.

آمائوري در مورد يوونتوس نيز گفت: هنوز نمي‌دانم که برنامه آنها چيست. صحبتي با آنها نداشته‌ام وفقط شايعه‌هايي به نقل از باشگاه شنيده‌ام. چيزي مشخص نشده ولي احتمال حضورم در اين تيم بسيار کم است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 819
بازدید دیروز : 182
بازدید هفته : 1186
بازدید ماه : 1143
بازدید کل : 45833
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1