پرویز مظلومی: در نیم فصل اول قدرت‌مان را به لیگ دیکته می‌کنیم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

 
تصوير خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، پرویز مظلومی سرمربی استقلال گفت: در شرایط بسیار حساسی قرار داریم، از برخی از دوستان توقع دارم در این شرایط عرصه را برایمان تنگ نکنند. استقلال یک تیم مردمی است و تقاضا دارم اخبار موثق را به سمع هواداران برسانند نه گمانه‌زنی‌های خود را...
وی ادامه داد: در همین جا اعلام می‌کنم تا امسال جام نگیرم از استقلال نمی‌روم و قطعا قهرمان لیگ یازدهم خواهیم شد و پس از آن در مورد رفتن صحبت خواهم کرد در حال حاضر مشکلات را یک به یک مرتفع خواهیم کرد و به هیچ عنوان عقب‌نشینی نخواهیم کرد. 12 ماه بیشتر نیست که به استقلال آمده‌ام و در همین مدت کوتاه با یک امتیاز اختلاف نایب قهرمان لیگ شدم و در دربی امسال رفت و برگشت فاتح میدان شدم آن هم پس از 20 سال...
مظلومی در انتها گفت: حضور در استقلال افتخار بزرگی است. هواداران و مسئولان استقلال حمایت‌های خوبی از من دارند و با تمام قوا و
برای کسب عنوان قهرمانی به لیگ یازدهم ورود خواهیم کرد، شک نکنید قدرت‌مان را در همان نیم فصل اول به رخ همه خواهیم کشید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 541
بازدید دیروز : 182
بازدید هفته : 908
بازدید ماه : 865
بازدید کل : 45555
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1